Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Η Γέφυρα Dragon είναι μια γέφυρα πάνω από τον ποταμό Χαν σε Ντα Νανγκ, Βιετνάμ

zmej πιο-0001

Όταν οι πολιτικοί ηταν Νέοι

Mladi politicari-0001
Mladi politicari-0002

Κάνοντας ενα γιγαντιο Snickers

golem Snikers-0001
golem Snikers-0002

Επαναστατικό φάρμακο χτίζει οστά

Επαναστατικό φάρμακο χτίζει οστά
Μελέτες δείχνουν ότι ένα νέο φάρμακο κατά της οστεοπόρωσης βοηθά στην παραγωγή νέου οστού και θα μπορούσε να δυναμώνει και το σκελετό, προστατεύοντάς τον από τα κατάγματα.

Ο δρ. Michael McClung, διευθυντής στο Κέντρο Οστεοπόρωσης στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, εξήγησε ότι το πειραματικό αυτό φάρμακο απελευθερώνει την ικανότητα του σώματος να παράγει νέο οστό μπλοκάροντας τα βιοχημικά σήματα που φυσιολογικά αναστέλλουν τη δημιουργία νέου οστού.

Αυτή η θεραπεία είναι 1,5 με 3 φορές πιο αποτελεσματική απ' ό,τι τα φάρμακα που έχουμε στη διάθεσή μας όσον αφορά στην παραγωγή νέου οστού σύμφωνα με αποτελέσματα κλινικών ερευνών που ο δρ. Michael McClung και οι συνεργάτες του παρουσίασαν.

Τα περισσότερα φάρμακα κατά της οστεοπόρωσης σταματούν την περαιτέρω απώλεια οστού αλλά αδυνατούν να συμβάλλουν ουσιαστικά στη δημιουργία νέου, εξήγησε ο δρ. Michael McClung και προσέθεσε ότι ξεκινάει μία καινούργια ημέρα στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την οστεοπόρωση αφού έχουμε την ευκαιρία να ξαναχτίσουμε σκελετό και όχι απλώς να τον συγκρατούμε από το να χειροτερέψει.

Φυσικά απαιτούνται περισσότερες έρευνες μέχρι το φάρμακο αυτό (που φαίνεται να μην έχει παρενέργειες) να μπορεί να πάρει έγκριση και να κυκλοφορήσει για τη θεραπεία της οστεοπόρωσης, μία σοβαρή και ύπουλη ασθένεια (αφού δυστυχώς δεν δίνει συμπτώματα παρά μόνο όταν πια είναι εγκαταστημένη), που απειλεί κυρίως γυναίκες από τη μέση ηλικία και μετά αλλά και άνδρες ή και νεότερες γυναίκες, ανάλογα με την κληρονομική τους προδιάθεση και το lifestyle τους (π.χ. αν τρώνε γαλακτοκομικά, αν καπνίζουν, αν ασκούνται κλπ.).

Ενδιαφέρον είναι επίσης να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με το Εθνικό Αμερικανικό Ίδρυμα για την Οστεοπόρωση οι μισοί Αμερικανοί που είναι σήμερα μεγαλύτεροι από 50 ετών θα έχουν οστεοπενία ή οστεοπόρωση μέχρι το 2020.

Πηγή: vita.gr

Τι να προσέξετε αν θέλετε να το «ρίξετε» στη χορτοφαγία

Τι να προσέξετε αν θέλετε να το «ρίξετε» στη χορτοφαγία
Άλλοι είναι χορτοφάγοι για λόγους ιδεολογικούς, κι άλλοι γιατί θέλουν για κάποιο διάστημα να «καθαρίσουν» τον οργανισμό τους και να δοκιμάσουν τις αντοχές τους.

Ο ράπερ Jay Z δήλωσε πριν από λίγο καιρό ότι θα δοκιμάσει να περάσει ένα «χορτοφαγικό Δεκέμβρη».

Αν λοιπόν κι εσείς θέλετε να «πειραματιστείτε» έστω για λίγο καιρό και να δοκιμάσετε τα οφέλη της χορτοφαγίας, γράφει η Cynthia Sass στο Fox News, δείτε παρακάτω τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε:

Ρίξτε το στα φρούτα και τα λαχανικά

Ένα από τα πλεονεκτήματα της χορτοφαγίας είναι ότι οι επιλογές περιορίζονται μεν σε φρούτα και λαχανικά, όμως η ποικιλία που υπάρχει είναι τόσο μεγάλη που δε θα ξέρετε τι να διαλέξετε! Πέρα από αυτά μπορείτε να συμπληρώσετε τη διατροφή σας με δημητριακά ολικής άλεσης, κινόα, όσπρια, ξηρούς καρπούς και βότανα.

Βέβαια, το να αλείψετε ένα μπέιγκελ ή μερικές φέτες ψωμιού με φυτική μαργαρίνη μπορεί να ακολουθεί τους χορτοφαγικούς κανόνες, όμως δεν είναι και η υγιεινότερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε. 

Μην το ρίξετε σε χορτοφαγικό… junk food

Ναι, υπάρχει κι αυτό! Από πίτσες, γλυκίσματα, τσιπς μέχρι διάφορα τηγανητά και ζαχαρούχα ροφήματα.

Πίνετε πολύ νερό

Η πλειοψηφία των Αμερικανών καταναλώνει μόνο τη μισή συνιστώμενη ημερήσια δόση φυτικών ινών και δημητριακών. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε τους κανόνες της χορτοφαγίας και να είστε υγιείς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φροντίσετε να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως τα φασόλια και οι ξηροί καρποί.

Ο οργανισμός σας θα χρειάζεται μεγάλες ποσότητες νερού και υγρών. Μπορείτε να αλλάξετε τη «γεύση» του νερού, προσθέτοντας μερικές φέτες από λεμόνι, πολτοποιημένα φρούτα ή φρέσκια μέντα.

Μην ξεχνάτε τις πρωτεΐνες

Οι πρωτεΐνες είναι σημαντικές για τους ιστούς, τους μύες και τη διατήρηση των ορμονών σε φυσιολογικά επίπεδα. Επίσης, ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού και ενεργοποιούν το μεταβολισμό. Χωρίς ικανή πρόσληψη πρωτεϊνών μπορεί να νιώσετε αίσθημα κούρασης ή αδυναμίας, ενώ θα ξεραθεί η επιδερμίδα και τα μαλλιά σας.

Καλές πηγές πρωτεϊνών είναι η κινόα, τα αμύγδαλα και οι φακές.

Προτού αποφασίσετε να κάνετε αυτήν την αλλαγή στη ζωή σας, δοκιμάστε να «μεταμορφώσετε» τις συνηθισμένες διατροφικές επιλογές σε… χορτοφαγικές.

Για παράδειγμα, μη γεμίσετε τις πιπεριές σας με κιμά, αλλά με φακές. Σε οποιοδήποτε πιάτο επιλέξετε μπορείτε να αντικαταστήσετε το κρέας με φακές και φασόλια. Επίσης, αντί για βούτυρο χρησιμοποιείστε μόνο ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας. Αντί για έτοιμα ντρέσινγκ στις σαλάτες, βάλτε ταχίνι.

Οι επιλογές είναι πολλές, ωστόσο όποιος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας καλό θα είναι να ενημερώσει και να συμβουλευτεί πρώτα το γιατρό του, προτού αλλάξει δραστικά τη διατροφή του.

Πώς θα δείχνετε όμορφες μετά από ξενύχτι

Πώς θα δείχνετε όμορφες μετά από ξενύχτι
Πολλές φορές τυχαίνει να κοιμηθούμε λίγες ώρες λόγω βραδινής διασκέδασης ή λόγω στρες από κάτι που μας βασανίζει.

Το πρόβλημα είναι πως το επόμενο πρωί είμαστε μια σκέτη καταστροφή: πρησμένα μάτια, επιδερμίδα λιπαρή και άχρωμη και μια γενική εικόνα που μας κάνει να μην θέλουμε να βγούμε από το σπίτι!

Κι όμως υπάρχουν τα μικρά μυστικά που μπορούν να μας βοηθήσουν να δείχνουμε φρέσκες και ξεκούραστες:

- Κινηθείτε

Ακόμα κι αν το μόνο που θέλουμε είναι να πέσουμε στο κρεβάτι μας για ύπνο, λίγη αεροβική γυμναστική κάνει καλό στο κυκλοφορικό μας και μας χαρίζει ένα ωραίο χρώμα.

- Νικήστε τις σακούλες στα μάτια

Τοποθετήστε δυο χρησιμοποιημένα φακελάκια τσάι σε ένα πιατάκι και βάλτε τα στο ψυγείο. Μόλις παγώσουν τοποθετήστε τα κάτω από τα μάτια σας.

- Κλείστε τους πόρους του δέρματος

Περάστε ένα παγάκι στο δέρμα σας για ένα περίπου λεπτό

- Χρησιμοποιήστε το άρωμά σας

Συχνά όταν δεν κοιμόμαστε καλά, ξυπνάμε με άσχημη διάθεση αλλά το άρωμά μας θα μας βοηθήσει να ξαναβρούμε το κέφι μας.

- Κάντε ένα σινιόν κότσο

Μια χαμηλή ή ψηλή σινιόν κοτσίδα μας βοηθάει να κρύψουμε τα αχτένιστα ή άλουστα μαλλιά μας.

- Χρησιμοποιήστε μια στέκα

Ένα αξεσουάρ για τα μαλλιά μπορεί να μας κάνει να νοιώσουμε «κουλ» ακόμα και όταν νοιώθουμε την κούραση να μας καταβάλει.

- Φτιάξτε τα μαλλιά σας

Μπορείτε να επαναφέρετε το χθεσινοβραδινό χτένισμα των μαλλιών σας μόνες σας. Δεν θα είναι το ίδιο ακριβώς αλλά θα είναι όμορφα.

- Κόκκινα μάτια

Χρησιμοποιήστε ένα κολλύριο για να διώξετε την κοκκινίλα.

- Χρησιμοποιήστε ένα έντονο κραγιόν

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα φανταστικό εκθαμβωτικό, κόκκινο κραγιόν που σας φτιάχνει τη διάθεση και τραβάει τα βλέμματα στα χείλη.

- Πιείτε υγρά

Όχι μόνο πολλά νερά αλλά και ζεστά ροφήματα από βότανα με λίγο λεμόνι: Η βιταμίνη C είναι ό,τι χρειάζεται μια όμορφη επιδερμίδα.

- Φάτε σοκολάτα και σολομό

Η σοκολάτα βοηθάει να καλυτερεύσει η εμφάνισή μας αφού αυξάνει την προστασία στις ακτίνες του ήλιου και μας κάνει να φαινόμαστε πιο νέες!

Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 που καταπραΰνει τις φλεγμονές και κάνει πιο μαλακή και λεία την επιδερμίδα.

Πηγή: fe-mail.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory