Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

Οι νέες στολές στον στρατό της Ταιβάν .

nova tajvanska uniforma-0002
nova tajvanska uniforma-0003

Gangster γιαγιάδες

babicki-0001
babicki-0003

Ενδιαφέρουσες Φωτογραφίες

fotki-0021
fotki-0018

Πείτε «αντίο» στα λιπαρά μαλλιά

Πείτε «αντίο» στα λιπαρά μαλλιά
Η λιπαρότητα των μαλλιών αποτελεί σημαντικό και εξαιρετικά ενοχλητικό πρόβλημα για πολλές γυναίκες.

Η αίτια εντοπίζεται κυρίως σε ορμονικές διαταραχές και περιβαλλοντολογικές συνθήκες.

Παρόλα αυτά, μια συστηματική φροντίδα και περιποίηση θα μπορούσε να μειώσει σε μεγάλο βαθμό τη λιπαρότητα στα μαλλιά σας, ακόμα και να την εξαφανίσει.

Αν λοιπόν τα μαλλιά σας έχουν την τάση να «λαδώνουν», ακολουθήστε πιστά τις παρακάτω πολύτιμες συμβουλές:

- Λούζετε τα μαλλιά σας μέρα παρά μέρα, κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ με στόχο να απομακρύνετε το σμήγμα.

- Μην παίζετε με το μαλλί σας, αποτρέποντας έτσι τη μεταφορά λιπαρότητας από τα χέρια σας.

- Αποφεύγετε τα μαζεμένα ή πιασμένα μαλλιά, αφήνοντάς τα ελεύθερα να αερίζονται.

- Καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιείτε κερί ή τζελ για το styling των μαλλιών σας, σε αντίθεση με μια λακ για λιπαρά μαλλιά που ξηραίνει την τρίχα και αποτρέπει τη λιπαρότητα.

- Χρησιμοποιείτε μαλακτική μαλλιών αλλά μόνο στις άκρες και όχι στη ρίζα, ξεπλένοντας πάντα πολύ καλά.

- Οι βαφές μαλλιών που περιέχουν οξυζενέ βοηθούν σημαντικά στη μείωση της λιπαρότητας, επειδή προκαλούν ξηρότητα στην τρίχα.

- Στεγνώστε πολύ καλά τα μαλλιά σας με κατεύθυνση από κάτω προς τα πάνω και προς τη ρίζα, αποφεύγοντας τη χρήση ζεστού αέρα γιατί αυξάνει τη σμηγματόρροια.

- Δοκιμάστε το τελευταίο ξέβγαλμα όταν λούζεστε να το κάνετε με εντελώς κρύο νερό, ένα τρικ που κλείνει τους πόρους και βοηθά σημαντικά στην καταπολέμηση της λιπαρότητας.

Επίσης, αναζητήστε προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σαμπουάν που περιέχουν ως βασικό τους συστατικό την τσουκνίδα, ένα φυτό με εξαιρετική δράση ενάντια στη λιπαρότητα.

Άλλα φυτικά συστατικά που βοηθούν στην καταπολέμηση της λιπαρότητας των μαλλιών είναι το δεντρολίβανο, το εκχύλισμα ελαιολάδου, το πράσινο τσάι και η λεκιθίνη.

Τέλος, θα μπορούσατε να κάνετε χρήση ξηρού σαμπουάν, ενός σπρέι σε πούδρα που εστιάζει στη ρίζα και έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Εξίσου αποτελεσματικές είναι και οι νέες πούδρες μαλλιών, οι οποίες απορροφούν μαγικά τη λιπαρότητα και χαρίζουν όγκο.

Πηγή: antigiransi.com

Αποκτήστε ένα υπέροχο χαμόγελο

Αποκτήστε ένα υπέροχο χαμόγελο
Ένα γοητευτικό και υγιές χαμόγελο είναι ένα από τα πιο βασικά στολίδια στο ανθρώπινο πρόσωπο, ιδίως στην εποχή μας, που η εμφάνιση παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην ιδιωτική, κοινωνική ακόμα και επαγγελματική μας ζωή.

Η πιο συντηρητική μέθοδος της αισθητικής οδοντιατρικής αλλά και συνάμα με τα καλύτερα αποτελέσματα, είναι η λεύκανση. Ίσως να είναι η οδοντιατρική μέθοδος που χαίρει της μεγαλύτερης δημοσιότητας. Παρότι όμως όλοι κάτι έχουμε ακούσει για αυτήν, είναι πολλές φορές που νιώθουμε μπερδεμένοι, δεν ξέρουμε τελικά αν κάνει κακό ή καλό ή αν έχει αποτέλεσμα. Ας δούμε λοιπόν μερικά πράγματα απλά, που θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο.

Τι είναι η λεύκανση
Είναι μία μέθοδος που στηρίζεται στην εφαρμογή λευκαντικού παράγοντα (υπεροξείδιο του καρβαμιδίου ή υπεροξείδιο του υδρογόνου υπό μορφή gel) στην επιφάνεια των φυσικών δοντιών. Το gel αυτό διαπερνά την αδαμαντίνη του δοντιού, αντιδρά χημικά με τις χρωστικές που βρίσκονται βαθύτερα και τις διασπά αποχρωματίζοντάς τες, χωρίς να καταστρέφει την οδοντική ουσία.

Μέθοδοι λεύκανσης
Home bleaching:
 Η πιο διαδεδομένη, ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος είναι αυτή που τοποθετούμε τον λευκαντικό παράγοντα (gel ήπιας ισχύος) μέσα σε ειδικά κατασκευασμένα ναρθηκάκια από τον οδοντίατρο, τα οποία φοράμε καθημερινά για λίγες ώρες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο συνήθως είναι δύο βδομάδες ανάλογα με την περίπτωση.

Power bleaching (light-accelerated): χρησιμοποιείται φωτεινή ενέργεια (halogen, LED, or plasma) για να επιταχυνθεί η δράση του λευκαντικού παράγοντα (gel ισχυρότερης ισχύος) με ειδικές συσκευές στο χώρο του ιατρείου, διαδικασία που διαρκεί περίπου 45 λεπτά, και χρειάζεται τουλάχιστον δύο συνεδρίες.

Πότε αρχίζει να φαίνεται το αποτέλεσμα και πόσο διαρκεί
Το αποτέλεσμα αρχίζει να φαίνεται από τους πρώτες κιόλας εφαρμογές, καθημερινά. Το χρώμα στο οποίο θα φτάσουν τα δόντια με τη λεύκανση, δεν είναι το ίδιο για όλους τους ανθρώπους και εξαρτάται από την ηλικία, το αρχικό χρώμα και την απόχρωση των δοντιών.

Το ζητούμενο είναι να φτάσουμε στην ανοιχτότερη απόχρωση που μπορούμε και συνήθως αυτό επιτυγχάνεται όταν ο κυνόδοντας φτάσει το χρώμα των μπροστινών δοντιών. Το αποτέλεσμα διαρκεί έως και πέντε χρόνια σταδιακά οπισθοχωρώντας.

Με αντίξοες στοματικές συνήθειες (έντονο κάπνισμα, κατανάλωση πολλών καφέδων, κόκκινου κρασιού κλπ) το αποτέλεσμα διαρκεί λιγότερο. Για αυτόν τον λόγο, συνιστούμε αναμνηστικές δόσεις μικρότερης διάρκειας (λίγων ωρών) κάθε 12-16 μήνες, ώστε να διατηρείται λαμπερό και λευκό το χαμόγελο, για πολλά χρόνια.

Κάνει κακό;
Όταν η λεύκανση γίνεται υπό την καθοδήγηση έμπειρου οδοντιάτρου, είναι μια απόλυτα ασφαλής διαδικασία. Το λευκαντικό gel δεν καταστρέφει την επιφάνεια του δοντιού αλλά τη διαπερνά και δρα επιλεκτικά στις χρωστικές ουσίες. Συμπληρωματικά, τα καινούρια υλικά είναι εμπλουτισμένα με προστατευτικές ουσίες όπως φθόριο που ενισχύουν την άμυνα των δοντιών.
Σε ένα μικρό ποσοστό, η λεύκανση μπορεί να προκαλέσει παροδική ευαισθησία, η οποία όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί με επιτυχία.

Όταν έχουμε ένα μαυρισμένο δόντι, ακολουθούμε την ίδια διαδικασία;
Στην περίπτωση αυτή, η διαδικασία είναι τελείως διαφορετική και τότε μιλάμε για εσωτερική λεύκανση. Είναι πολύ αποτελεσματική στην περίπτωση των μαυρισμένων απονευρωμένων δοντιών και μπορεί άνετα να συνδυαστεί με την μέθοδο της εξωτερικής λεύκανσης.

Τα «ναι» και τα «όχι» στην απώλεια βάρους

Τα «ναι» και τα «όχι» στην απώλεια βάρους
Μια σχετικά πρόσφατη μελέτη που έγινε σε υπέρβαρους ανθρώπους σε διάστημα 6 μηνών έδειξε ότι η καθημερινή παρακολούθηση του βάρους μπορεί να μειώσει το βάρος ακόμη έως και κατά 10%. Το καθημερινό ζύγισμα μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερο αυτοέλεγχο στην προσπάθεια να χάσετε βάρος, δηλαδή ανάλογα με το βάρος που σας δείχνει η ζυγαριά περιορίζετε και την πρόσληψη τροφής.

Επαρκής πρόσληψη νερού:

Θα έχετε ακούσει ότι το να πίνετε άφθονο νερό βοηθάει το μεταβολισμό ή και μειώνει τις θερμίδες που θα προσλάβετε στα γεύματα καθώς τα υγρά ενισχύουν το αίσθημα κορεσμού. Μελέτες δείχνουν ότι όσοι πίνουν αρκετό νερό τείνουν να προσλαμβάνουν λιγότερες θερμίδες. Μάλιστα, σε μια δοκιμή που έγινε σε μεσήλικες και ηλικιωμένους βρέθηκε ότι η ομάδα που έπινε 2 ποτήρια νερό πριν από το κάθε ένα από τα τρία κύρια γεύματα ημέρας σε συνδυασμό με υποθερμιδική δίαιτα έχασε περίπου 2 κιλά περισσότερα από την ομάδα που ακολουθούσε μόνο δίαιτα.

Ναι ή όχι στα λιπαρά;

Το λίπος γενικά είναι απαραίτητο συστατικό του οργανισμού και βοηθάει να νιώθουμε γεμάτοι μετά το γεύμα. Εκείνο που καλό είναι να προσέχουμε σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους είναι το είδος και η ποσότητα του λίπους που καταναλώνουμε, επιλέγοντας τα καλά λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, στη φυτική μαργαρίνη, τις ελιές και τους ξηρούς καρπούς και περιορίζοντας τα κορεσμένα λίπη που βρίσκονται στο βούτυρο, το κρέας και τα επεξεργασμένα τρόφιμα (τηγανιτές πατάτες, γλυκά).

Κοιμηθείτε κάνει καλό στο βάρος:

Μελέτες δείχνουν ότι όσοι κοιμούνται τουλάχιστον 7 ώρες τείνουν να έχουν ένα καλό βάρος ενώ όσοι κοιμούνται κάτω από 5 ώρες έχουν την τάση να παίρνουν βάρος καθώς αλλάζουν τα επίπεδα ορμονών που επιφέρουν αύξηση της όρεξης.

Τρώτε χωρίς να σας αποσπάται η προσοχή:


Υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν ότι όταν τρώμε σε περιβάλλον με περισπασμούς τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Γι’ αυτό όταν κάνουμε δίαιτα καλό θα είναι να παίρνουμε το φαγητό μας ήρεμοι και συγκεντρωμένοι στο πιάτο μας.

Πηγή: mednutrition.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory