Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

Απλά ηλίθιοι .

πάει procitale li upatstvoto-0002
πάει procitale li upatstvoto-0003

Πως θα ήθελες να είναι

anime_scenes_vs_their_real_life_locations_640_02
anime_scenes_vs_their_real_life_locations_640_02

Τέχνη σε βρώμικα αυτοκίνητα .

amazing_art_made_on_dusty_cars_640_01
amazing_art_made_on_dusty_cars_640_02

Η συμβουλή της ημέρας

Η συμβουλή της ημέρας
Το σουσάμι προσθέτει μια τραγανή αίσθηση και θρεπτικότητα σε οποιοδήποτε πιάτο. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε σημαντικά μέταλλα όπως χαλκό, μαγγάνιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, καθώς επίσης και σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Β1 και φυτική πρωτεΐνη, καθιστά το σουσάμι ένα ξεχωριστό καρύκευμα το οποίο θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε κουζίνα. 

Περιέχει επίσης ενώσεις που μειώνουν τη χοληστερόλη, όπως οι λιγνάνες και οι φυτοστερόλες. Μπορείς να το πασπαλίσεις πάνω από σαλάτες, κρέατα, συνοδευτικά πιάτα, ζυμαρικά και ψωμιά για γεύση και θρεπτικότητα. 

Ένα σνακ με σουσάμι πριν την προπόνηση, για παράδειγμα ένα παστέλι, θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια.

Περισσότερα θέματα για την υγεία, την άσκηση και τη διατροφή μπορείτε να δείτε στο mch-training.com

Πώς τα αναψυκτικά επηρεάζουν τον εγκέφαλο

Πώς τα αναψυκτικά επηρεάζουν τον εγκέφαλο
Η συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών μπορεί να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον ανθρώπινο εγκέφαλο.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η μακροχρόνια κατανάλωση αναψυκτικών οδηγεί σε υπερκινητικότητα και αλλοίωση εκατοντάδων πρωτεϊνών του εγκεφάλου.

Παρόμοιες αλλαγές στον εγκέφαλο παρατηρούνται σε ασθενείς που υποφέρουν είτε από καρκίνο στον εγκέφαλο, είτε από Αλτσχάιμερ, αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline.

Επιστήμονες από την Αυστραλία έκαναν πειράματα σε ποντίκια, όμως πιστεύουν ότι τα στοιχεία που κατέγραψαν αποτελούν απόδειξη ότι μια διατροφή πλούσια σε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα ζάχαρης έχει σημαντικές επιδράσεις και σε άλλους τομείς, πέραν της σωματικής υγείας.

«Στις περισσότερες δυτικές κοινωνίες παρατηρείται ολοένα αυξανόμενη κατανάλωση αναψυκτικών, ενώ για πολλούς ενήλικες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινότητάς τους. Η μελέτη μας υποδηλώνει ότι η μακροχρόνια κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών αντί για νερό, μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στη συμπεριφορά και σημαντικές αλλαγές στη χημεία του εγκεφάλου» ανέφερε η ερευνήτρια Jane Franklin.

«Αν διψάτε πιείτε νερό. Καταναλώνετε τα αναψυκτικά με μέτρο» πρόσθεσε η ίδια.

Το κυνήγι της φυσικής ομορφιάς

Το κυνήγι της φυσικής ομορφιάς
Αγοράζουμε φυσικά καλλυντικά με την πεποίθηση ότι τα συστατικά τους είναι πιο αγνά, άρα πιο ευεργετικά για το δέρμα, την υγεία μας και το περιβάλλον. Σωστό. Ωστόσο, κάποιοι ισχυρίζονται ότι ένα φυσικό καλλυντικό, αν δεν επεξεργαστεί σωστά, είναι αμφιβόλου ποιότητας. Σωστό κι αυτό. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που περιέχουν συνθετικά και χάρη στο έξυπνο μάρκετινγκ πλασάρονται σαν «φυσικά», γιατί δυστυχώς ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό υπάρχει κάποια νομοθεσία που να αποσαφηνίζει τον όρο «φυσικό καλλυντικό». Πώς όμως θα τα αναγνωρίζουμε, εφόσον δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία σχετικά με το τι πρέπει να περιέχει ένα καλλυντικό για να θεωρείται φυσικό; 

«Ένα προϊόν θεωρείται φυσικό ή βιολογικό όταν η πλειονότητα των συστατικών του είναι φυσικής προέλευσης ή όταν περιέχει σημαντικό ποσοστό βιολογικά πιστοποιημένων συστατικών. Ταυτόχρονα δεν πρέπει να περιέχει χημικές ουσίες που έχουν ενοχοποιηθεί για διάφορες παρενέργειες και που επιβαρύνουν το περιβάλλον», εξηγεί η Νίκη Κουτσιανά, φαρμακοποιός και πρόεδρος της εταιρείας Apivita. «Όσον αφορά τα καλλυντικά που χαρακτηρίζονται ως "bio-eco" ή «βιολογικά-οικολογικά», πρέπει να έχουν πιστοποίηση από έναν αναγνωρισμένο οργανισμό πιστοποίησης (σ.σ. όπως ο ECOCERT, ο ICEA κ.ά.) και να ακολουθούν το πρότυπο που ορίζει ο συγκεκριμένος οργανισμός», προσθέτει.

Πηγή: vita.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory