Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Η επιστήμη καταρρίπτει τρεις μύθους για τις δίαιτες

Προτού αρχίσετε κάποια “ακραία” δίαιτα ή μια που είναι πολύ δημοφιλής και σας εγγυάται άμεσα και εντυπωσιακά αποτελέσματα, φροντίστε να έχετε πλήρη γνώση του τι ακριβώς σημαίνει για τον οργανισμό σας μια δίαιτα. Ειδικά αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας, τότε η αυθαίρετη επιλογή μίας δίαιτας για να την εφαρμόσετε, μπορεί να αποδειχτεί μία επικίνδυνη επιλογή.
Δείτε μερικούς διαδεδομένους “μύθους” σχετικά με τις δίαιτες και τι λέει για τον κάθε ένα η επιστήμη:
Πρέπει να κόψετε τελείως τον καφέ/καφεΐνη;
Αν και πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να στραφούν στο τσάι, ο καφές δεν είναι εντελώς κακός για εσάς. Μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να συγκρατήσετε την όρεξή σας, ενώ έρευνα του Χάρβαρντ έχει δείξει ότι δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία σας. Στην πραγματικότητα, μερικές έρευνες έχουν δείξει ότι ο καφές είναι ευεργετικός για την υγεία σας. Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη, για τη νόσο του Πάρκινσον και για τον καρκίνο του ήπατος. Ωστόσο, αν είστε έγκυος ή αν έχετε προβλήματα πίεσης ή του σακχάρου στο αίμα, ο καφές δεν είναι πιθανώς η καλύτερη επιλογή για εσάς.
Διατροφή χωρίς γλουτένη, σημαίνει πιο υγιεινή διατροφή;
Μόλις ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού (περίπου το 1%) έχει πρόβλημα στον μεταβολισμό της γλουτένης και χρειάζεται ειδική δίαιτα για αυτό. Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη, αν και είναι αρκετά διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια, δεν είναι στην απαραίτητα η καλύτερη επιλογή για σας σε σύγκριση με μια κανονική διατροφή που περιλαμβάνει δημητριακά ολικής αλέσεως και άλλες τροφές με γλουτένη. Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στη σίκαλη, το κριθάρι και το σιτάρι, και συχνά βρίσκεται όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα φάρμακα και σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Η γλουτένη από μόνη της δεν σας βλάπτει, ούτε θα σας κάνει να πάρετε βάρος. Την βρίσκετε σε πολλές τροφές που ταυτόχρονα έχουν πολύτιμα υγιή θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Αν δεν έχετε κοιλιοκάκη ή διαγνωσμένη αλλεργία στο σιτάρι, τα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι περιττά και πιθανόν να μην είναι πολύ υγιεινά για εσάς.
Οι δίαιτες “των υγρών” λειτουργούν;
Αυτές οι δίαιτες προτείνονται συνήθως ως σύντομα και έντονα προγράμματα αποτοξίνωσης και/ή απώλειας κιλών. Ωστόσο, αν και μπορεί να χάσετε αρκετά κιλά λόγω της αιφνίδιας έλλειψης θερμίδων, μπορεί να είναι πιο δύσκολο να διατηρήσετε αυτό το σωματικό βάρος. Αυτό συμβαίνει επειδή, όταν στερείτε απότομα από το σώμα σας από την κανονική ποσότητα από θερμίδες που χρειάζεται καθημερινά, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνει σημαντικά για να διατηρήσει την ενέργειά σας. Το αν επιστρέψετε στη συνέχεια σε μια κανονική διατροφή μετά από μια “υγρή δίαιτα” συχνά θα οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους, αν δεν βρείτε έναν τρόπο για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας σε υψηλό επίπεδο, είτε μέσω της άσκησης ή μέσω μικρότερων γευμάτων. Επιπλέον, η “δίαιτα των υγρών” μπορεί να οδηγήσει σε ζάλη, κόπωση, ακόμα και απώλεια της μυϊκής μάζας αν αφήνετε απ’ έξω απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.
Πηγή: onmed.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory