Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

φάρσα

Αστείες Εικόνες

Фотоподборка за деня / Funny pictures 10-01-2014
Фотоподборка за деня / Funny pictures 10-01-2014

Comedy Football 2013

Ό,τι ξέραμε για τον θάνατο μέχρι σήμερα ΔΕΝ ισχύει

Ο θάνατος, όσο μακάβριο και αν είναι σαν θέμα, απασχολεί όλους μας ή τουλάχιστον θα μας απασχολήσει σε κάποια φάση της ζωής μας. Πόσα όμως γνωρίζουμε γι αυτόν; Και πόσα από αυτά που γνωρίζουμε είναι όντως αλήθεια;
Κι όμως το ίδιο μας το σώμα μπορεί να μας προδώσει ή καλύτερα να μας ντροπιάσει ακόμα και μετά θάνατον, σύμφωνα με την Huffington Post. Εκτός από την αηδιαστική (σχεδόν) αλήθεια ότι τα μαλλιά και τα νύχια επιμένουν να μεγαλώνουν και μετά τον θάνατο κάποιου, ένα νεκρό σώμα επιφυλάσσει και άλλες ντροπιαστικές συνήθειες.
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως, τα νύχια και τα μαλλιά φαίνεται ότι μεγαλώνουν αλλά στην ουσία αυτό που συμβαίνει είναι ότι το σώμα χάνει την υγρασία του και συρρικνώνεται κάνοντας τα μαλλιά και τα νύχια να μοιάζουν ότι μεγαλώνουν και όχι να μεγαλώνουν στην πραγματικότητα.
Επίσης, όταν κάποιος πεθαίνει είναι πολύ πιθανό να ουρήσει, να αφοδεύσει και στην περίπτωση των ανδρών  ακόμη και να εκσπερματώσει. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της απώλειας της λειτουργίας του εγκεφάλου που κρατά το σώμα υπό έλεγχο και αναγκάζεται έπειτα από την πρώτη δυσκαμψία των μυών του σώματος, να επιστρέψει μια ενδεχόμενη επιστροφή στη χαλάρωση και την απελευθέρωση.
Στην περίπτωση των ανδρών μάλιστα, που πεθαίνουν μπρούμυτα, το αίμα αρχίζει να συγκεντρώνεται στα μέρη του σώματος που βρίσκονται πιο κοντά στο έδαφος, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και στύση.
Και αν απορείτε πόσος καιρός χρειάζεται για να γίνει ένα σώμα σκελετός, η απάντηση είναι μία εβδομάδα περίπου, ενώ μετά από ένα μήνα πέφτουν δόντια, μαλλιά κ.λπ
Η έκφραση «πέρασε η ζωή μπροστά από τα μάτια μου» έχει και την επιστημονική της άποψη. Ο εγκέφαλος γίνεται πιο ανενεργός κατά τις τελευταίες στιγμές της ζωής, προκαλώντας μία υπερδραστηριότητα στην ψυχική κατάσταση του ατόμου. Αυτή η κατάσταση αυξημένης συνείδησης μπορεί να προκαλέσει απροσδόκητα πράγματα, είτε αυτό είναι να δει κάποιος ολόκληρη τη ζωή του να περνά από μπροστά του σαν ταινία είτε πάλι να δει το «φώς» στο τούνελ.
Η διαδικασία αυτή ενισχύεται από την απώλεια αίματος και τη ροή οξυγόνου στα μάτια και η αίσθηση επιβράδυνσης του χρόνου λίγο πριν τον θάνατο, ενδεχομένως να είναι μια λάθος ανάμνηση αυτής της τραυματικής εμπειρίας.
Για την αποτέφρωση τι γνώμη έχετε; Αν και οι πιο θρησκευόμενοι την κατακρίνουν, ίσως στο άμεσο μέλλον χρειαστεί να αναθεωρήσετε για πρακτικούς καθαρά λόγους. Ήδη η Νέα Υόρκη και αρκετά μεγάλο μέρος της Μεγάλης Βρετανίας έχει έλλειψη χώρου για τα νεκροταφεία και η  αποτέφρωση  θεωρείται …ιδανική λύση.
Ειδικά μάλιστα αν σκεφτεί κανείς ότισύμφωνα με τα στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών 58.093.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε ολόκληρο τον κόσμο κατά τη διάρκεια του 2011. Αυτό σημαίνει περίπου 159.159 θάνατοι ανά ημέρα ή 6.631 κάθε ώρα.
Από την άλλη μπορεί η αθανασία να είναι πολύ πιο κοντά από όσο νομίζουμε. Μόλις 31 χρόνια. Τουλάχιστον, σύμφωνα με τη Google και τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο Dmitry Itskov. Η Calico είναι ένα από τα προγράμματα της γνωστής εταιρείας αναζήτησης, το οποίο έχει σκοπό να αντιστρέψει τη διαδικασία γήρανσης όχι 5 και 10 χρόνια αλλά μέχρι να επιτύχει τελικά την αθανασία.
Από την άλλη και ο ρώσος δισεκατομμυριούχος έχει βάλει σκοπό να ζήσει για πάντα. Το δικό του project μάλιστα, έχει θέσει ως στόχο να λύσει το ζήτημα της ζωής μέχρι το 2045, οπότε και θα έχει υλοποιηθεί η ιδέα των … ανδροειδών σωμάτων, στα οποία θα τοποθετείται ο εγκέφαλος, επιτρέποντας στον πρώην... εκλιπόντα να ζει για πάντα μέσα από το αέναο ρομπο-σώμα.
Επιστημονική φαντασία ή σοκαριστική πραγματικότητα, το μέλλον θα δείξει.

Άλλοι το προτιμούν γλυκό, άλλοι αλμυρό!

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε την έμφυτη τάση να μας αρέσουν οι γλυκές και οι αλμυρές γεύσεις. Υπάρχουν όμως συνταγές για φαγητά που τα συνδυάζουν και τα δύο. Μπορούν δηλαδή να γίνουν είτε αλμυρά είτε γλυκά. Παραδείγματα τέτοιων τροφίμων είναι η κρέπα, που μπορεί να παρασκευαστεί είτε με σοκολάτα είτε με τυρί, η μπουγάτσα που μπορεί να είναι είτε με τυρί είτε με κρέμα, η κολοκυθόπιτα που μπορεί να γίνει είτε γλυκιά με ζάχαρη είτε αλμυρή με τυρί και άλλα. Παρακάτω θα αναφερθούμε στη θρεπτική αξία κάποιων από τα παραπάνω τρόφιμα:
Κρέπα:
  • Κρέπα αλμυρή: Μια καλή επιλογή είναι η κρέπα με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά, αφού αποτελεί ένα πλήρες γεύμα. Περιέχει υδατάνθρακες από το φύλλο και από τα λαχανικά, που παρέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες. Το τυρί, μας παρέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και ασβέστιο. Η γαλοπούλα περιέχει επίσης πρωτεΐνη και είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλαντικού, καθώς είναι πιο άπαχη από το ζαμπόν και το μπέικον.Προσοχή πρέπει να δίνεται σε άτομα με προβλήματα υγείας, όπως για παράδειγμα μευπερχοληστερολαιμία ή υπέρταση, καθώς τα τυριά που προσθέτουν στα ταχυφαγεία είναι συνήθως πολύ υψηλά σε λιπαρά και αλάτι. Εναλλακτικά, μπορείτε εύκολα να την παρασκευάσετε σπίτι σας με υλικά της επιλογής σας που να είναι πιο χαμηλά σε λιπαρά.
  • Κρέπα γλυκιά: Προσοχή εδώ θα πρέπει να δοθεί στις κρέπες που παρασκευάζονται μεσοκολάτα, καθώς είναι πολύ υψηλές σε θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη. Μια πιο καλή εναλλακτική και θρεπτική επιλογή μπορεί να αποτελέσει η κρέπα με μέλιφρούτα και ξηρούς καρπούς, καθώς μας παρέχει περισσότερες βιταμίνες και φυτικές ίνες(φρούτα), μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (ξηροί καρποί), μεταλλικά στοιχεία και φυσικούς αντιφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακούς παράγοντες (μέλι).
Μπουγάτσα
  • Μπουγάτσα με τυρί: Αποτελεί μια πολύ συνηθισμένη επιλογή για ενδιάμεσο πρόχειρο γεύμα. Ωστόσο, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι είναι πολύ υψηλή σε λιπαράλόγω τουβουτύρου που περιέχουν τα φύλλα της και των λιπαρών τυριών που συνήθως περιέχει. Οπότε η κατανάλωσή της πρέπει να γίνεται με προσοχή και μέτρο! Εναλλακτική πιο υγιεινή επιλογή μπορεί να αποτελέσει μια σπιτική τυρόπιτα, σπανακόπιτα ή χορτόπιτα με σπιτικό φύλλο και με επάλειψη ελαιόλαδου ή φυτικής soft μαργαρίνης αντί βουτύρου.
  • Μπουγάτσα με κρέμα: Είναι μια πολύ συνηθισμένη επιλογή γλυκού, ιδίως στη Βόρεια Ελλάδα. Ωστόσο, η κατανάλωσή της χρειάζεται και εδώ προσοχή και να γίνεται με μέτρο, καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και βουτύρου οπότε είναι πολύ πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά.

Ο μύθος της γυμναστικής που σφίγγει το λίπος

Ο μύθος της γυμναστικής που σφίγγει το λίπος
Πάρα πολλές φορές έχω ακούσει πως η γυμναστική απαγορεύεται κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος δίαιτας γιατί «σφίγγει» το λίπος! Αυτό αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους μύθους.
Η άσκηση βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και κατ επέκταση στην αύξηση των θερμιδικών αναγκών, άρα και στην απώλεια του βάρους.
Αυτό που ενδεχομένως μπορεί να παρατηρήσει κανείς, είναι ο χαμηλότερος ρυθμός απώλειας βάρους ή το κόλλημα της ζυγαριάς για λίγο χρονικό διάστημα, είτε από κατακράτηση υγρών, ειδικά αν ο οργανισμός δεν είναι συνηθισμένος σε σωματική δραστηριότητα, ή από αύξηση της μυϊκής μάζας. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν σημαίνει πως το λίπος σφίγγει.
Να θυμάστε η αντίστοιχη μυϊκή μάζα σε σχέση με την λιπώδη μάζα, καταλαμβάνει μικρότερο όγκο αλλά περισσότερο βάρος! Γι’ αυτό αν και τα νούμερα στην ζυγαριά δείχνουν το ίδιο ή και λίγο παραπάνω, το σώμα σας θα φαίνεται πιο μαζεμένο και γυμνασμένο!
Γενικότερα, για την απώλεια βάρους χρειάζεται ένας συνδυασμός από μια σωστή- ισορροπημένη διατροφή και γυμναστική αναερόβια μαζί με αερόβια! Όσο και να κολλήσει η ζυγαριά, ρυθμός απώλεια του λίπους όταν η διατροφή συνδυάζεται με φυσική δραστηριότητα είναι ο ίδιος ή και μεγαλύτερος, ε σχέση με μια διατροφή που δεν συνδυάζεται με φυσική δραστηριότητα. Επομένως παρότι η ζυγαριά παραμένει στα ίδια κιλά ή διαφορά που θα παρατηρήσετε στο σώμα σας θα είναι θεαματική. Γι΄ αυτό αξιοποιήστε τον ελεύθερο σας χρόνο κάνοντας μια βόλτα στη φύση με τα πόδια ή με το ποδήλατο, ξεκινήστε κολύμπι που επίσης αποτελεί μία πολύ καλή αερόβια άσκηση και δεν επιβαρύνει προβλήματα αρθρώσεων και μέσης.
Πηγή: Από τον επιστημονικό συνεργάτη του, neadiatrofis.gr, Χάρη Κόγια

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory