Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

μια ακόμα ξανθιά

Δεν με νοιαζει πια

Φροντίδα-Πια
Φροντίδα-Πια

Κορίτσια, τι κάνετε;

Ο άντρας δε χρειάζεται να λέει πολλά για να «ρίξει» μια γυναίκα

Ο άντρας δε χρειάζεται να λέει πολλά για να «ρίξει» μια γυναίκα
Για πολλές δεκαετίες οι ειδικοί πίστευαν ότι οι γυναίκες ελκύονται περισσότερο από τους ήρεμους άντρες, λόγω της απόμακρης και μυστηριώδους φύση τους. Σύμφωνα με μια νέα έρευνα όμως, το χαρακτηριστικό που φαίνεται να ελκύει περισσότερο τις γυναίκες σε αυτούς τους τύπους άντρα είναι επειδή αποτελεί «σημάδι» αρρενωπότητας.

Κατά μέσο όρο οι γυναίκες χρησιμοποιούν τρεις φορές περισσότερες λέξεις μέσα στην ημέρα απ’ ό,τι ένας άντρας, και ο εγκέφαλός τους έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει αυτό το χαρακτηριστικό.

Όταν μια γυναίκα συναντήσει έναν άντρα ο οποίος μιλάει πολύ, αμέσως τον «κατατάσσει» στην κατηγορία των πιο «θηλυκών και λιγότερο ελκυστικών». Από την άλλη, οι άντρες που χρησιμοποιούν πιο μικρές λέξεις και φράσεις και μιλούν πιο συνοπτικά και συγκεκριμένα, φαίνεται ότι γνωρίζουν της αποδοχής τους, κι αυτό γιατί οι γυναίκες τους εκλαμβάνουν ως πιο αρρενωπούς.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό, πέρα από τους πράους και ήρεμους χαρακτήρες, που φαίνεται ότι δίνει το προβάδισμα σε αυτόν τον τύπο άντρα, είναι και το γεγονός ότι οι περισσότεροι έχουν πιο «βαθιά» φωνή (ακόμη ένα σημάδι αρρενωπότητας).

«Η φωνή είναι ένα πολύ ευέλικτο εργαλείο, που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να δομήσουμε την ταυτότητά μας. Εμείς βρήκαμε ότι αυτό που κάνει ελκυστικό έναν άντρα, ή μια γυναίκα αντίστοιχα, είναι κατά πόσο θεωρείται χαρακτηριστικό ‘δείγμα’ της κοινότητάς του. Τείνουμε να μας αρέσουν άνθρωποι που ακούγονται σαν κι εμάς, που ταιριάζουν σε αυτό που μας φαίνεται οικείο» ανέφερε στη βρετανική εφημερίδα Daily Mail η Dr Molly Babel, από το πανεπιστήμιο British Columbia στον Καναδά.

Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό PLOS One.

Τα πιο σέξι επαγγέλματα για τους άντρες και τις γυναίκες

Τα πιο σέξι επαγγέλματα για τους άντρες και τις γυναίκες
Μια γυναίκα που έχει τη διάθεση να διορθώνει τα λάθη, πιστεύει στο δίκαιο και παραμένει ψύχραιμη κάτω από πιεστικές καταστάσεις.

Κάπως έτσι, με αυτά τα χαρακτηριστικά, φαντάζονται οι άντρες τις γυναίκες που δηλώνουν ότι ασχολούνται επαγγελματικά με τη δικηγορία και συγκεκριμένα με την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου.

Οι δημοσιογράφοι από την άλλη, όπως αναφέρει μια δημοσκόπηση που παρουσίασε η βρετανική εφημερίδα Daily Mail, θεωρούνται ως ευφυείς, με γρήγορη σκέψη και σέξι τρόπο ζωής.

Στους άντρες, ένας γιατρός εξακολουθεί να θεωρείται ως ένας από τα πιο ελκυστικά επαγγέλματα.

Οι γυναίκες τους βλέπουν ως πολύ περιποιητικούς, υποστηρικτικούς και με αυθεντία, όπως αναφέρει η έρευνα «Valentine's Day Dream Date», που είχε ως κεντρικό θέμα τα πιο «εντυπωσιακά επαγγέλματα», που εγγυώνται σίγουρη επιτυχία… στον ερωτικό τομέα!

Τη μελέτη έγραψε η Mary Balfour, η οποία είναι ιδιοκτήτρια του πρώτου πρακτορείου γνωριμιών της Μ. Βρετανίας, το οποίο άνοιξε πριν από 30 χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα που έκανε για τη χρονιά που μας πέρασε, οι γυναίκες δικηγόροι-υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και οι δημοσιογράφοι αξιολογήθηκαν ως τα πιο σέξι επαγγέλματα, που ονειρεύονται οι άντρες που ψάχνουν τον έρωτα της ζωής τους, ενώ για τις γυναίκες ο «κ. Τέλειος» ήταν είτε γιατρός, αρχιτέκτονας ή κάποιος που απασχολείται με ένα δημιουργικό επάγγελμα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι γυναίκες αναζητούν στις μέρες μας συντρόφους που είναι δημιουργικοί, ή που αναδεικνύουν τον περιποιητικό τους χαρακτήρα, αντί για κάποιον τραπεζίτη σε θέση ευθύνης, για παράδειγμα.

Και παρότι οι θέσεις ισχύος εξακολουθούν να παίζουν κάποιο ρόλο στην επιλογή συντρόφου, η ικανοποίηση που νιώθει κανείς από τη δουλειά του, και το ενδιαφέρον για τους συνανθρώπους αξιολογήθηκαν ως «πολύ σέξι» τόσο για τους άντρες, όσο και για τις γυναίκες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 615 γυναίκες, ηλικίας 24-68 ετών και 489 άντρες, 30-72 ετών.

Ο «κ. Τέλειος» (2012/13)

1. Γιατρός
2. Αρχιτέκτονας 
3. Δημιουργικό επάγγελμα
4. Κατασκευαστής επίπλων
5. Κινηματογραφιστής
6. 
Ακαδημαϊκός
7. Επιχειρηματίας
8. Γραφίστας
9. Περιβαλλοντολόγος
10. Μηχανικός

Η «κα Τέλεια» (2012/13)
1. Δικηγόρος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 
2. Δημοσιογράφος
3. Σχεδιαστής ιστοσελίδων
4. Φωτογράφος
5. Marketing
6. Διαφημίστρια
7. Events manager
8. Δημιουργικό επάγγελμα
9. PR- Δημόσιες Σχέσεις
10. Αρχιτέκτονας 

Μυστικά διατροφής για να διατηρήστε τα κιλά που χάσατε

Μυστικά διατροφής για να διατηρήστε τα κιλά που χάσατε
Η δίαιτα έλαβε τέλος. Έχετε σχεδόν προσεγγίσει το στόχο σας και μπαίνετε πλέον σε ρυθμούς μια κανονικής διατροφής εκτός δίαιτας. Το ζητούμενο τώρα είναι η κατοχύρωση των κεκτημένων. 

Για πολλούς και το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδικασίας, για εμάς κάτι εύκολο, αρκεί το άτομο που κάνει δίαιτα να έχει αλλάξει συμπεριφορά και στάση απέναντι στο φαγητό. Αν η διαδικασία απώλειας βάρους δεν ήταν πολύ γρήγορη και επίπονη και αν το πρόγραμμα που ακολουθήθηκε δεν περιελάμβανε αποκλεισμούς ομάδων τροφών, όπως τα μακαρόνια, το ρύζι, το ψωμί, τα λαδερά κ.α., τότε οι πιθανότητες είναι με το μέρος σας. 

Μπορείτε λοιπόν από εδώ και περά να τρώτε τα πάντα αρκεί να: 

- Τρώτε πάντα ένα καλό πρωινό στο σπίτι.

- Έχετε τουλάχιστον 5 γεύματα την ημέρα.

- Εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μικρά ενδιάμεσα γεύματα, που θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερο έλεγχο των κυρίως γευμάτων (όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών, γαλακτοκομικά, ελαφριά σάντουιτς με ζαμπόν γαλοπούλας, 1 κομμάτι σπιτική πίτα ή σπιτικό κέικ).

- Προσπαθήστε το κυρίως γεύμα να μην είναι αργά μέσα στην ημέρα και να είναι πλήρες.

- Πάντα να το συνοδεύετε με λαχανικά και να περιέχει ποικιλία θρεπτικών συστατικών, πρωτεΐνες (ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό), υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, λαδερά), λίπος (κυρίως ελαιόλαδο).

- Προτιμήστε άπαχο κρέας όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι αντί για κόκκινο κρέας.

- Το κόκκινο κρέας δεν θα πρέπει να καταναλώνεται πάνω από 1-2 φορές το μήνα.

- Καταναλώνετε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα όσπρια και λαδερά φαγητά. 

- Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 φρούτα ή ένα ποτήρι φρέσκο χυμό ημερησίως.

- Να υπάρχει πάντα σαλάτα σε κάθε κυρίως γεύμα.

- Μην ξαπλώνετε μετά τα γεύματά σας. Χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 1 ½ με 2 ώρες αφότου έχετε φάει.

- Πίνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 8-10 ποτήρια ημερησίως.

Καταναλώνετε τουλάχιστον 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών ημερησίως (1 μερίδα =1 ποτήρι γάλα ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι ή 1 μικρό κομμάτι τυρί)

Όταν μία μέρα ξεφεύγετε την επόμενη τρώτε ελαφριά, για παράδειγμα το γεύμα σας να είναι μια σαλάτα, ώστε να διορθώνετε τα όποια λάθη, να δίνετε ανάσες στον οργανισμό μετά από υπερφαγία. 

Αυτό που τελικά απαιτείται είναι η διατήρηση του βάρους σε σταθερά (συν – πλην ένα με δύο κιλά) επίπεδα για ένα χρονικό διάστημα περί τους έξι μήνες. Αυτό είναι περίπου το διάστημα που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να «διαβάσει» τα νέα του κιλά, να τα θεωρήσει τα κιλά του και να σταθεροποιηθεί εκεί. Ακολουθώντας τις οδηγίες του επιστήμονα που μας παρακολουθεί μπαίνουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς διατροφής, έχοντας πάντα στο νου μας ότι και παράλληλη άσκηση είναι πολύ σημαντική.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory