Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

εστιατόριο κρέμεται στο Happy Valley Φαράγγι Silin.

the_remarkable_cliffhanging_chinese_restaurant
the_remarkable_cliffhanging_chinese_restaurant

Κολοσσιαία Γλυπτά από την Κίνα

china_snow_sculptues_1
china_snow_sculptues_2

Εκπληκτικο Βιτρώ Χταπόδι Πολυέλαιος

octopus_chandelier_1
octopus_chandelier_2
octopus_chandelier_3

Κουμανταρία: το αρχαιότερο κρασί στον κόσμο;

Η κουμανταρία είναι ένας επιδόρπιος οίνος, γλυκός σαν λικέρ, με πλούσια γεύση, άρωμα και ιστορία. Λέγεται ότι πήρε το όνομά της από τους σταυροφόρους ιππότες του 13ου αιώνα, αλλά είχε ανακαλυφθεί πολύ πολύ παλιότερα, περίπου το 2000 π.χ., σύμφωνα με το βιβλίο Guinness.
Η κουμανταρία κατέχει επίσης, το ρεκόρ του παλαιότερου προϊόντος «Με ονομασία προέλευσης». Το 1223, ο βασιλιάς της Γαλλίας Φίλιππος αποκάλεσε την Κουμανταρία «τον Απόστολο των κρασιών» κι έκτοτε έγινε γνωστή σε όλη την Ευρώπη με το όνομα «κουμανταρία», προερχόμενο από την περιοχή όπου παράχθηκε, στο νοτιοδυτικό μέρος του νησιού και η οποία ονομάστηκε «Grande Commandarie» κατά τη διάρκεια των σταυροφοριών.
Άλλοι θρύλοι θέλουν το συγκεκριμένο κρασί να αγαπήθηκε πολύ από τον βασιλιά Ριχάρδο τον Λεοντόκαρδο της Αγγλίας, ο οποίος στον γάμο του την αποκάλεσε «το κρασί των βασιλιάδων και τον βασιλιά των κρασιών».
Με το πέρασμα των χρόνων, η παραγωγή κουμανταρίας αυξήθηκε, ενώ το 1879, ο βρετανός εξερευνητής Sir Samuel White Baker κατέγραψε ότι η Κύπρος εξήγαγε ετησίως στην Αυστρία, περίπου 230.000 λίτρα.
Στην παραλιακή πόλη της Λεμεσού η κουμανταρία παράγεται με μια συγκεκριμένη συνταγή και έχει προστατευόμενο όνομα, ως μοναδικό προϊόν της Κύπρου παγκοσμίως.
Η σύστασή της περιλαμβάνει μέλι, βότανα, βανίλια, μπαχαρικά, αποξηραμένα φρούτα και μια σύνθετη και γλυκιά γεύση. Το ξεχωριστό στοιχείο στην παραγωγή της κουμανταρίας είναι ότι μετά το μάζεμα των σταφυλιών για την δημιουργία της, αυτά αφήνονται στον ήλιο για 10 μέρες για να βγάλουν τα σάκχαρά τους.
Το κρασί που παράγεται παλαιώνει για δύο χρόνια σε δρύινα βαρέλια και μετά εμφιαλώνεται. Κι όσο τα χρόνια περνούν, το υγρό αποκτά ένα κεχριμπαρένιο χρώμα και εντείνονται το γλυκό και παχύρρευστο στοιχείο του.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η Κύπρος είναι η περιοχή όπου παράχθηκαν τα αρχαιότερα κρασιά στην Ευρώπη, πηγαίνοντας 5000 χρόνια πίσω, ενώ όπως και κάθε περιοχή και έδαφος έχουν τα δικά τους χαρακτηριστικά που δίνουν συγκεκριμένο άρωμα σε κάθε κρασί, έτσι και η Κύπρος διαθέτει ένα ιδιαίτερο υπέδαφος μαζί με άπλετο ήλιο, που πιθανώς, να αποτελούν έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό για την παραγωγή ξεχωριστών γλυκών οίνων.

Τι μπορεί να κάνει μία 40άρα, που σε καμία περίπτωση δε μπορεί μία 20άρα;

Πριν ξεκινήσουμε λοιπόν να καταριόμαστε τον χρόνο που περνά και να μνημονεύουμε τα νιάτα που πέρασαν ανεπιστρεπτί, μάλλον πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, όπως μας προτρέπει η Huffington Post.
Στα 20 ναι, η ζωή είναι πιο ανέμελη, πιο διασκεδαστική, με ανοιχτούς ορίζοντες και ευκαιρίες. Αλλά μήπως είναι και πιο ανώριμη, με στιγμές που όλοι θα ευχόμασταν να μην είχε;
Στα 40 από την άλλη, μία γυναίκα πλέον ξέρει τι ζητάει και πώς να δημιουργήσει μεταξύ αυτών όλα αυτά που ακολουθούν στη λίστα της ευτυχισμένης 40άρας.
1. Μπορεί να μαγειρέψει ένα σωστό γεύμα (οι περισσότερες τουλάχιστον).
2. Να φτιάξει έναν απολαυστικό καφέ (ισχύει το παραπάνω σχόλιο).
3. Να πει την αλήθεια (χωρίς φόβο και πάθος).
4. Να έχει μία υγιή σχέση (χωρίς να είναι drama queen).
5. Να αναγνωρίζει τα λάθη του άλλου
(και τα δικά της).
6. Να μείνει σπίτι ένα σαββατόβραδο (και να περάσει καλά).
7. Να πληρώνει τους λογαριασμούς της μόνη της (επιτέλους).
8. Να βγει έξω χωρίς να χρειάζεται μέικ απ (στην καλύτερη των περιπτώσεων).
9. Να πάει στον γυναικολόγο της χωρίς ταμπού (η πολύχρονη εμπειρία βοηθά).
10. Να μιλήσει σε ξένους (δεν θα είναι δα και η πρώτη φορά).
11. Να διαχειριστεί την απόρριψη (been there, done that).
12. Να είναι χαρούμενη με την ευτυχία των άλλων (και σε καμία περίπτωση ζηλιάρα).
13. Να αγνοεί τη μόδα (επιδεικτικά μάλιστα).
14. Να αγνοεί τα σχόλια των άλλων (συμπεριλαμβανομένων και των πρώην).
15. Να μιλά για λογαριασμό της (και να υπερασπίζεται τον εαυτό της και όσους αγαπά).
16. Να καθίσει σε μία συναυλία (η εποχή του
«μόνο μπροστά καταλαβαίνεις το live» είναι για όσους μετρούν τις συναυλίες που έχουν πάει στα δάχτυλα του ενός χεριού).
17. Να πάρει ταξί (αντί να οδηγήσει μεθυσμένη).
18. Να πάρει το αυτοκίνητό της (αντί να περιμένει με τις ώρες το λεωφορείο).
19. Να είναι ο ορισμός της ανεξαρτησίας (είστε δεσμευμένη είτε όχι).
20. Να είναι ο ορισμός της ομορφιάς (με σημείο κλειδί την αυτοπεποίθηση).
21. Να απομακρυνθεί από έναν/μία τοξικό φίλο/η (χωρίς ενοχές).
22. Να αντικαταστήσει την κρέμα μαυρίσματος με κρέμα ματιών (που χρειάζεται).
23. Να γοητευτεί από έναν έξυπνο άντρα (και όχι απλά από έναν όμορφο).
24. Να πει όχι (όποτε και όταν το αποφασίσει η ίδια).
25. Να σταματήσει να προσπαθεί να είναι τέλεια (και ατσαλάκωτη).
26. Να εγκαταλείψει τις μεγάλες προσδοκίες
(ναι στα όνειρα, αλλά και την πραγματικότητα).
27. Να προσαρμόζεται στις αλλαγές (με ευκολία).
28. Να πάει μόνη της για καφέ (χωρίς να παίζει με το κινητό της).
29. Να πάει μία βόλτα (αντί για το γυμναστήριο).
30. Αλλά κυρίως μία γυναίκα στα 40 ξέρει πολύ καλά ότι τα καλύτερα έρχονται.

Είναι η Μεσογειακή Δίαιτα για εσάς;

Ποια είναι τα υπέρ και τα κατά διάφορων διαιτών; Όταν λέμε δίαιτα, δεν εννοούμε μόνο προγράμματααπώλειας βάρους -η συζήτηση διευρύνεται και σε πιο μεγάλο φάσμα, όσον αφορά στη διατροφή και πιο συγκεκριμένα στο πώς οι διατροφικές επιλογέςυποστηρίζουν ή υποσκάπτουν την υγεία μας. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι ένα σημαντικός, αλλά όχι ο μοναδικός στόχος.
Ο στόχος δεν είναι να αποφασίσετε, ποιο είδος δίαιτας είναι σωστό, αλλά να καταλάβετε ποια προσέγγιση ταιριάζει καλύτερα σε εσάς, τον τρόπο ζωής σας, και τις προτιμήσεις σας, γιατί με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες μακροπρόθεσμηςεπιτυχίας.
Μπορείτε να είστε υγιείς, απλά υιοθετώντας τον μεσογειακό τύπο διατροφής!
Δεν υπάρχει μια και μοναδική μεσογειακή διατροφή. Υπάρχουν πάνω από 12 χώρες, που βρέχονται από την Μεσόγειο και πολλά διατροφικά πρότυπα, ακόμα και μέσα σε αυτές τις χώρες. Γι΄αυτό και η Μεσογειακή Διατροφή αναφέρεται ως εκείνη η δίαιτα, που εμπεριέχειπολλές κουλτούρες. One Diet, many cultures! Αναγνωρίζουμε όμως, ως Μεσογειακή Διατροφή το πρότυπο που βασίζεται στις διατροφικές συνήθειες των παραθαλάσσιων χωριών της Ελλάδος, της νοτίου Ιταλίας και της Κρήτης.
Τη δεκαετία του ’40 επιδημιολόγοι, παρατήρησαν ότι οι άνθρωποι στην Κρήτη ζούσανπερισσότερο και ήταν πιο υγιείς από τους βορειοευρωπαίους και βορειοαμερικάνους. Έτσι έδωσαν μεγαλύτερη προσοχή, στο πώς έτρωγαν οι άνθρωποι εκεί και ειδικότερα, σε τι διέφερε το διατολόγιό τους από τις περιοχές που δεν είχαν τόσο καλά ποσοστά υγείας και μακροζωίας.
Παρατήρησαν λοιπόν ότι οι Κρητικοί έτρωγαν λιγότερο κρέας και πουλερικά από τουςυπόλοιπους δυτικούς. Όταν έτρωγαν ζωική πρωτεΐνη, ήταν κυρίως από ψάρι, καθώς οι περισσότεροι ζούσαν από το ψάρεμα. Έτρωγαν επίσης πολύ περισσότερα φρέσκαφρούτα, λαχανικά και όσπρια και λιγότερα επεξεργασμένα τρόφιμα. Χρησιμοποιούσαν πολύ ελαιόλαδο και κατανάλωναν μέτριες ποσότητες αλκοόλ, και κυρίως κόκκινο κρασί.Αυτό το πρότυπο έγινε γνωστό ως το Μεσογειακό Πρότυπο Διατροφής.
Αμερικάνικη Καρδιολογική Ένωση
Αν συγκρίνουμε, το μεσογειακό πρότυπο Διατροφής, με τις οδηγίες διατροφής που έχουν θεσπιστεί από την Αμερικάνικη Καρδιολογική Ένωση (www.heart.org), θα δούμε ορισμένες ενδιαφέρουσες διαφορές. Η πιο σημαντική είναι ότι η Μεσογειακή Διατροφήείναι πιο πλούσια σε λίπος, απ’ ότι προτείνουν οι οδηγίες της Ένωσης. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που η μεσογειακή διατροφή έχει γίνει δημοφιλής και εναλλακτικός τύπος δίαιτας σε σχέση με εκείνη που προτείνει η Αμερικάνικη Καδιολογική Ένωση.
Τι προσφέρει στην υγεία σας;
Οι ερευνητές προσπαθούν να βρουν αν οι άνθρωποι που δεν ζουν στην Κρήτη, μπορούν να είναι πιο υγιείς, τρώγοντας σαν να ήταν εκεί ...και τα νέα ως εδώ είναι πολύ καλά! Υιοθετώντας τη Μεσογειακή Διατροφή, φαίνεται ότι μειώνεται ο κίνδυνος πολλώνπαθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών, του καρκίνου, του Αλτσχάιμερ, του Πάρκινσον, του διαβήτη τύπου ΙΙ, ακόμη και της κατάθλιψης.
Απώλεια βάρους
Είναι επίσης ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να χάσετε βάρος και να διατηρήσετεαυτή την απώλεια. Σε σύγκριση με εκείνους που ακολουθούν δίαιτες χαμηλώνυδατανθράκων και χαμηλού λίπους, αυτοί που ακολουθούν την Μεσογειακή Διατροφήχάνουν το ίδιο βάρος και τείνουν να διατηρούν περισσότερο αυτή την απώλεια. Ίσως επειδή βρίσκουν την δίαιτα ικανοποιητική και εύκολη να την ακολουθήσουν. Ο πιθανότερος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι ακολουθούν ευχάριστα την Μεσογειακή Διατροφή είναι ότι δεν μοιάζει με δίαιτα.
Τρόπος ζωής
Αντί να επικεντρώνεται σε θερμίδεςλίπη και υδατάνθρακες, η Μεσογειακή Διατροφή δίνει έμφαση στην γεύση και την φρεσκότητα, την κοινωνική και αισθητική πλευρά τουμαγειρέματος, καθώς και του τρόπου να τρως. Η καλή διατροφή και το υγιές σώμα έπονται, φυσικά. Για να λειτουργήσει όμως, πρέπει να το δείτε όλο το σύνολο. Αν δεν έχετε χρόνο να ψωνίσετε φρέσκα συστατικά, τις ικανότητες ή την επιθυμία να μεγειρέψετεφρέσκα γεύματα ή να τρώτε σε χαλαρό κλίμα και να κάνετε παρέα με ανθρώπους, ίσως αυτή η προσέγγιση να μην σας ταιριάζει. Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε και να κρίνετε εκ του αποτελέσματος.
Οι βασικές αρχές είναι απλές:
  1. Σχεδιάστε τα γεύματά σας με βάση τα φρούτα, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και τα όσπρια.
  2. Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους. Το βούτυρο χρησιμοποιήστετο σπάνια ή αντικαταστήστε το με φυτική μαργαρίνη.
  3. Αν τρώτε ζωϊκά προϊόντα, καταναλώνετέ τα σε μέτριες ποσότητες. Επιλέξτε πιο συχνά ψάρι, λιγότερο συχνά αβγά και γαλακτοκομικά και κρέας ακόμη πιο σπάνια.
  4. Μειώστε την κατανάλωση των συσκευασμένων τροφίμων και των γλυκών και τέλος, ευχαριστηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο την τροφή σας, τον χρόνο που την παρασκευάζετε και την καταναλώνετε.
Τελικά, θα μπορούσατε να γίνετε και στη διατροφή σας, μεσογειακός τύπος;
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory