Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Οταν υα σκυλιά ξενυχτάνε .

These Dogs Partied Too Hard Last Night
These Dogs Partied Too Hard Last Night

Σύννεφο ψάρι .

http://www.latestwallpaperszone.com/

Πως δεν πρέπει να μελετάς .

Dedicated or Fanatic? Here's How Not to Study
Dedicated or Fanatic? Here's How Not to Study

Τι άσκηση να κάνω για να με βοηθήσει να ρίξω το ζάχαρο;

Αρκετοί άνθρωποι στις μέρες μας υποφέρουν από σακχαρώδη διαβήτη. Πρόκειται για μία μεταβολική ασθένεια, που χαρακτηρίζεται από αυξημένη ποσότητα γλυκόζης στο αίμα των ασθενών, λόγω σχετικής, μερικής ή πλήρους ανεπάρκειας ινσουλίνης. Σύμφωνα με Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περίπου 171 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη παρουσιάζουν την συγκεκριμένη νόσο, με τις προβλέψεις να διπλασιάζονται εώς το 2030!
Υπάρχουν 3 κύριοι τύποι διαβήτη:
  •  Διαβήτης τύπου 1 (ΣΔΤ1) – Δεν παράγεται καθόλου ινσουλίνη (χρόνιος).
  •  Διαβήτης τύπου 2 (ΣΔΤ2) – Δεν παράγεται η απαιτούμενη ποσότητα ινσουλίνηςγια να ανταποκριθεί στις ανάγκες του μεταβολισμού (χρόνιος).
  •  Διαβήτης της κύησης – Συνήθως είναι παροδικός. Εμφανίζεται κατά την περίοδο της κύησης και με τη γέννηση του παιδιού αποκαθίσταται.
Αρκετές φορές δεν εμφανίζει κανένα σύμπτωμα, για αυτό τον λόγο χαρακτηρίζεται ύπουλη ασθένεια. Όταν εμφανίζει συμπτώματα αυτά είναι: η πολυουρία, η πολυδιψία, το αίσθημα πείνας, η ναυτία, ο εμετός, η απώλεια βάρους, η πολυφαγία κ.ά. Οι επιπλοκές του μπορεί να είναι βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες ανάλογα με τον τύπο του διαβήτη και σχετίζονται με αγγειακά προβλήματα με επακόλουθες βλάβες, σε διάφορα ζωτικά όργανα.
Η αντιμετώπιση του διαβήτη, ειδικά στους τύπους 1 και 2 είναι χρόνια. Ο ασθενής προσπαθεί να ρυθμίσει το σάκχαρό του με ενέσιμη ινσουλίνη στον τύπο 1 και μεμορφή χαπιών και μερικές φορές ενέσιμα στον τύπο 2. Παράλληλα με την πρόσληψη ινσουλίνης, απαραίτητη είναι η σωστή δίαιτα αλλά και η άσκηση.
Ειδικότερα, όσον αφορά την άσκηση κρίνεται απολύτως απαραίτητη και αναντικατάστατη! Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα άσκησης που οφείλει να ακολουθήσει ο ασθενής, αλλά προτείνεται αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, στον τρόπο ζωής του και στα ενδιαφέροντά του. Γενικές οδηγίες δίνονται παρακάτω:
  •  Απαραίτητη πριν από όλα είναι η γνωμάτευση του γιατρού του ασθενούς, ο οποίος θα είναι αυτός που θα τον ενημερώσει για τον τρόπο, το είδος και την ένταση της άσκησης. Είναι γεγονός πως διάφορες ασκήσεις μπορεί να είναι επιβλαβής για τα άτομα με επιπλοκές του διαβήτη. Για παράδειγμα, τα άτομα με αμφιβληστροειδοπάθεια θα πρέπει να αποφεύγουν τις πολύ κουραστικές ασκήσεις, όπως και οι καρδιοπαθείς ασκήσεις που επιβαρύνουν την καρδιακή λειτουργία.
  •  Συστήνεται η αερόβια άσκηση, διάρκειας 20-40 λεπτών. Ειδικότερα 5-10 λεπτά προθέρμανσης, με σταδιακή αύξηση επιβάρυνσης, 20-30 λεπτά το κύριο μέρος της άσκησης και φυσικά η απαραίτητη αποθεραπεία 5 λεπτών, ώστε να επανέλθουν όλες οι λειτουργίες στον κανονικό τους ρυθμό.
  •  Ασκήσεις σαν την άρση βαρών, που απαιτεί κοπιαστική προσπάθεια και μεγάλη σπατάλη δυνάμεων σε μικρό χρονικό διάστημα δεν προτείνονται. Αντίθετα, οι ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης ήπιας επιβάρυνσης και έντασης είναι καλό να γίνονται σε μορφή κυκλικής προπόνησης, ώστε να προπονούνται όσο το δυνατόν περισσότερες μυϊκές ομάδες.
  •  Ο ασθενής μπορεί να συμμετέχει και σε ατομικά και σε ομαδικά αγωνίσματα, αρκεί να μην είναι ανταγωνιστικά και βίαια. Για παράδειγμα μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϊ ήπιας μορφής, όπως και να ασκείται κάνοντας χορό, ξιφασκία, κολύμπι, ρακέτες, περπάτημα, τροχάδην, σκι, τένις.
  •  Η άσκηση είναι καλό να γίνεται καθημερινά ή το λιγότερο 3-4 φορές την εβδομάδα.
  •  Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για την ώρα που πρέπει να ασκείστε. Επειδή η άσκηση μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου, καλό είναι πριν την άσκηση να τρώτε κάτι επιπλέον, όπως μικρές ποσότητες υδατανθράκων που απορροφούνται εύκολα.
  •  Όσον αφορά στη χορήγηση της ινσουλίνης και την άσκηση, οι γενικοί κανόνες είναι πως αν είναι προγραμματισμένη η άσκηση, θα πρέπει να γίνεται μειωμένη δόση ινσουλίνης πριν, να μη γίνεται η ένεση στις περιοχές που πρόκειται να ασκηθούν και να αποφεύγεται η προπόνηση την ώρα που η ινσουλίνη έχει τη μεγαλύτερη δράση της.
  •  Σε περίπτωση υπογλυκαιμίας καλό είναι να υπάρχει πάντα διαθέσιμη γλυκόζη ή ζάχαρη.
  •  Ποτέ μην ασκείστε εάν το σάκχαρό σας είναι μεγαλύτερο από 300mg/dl αν έχετε διαβήτη τύπου 1, ή 400mg/dl αν έχετε τύπου 2. Τα παιδιά με διαβήτη τύπου 1 επιτρέπεται να ασκούνται όταν το σάκχαρό τους είναι κάτω του 240 mg/dl.
  •  Όταν είστε άρρωστοι, μην ασκείστε. Περιμένετε να επανέλθει το σάκχαρο στα φυσιολογικά σας επίπεδα.
Από τα παραπάνω είδαμε πως η άσκηση θα πρέπει να αποτελεί καθημερινή συνήθεια για τους διαβητικούς. Συμβάλλει ουσιαστικά στη ρύθμιση του σακχάρου, τη μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου και τον έλεγχο του σωματικού βάρους. Επίσης, η άσκηση τονώνει ψυχολογικά, βελτιώνει την αυτοπεποίθηση, μειώνει τα επίπεδα του άγχους και βελτιώνει την ποιότητα και τη διάρκεια της ζωής των διαβητικών!

Τι φέρνει το μέλλον στη μείωση του αλατιού

Η μείωση του νατρίου στη διατροφή του ανθρώπου αποτελεί παγκόσμιο ζήτημα και τάση επαναδιατύπωσης για τη μετατροπή των επεξεργασμένων τροφίμων σε πιο υγιεινά. Μελέτες δείχνουν ότι η υπερβολική πρόσληψη νατρίουσυνδέεται στενά με την αυξημένη αρτηριακή πίεση, ένα πρόβλημα δημόσιας υγείας που σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων,εγκεφαλικού επεισοδίου, συμφορητικής καρδιακής ανεπάρκειας και νεφρικής νόσου.
Σύμφωνα με το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Τροφίμων και Διατροφής των ΗΠΑ, η επαρκής πρόσληψη νατρίου για τους νεότερους ενήλικες είναι 2.3 g ανά ημέρα, το οποίο είναι ισοδύναμο με 3,8 g χλωριούχου νατρίου (αλατιού). Στους ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας και τους ηλικιωμένους, η επαρκής πρόσληψη κυμαίνεται σε 2,0 gκαι 1,8 g ανά ημέρα αντίστοιχα, που ισοδυναμεί με 3.2 g και 2,9 g χλωριούχου νατρίου. Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότερες χώρες υπερβαίνουν σημαντικά το αποδεκτό αυτό επίπεδο πρόσληψης.
Το αλάτι είναι ο κύριος συνεισφέρων του νατρίου στη διατροφή μας, ακολουθούμενο από το νάτριο που περιέχουν τα πρόσθετα τροφίμων στο φούρνο, στο κρέας και στα τυροκομικά προϊόντα. Γενικότερα, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι διατροφικές πηγές του νατρίου είναι άφθονες και προέρχονται κυρίως από τα επεξεργασμένα τρόφιμα, αλλά και τα τρόφιμα των εστιατορίων.
Σαφώς, απαιτείται λοιπόν προσπάθεια να μειωθεί η περιεκτικότητά του στα τρόφιμα, για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας. Ωστόσο, οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων αναφέρουν ότι δεν μπορούν να πουλήσουν ή να χρησιμοποιήσουν προϊόντα τα οποία είναι λιγότερο εύγευστα, καθώς η γεύση των τροφίμων είναι ο κυριότερος και πιο καθοριστικός παράγοντας της επιλογής τροφίμων και συνήθως υπερισχύει όλων των άλλων παραγόντων.
Έτσι, για να διαχειριστούν το περιεχόμενο σε νάτριο, προσπαθούν να κρατήσουν τα επίπεδά του όσο το δυνατόν χαμηλότερα, χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά το τελικό προϊόν. Από την άλλη, ήδη κυκλοφορούν λειτουργικά τρόφιμα, όπως ροφήματα και επιδόρπια γιαουρτιού με κάλιο που βοηθούν στην απέκκριση του πλεονάζοντος νατρίου από τον οργανισμό. Για να μειωθεί ωστόσο, η υπερβολική πρόσληψη εξ’αρχής, χρειάζεται παρέμβαση στην βάση της παραγωγικής διαδικασίας. Από διάφορες πρόσφατες μελέτες έχουν προταθεί οι εξής εναλλακτικές επιλογές:
Χλωριούχο κάλιο
Οι παρασκευαστές, προσπαθώντας να μειώσουν την περιεκτικότητα νατρίου των τροφών, αναγνωρίζουν ότι δεν υπάρχει άμεσο υποκατάστατο για το χλωριούχο νάτριοσε μία σύνθεση, καθώς κανένα συστατικό από μόνο του δεν προκαλεί τα ίδια αλμυράχαρακτηριστικά γεύσης και αίσθησης στο στόμα. Έτσι, η μερική και όχι πλήρη αντικατάσταση του χλωριούχου νατρίου φαίνεται να είναι η καλύτερη προσέγγιση για τη μείωση της περιεκτικότητάς του.
Το χλωριούχο κάλιο είναι συχνά μέρος του μίγματος αυτού, αλλά σε αντίθεση με το αλάτι, η αλμύρα του γίνεται πιο αργά αντιληπτή και επίσης συχνά αφήνει μια ελαφράπικράδα. Για να αντισταθμιστεί αυτή, το σύστημα αντικατάστασης νατρίου θα πρέπει να περιλαμβάνει συνήθως έναν ή περισσότερους τροποποιητές γεύσεως. Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι αρωματικές ουσίες και τα μπαχαρικά, τα οποία επιχειρούν να καλύψουν ή να αποκρύψουν την πικράδα, ενώ μερικές φορές προσθέτονται και γεύσεις που αποσπούν την προσοχή από την μειωμένη αίσθηση της αλμύρας.
Άλλα άλατα καλίου
Σύμφωνα με ένα κατασκευαστή συστατικών που περιέχουν κάλιο, τα ακόλουθα προϊόντα είναι κατάλληλα για την αντικατάσταση του νατρίου που περιέχουν τα πρόσθετα τροφίμων:
  • Κιτρικό κάλιο
  • Κάλιο γλυκονικό
  • Γαλακτικό κάλιο
Τα προϊόντα αυτά βρίσκουν αυξημένη χρήση στα επεξεργασμένα τρόφιμα, π.χ. για ρύθμιση του pH, τη διατήρηση ή τη γαλακτωματοποίηση και θεωρούνται κατάλληλα, λόγω των παρόμοιων χαρακτηριστικών και του ευχάριστου προφίλ γεύσης τους.
Αλμυρές μυρωδιές
Τέλος, σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βουργουνδίας στη Γαλλία, η προσθήκη αλμυρών μυρωδιών στα προϊόντα διατροφής θα μπορούσε να βοηθήσει τη βιομηχανία να μειώσει τα επίπεδα του νατρίου μέχρι και 25%, χωρίς να επηρεαστεί το συνολικό γευστικό προφίλ.
Θεωρώντας ότι το χλωριούχο κάλιο είναι το πλησιέστερο υποκατάστατο άλατος που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με χλωριούχο νάτριο, εξετάστηκε επίσης η ικανότητα της οσμής να ενισχύσει την αλμυρότητα των διαλυμάτων που περιέχουν μίγματα αλάτων νατρίου και καλίου.
Συνολικά, τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν μέσω της έρευνας αυτής επιβεβαίωσαν ότι οι αλληλεπιδράσεις πολλαπλά συνδυασμένων γεύσεων και οσμών θα μπορούσαν, σε συνδυασμό με τη χρήση των υποκατάστατων άλατος να αποτελέσουν μια αποτελεσματική στρατηγική για την αντιστάθμιση μείωσης του νατρίου σε πολύπλοκα συστήματα τροφίμων.
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι η διαχείριση της περιεκτικότητας των τροφίμων σε νάτριο έχει αρχίσει πλέον να αποτελεί προτεραιότητα στην ανάπτυξη των προϊόντων, γεγονός πολύ σημαντικό για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας.

Οι μαθηματικές εξισώσεις διεγείρουν τον εγκέφαλο όσο τα έργα τέχνης


Σε ορισμένους ανθρώπους δεν υπάρχει διαφορά είτε βλέπουν ένα πίνακα του Βαν Γκογκ, είτε ακούνε Μπαχ, είτε κοιτάζουν το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Τα μαθηματικά μπορούν να γοητεύσουν κάποιον -κατά προτίμηση έναν μαθηματικό που τα καταλαβαίνει!- τόσο πολύ που να διεγερθούν οι ίδιες περιοχές του εγκεφάλου του, οι οποίες ενεργοποιούνται και στη θέα ή την ακρόαση ενός μεγάλου έργου τέχνης.

Αυτό διαπίστωσε μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, σύμφωνα με την οποία όσοι θεωρούν πραγματικά όμορφες τις εξισώσεις, τις βλέπουν σαν αυθεντικά έργα τέχνης. Η νέα μελέτη ενισχύει τη θεωρία ότι υπάρχει μια ενιαία νευροβιολογική βάση για την ομορφιά και την αισθητική αντίληψη του ωραίου.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Σεμίρ Ζέκι του Εργαστηρίου Νευροβιολογίας Wellcome του University College του Λονδίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Frontiers in Human Neuroscience» (Σύνορα στην Ανθρώπινη Νευροεπιστήμη), σύμφωνα με το BBC, χρησιμοποίησαν την τεχνική της λειτουργικής μαγνητικής απεικόνισης (fMRI) για να μελετήσουν την εγκεφαλική δραστηριότητα 15 εθελοντών μαθηματικών, την ώρα που αυτοί καλούνταν να δουν 60 μαθηματικές εξισώσεις και να τις αξιολογήσουν ως όμορφες, άσχημες ή ουδέτερες.

Η μελέτη έδειξε ότι η εμπειρία του «μαθηματικά ωραίου» καταγράφεται στην ίδια συναισθηματική περιοχή του εγκεφάλου (στον μέσο κογχομετωπιαίο φλοιό), όπου αποτυπώνεται και γίνεται η επεξεργασία του «ωραίου» στην μουσική ή τη ζωγραφική.

«Σε πολλούς από εμάς οι μαθηματικές εξισώσεις φαίνονται ξερές και ακατανόητες, όμως για έναν μαθηματικό μια εξίσωση μπορεί να ενσωματώνει την πεμπτουσία της ομορφιάς. Η ομορφιά μιας εξίσωσης μπορεί να προέρχεται από την απλότητά της, τη συμμετρία της, την κομψότητά της ή την έκφραση μιας αναλλοίωτης αλήθειας. Για τον Πλάτωνα, η αφηρημένη ποιότητα των μαθηματικών εξέφραζε το αποκορύφωμα της ομορφιάς», δήλωσε ο Σεμίρ Ζέκι.

Το πείραμα έδειξε ότι οι εξισώσεις που συστηματικά γεννούν την πιο έντονη αισθητική απόλαυση, είναι η ταυτότητα του Όιλερ, το Πυθαγόρειο θεώρημα και οι εξισώσεις Κοσί-Ρίμαν.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory