Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Τριαντάφυλλο απο χάλυβα .

Zelezna roza-0001
Zelezna roza-0002

Oasis of America, Huacachina, Περού

Περού-0001
Περού-0002

Tattoo Art

creative_and_hyperrealist_tattoo_art_640_01
creative_and_hyperrealist_tattoo_art_640_05

Ποιά φαγητά αφήνουν λεκέδες στα δόντια;

Τα φαγητά - ποτά - ροφήματα λοιπόν που αφήνουν λεκέδες στα δόντια μας, είναι τα εξής: 

Τσάι 
Αν και το τσάι κάνει καλό και θεωρείτε από τα κορυφαία ροφήματα για την υγεία μας, δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή για να μπορέσετε να έχετε λευκά δόντια... 

Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα με το μαύρο τσάι. 

Να φανταστείτε ότι λεκιάζει τα δόντια μας περισσότερο από τον καφέ! 

Καφές 
Και ο καφές είναι υπεύθυνος για το λέκιασμα των δοντιών. 

Τσιγάρο 
Το τσιγάρο βέβαια αποτελεί αρκετά ανθυγιεινή συνήθεια και βλάπτει πάρα πολύ και πιστεύουμε πως αυτό με το λέκιασμα των δοντιών είναι το τελευταίο... 

Ο καπνός που παίρνουμε μέσα μας, περιέχει πίσσα και νικοτίνη που κατακάθονται με τον καιρό στα δόντια μας και αυτές οι ουσίες στην ουσία είναι υπεύθυνες για το λέκιασμά τους. 

Αν κόψουμε το κάπνισμα γλιτώνουμε από πολλούς "μπελάδες"... 

Σάλτσες 
Πολλές σάλτσες, αν και δίνουν γεύση στο φαγητό, πολλές από αυτές, μας λεκιάζουν τα δόντια. 

Αυτά κυρίως με αυτές που έχουν "έντονα χρώματα". Κάποια παραδείγματα τέτοιων: σάλτσα τομάτας, σόγιας, κάρυ, κλπ 

Κρασί 
Αν και από τα πιο υγιεινά ποτά, το κόκκινο κρασί κυρίως μας αποτρέπει να έχουμε λευκά δόντια, μιας και αφήνει ισχυρό λεκέ επάνω τους. 

Παρόλα αυτά και το λευκό κρασί δεν είναι αθώο, αλλά μας λεκιάζει λιγότερο τα δόντια από το κόκκινο. 

Φρούτα που έχουν ζωμούς με έντονο χρώμα 
Όπως τα βατόμουρα, τα μούρα, κεράσια, κλπ 

Αναψυκτικά 
Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι τα αναψυκτικά βλάπτουν. Τα οξέα των αναψυκτικών και οι χρωστικές επηρεάζουν τα δόντια μας και είναι υπεύθυνα στο να τα λεκιάζουν. 

Ακόμα και τα "άχρωμα" αναψυκτικά δημιουργούν προβλήματα και αποτρέπουν να έχουμε λευκά δόντια, κυρίως εξαιτίας των οξέων που περιέχουν. 

Ζαχαρωτά με έντονο χρώμα 
Διάφορες καραμέλες, ζαχαρωτά, τσίχλες, κλπ που αφήνουν χρώμα ακόμα και στη γλώσσα μας, είναι ότι χειρότερο για τα δόντια μας. 

Προς αποφυγή λεκέδων επάνω τους, είναι απαραίτητο να τα αποφεύγουμε. 

λευκά δόντια

Τώρα, πολλά από τα παραπάνω φυσικά δεν χρειάζεται να τα αποφύγουμε, αλλά μπορούμε να κάνουμε κάτι από τα εξής ώστε να κάνουμε την ελάχιστη ζημιά: 

1) να πίνουμε με καλαμάκι 

2) αν πρόκειται για ρόφημα-ποτό να καταπίνουμε απευθείας χωρίς να το κάνουμε... βόλτες μέσα στο στόμα μας! 

3) να ξεπλένουμε με νερό μετά την κατανάλωσή τους ή ακόμα καλύτερα να βουρτσίζουμε τα δόντια μας μερικές φορές! 

λεκέδες στα δόντιαΑυτές λοιπόν είναι κάποιες από τις τροφές που είναι υπεύθυνες για τολέκιασμα των δοντιών και μας αποτρέπουν να έχουμε λευκά δόντια

Αν προσέχουμε λιγάκι, δεν θα έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα.

Γιατί το γρασίδι είναι πράσινο;

Φαντάζεστε να "έβγαινε" γρασίδι και σε άλλα χρώματα ή ακόμη και πολύχρωμο, κάτι σαν ουράνιο τόξο

Γρασίδι ουράνιο τόξοΜπορεί να ακούγεται ίσως ενδιαφέρον και διασκεδαστικό ή ακόμη και βολικό για κάποιους όπως π.χ. για τις ομάδες ποδοσφαίρου που θα μπορούσαν να παίζουν σε χορτάρι με τα χρώματα της φανέλας τους! Ωστόσο η φύση είχε διαφορετική άποψη. Ας δούμε τι συμβαίνει και το γρασίδι έχει πράσινο χρώμα... 

Το πράσινο χρώμα που έχει το γρασίδι, όπως και τα περισσότερα φυτά γύρω μας, οφείλεται στην ύπαρξη της χλωροφύλλης. 

Η χλωροφύλλη είναι μια πολύ σημαντική χημική ουσία ή καλύτερα μια ομάδα χρωστικών ουσιών, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των φυτών. 

Η παρουσία χλωροφύλλης στα φυτά τα βοηθάει να αυτοσυντηρηθούν χρησιμοποιώντας μόνο νερόηλιακό φως και αέρα, μέσω μιας διαδικασίας γνωστή ως φωτοσύνθεση

Γιατί τα φυτά είναι πράσινα

Που οφείλεται όμως το πράσινο χρώμα της χλωροφύλλης; Η ουσία αυτή φαίνεται πράσινη όταν την κοιτάμε λόγω της αντανάκλασης του φωτός πάνω της! 

Για την ακρίβεια έχει την τάση να απορροφά τις κόκκινες και μπλε ακτίνες και να αντανακλά τις πράσινες. 

Και επειδή τα φυτά διαθέτουν τεράστιες ποσότητες χλωροφύλλης, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φαίνονται κι αυτά πράσινα! 
http://coolweb.gr/grasidi-prasino/

Nερό: Ποια η συμβολή του στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας;

Τα αίτια της δυσκοιλιότητας είναι πολλαπλά και περιλαμβάνουν ενδοκρινικούς και μεταβολικούςπαράγοντες, νευρολογικές και ψυχολογικές ασθένειες, συνεχής φαρμακοθεραπεία, ανισορροπία ηλεκτρολυτών, ακινησία, μειωμένο αίσθημα της δίψας, μειωμένη πρόσληψη νερού και φυτικών ινών. Μόνο στις περιπτώσεις μειωμένης πρόσληψης φυτικών ινών και νερού από τον ασθενή, καθώς και χαμηλών επιπέδων φυσικής δραστηριότητας, έχει παρατηρηθεί βελτίωση των συμπτωμάτων της νόσου με την αντίστοιχη αύξησή τους, ύστερα από κατάλληλη σύσταση.
Έτσι λοιπόν, όσο αφορά στην πρόσληψη νερού, το ερώτημα είναι αν μπορεί η έλλειψη πρόσληψης νερού να προκαλεί δυσκοιλιότητα. Επιπλέον, η επαρκής κατανάλωση του βοηθάει στην αντιμετώπιση της;
Η χαμηλή πρόσληψη νερού μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη περιεκτικότητά του στα κόπρανα, κάτι που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα, παρά το γεγονός ότι μια πιθανή αύξηση της κατανάλωσης νερού δεν είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε βελτίωση της δυσκοιλιότητας. Τα σκληρά κόπρανα μπορεί να μαλακώσουν με την αύξηση της κατανάλωσης υγρών και παράλληλα μπορεί να επιτευχθεί και αύξηση του όγκου τους. Καθώς η πρόσληψη υγρών μπορεί να μεταβληθεί από 500-2500 ml ημερησίως σε υγιή άτομα, μπορεί να μεταβληθεί και ο αριθμός των κενώσεων ανά βδομάδα, αλλά και το βάρος των κοπράνων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, η κατανάλωση υγρών διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην μείωση της δυσκοιλιότητας, ειδικότερα σε καταστάσεις που το άτομο είναιαφυδατωμένο ή καταναλώνει πολύ μικρές ποσότητες υγρών συνολικά ημερησίως (~500ml).
Επιπλέον η επίδραση της λήψης υγρών στην αποτελεσματικότητα της λήψης των φυτικών ινών δεν είναι απόλυτα ξεκαθαρισμένη από τις έρευνες, αν και ορισμένες υποστηρίζουν ότι ο συνδυασμός τους μπορεί να επιφέρει μικρή αλλαγή στο χρόνο διέλευσης στο έντερο και στη συχνότητα κενώσεων. Τα επιπλέον υγρά που απαιτούνται σε συνάρτηση με τις φυτικές ίνες που λαμβάνονται δεν είναι προσδιορισμένα επαρκώς, αλλά ακόμα και μια λήψη 2 λίτρων ημερησίως δεν μπορεί να εγγυηθεί τη συνέπεια των κενώσεων ακόμα και στα υγιή άτομα. Και αυτό διότι σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε υγιείς που κατανάλωναν μέχρι 2 λίτρα νερό την ημέρα, βρέθηκε αύξηση της παραγωγής ούρων, αλλά η συχνότητα της κένωσης δεν άλλαξε. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, αν σκεφτούμε ότι η απορροφητική ικανότητα του εντέρου είναι 7-10 λίτρα ημερησίως.
Ωστόσο την επίδραση της χαμηλής πρόσληψης υγρών και φυτικών ινών στην εμφάνιση δυσκοιλιότητας τη μελέτησε και η ΝΗΑΝΕS από το 2005-2008, η οποία υποστηρίζει ότι η χαμηλή πρόσληψη υγρών αποτελεί έναν παράγοντα πρόβλεψης για εμφάνιση δυσκοιλιότητας, σε αντίθεση με την έλλειψη άσκησης ή την μειωμένη πρόσληψη φυτικών ινών που δεν αποτελούν αντίστοιχο παράγοντα. Στην ποσότητα των υγρών που υπολογίστηκαν στην έρευνα, συμπεριλήφθηκαν και τα υγρά τα οποία καταναλώνονταν μέσω φαγητού, καθώς και η υγρασία των τροφίμων. Όταν αξιολογήθηκε η συνολική πρόσληψη υγρών και φυτικών ινών από τα τρόφιμα που καταναλώνονταν, βρέθηκε ότι τα υψηλότερα ποσοστά εμφάνισης της νόσου ήταν στα άτομα που κατανάλωναν φυτικές ίνες <10 strong=""> και υγρά <1882ml strong="">
Σε μια μεγάλη μελέτη Γιαπωνέζων μαθητών βρέθηκε ότι ούτε η συνολική πρόσληψη διαιτητικών ινών ούτε η συνολική πρόσληψη νερού και άλλων υγρών σχετίζoνται με την εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Φάνηκε όμως ότι η μειωμένη πρόσληψη υγρών που περιέχονται στα τρόφιμα συσχετίζεται με αυξημένη εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Επιπλέον, αυτό που έδειξε η συγκεκριμένη μελέτη ήταν ότι και η μειωμένη πρόσληψη μαγνησίου σχετίζεται με αυξημένη εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Το μαγνήσιο μπορεί νασχηματίσει κιτρικά άλατα, προάγοντας έτσι τη διατήρηση υγρών στο γαστρεντερικό σωλήνα, αλλάζοντας έμμεσα την κινητικότητα του εντέρου και δρώντας σαν ήπιο καθαρτικό. Ωστόσο, δεν υπάρχουν μελέτες που να έχουν μελετήσει εκτενώς την αποτελεσματικότητα της πρόσληψης νερού και μαγνησίου στη δυσκοιλιότητα.
Συμπερασματικά λοιπόν, δεν υπάρχουν πολλές έρευνες που να μελετούν το αν ηδυσκοιλιότητα σε ασθενείς βελτιώνεται με την κατανάλωση περισσότερων υγρών και τα αποτελέσματα όσων έχουν δημοσιευθεί είναι ανεπαρκή για να υποστηρίξουν μια βέβαιη και ισχυρή αιτιολογική σχέση μεταξύ της πρόσληψης υγρών και της εμφάνισης της νόσου.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory