Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Έξι μυστικά για έναν σωστό και γρήγορο μεταβολισμό

Έξι μυστικά για έναν σωστό και γρήγορο μεταβολισμό
Η σωστή άσκηση και ο συνεχής υπολογισμός των θερμίδων που καταναλώνουμε, μπορεί να μας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Βασικός μεταβολισμός είναι ο αριθμός των θερμίδων που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός σε κατάσταση ηρεμίας για ένα 24ωρο, ώστε να διατηρηθεί στη ζωή και να εκτελέσει βασικές διεργασίες (π.χ. αναπνοή, χτύπος καρδιάς, κυτταρικές λειτουργίες). Ο Βασικός Μεταβολισμός αντιπροσωπεύει μάλιστα το 75% των ημερήσιων θερμιδικών αναγκών.
Συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας, του ύψους, του βάρους και της φυσικής δραστηριότητας, προκύπτει η εκτιμώμενη ενεργειακή κατανάλωση, δηλαδή ο αριθμός των θερμίδων που χρειαζόμαστε ημερησίως με βάση τους παραπάνω παράγοντες.
Παρ΄ολα αυτά τις περισσότερες φορές είτε λόγω της καθιστικής ζωής, είτε της λόγω της κακής διατροφής μας, ο μεταβολισμός μας «τρελαίνεται», αποσυντονίζοντας τον οργανισμό μας. Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτο;
Ποτέ μην παραλείπετε το πρωινό σας γεύμα. Το λίγο φαγητό το πρωί ενεργοποιεί την καύση των ημερήσιων θερμίδων. Μην καταφεύγετε σε crash δίαιτες καθώς αυτό οδηγεί το σώμα σας στο να κατακρατεί κάθε θερμίδα.
Υπάρχουν 6 μυστικά από ανθρώπους με υψηλό μεταβολισμό που μπορείτε να ακολουθήσετε για να «συρρικνώσετε» τη μέση σας και να βρείτε τη φόρμα σας!
  • Καταναλώστε το σωστό αριθμό θερμίδων
Ο μεταβολισμός είναι η χημική διαδικασία στο σώμα που μετατρέπει το φαγητό που καταναλώνουμε σε καύσιμα. Το αποτέλεσμα: παίρνετε την ενέργεια που σας κρατά κάθε μέρα. Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός σας (BMR) είναι ο αριθμός των θερμίδων που καίει το σώμα σας φυσικά την ημέρα σε κατάσταση ηρεμίας. Γνωρίζοντας τον αριθμό σας είναι το κλειδί, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα γνωρίζετε ακριβώς πόσες θερμίδες καταναλώνετε για να διατηρήσετε το βάρος σας (ή να χάσετε ή να κερδίσετε).
  • Υπολογίστε πόσες θερμίδες καίτε
Φυσικά και δεν κάθεστε όλη μέρα σε ένα καναπέ οπότε για να έχετε μια πιο ακριβή εικόνα, προσθέστε πόσο δραστήρια είστε χρησιμοποιώντας αυτόν τον υπολογιστή: θέλετε να χάσετε βάρος; Κάψτε 500 θερμίδες την ημέρα με το να τρώτε πιο υγιεινά, να γυμνάζεστε λίγο περισσότερο ή στην ιδανική περίπτωση να κάνετε ένα συνδυασμό των δύο. Έτσι θα χάσετε μισό με ένα κιλό την εβδομάδα.
  • Να γυμνάζεστε τακτικά
Η κάρδιο άσκηση 3-5 φορές την εβδομάδα συσχετίζεται με τον υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και όταν είστε εκτός γυμναστηρίου, το σώμα σας συνεχίζει να καίει θερμίδες με γρήγορο ρυθμό.
  • Αποφύγετε να παραμελείτε τα βαράκια όταν ασκείστε
Ένα βαράκι του μισού κιλού ακόμη μπορεί να κάνει διαφορά. Η άρση βαρών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απομακρύνετε τη μείωση του μεταβολισμού που σχετίζεται με την ηλικία.
  • Αποφύγετε να παίρνετε και να χάνετε συνέχεια κιλά
Με αυτόν τον τρόπο «σαμποτάρετε» το μεταβολισμό σας. Όσοι έχουν χαμηλό μεταβολισμό συνήθως είναι αυτοί που χάνουν βάρος, στη συνέχεια το ξαναπαίρνουν και μετά το ξαναχάνουν και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνετε κάθε φορά.
  • Καταναλώστε ένα μικρό σνακ πριν πέσετε για ύπνο
Ξεχάστε ό, τι νομίζατε ότι ξέρατε: να μην τρώτε μετά τις 8 μ.μ. Δύο πρόσφατες μελέτες του Πανεπιστημίου της Φλόριντα διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση 150 θερμίδων περίπου 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο ενισχύουν τον μεταβολισμό σας το πρωί. Για καλύτερα αποτελέσματα, προτιμήστε το σνακ σας να είναι πρωτεΐνη (ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή τυρί κότατζ). Αυτό όμως ισχύει μόνο αν γυμνάζεστε τακτικά!
Πηγή: protothema.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory