Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

Το αυτοκίνητο JUSTIN BIEBER

Justin Bieber with his Campagna T-Rex 14R
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Worlds Fastest Piano

Dubai

Dubai Cityscape - Modern Photography
Dubai Cityscape - Modern Photography

Τα μυστικά του σωστού λουσίματος

Τα μυστικά του σωστού λουσίματος
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε σαμπουάν και κρέμα διαφορετικής μάρκας χωρίς κανένα πρόβλημα, εφόσον έχετε ξεβγάλει το σαμπουάν καλά προτού χρησιμοποιήσετε την κρέμα.

Αντικατάσταση προϊόντων

Αν σας έχει τελειώσει το σαμπουάν, το αφρόλουτρο το αντικαθιστά καλύτερα από οτιδήποτε άλλο. Το αποτέλεσμα, όμως, δεν θα είναι αυτό ενός σωστού λουσίματος και τα μαλλιά σας δεν θα έχουν τη συνηθισμένη τους λάμψη. Μην το χρησιμοποιείτε, λοιπόν, παρά μόνο σε περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης.

Ένα ή δύο χέρια;

Το αν πρέπει να λούσετε ένα ή δυο χέρια τα μαλλιά σας εξαρτάται από τη συχνότητα με την οποία λούζεστε. Αν λούζεστε κάθε μέρα ή σχεδόν κάθε μέρα, το δεύτερο χέρι είναι τελείως περιττό. Αντίθετα, αν δεν λούζεστε τόσο συχνά, το δεύτερο χέρι είναι απαραίτητο, καθώς το πρώτο δεν αρκεί για καθαριότητα σε βάθος.

Συχνότητα

Μπορείτε να λούζεστε κάθε μέρα, ειδικά αν τα μαλλιά σας είναι λιπαρά: καλύτερα να τα λούζετε κάθε μέρα από το να τα αφήνετε να ασφυκτιούν πνιγμένα στο σμήγμα. Εκτός από την αντιαισθητική όψη, υπάρχει και ο κίνδυνος κνησμού από την περίσσεια σμήγματος. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να χρησιμοποιείτε σαμπουάν για συχνό λούσιμο.

Το κατάλληλο σαμπουάν


Όταν το δέρμα του τριχωτού της κεφαλής σας είναι ερεθισμένο και σας δημιουργείται η ανάγκη να το ξύσετε, πρέπει να παίρνετε ένα ειδικό σαμπουάν. Παρόλο, όμως, που τα ειδικά αυτά σαμπουάν είναι γενικά πιο ακριβά, είναι αναντικατάστατα γιατί περιέχουν πολύ απαλά συστατικά.

Η φύση των μαλλιών

Μπορεί ένα σαμπουάν να αλλάξει τη φύση των μαλλιών; Ποτέ! Γιατί τα σαμπουάν δρουν στην επιφάνεια. Άλλωστε, η φύση των μαλλιών καθορίζεται γενετικά, που μερικές φορές μεταβάλλεται από τον τρόπο ζωής, αλλά σπάνια από τη χρήση του ενός ή του άλλου καλλυντικού προϊόντος.

Πηγή: belife.gr

Τα πιο συχνά διατροφικά λάθη παιδιών και γονέων

Τα πιο συχνά διατροφικά λάθη παιδιών και γονέων
Τα στοιχεία που υπάρχουν σήμερα στη χώρα μας καταδεικνύουν ένα υψηλό ποσοστό παιδιών που το βάρος τους είναι πάνω από το φυσιολογικό. Τι φταίει όμως για αυτό;

Τα πιο συχνά λάθη των παιδιών

Πρωινό γεύμα: Ένα σύνηθες πρόβλημα για τα παιδιά


Ποτέ να μην φεύγει το παιδί χωρίς πρωινό. Η άρνηση των μικρών παιδιών, αλλά και των εφήβων, να ξεκινήσουν τη μέρα τους με ένα καλό πρωινό είναι ένα μόνιμο πρόβλημα σχεδόν σε κάθε οικογένεια.

Οι δικαιολογίες που συνοδεύουν αυτή την άρνηση των παιδιών είναι, ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο το πρωί πριν το σχολείο, ή ότι δεν έχουν όρεξη, ενώ μεγαλύτερα παιδιά και ιδιαίτερα τα κορίτσια θεωρούν, ότι η αποφυγή του πρωινού είναι ένας καλός τρόπος να αποφύγουν κάποιες περιττές θερμίδες.

Ακόμη, όμως, και εκείνα τα παιδιά που παίρνουν πρωινό, συχνά δημιουργούν προβλήματα στους γονείς τους καθώς προτιμούν τρόφιμα με πολλές θερμίδες, ζάχαρη, λιπαρά και φτωχά σε θρεπτικά συστατικά (π.χ. κρουασάν σοκολάτα). Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η πλειοψηφία των παιδιών να φεύγουν για το σχολείο χωρίς πρωινό, ή τρώγοντας τρόφιμα χαμηλής θρεπτική αξίας.

Φαγητό στο σχολείο


Κάντε πιο υγιεινά τα γεύματά του στο σχολείο. Προτιμάτε να παίρνει φαγητό από το σπίτι, υπό μορφή φρούτων, σάντουιτς, αραβικής πίτας, σπιτικής πίτας, σπιτικού κέικ, ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφύγουμε την κατανάλωση λιπαρών γευμάτων τύπου τυρόπιτας, κρουασάν, γαριδάκια, πατατάκια κ.α.

Λάθη στο κυρίως γεύμα όπως:

1. Αντικατάσταση του σπιτικού φαγητού από το πρόχειρο φαγητό
2. Στο σπίτι αύξηση κόκκινου κρέατος, μείωση ψαριού, οσπρίων, λαδερών
3. Έλλειψη σαλάτας
Θα πρέπει τα κυρίως γεύματά του να είναι πλήρη. Πάντα να συνοδεύονται με λαχανικά και να περιέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών, πρωτεΐνες (ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό), υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, λαδερά), λίπος (κυρίως ελαιόλαδο). Αυξήστε τα όσπρια και τα λαδερά, το ψάρι και τα πουλερικά και μειώστε το κόκκινο κρέας.

Επιδόρπια – Τσιμπολόγημα στο σπίτι ή εκτός του τύπου κρουασάν, σοκολάτες, γλυκά, παγωτά και έλλειψη φρούτων

Κάντε πιο υγιεινά τα επιδόρπιά του χρησιμοποιώντας επιλογές με λίγα λιπαρά. Είναι προτιμότερο το απόγευμα να έχει ένα υγιεινό κολατσιό όπως γαλακτοκομικά με μέλι, γλυκό του κουταλιού, ψωμί με ταχίνι και μέλι, φρουτοσαλάτες με μέλι, από το να καταφεύγει σε επιλογές όπως κρουασάν, σοκολάτες κ. Αυξήστε τα φρούτα (π.χ. φρουτοσαλάτες μέλι και κανέλα, ή milkshake (από γάλα χτυπημένο με 1 μπανάνα ή μερικές φράουλες)

Βραδινό φαγητό πρόχειρο και πολλές φορές από έξω


Μειώστε τη συχνότητα κατανάλωσης έτοιμου φαγητού – σουβλάκι, πίτσα, fast food -, αλλά μην τα απαγορεύεται εντελώς ή φτιάξτε τα στο σπίτι. Καθιερώστε παρολαυτά μία φορά την εβδομάδα ως «ημέρα παραγγελιάς»

Λάθη των γονέων που έχουν άμεσο αντίκτυπο στη διατροφή του παιδιού

Επειδή όμως τα παιδιά δρουν μιμητικά πολλές φορές λάθη στη διατροφή των γονιών μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στο παιδί. Ας δούμε τα πιο συχνά:

Έλλειψη πρωινού γεύματος από το γονέα

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει επιβάλει στους ενήλικες την απουσία πρωινού στο σπίτι, κάτι όμως που μπορεί να επιδρά στο παιδί. Δεν μπορεί ένας γονιός να προσπαθεί να πείσει το παιδί του να τρώει πρωινό όταν ο ίδιος δεν το κάνει.

Απουσία τροφών όπως το ψάρι

Μια πολύ συχνή δικαιολογία είναι ότι μυρίζει το σπίτι, με αποτέλεσμα το ψάρι να καταναλώνεται σε πολύ μικρή συχνότητα στη σύγχρονη ελληνική οικογένεια. Δύο φορές την εβδομάδα αποτελούν μια ιδανική συχνότητα για την κατανάλωση ψαριού από μικρούς και μεγάλους.

Μειωμένη κατανάλωση οσπρίων και λαχανικών

Τα όσπρια και οι σαλάτες δεν αποτελούν τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών, γεγονός που έχει ως συνέπεια και οι γονείς πολλές φορές να μην τα καταναλώνουν. «Δεν μπορώ να μαγειρεύω μόνο για εμένα ή βαριέμαι να καθαρίζω σαλάτα μόνο για μένα αφού δεν τρώνε τα παιδιά», αποτελούν από τις πιο συχνές δικαιολογίες των γονιών. Ακόμη όμως και αν ένα παιδί δεν τρώει όσπρια ή σαλάτες αυτό δεν θα πρέπει να αποθαρρύνει τους γονείς να τα καταναλώνουν οι ίδιοι. Το παιδί δρα μιμητικά και κάποια στιγμή θα κάνει και αυτό την κίνησή του

Το βράδυ φαγητό από έξω – delivery

Για πολλούς γονείς το φαγητό τύπου delivery αποτελεί ένα τρόπο εκτόνωσης και απόλαυσης. Δεν μπορούμε όμως να προσπαθούμε να μειώσουμε την κατανάλωση έτοιμου φαγητού στο παιδί μας όταν οι ίδιοι το έχουμε ανάγει σε τρόπο ζωής. Όπως ήδη αναφέρθηκε καθιερώστε μια ημέρα της εβδομάδας όπου όλη η οικογένεια θα παραγγέλνει κάτι από έξω.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Πώς θα αποφύγουμε το κρυολόγημα

Πώς θα αποφύγουμε το κρυολόγημα
Τα σημαντικότερα «όπλα» που διαθέτουμε για την πρόληψη του κοινού κρυολογήματος, έρχεται να αποκαλύψει μια νέα καναδική μελέτη.

Σύμφωνα λοιπόν με τους επιστήμονες, το συχνό πλύσιμο των χεριών και η λήψη ψευδάργυρου αποτελούν την καλύτερη «ασπίδα» για το κρυολόγημα.

Από την άλλη για τη θεραπεία, συνίσταται η ακεταμινοφαίνη ή παρακεταμόλη (αντιπυρετικό-αναλγητικό), η ιβουπροφαίνη (αντιφλεγμονώδες) και πιθανώς κάποιο αντισταμινικό ή αποσυμφορητικό της ρινικής κοιλότητας.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής το δρα Μάικλ 'Αλαν του Τμήματος Ιατρικής του παηνεπιστημίου της Αλμπέρτα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Καναδικού Ιατρικού Συλλόγου (CMAJ), αναφέρουν ότι το κοινό κρυολόγημα πλήττει τους ενήλικες δύο έως τρεις φορές το χρόνο, ενώ τα μικρά παιδιά κάτω των δύο ετών περίπου έξι φορές ετησίως. 

Τα συμπτώματα (πονόλαιμος, καταρροή, βήχας, αδιαθεσία) είναι συνήθως χειρότερα κατά τις τρεις πρώτες μέρες, αλλά μπορούν να διαρκέσουν συνολικά επτά έως δέκα μέρες και μερικές φορές μέχρι και τρεις εβδομάδες.

Τις περισσότερες φορές το κοινό κρυολόγημα προκαλείται από ιούς, ενώ μόνο στο 5% των περιπτώσεων (μία φορά στις 20) η αιτία είναι κάποιο βακτήριο. Ακριβώς επειδή οι βακτηριακές λοιμώξεις είναι τόσο σπάνιες, τα αντιβιοτικά είναι συνήθως αναποτελεσματικά -και περιττά- κατά των ιών.

Η συγκριτική ανάλυση των έως σήμερα επιστημονικών μελετών δείχνει ότι για την πρόληψη τα καλύτερα μέσα άμυνας είναι το συχνό πλύσιμο των χεριών, καθώς και η λήψη συμπληρωμάτων ψευδαργύρου. Ο ψευδάργυρος φαίνεται να προστατεύει ιδίως τα παιδιά (όσα έπαιρναν 10 έως 15 μιλιγκράμ καθημερινά, είχαν λιγότερα κρυολογήματα), αλλά πιθανώς και τους ενήλικες. Θετικές ενδείξεις υπάρχουν και για τα προβιοτικά.

Όσον αφορά τη θεραπεία ενός υπάρχοντος κρυολογήματος, η ιβουπροφαίνη φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματική για την καταπολέμηση του πυρετού στα παιδιά, ενώ χρήσιμη είναι και η παρακεταμόλη. Τα αντισταμινικά, σε συνδυασμό με αποσυμφορητικά, έχουν σχετικά καλή αποτελεσματικότητα στα μεγαλύτερα παιδιά (αλλά όχι σε αυτά κάτω των πέντε ετών), καθώς και στους ενήλικες.

Τα αντιβηχικά βοηθάνε ελάχιστα τους μεγάλους και σχεδόν καθόλου τα παιδιά. Το μέλι ανακουφίζει ελαφρά το βήχα των παιδιών άνω του ενός έτους. Η βιταμίνη C και τα αντιβιοτικά δεν δείχνουν κάποια αισθητή ωφέλεια, με την κατάχρηση των τελευταίων μπορεί να έχει και παρενέργειες. Ασαφής παραμένει στην ιατρική βιβλιογραφία η χρησιμότητα για το κρυολόγημα που έχουν βότανα όπως το τζινσένγκ, οι γαργάρες και η ομοιοπαθητική.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι, αν και τελευταία έχουν προστεθεί νέα ευρήματα από επιστημονικές μελέτες, παραμένουν ακόμα πολλές αβεβαιότητες όσον αφορά τόσο την πρόληψη, όσο και τη θεραπεία του κοινού κρυολογήματος, ενώ όχι σπάνια οι έρευνες καταλήγουν σε μάλλον αντιφατικά ή ανάμικτα συμπεράσματα. 

Ακόμα, οι επιστήμονες αναφέρουν την υποψία τους ότι σε μερικές περιπτώσεις μελετών όπου αναφέρεται μικρή θετική επίδραση (π.χ. στην περίπτωση της βιταμίνης C), αυτό οφείλεται μάλλον σε προκατάληψη των ανθρώπων, παρά σε πραγματικό αποτέλεσμα.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory