Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Πώς θα ταιριάξετε δίαιτα και έξοδο για βραδινό φαγητό

Πώς θα ταιριάξετε δίαιτα και έξοδο για βραδινό φαγητό
Το φαγητό εκτός σπιτιού, όσο περιορισμένο και αν είναι λόγω οικονομικής κρίσης, αποτελεί για πολλούς μια κατάσταση «έκτακτης ανάγκης» όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος. 

Αποτέλεσμα είναι πολλές φορές η άρνηση σε ένα ή περισσότερα καλέσματα, η οποία όμως όχι μόνο δεν βοηθάει, αλλά δημιουργεί ένα επιπρόσθετο ψυχολογικό φορτίο.

Δίαιτα λοιπόν δεν σημαίνει ότι κλεινόμαστε σε ένα κλουβί και απλά μας πετάνε μέσα ότι γράφει το διαιτολόγιο, γιατί έτσι είναι καταδικασμένη σε σίγουρη αποτυχία.

Σημαίνει ένταξη και των πιο δύσκολων περιστάσεων στον προγραμματισμό μας.

Για να το επιτύχετε αυτό, αρκεί να ακολουθήσετε ορισμένες μικρές αλλά σημαντικές συμβουλές, ούτως ώστε και να είστε πιο ελεγχόμενοι στην έξοδό σας αλλά και να διορθώσετε την επόμενη ημέρα τυχόν βραδινά διατροφικά παραστρατήματα.

Συγκεκριμένα λοιπόν όταν υπάρχει μια προγραμματισμένη βραδινή έξοδος για φαγητό:

1. Το μεσημεριανό γεύμα να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα χωριάτικη ή με τόνο και 1 φ. ψωμί)

2. Λίγο πριν την έξοδο συνίσταται να τρώτε ένα μικρό γεύμα (τύπου γιαούρτι με ένα φρούτο)

3.
 Κατά την έξοδο:
- Ξεκινάτε το γεύμα πάντα με 1 σαλάτα.

- Παραγγέλνετε μια μερίδα ψητό κρέας (κοτόπουλο, μπιφτέκια, μπριζόλα, ψαρονέφρι) με τη γαρνιτούρα του (ρύζι, λαχανικά).

- Από τα ορεκτικά αποφεύγετε τα τηγανιτά και προτιμάτε ψητά ή βραστά (π.χ. μανιτάρια ψητά)

- Ελέγξτε την κατανάλωση αλκοόλ και επιλέξτε ένα δύο μικρά ποτήρια κρασί ή μπύρα.

4. Την επόμενη ημέρα δώστε ανάσες στον οργανισμό σας και προσπαθήστε να περιορίσετε λίγο τις θερμίδες που προσλαμβάνετε, τρώγοντας ένα ελαφρύ μεσημεριανό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με 2 αυγά βραστά και 1 φ. ψωμί.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Ανθρωποι στο μετρό .

subway_couture
subway_couture

Όμορφο φουτουριστικό σπίτι που βρίσκεται στην Ολλανδία.

villa_kogelhof_netherlands
villa_kogelhof_netherlands

Δροσερή αναπνοή… στη στιγμή

Δροσερή αναπνοή… στη στιγμή
Το συχνό βούρτσισμα των δοντιών και η τσίχλα εξασφαλίζουν καθαρή, δροσερή αναπνοή.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν και κάποιες τροφές που σκοτώνουν τα μικρόβια της στοματικής κοιλότητας και χαρίζουν γρήγορα δροσιά και φρεσκάδα στο στόμα.

Εάν βρίσκετε λοιπόν σε κάποιο ραντεβού και θέλετε ευχάριστη αναπνοή μετά το φαγητό, δείτε τι πρέπει να φάτε ή να πιείτε... για να βγείτε από τη δύσκολη θέση:

-Μήλο

- Πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ

- Πράσινο τσάι

- Γιαούρτι

- Τσάι από πράσινα βότανα

Πηγή: lifestylecy.com

Απαλλαγείτε από τα ενοχλητικά σπυράκια στην πλάτη

Απαλλαγείτε από τα ενοχλητικά σπυράκια στην πλάτη
Κάθε λεπτό το δέρμα μας αποβάλλει εκατομμύρια νεκρά κύτταρα. Αντί λοιπόν, αυτά τα κύτταρα να πέσουν και να δώσουν τη θέση τους σε νέα κύτταρα από κάτω, απλά κρέμονται, προκαλώντας αμέτρητα προβλήματα στο δέρμα. 

Η λύση για τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα βρίσκεται στην απολέπιση. 

Συχνά, όταν εφαρμόζουμε το σαπούνι για το σώμα, αυτό δεν αρκεί για να αφαιρεθούν όλα τα στρώματα της βρωμιάς, η λιπαρότητα, τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και το σμήγμα από το φράξιμο των πόρων. 

Οι περισσότεροι από εμάς απλά σαπουνιζόμαστε και ξεπλένουμε. Ενώ μπορούμε διαθέτουμε περισσότερο χρόνο στον καθαρισμό των χεριών και στο στομάχι με το σαπούνι μας, έχουμε την τάση να παραμελούμε την πλάτη μας. 

Αυτό μας οδηγεί στην ανάπτυξη αντιαισθητικών σπυριών στην πλάτη, και αν ζούμε και σε ένα ζεστό και υγρό κλίμα, τότε είμαστε πιο επιρρεπείς σε τέτοιου είδους σπυράκια. 

Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να τρίβουμε την πλάτη μας με ένα σφουγγάρι ή μια πετσέτα μετά το ντους. Απλώστε το σαπούνι, τρίψτε όλο το σώμα σας καλά, με επικέντρωση στην πλάτη σας, και ξεπλύνετε. 

Τρίψτε ολόκληρο το σώμα σας, όχι μόνο το πίσω μέρος. Θυμηθείτε να τρίβετε προς την καρδιά, το οποίο σημαίνει επάνω από τα πόδια και το στομάχι, και κάτω από τους ώμους. 

Τα οφέλη από το τρίψιμο είναι πολλά. Όχι μόνο θα καθαρίσει το δέρμα εντελώς, αλλά και οι πόροι και έτσι θα επιτρέψουμε στο σώμα σας να αντλεί τις τοξίνες πιο αποτελεσματικά και μειωθεί και η πιθανότητα εμφάνισης αντιαισθητικής κυτταρίτιδας.

Περιποιηθείτε το σώμα σας με ένα υπέροχο spa-όπως το τρίψιμο με αλάτι. Το τρίψιμο με αλάτι είναι γνωστό ότι μετατρέπει την ξηρή και τραχιά επιδερμίδα σε μαλακό και λαμπερό δέρμα. 

Θα χρειαστείτε: 
1 φλιτζάνι θαλασσινό αλάτι
Αρκετό νερό ή λάδι για να σχηματίσετε μια πάστα. Το λάδι είναι προτιμότερο από το νερό. 

Βρέξτε ολόκληρο το σώμα σας και στη συνέχεια κάντε μασάζ με αυτό το μείγμα. Αφού έχετε εφαρμόσει το μείγμα σε όλο το σώμα σας, πάρτε ένα σφουγγάρι και αρχίσετε το τρίψιμο με μια κυκλική κίνηση. 

Κάντε μασάζ με φορά προς τα πάνω, ξεκινώντας από τα πόδια. Μετά από μισή ώρα μασάζ, πάρτε ένα ντους με ζεστό νερό και στεγνώστε με μια πετσέτα. Το δέρμα σας θα το αισθανθείτε απίστευτα μαλακό, και θα λαμπερό! Για μέγιστο όφελος, να το κάνετε αυτό σε εβδομαδιαία βάση, και αν αυτό δεν είναι δυνατό, να το κάνετε αυτό, τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Τα σπυράκια στην πλάτη είναι αντιαισθητικά και ενοχλητικά, ειδικά όταν η περίσταση επιβάλει ένα βραδινό φόρεμα που αφήνει λίγο την πλάτη εκτεθειμένη στα μάτια των άλλων. 

Ένα από τα μυστικά για να λύσετε το πρόβλημα είναι, το έλαιο Jojoba. Μπορείτε να το προμηθευτείτε από τα καταστήματα καλλυντικών και το μόνο που χρειάζεστε είναι κάποιον να σας κάνει μασάζ στην πλάτη με αυτό.

Το έλαιο Jojoba έχει αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και βοηθάει στο να καταπολεμηθούν τα ενοχλητικά σπυράκια. 

Επαναλάβετε δύο φορές τη βδομάδα ώστε να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πηγή: neadiatrofis.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory