Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Η αλλαγη .

peperutka-0001
peperutka-0002

Παροδικες Φωτογραφίες

sport-0001
sport-0007

Η περιοχή των Μεγάλων Λιμνών εχει σχεδόν παγώσει για πρώτη φορά σε 20 χρόνια

golemite ezera-0001
golemite ezera-0002

..To Ρίσκο..

Ας μιλήσουμε λίγο για το ρίσκο, είναι τόσο ωραίο! 
Μόλις μάθεις να ρισκάρεις, ολόκληρη η ζωή σου αλλάζει. Όμως η αλλαγή και η ανάπτυξη θα συμβούν μόνο αν είσαι πρόθυμος να ρισκάρεις και να πειραματιστείς με τη δική σου ζωή. Ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τίποτε. Όλα είναι ρίσκο. 
Θυμάμαι πως πριν από πολλά χρόνια πήρα την απόφαση και πούλησα όλα μου τα υπάρχοντα - κόντρα στη γνώμη όλων. Ήθελα να γυρίσω τον κόσμο. Ήθελα ν' ακούσω τον κρυστάλλινο ήχο της
καμπάνας ενός ναού στο Νεπάλ.

Ήθελα να καθήσω σ' ένα ρυζοχώραφο της Ταϊλάνδης και να μιλήσω με τους ανθρώπους, ή

Ανακαλύψτε ποιος είναι ο ρόλος του νερού και πόσο πρέπει να πίνουμε όταν γυμναζόμαστε

Ένας από σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν καθοριστικά στην αθλητική απόδοση και συνήθως υποτιμάται από τους αθλητές είναι τα επαρκή επίπεδα υδάτωσης του οργανισμού τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης.
Συνεπώς, η αθλητική απόδοση είναι βέλτιστη όταν οι αθλητές διατηρούν το ισοζύγιο υγρών κατά την άσκηση, ενώ αντίθετα, διαταράσσεται με τη βαθμιαία αφυδάτωση. Οι επιπτώσεις της αφυδάτωσης δεν περιορίζονται μόνο στην αναστολή της απόδοσης, αλλά είναι ικανές να προκαλέσουν επικίνδυνες για τη ζωή θερμικές βλάβες, όπως η θερμοπληξία.
Η άσκηση αυξάνει τη μεταβολική παραγωγή θερμότητας, μέσω της οξείδωσης των ενεργειακών υποστρωμάτων(υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεϊνες), προκαλώντας την αύξηση της σωματικής θερμοκρασίας. Αν λοιπόν φανταστούμε έναν αθλούμενο ο οποίος ασκείται σε υψηλά επίπεδα έντασης για παρατεταμένο χρονικό διάστημα και σε θερμό περιβάλλον, τότε αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος ραγδαίας αύξησης της εσωτερικής θερμοκρασίας σε τέτοιο επίπεδο που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά όχι μόνο την απόδοση αλλά και την υγεία του.
Ο ανθρώπινος οργανισμός διαθέτει μια σειρά θερμορυθμιστικών μηχανισμών μέσω των οποίων επιτυγχάνει τη διατήρηση της εσωτερικής θερμοκρασίας σε βιώσιμα και λειτουργικά επίπεδα. Οι μηχανισμοί αυτοί περιλαμβάνουν την αγωγή (μεταφορά θερμότητας με άμεση επαφή), την περιαγωγή (μεταφορά θερμότητας μέσω του αέρα και του νερού), την ακτινοβολία και την εξάτμιση του ιδρώτα.
Ο τελευταίος αυτός μηχανισμός αποτελεί και το σημαντικότερο μέσο αποβολής θερμικού φορτίου κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η διαδικασία της εφίδρωσης αυξάνεται όσο υψηλότερη είναι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, ενώ η εξάτμιση του ιδρώτα μειώνεται όταν η υγρασία στην ατμόσφαιρα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.
Η διαδικασία της εφίδρωσης και κατά συνέπεια η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος εξαρτώνται από τα επαρκή επίπεδα υδάτωσης πριν και κατά τη διάρκεια της άσκησης. Τα φυσιολογικά επίπεδα υγρών στο σώμα εξασφαλίζουν σταθερό όγκο αίματος, γεγονός που επιφέρει διπλό όφελος για τον οργανισμό. Αφενός εξασφαλίζεται η σταθερή αιμάτωση του δέρματος άρα και ο απαιτούμενος ρυθμός εφίδρωσης και αφετέρου η σταθερή αιμάτωση των μυών (μεταφορά οξυγόνου) για την παραγωγή έργου. Δηλαδή, η υδάτωση έχει διττό ρόλο, θερμορυθμιστικό και μεταβολικό και στόχο την προάσπιση της υγείας και τη βέλτιστη δυνατή απόδοση, καθυστερώντας την κόπωση και τις διάφορες θερμικές επιπλοκές.
Για όλα τα παραπάνω δύο ώρες πριν την άσκηση θα πρέπει να έχετε καταναλώσει 2 με 3 ποτήρια νερού ή γενικότερα 400 – 600 ml υγρών.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης, 150 – 350 ml (ανά 15-20 λεπτά από την έναρξη της άσκησης). Αν ή άσκηση είναι μικρότερη από μία ώρα αρκεί και μόνο νεράκι. Αν είναι μεγαλύτερης διάρκειας συστήνεται η λήψη ενεργειακών ποτών με περιεκτικότητα υδατανθράκων 4-8%.
Μετά την άσκηση, συστήνονται 450ml – 675ml για κάθε 0.5kg απώλειας βάρους.
Πηγή: neadiatrofis.gr


Ο πιο εύκολος τρόπος για να καθαρίσετε το σκόρδο…και άλλα!

Δείτε μια λίστα με 8 εύκολους τρόπους για να καθαρίσετε το σκόρδο και γενικότερα ότι σχετίζεται με την κουζίνα σας.
1. Ο πιο εύκολος τρόπος για να καθαρίσετε το σκόρδο είναι να το πιέσετε σε ένα ξύλινο πάγκο με την πλατιά μεριά του μαχαιριού και τα φλούδια θα φύγουν στο λεπτό. Το ψιλοκόβετε επί τόπου και είναι έτοιμο για μαγείρεμα.
2. Να έχετε πάντα δύο πάγκους για κόψιμο, για να αποφύγετε το μπλεξιμο της μυρωδιάς του σκόρδου και του κρεμμυδιού με τα υπόλοιπα φαγητά.
3. Μην αγοράζετε μεγάλες ποσότητες μπαχαρικών. Εκτός από αυτά που χρησιμοποιείτε πιο συχνά όπως τα πιπέρια, το γαρίφαλο και την κανέλα, όλα τα υπόλοιπα να τα προμηθεύεστε σε μικρές ποσότητες, γιατί χάνουν γρήγορα το χρώμα, την γεύση και τα θρεπτικά τους συστατικά.
4. Φρέσκα μυρωδικά. Μυρωδικά όπως η ρίγανη, ο μαϊντανός, ο δυόσμος, ο βασιλικός και το θυμάρι είναι καλύτερα να τα χρησιμοποιήσετε φρέσκα και όχι αποξηραμένα. Είναι πιο φθηνά από τα αποξηραμένα μυρωδικά στα βαζάκια, τα οποία είναι πιθανό να σας χαλάσουν μέχρι να τα ξαναχρειαστείτε.
5. Αποφύγετε να αφήνετε τα φαγητά σας να μαγειρεύονται παραπάνω από το κανονικό. Για να το πετύχετε αυτό, σβήστε το μάτι λίγο πριν από τον προγραμματισμένο χρόνο μαγειρέματος και αφήστε το φαγητό να τελειώσει πάνω στο σβηστό μάτι της κουζίνας. Ακόμα και αν έχει μείνει λίγο άβραστο, μπορείτε να το βράσετε παραπάνω. Αν όμως το αφήσετε να βράσει παραπάνω από όσο πρέπει τότε το κακό δεν μπορεί να διορθωθεί.
6. Αν το φαγητό σας έχει μέτρια γεύση, για να την κάνετε καλύτερη μάλλον θα του λείπει αλάτι, ξύδι ή ελαιόλαδο. Παρόλο που έχει γίνει μεγάλο θέμα πως το αλάτι δεν κάνει καλό στην υγεία είναι σίγουρα προτιμότερο ένα αλατισμένο φαγητό που το φτιάξατε εσείς από αυτά που θα φάτε στα εστιατόρια και τα φαστφουντάδικα.
7. Αν πιστεύετε ότι έχετε βάλει αρκετό αλάτι, αλλά ακόμα κάτι σας χαλάει τότε προσθέστε λίγο ξύδι ή λεμόνι. Αν πάλι το φαγητό είναι ξερό ή κολλάει προσθέστε λίγο ελαιόλαδο. Αυτά τα τρία συστατικά είναι ικανά να φτιάξουν την γεύση από ένα μέτριο πιάτο.
8. Προτιμήστε φρέσκα κρεμμυδάκια και πράσα από τα κόκκινα, ξερά κρεμμύδια. Θα ενισχύσουν την γεύση και την απόχρωση του πιάτου σας. Τα μεγάλα κόκκινα ξερά κρεμμύδια αφήστε τα για της σούπες και τα ψητά σας και αφήστε τα φρέσκα κρεμμυδάκια να δώσουν ένα πιο λεπτό άρωμα στο φαγητό σας.
9. Μην βάζετε λαχανικά και φρούτα στο ψυγείο γιατί αλλοιώνει την γεύση τους και τα καταστρέφει. Καλύτερα βάλτε τα σε ωραία καλαθάκια, σε ξερό και στεγνό μέρος της κουζίνας.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Ο έρωτας είναι εγκεφαλικός: 5 τρόποι με τους οποίους επηρεάζει το μυαλό μας

Ο έρωτας είναι εγκεφαλικός
Η αγάπη δεν κοιτάζει με τα μάτια, αλλά με το μυαλό» είχε πει η Έλενα στο «Όνειρο Θερινής Νυκτός» του Σαίξπηρ και σίγουρα οι νευροεπιστήμονες θα συμφωνούσαν. Ο έρωτας λειτουργεί με μυστήριους τρόπους, αλλά οι επιστήμονες κατάφεραν να «διαβάσουν» ακριβώς τι κάνει στον εγκέφαλο μας.
Ο εγκέφαλος των ερωτευμένων πλημμυρίζει με χημικές ουσίες και ορμόνες που παράγουν τα συναισθήματα της ευχαρίστησης, της εμμονής και της προσήλωσης, ωστόσο οι τρόποι με τους οποίους επηρεάζεται ένας «ερωτευμένος» εγκέφαλος.
  • Οι ορμόνες τρελαίνονται
Οι νευροεπιστήμονες διαιρούν την αγάπη σε τρεις φάσεις: λαγνεία, έλξη και προσκόλληση. Κατά τη διάρκεια της φάσης λαγνεία, οι ορμόνες πλημμυρίζουν το σώμα με αισθήματα έντονης επιθυμίας. Η αδρεναλίνη και η νορεπινεφρίνη κάνουν την καρδιά να χτυπά και να ιδρώνουν οι παλάμες, ενώ η χημική ουσία του εγκεφάλου ντοπαμίνη δημιουργεί αισθήματα ευφορίας. Ο εγκέφαλος απελευθερώνει ντοπαμίνη και όταν δέχεται άλλα ευχάριστα ερεθίσματα συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων ναρκωτικών, γεγονός που εξηγεί το ερωτικό ντοπάρισμα.
  • Λειτουργεί σαν ναρκωτικό
Πριν καν οι άνθρωποι ερωτευτούν, όταν βλέπουν ένα ελκυστικό πρόσωπο ενεργοποιείται το ίδιο τμήμα του εγκεφάλου που ενεργοποιούν τα παυσίπονα όπως η μορφίνη: το οπιοειδές σύστημα. Αυτό το τμήμα του εγκεφάλου είναι υπεύθυνο για τα συναισθήματα της «αρεσκείας». Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι οι άνδρες που έλαβαν μικρές δόσεις μορφίνης έβλεπαν φωτογραφίες γυναικών ως πιο ελκυστικές σε σχέση με αυτούς που δεν πήραν μορφίνη, γεγονός που αποδεικνύει ότι το οπιοειδές σύστημα αντιλαμβάνεται την ελκυστικότητα.
  • Αυξάνει τη ροή του αίματος
Στους ερωτευμένους παρατηρείται μία αύξηση στη ροή του αίματος προς το κέντρο ευχαρίστησης του εγκεφάλου, τον επικλινή πυρήνα. Μαγνητικές τομογραφίες (MRI) δείχνουν ότι η περιοχή αυτή ανάβει όταν οι άνθρωποι είναι ερωτευμένοι. Η αύξηση της ροής του αίματος συμβαίνει συνήθως κατά τη διάρκεια της φάσης έλξης.
  • Δημιουργεί Ιδεοψυχαναγκαστική συμπεριφορά
Ο έρωτας μειώνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, χημικής ουσίας του εγκεφάλου, ένα κοινό χαρακτηριστικό της ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής. Η πτώση της σεροτονίνης μπορεί να εξηγήσουν γιατί οι ερωτευμένοι παρουσιάζουν τέτοια προσκόλληση στο αντικείμενο της αγάπης τους. Αυτά τα συναισθήματα ευθύνονται επίσης για το γεγονός ότι εθελοτυφλούμε στα αρνητικά χαρακτηριστικά του συντρόφου μας στα πρώτα στάδια μιας σχέσης, επιλέγοντας να επικεντρωθούμε μόνο στα καλά τους στοιχεία.
  • Οι ορμόνες δημιουργούν δεσμούς
Αφού οι άνθρωποι είναι μαζί για κάποιο χρονικό διάστημα, το σώμα αναπτύσσει μια ανοχή στις ευχάριστες χημικές ουσίες. Η φάση της έλξης δίνει τη θέση της στη φάση προσκόλλησης, όταν οι ορμόνες της ωκυτοκίνης και της βαζοπρεσσίνης διαπερνούν τον εγκέφαλο και δημιουργούν συναισθήματα ευημερίας και ασφάλειας.
Πηγή: iefimerida.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory