Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2014

Προβλήματα που λύνονται .

problemot Ρέσεν-0001
problemot Ρέσεν-0003

Συμβαίνει στην Ρωσία .

rusija-0001
rusija-0002

Το πιο σπουδαίο πράγμα για την αγάπη των σκυλιών

Životní kucinja-0002
Životní kucinja-0003

Τι ακριβώς βλέπουμε στο σκοτάδι;

Πώς τα εσπεριδοειδή θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!

Τα εσπεριδοειδή είναι από τα πιο ζουμερά φρούτα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως αποτελούν τη βάση για τους περισσότερους χυμούς και cocktails που έχεις πιει. Η σχετικά ξινή γεύση τους σου δίνει έντονες πινελιές σε γλυκά και αλμυρά πιάτα, ενώ και το πιο σημαντικό αγαπούν την υγεία και τη γραμμή σου.
Πόσες φορές δεν έχεις ακούσει για τις θαυματουργές ιδιότητες του λεμονιού ή του γκρέιπφρουτ στη διάλυση του λίπους; Τι από όσα έχουν κατά καιρούς γραφτεί ισχύει;
Πορτοκάλια
Είναι το πιο διάσημο φρούτο από τα εσπεριδοειδή και φυσικά μπορείς να το απολαύσεις με δεκάδες τρόπους. Ο χυμός πορτοκαλιού, ένα ευρύτερα διαδεδομένο πρωινό ρόφημα, βρέθηκε ότι μειώνει την μυϊκή κούραση και αυξάνει την αντοχή στην άσκηση. Αυτό σημαίνει, ότι ο διαιτώμενος θα μπορέσει να παραγάγει περισσότερο έργο, άρα να κάψει περισσότερες θερμίδες.
Μανταρίνια
Μικρά, εύκολα στην αποθήκευση, αλλά και τη μεταφορά. ξαδελφάκια του πορτοκαλιού έχουν δεκάδες λόγους να τα προτιμάς. Οι συνθέσεις στα μανταρίνια, όπως φλαβονοειδή, βιταμίνη C, κάλιο και φολλικό οξύ, παρέχουν στο σώμα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για να γίνει ταχύτερος ο ρυθμός μεταβολισμού, πράγμα το οποίο σημαίνει μείωση θερμίδων με ακόλουθη απώλεια του υγρού που κατακρατείται!
Λεμόνια
Το λεμόνι έχει ταυτιστεί με την καύση λίπος δεκάδες φορές στο παρελθόν. Αλήθεια ή ψέμα; Όσον αφορά το θέμα της διατροφής του λεμονιού με στόχο την μείωση του σωματικού βάρους και την υποφαινόμενη “λιποδιάλυση”, η απάντηση είναι ότι πρόκειται για μύθο και τέχνασμα διαφόρων καιροσκόπων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως το λεμόνι δεν σου προσφέρει πολλά στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Τα οφέλη του λεμονιού ως προς τη μείωση του σωματικού βάρους εντοπίζονται στο γεγονός ότι το λεμόνι προκαλεί έντονη εφίδρωση και διούρηση, πράγμα το οποίο σημαίνει ταχεία αποβολή των υγρών και των διαφόρων τοξινών.
Γκρέιπφρουτ
Μετά το λεμόνι, το γκρέιπφρουτ έχει συνδέσει το όνομά του περισσότερο με το αδυνάτισμα. Πολλές φορές ίσως να έχεις ακούσει πως βοηθά στην καύση λίπους και θερμίδων. Ποια είναι όμως η πραγματικότητα; Η ισχυρή παρουσία των φυτικών ινών, θα διεγείρει το γαστρεντερικό σύστημα και θα διευκολύνει τη διαδικασία της αφόδευσης, απομακρύνοντας το έντονο φούσκωμα. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας της βιταμίνης του ασκορβικού οξέος, απομακρύνει ταχέως τα υψηλά φορτισμένα ιονισμένου στοιχείου μόρια οξυγόνου – δρα ως αντιοξειδωτικό και ενισχύει τη δημιουργία κολλαγόνου.
Νεράντζια
Αν και είναι δύσκολο να τα βάλεις στη διατροφή σου ωμά, συχνά θα τα συναντήσει στο κουταλάκι του γλυκού σου ή ακόμη και ως αρωματικό σε αλμυρές συνταγές. Τα νεράντζια, ένα όμοιο τρόφιμο με τα μανταρίνια, είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Τονώνουν και δρουν ευεργετικά λόγω της αντιοξειδωτικής τους δράσης. Επίσης, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C, διευκολύνουν τη μεταφορά του οξυγόνου στους ιστούς και αυξάνουν τη δράση του μεταβολισμού.
Lime
Είναι καταπράσινο, μικρό και αρωματικό. Η βάση για να κάνεις απολαυστικό mojito ή το συστατικό που αρωματίσει κυρίως τα ψάρια σου. Όπως όμως και όλα τα υπόλοιπα εσπεριδοειδή έχει ευεργετική επίδραση και στη σιλουέτα σου. Βοηθά την απορρόφηση του σιδήρου και στην πήξη του αίματος. Προσφέρει τόνωση του οργανισμού και σαφώς και «αγαπάει» τη σιλουέτα προσφέροντας αρκετά λίγες θερμίδες. Προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από τον καρκίνο του αναπνευστικού και μπορεί να βοηθήσει τη μνήμη. Λόγω των υψηλής αξίας θρεπτικών συστατικών τα οποία περιέχει, αναφέρεται ως ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων, βοηθά τους διαβητικούς και μειώνει την πίεση του αίματος.
[via]

To κατώφλι της αμνησίας

To κατώφλι της αμνησίας
Ο Σίγκμουντ Φρόιντ αποκαλούσε το φαινόμενο «αμνησία της παιδικής ηλικίας»: Τα μωρά χρησιμοποιούν μεν τη μνήμη τους για να μάθουν τον κόσμο που τα περιβάλλει, όταν μεγαλώσουν όμως παύουν να θυμούνται γεγονότα που είχαν συμβεί πριν από τα τρία τους χρόνια. Αμερικανοί ψυχολόγοι διαπιστώνουν τώρα ότι αυτές οι πρώτες αναμνήσεις αρχίζουν να ξεθωριάζουν στην ηλικία των επτά.

Στενή παρακολούθηση

Σε αντίθεση με προηγούμενες μελέτες για το θέμα, οι οποίες βασίζονταν σε συνεντεύξεις ενήλικων εθελοντών που προσπαθούσαν να ανακαλέσουν παλιές αναμνήσεις, η νέα έρευνα στο Πανεπιστημιο Έμορι της Ατλάντα είναι η πρώτη που παρακολουθεί παιδιά από τα τρία μέχρι τα εννιά τους χρόνια.

«Η μελέτη μας είναι η πρώτη εμπειρική παρατήρηση της εμφάνισης της παιδικής αμνησίας» λέει η Πατρίσια Μπάουερ, επικεφαλής της μελέτης στην επιθεώρηση Memory. «Καταγράψαμε τις αναμνήσεις των παιδιών και τα παρακολουθήσαμε για χρόνια προκειμένου να διαπιστώσουμε πότε έχασαν αυτές τις αναμνήσεις» εξηγεί.

Η εξήγηση του Φρόιντ

Στο πλαίσιο της ψυχαναλυτικής θεωρίας του, ο Σίγκμουντ Φρόιντ πρότεινε την όρο «αμνησία της παιδικής ηλικίας» και πρότεινε μια αμφιλεγόμενη εξήγηση, σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι απωθούν τις πρώτες αναμνήσεις τους λόγω της ανάρμοστης σεξουαλικής φύσης αυτών των αναμνήσεων.

Η υπόθεση του Φρόιντ μένει ωστόσο αναπόδεικτη και, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, τα τελευταία χρόνια συσσωρεύονται ενδείξεις ότι τα βρέφη βασίζονται μεν στη μνήμη για να μάθουν τη γλώσσα και τον κόσμο γύρω τους, δεν έχουν όμως αναπτύξει τα νευρικά δίκτυα που απαιτούνται για το σχηματισμό και την αποθήκευση πιο περίπλοκων αναμνήσεων. Η τελευταία μελέτη εξετάζει τη λεγόμενη επεισοδιακή ή αυτοβιογραφική μνήμη, η οποία αφορά τις αναμνήσεις προηγούμενων γεγονότων.

«Τι θυμάσαι;»

Το πείραμα ξεκίνησε με τη συμμετοχή 83 παιδιών ηλικίας τριών ετών, τα οποία ηχογραφήθηκαν να απαντούν σε ερωτήσεις της μητέρας ή του πατέρα τους για εμπειρίες που είχαν το προηγούμενο διάστημα. Για παράδειγμα, μια μητέρα μπορούσε να ρωτήσει «Θυμάσαι που πήγαμε στο τάδε μαγαζί για τα γενέθλιά σου; Εσύ έφαγες πίτσα, σωστά;».

Καθένα από τα παιδιά της μελέτης κλήθηκε να ανακαλέσει αυτές τις αναμνήσεις όταν επανεξετάστηκε από τους ερευνητές μερικά χρόνια αργότερα, σε ηλικία από πέντε έως εννέα ετών. Η ανάλυση των απαντήσεων έδειξε ότι τα μεγαλύτερα παιδιά δίνουν μεν πιο πλούσιες περιγραφές των αναμνήσεών τους, διατηρούν όμως λιγότερες από τις πρώτες αναμνήσεις τους.

Συγκεκριμένα, τα παιδιά 5 και 6 ετών ανακαλούσαν το 63 με 72 τοις εκατό των αρχικών αναμνήσεων, ποσοστό που έπεφτε στο 35% μέχρι την ηλικία των οκτώ ετών. Η μελέτη δίνει μεν το ηλικιακό όριο στο οποίο οι αναμνήσεις αρχίζουν να ξεθωριάζουν, δεν εξηγεί όμως το μηχανισμό αυτής της «αμνησίας».

Η νέα εξήγηση

Σύμφωνα όμως με την Μπάουερ, το πιθανότερο είναι ότι τα παιδιά απλά ξεχνούν ταχύτερα επειδή δεν έχουν αναπτύξει τις νευρικές διαδικασίες που συγκεντρώνουν τις πληροφορίες μιας ανάμνησης. Για να αναπτύξει κανείς μια αποτελεσματική αυτοβιογραφική μνήμη, λέει η ερευνήτρια, «πρέπει κανείς να μάθει να χρησιμοποιεί ημερολόγιο και να κατανοεί τι σημαίνουν οι μήνες και οι μέρες της εβδομάδας. Πρέπει επίσης να έχει αναπτύξει την αίσθηση του εαυτού του και να κατανοήσει ότι η οπτική του γωνία είναι διαφορετική από ό,τι άλλων ανθρώπων».
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory