Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Είναι η ζωή μου και θα το κάνω με τον τρόπο μου

pravam kako sakam-0004
pravam kako sakam-0005

Μια δραματική μεταμόρφωση που δεν είναι αυτό που θα περιμένατε

transformacija-0001

Empuriabrava στην Καταλονία της Ισπανίας , Μία από τις μεγαλύτερες μαρίνες του κόσμου

edna od najgolemite Marini-0001
edna od najgolemite Marini-0002

Πώς να αφαιρέσετε τη βαφή μαλλιών από το δέρμα σας

Πώς να αφαιρέσετε τη βαφή μαλλιών από το δέρμα σας
Τι μπορείτε να κάνετε αν κατά λάθος βάψατε το δέρμα σας κατά την εφαρμογή της βαφής μαλλιών; 

Πώς να την αφαιρέσετε

• Αν μπορέσετε να ενεργήσετε γρήγορα, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι, να βρέξετε ελαφρά ένα κομμάτι βαμβάκι με λίγο ζεστό νερό και να σκουπίσετε απαλά το δέρμα σας μέχρι να φύγει το χρώμα.

• Η άλλη μέθοδος έγκειται στην πρόληψη. Πριν βάλετε τα γάντια σας, εφαρμόστε λίγο conditioner, βαζελίνη ή lip balm γύρω από τη γραμμή των μαλλιών, στα αυτιά, τα φρύδια, τη γραμμή του σαγονιού και του αυχένα σας.


• Βρέξτε ένα κομμάτι βαμβάκι στο ελαιόλαδο και τρίψτε απαλά την λερωμένη περιοχή, μέχρι να ξεθωριάσει τα χρώματα.

• Ψεκάστε λίγη λακ σε ένα κομμάτι βαμβάκι. Τρίψτε το πάνω στην λεκιασμένη περιοχή του δέρματος.

• Ανακατέψτε λίγο baby oil και καθαριστικό προσώπου μαζί, και εφαρμόστε στη λεκιασμένη περιοχή με μια πετσέτα.


• Εάν το δέρμα σας δεν είναι ευαίσθητο, μπορείτε να δοκιμάσετε ακόμη και λίγο ασετόν σε ένα κομμάτι βαμβάκι. 

Πηγή: neadiatrofis.gr 

Τα κόκκινα μούρα νικούν το λίπος

Τα κόκκινα μούρα νικούν το λίπος
Αυτή την ενδιαφέρουσα δράση των μικρών κόκκινων μούρων (lingonberries) που καταναλώνονται κατά κόρον στη Σουηδία, αλλά δεν είναι και τόσο γνωστά σε μας, διερεύνησαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου Lund της Σουηδίας με πειράματα σε ποντίκια.

Οι ερευνητές χώρισαν τα ποντίκια σε ομάδες και φρόντισαν η διατροφή των ποντικιών κάθε ομάδας να περιλαμβάνει κάποιο είδος μούρων όπως τα κράνα, τα μύρτιλα, το acai berry, αλλά και τα σκανδιναβικά κόκκινα μούρα. Παράλληλα τα περισσότερα ποντίκια τρέφονταν με πολλά λιπαρά.

Μετά από τρεις μήνες οι ερευνητές σύγκριναν τα πειραματόζωα και είδαν ότι εκείνα που κατανάλωναν τα σκανδιναβικά μούρα είχαν και τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την πρόσληψη βάρους. Συγκεκριμένα είχαν πάρει λιγότερο βάρος ακόμη και συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου που κατανάλωναν τροφές με λίγα λιπαρά. Επίσης οι τιμές του σακχάρου τους ήταν παρόμοιες και εκείνες των πειραματόζωων που έτρωγαν λίγα λιπαρά, ενώ εκείνες της χοληστερίνης τους καθώς και ο βαθμός συσσώρευσης λίπους στο ήπαρ, ήταν χαμηλότερος συγκριτικά με τα ποντίκια που έτρωγαν πολλά λίπη χωρίς συνοδεία μούρων.

Ωστόσο οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι αυτά τα ευρήματά τους δεν πρέπει να θεωρηθούν σαν δικαιολογία για να τρώμε ανθυγιεινά «καλύπτοντας» τα ίχνη μας με λίγα κόκκινα μούρα.

Αυτή είναι η πρώτη έρευνα αυτού του είδους που μελετά τα σκανδιναβικά κόκκινα μούρα. Η ερευνήτρια Lovisa Heyman μεταδιδακτορική φοιτήτρια στην Πειραματική Ιατρική Επιστήμη εξηγεί ότι τα συγκεκριμένα μούρα είναι άγνωστα στους περισσότερους γι’ αυτό και στις παρουσιάσεις σε διάφορα συνέδρια συνήθως φέρνει μαζί της κι ένα βαζάκι γεμάτο μούρα!

Τα συγκεκριμένα μούρα μοιάζουν με πολύ μικρά ρόδια, έχουν γλυκόξινη γεύση ενώ αναδίδουν άρωμα πεύκου και κέδρου.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα μούρα της έρευνας φάνηκε ότι όλα είχαν την ιδιότητα να μειώσουν την πρόσληψη βάρους, όχι όμως στον ίδιο βαθμό με τα σκανδιναβικά μούρα. Ενδιαφέρον επίσης ήταν ότι τα ποντίκια που κατανάλωναν acai berry είχαν το αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή πρόσληψη βάρους. Μια πιθανή ερμηνεία των ειδικών είναι ότι το βραζιλιάνικο σούπερ μούρο (το acai berry) μάλλον λειτουργεί ως μέσο «αποθήκευσης» ενέργειας.

Όσο για την δράση των νορβηγικών μούρων οι ερευνητές την αποδίδουν στην μεγάλη περιεκτικότητά τους σε πολυφαινόλες. Εξηγούν ωστόσο ότι στο πλαίσιο της έρευνας τα ποντίκια έτρωγαν μούρα σε ποσοστό 20% της διατροφής τους, ένα ποσοστό που δεν είναι ρεαλιστικό για τους ανθρώπους και επισημαίνουν ότι χρειάζονται περισσότερες έρευνες για να αποκωδικοποιηθεί ο μοριακός μηχανισμός που εμπλέκεται στη δράση των μούρων.

Πηγή: vita.gr 

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα οξαλικά των τροφών

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα οξαλικά των τροφών
Τα οξαλικά οξέα είναι ουσίες που φυσιολογικά υπάρχουν στα φυτά, τα ζώα και στον άνθρωπο. Τρόφιμα που είναι πλούσια σε οξαλικά είναι :

Φρούτα : βατόμουρα, μούρα, φράουλες, σταφίδες, ακτινίδια, μωβ σταφύλια, σύκα, μανταρίνια, δαμάσκηνα

Λαχανικά : σπανάκι, σέσκουλα, λάχανο, μπάμιες, μαϊντανός, πράσα και κινόα, κολοκύθια 
Ξηροί καρποί και σπόροι: αμύγδαλα, κάσιους, φυστίκια

Όσπρια : σόγια, τόφου και άλλα προϊόντα σόγιας
Δημητριακά: πίτουρο σιταριού, φύτρο σιταριού

Άλλα : κακάο, σοκολάτα, μαύρο τσάι

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα φύλλα ενός φυτού περιέχουν σχεδόν πάντα υψηλότερα επίπεδα οξαλικού από τις ρίζες, μίσχους, και στελέχη.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες τα οξαλικά δεν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα. Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες διαταραχές που τότε απαιτείται περιορισμός τους.
Μια από αυτές είναι οι πέτρες στα νεφρά. Ένα μεγάλο ποσοστό των λίθων των νεφρών είναι πέτρες οξαλικού ασβεστίου.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές από την έρευνα, αν ο περιορισμός των οξαλικών που παίρνουμε από την καθημερινή μας διατροφή, βοηθά στην πρόληψη σχηματισμού λίθων οξαλικού ασβεστίου σε άτομα που είχαν κατά το παρελθόν τέτοιες πέτρες.

Ωστόσο συνήθως σε αυτά τα άτομα συστήνεται περιορισμός των διατροφικών πηγών οξαλικών, για την πρόληψη σχηματισμού λίθων.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory