Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

Αθλητικα χαμογελα .

sport-0001
sport-0002

Η έκδοση του Καζακστάν της Μόνικα Μπελούτσι

monika Beluci - 0001
monika Beluci - 0003
monika Beluci - 0004
monika Beluci - 0005

Πολυτελή γιοτ

awesome_luxury_yacht_640_01
awesome_luxury_yacht_640_02

Δείτε πως ένα αυτοκίνητο γίνεται θρύψαλα σε δευτερόλεπτα

ARMY IS HARD... SOMETIMES!

Κάνε αυτά τα 5 πράγματα την Κυριακή για να χάνεις βάρος όλη την εβδομάδα!

Κάνε αυτά τα 5 πράγματα την Κυριακή για να χάνεις βάρος όλη την εβδομάδα!
Ξέρεις ότι πρέπει να τρως σωστά και να γυμνάζεσαι όλη την εβδομάδα για να πετύχεις την απώλεια βάρους που επιθυμείς. Όταν, όμως, βρίσκεσαι μέσα στην εβδομάδα και μπλέκεις με δουλειά και οικογένεια το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να φας σωστά και να γυμναστείς. Δες τι μπορείς να κάνεις την Κυριακή για να τρως υγιεινά και να γυμνάζεσαι όλη την εβδομάδα.
  • Οργάνωσε τις προπονήσεις σου
Μην αφήνεις τις προπονήσεις σου στην τύχη τους. Κάτσε κάτω και γράψε σε ένα τετράδιο τι θα κάνεις ακριβώς μέσα στην εβδομάδα όπως θα έγραφες τα ραντεβού σου με τους γιατρούς ή τα meeting σου. Δες τον καιρό της εβδομάδας και γράψε ποιες μέρες μπορείς να ασκηθείς έξω.
  • Ετοίμασε τα ρούχα σου
Φρόντισε να έχεις καθαρά αθλητικά σουτιέν για την εβδομάδα που έρχεται και πλύνε όλες σου τις φόρμες για να μην βρίσκεις τη δικαιολογία ότι δεν έχεις τίποτα να φορέσεις στο γυμναστήριο με αποτέλεσμα να μην πηγαίνεις. Οργάνωσε τα αθλητικά σου ρούχα για κάθε μέρα της εβδομάδας έτσι ώστε να μην τρέχεις τελευταία στιγμή και δεν φτάνεις.
  • Μάζεψε τα βασικά
Συγκέντρωσε ότι χρειάζεσαι για τις προπονήσεις σου (στρώμα για γιόγκα, sneakers, το ipod σου) και σιγουρέψου ότι έχεις φτιάξει την τσάντα του γυμναστηρίου για να μη χρειάζεται να τη φτιάχνεις τελευταία στιγμή. Αν γυμνάζεσαι στο σπίτι τακτοποίησε όλα τα fitness βίντεο που έχεις και βγάλε σε μία άκρη τα βαράκια και όλα τα άλλα όργανα που έχεις (μπάλες, λάστιχα, σκοινάκι). Φτιάξε μερικές καινούργιες playlists και κατέβασε και κανένα “δυνατό” βιντεάκι από το youtube (όπως είναι αυτό ή αυτό) για να γυμνάζεσαι με μεγαλύτερη ένταση.
  • Οργάνωσε τη διατροφή σου
Κάτσε κάτω και γράψε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα γεύματά σου και τα σνακ για όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Φτιάξε μία λίστα και με όλα τα τρόφιμα που θέλεις να αγοράσεις και για τις 7 επόμενες ημέρες. Φρόντισε να προμηθευτείς και μπόλικα φρούτα και λαχανικά.
  • Πέρνα λίγο χρόνο στην κουζίνα
Πλύνε, κόψε και αποθήκευσε τα λαχανικά που πρόκειται να χρησιμοποιήσεις στις διάφορες συνταγές σου και μαγείρεψε μερικά φαγητά τα οποία θα μπορείς να αποθηκεύσεις στην κατάψυξη για να τα έχεις έτοιμα για όλη την εβδομάδα.
Πηγή: faysbook.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory