Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Πορτοφόλι φάρσα

Ο καλύτερος αγώνας moto ποτέ

Ναι Είναι τρελό, αλλά πραγματικά συνέβη

ludo δεν vistinito-0002\\

ludo δεν vistinito-0001

Δείτε ποια είναι η υγιεινή αιτία που μπορεί να μπλοκάρει τη ζυγαριά κάνοντας δίαιτα

Δείτε ποια είναι η υγιεινή αιτία που μπορεί να μπλοκάρει τη ζυγαριά κάνοντας δίαιτα
Δεν αποκλείεται να είστε από εκείνες ή εκείνους που έχουν ξεκινήσει δίαιτα. Προσέχετε τη διατροφή σας, έχετε πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα, δεν τρώτε το βράδυ, γυμνάζεστε. Ωστόσο, παρά τις φιλότιμες και αξιέπαινες προσπάθειες που καταβάλετε, η ζυγαριά δεν πέφτει.
Τί μπορεί να φταίει;
Μια πολύ συχνή λεπτομέρεια που πολλές φορές μπορεί να σας ξεφεύγει και να επηρεάζει το ρυθμό που χάνετε βάρος, είναι τα λάδι που χρησιμοποιείται στο μαγείρεμα ή στη σαλάτα σας. Μπορεί το λάδι και ιδίως το ελαιόλαδο να είναι πολύ υγιεινό, αλλά όμως δεν παύει να έχει θερμίδες. Μία κουταλιά της σούπας μας δίνει σχεδόν 135 θερμίδες.
Κατά συνέπεια, και για να δούμε τα πράγματα και με νούμερα, αν εσείς ακολουθείτε μια δίαιτα για παράδειγμα 1300 – 1500 θερμίδων και το λάδι που βάζετε είναι παραπάνω κατά δύο κουταλιές την ημέρα, τότε αυτό μπορεί να σας κοστίσει σχεδόν 250 – 300 θερμίδες παραπάνω.
Δηλαδή μια μικρή λεπτομέρεια που χάνεται μέσα στην πρασινάδα μιας σαλάτας ή ενός φαγητού, μπορεί να σας δίνει μέχρι και 20 % παραπάνω των θερμίδων που πρέπει να προσλαμβάνετε ημερησίως για να χάσετε βάρος.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Μερικά Tip Κουζίνας!

ip μαγειρικής που θα θέλατε να γνωρίζατε νωρίτερα!
  • Για να μην μαυρίσουν τα κρεμμύδια
Πριν το σοτάρισμα ρίξτε αλάτι στο λάδι που ζεσταίνεται.
  • Για πιο μαλακό κρέας
Αν το κρέας που βράζετε εξακολουθεί να είναι πολύ σκληρό, απλώς ρίξτε στην κατσαρόλα ένα κουταλάκι ζάχαρη.
  • Για να μην μυρίζει το κουνουπίδι
Ρίξτε στο νερό που βράζει μισό λεμόνι με τη φλούδα ή ένα κοτσανάκι σέλινο ή μια φέτα ψωμί ή ένα κρεμμύδι.
  • Πως μαλακώνει το χταπόδι
Το χταπόδι γίνεται πιο μαλακό, χωρίς να βράσει πολύ, εάν βάλετε στην κατσαρόλα ένα φελλό κρασιού.
  • Για ρύζι σπυρωτό
Προσθέστε την ώρα που βράζει 3-4 σταγόνες λεμονιού.
  • Για να μη βυθιστούν οι σταφίδες στο κέικ
Πριν τις τυλίξετε στη ζύμη του κέικ, πασπαλίστε τες με αλεύρι.
  • Βάλτε ζάχαρη στην πίτσα
Η σπιτική πίτσα γίνεται πιο νόστιμη και τραγανή, αν στη ζύμη βάλετε λίγη ζάχαρη. Ρίχνετε απλώς λίγο αλάτι στην επιφάνεια της. Τη βοηθάει να διατηρηθεί φρέσκια για πολύ καιρό.
  • Πως να διατηρήσετε τη φέτα
Η φέτα διατηρείται για περισσότερο καιρό στο ψυγείο εάν τη βάλετε σε δοχείο που κλείνει καλά και την περιχύσετε με νερό που βράσατε μαζί με γάλα και λίγο αλάτι.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Μερικά tip κουζίνας!

To κατώφλι της αμνησίας

To κατώφλι της αμνησίας
Ο Σίγκμουντ Φρόιντ αποκαλούσε το φαινόμενο «αμνησία της παιδικής ηλικίας»: Τα μωρά χρησιμοποιούν μεν τη μνήμη τους για να μάθουν τον κόσμο που τα περιβάλλει, όταν μεγαλώσουν όμως παύουν να θυμούνται γεγονότα που είχαν συμβεί πριν από τα τρία τους χρόνια. Αμερικανοί ψυχολόγοι διαπιστώνουν τώρα ότι αυτές οι πρώτες αναμνήσεις αρχίζουν να ξεθωριάζουν στην ηλικία των επτά.

Στενή παρακολούθηση

Σε αντίθεση με προηγούμενες μελέτες για το θέμα, οι οποίες βασίζονταν σε συνεντεύξεις ενήλικων εθελοντών που προσπαθούσαν να ανακαλέσουν παλιές αναμνήσεις, η νέα έρευνα στο Πανεπιστημιο Έμορι της Ατλάντα είναι η πρώτη που παρακολουθεί παιδιά από τα τρία μέχρι τα εννιά τους χρόνια.

«Η μελέτη μας είναι η πρώτη εμπειρική παρατήρηση της εμφάνισης της παιδικής αμνησίας» λέει η Πατρίσια Μπάουερ, επικεφαλής της μελέτης στην επιθεώρηση Memory. «Καταγράψαμε τις αναμνήσεις των παιδιών και τα παρακολουθήσαμε για χρόνια προκειμένου να διαπιστώσουμε πότε έχασαν αυτές τις αναμνήσεις» εξηγεί.

Η εξήγηση του Φρόιντ

Στο πλαίσιο της ψυχαναλυτικής θεωρίας του, ο Σίγκμουντ Φρόιντ πρότεινε την όρο «αμνησία της παιδικής ηλικίας» και πρότεινε μια αμφιλεγόμενη εξήγηση, σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι απωθούν τις πρώτες αναμνήσεις τους λόγω της ανάρμοστης σεξουαλικής φύσης αυτών των αναμνήσεων.

Η υπόθεση του Φρόιντ μένει ωστόσο αναπόδεικτη και, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, τα τελευταία χρόνια συσσωρεύονται ενδείξεις ότι τα βρέφη βασίζονται μεν στη μνήμη για να μάθουν τη γλώσσα και τον κόσμο γύρω τους, δεν έχουν όμως αναπτύξει τα νευρικά δίκτυα που απαιτούνται για το σχηματισμό και την αποθήκευση πιο περίπλοκων αναμνήσεων. Η τελευταία μελέτη εξετάζει τη λεγόμενη επεισοδιακή ή αυτοβιογραφική μνήμη, η οποία αφορά τις αναμνήσεις προηγούμενων γεγονότων.

«Τι θυμάσαι;»

Το πείραμα ξεκίνησε με τη συμμετοχή 83 παιδιών ηλικίας τριών ετών, τα οποία ηχογραφήθηκαν να απαντούν σε ερωτήσεις της μητέρας ή του πατέρα τους για εμπειρίες που είχαν το προηγούμενο διάστημα. Για παράδειγμα, μια μητέρα μπορούσε να ρωτήσει «Θυμάσαι που πήγαμε στο τάδε μαγαζί για τα γενέθλιά σου; Εσύ έφαγες πίτσα, σωστά;».

Καθένα από τα παιδιά της μελέτης κλήθηκε να ανακαλέσει αυτές τις αναμνήσεις όταν επανεξετάστηκε από τους ερευνητές μερικά χρόνια αργότερα, σε ηλικία από πέντε έως εννέα ετών. Η ανάλυση των απαντήσεων έδειξε ότι τα μεγαλύτερα παιδιά δίνουν μεν πιο πλούσιες περιγραφές των αναμνήσεών τους, διατηρούν όμως λιγότερες από τις πρώτες αναμνήσεις τους.

Συγκεκριμένα, τα παιδιά 5 και 6 ετών ανακαλούσαν το 63 με 72 τοις εκατό των αρχικών αναμνήσεων, ποσοστό που έπεφτε στο 35% μέχρι την ηλικία των οκτώ ετών. Η μελέτη δίνει μεν το ηλικιακό όριο στο οποίο οι αναμνήσεις αρχίζουν να ξεθωριάζουν, δεν εξηγεί όμως το μηχανισμό αυτής της «αμνησίας».

Η νέα εξήγηση

Σύμφωνα όμως με την Μπάουερ, το πιθανότερο είναι ότι τα παιδιά απλά ξεχνούν ταχύτερα επειδή δεν έχουν αναπτύξει τις νευρικές διαδικασίες που συγκεντρώνουν τις πληροφορίες μιας ανάμνησης. Για να αναπτύξει κανείς μια αποτελεσματική αυτοβιογραφική μνήμη, λέει η ερευνήτρια, «πρέπει κανείς να μάθει να χρησιμοποιεί ημερολόγιο και να κατανοεί τι σημαίνουν οι μήνες και οι μέρες της εβδομάδας. Πρέπει επίσης να έχει αναπτύξει την αίσθηση του εαυτού του και να κατανοήσει ότι η οπτική του γωνία είναι διαφορετική από ό,τι άλλων ανθρώπων».
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory