Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

Ενέργεια από... άλογο

Πώς γίνεται στα κινεζικά σχολεία

strange_teaching_tricks_in_chinese_640_02
strange_teaching_tricks_in_chinese_640_03

Στρατιωτίνες απο όλο τον κόσμο .

army_girls_from_around_the_world_640_01
army_girls_from_around_the_world_640_02

H Iστορία του Χαρταετού.

Καθαρά Δευτέρα: Η ιστορία του χαρταετού
Η ιστορία του χαρταετού έχει βαθιές ρίζες στην αρχαία Κίνα ξεπερνώντας τα 2.400 χρόνια ζωής. Αρχικά, βέβαια, υλικό κατασκευής των χαρταετών δεν υπήρξε το χαρτί, αλλά το ξύλο. Οι λαοί της Ανατολής χρησιμοποιούσαν τους χαρταετούς σε μαγικές τελετές, θρησκευτικές εκδηλώσεις και σε τελετουργίες για τον εξορκισμό του κακού. Πίστευαν ότι όσο ψηλότερα ανεβεί ο αετός τόσο πιο τυχεροί θα είναι.
Ο αυτοκράτορας της Κίνας Γουέν Χσουν έκανε πειράματα πτήσεων με αετούς φτιαγμένους από

Δίαιτα; Το μυστικό βρίσκεται στην… κουζίνα σας!

Η κουζίνα είναι το μέρος του σπιτιού το οποίο συνδέεται κατεξοχήν με το φαγητό, αφού για τους περισσότερους από εμάς χρησιμοποιείται για την προετοιμασία και την κατανάλωση των γευμάτωνμας. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι κατά μέσο όρο, το 65% όλων των θερμίδων που προσλαμβάνουμε, καταναλώνονται στο σπίτι! Αν θέλετε λοιπόν να περιορίσετε τη θερμιδική σας πρόσληψη ώστε να χάσετε βάρος, ίσως να πρέπει να ξεκινήσετε από την κουζίνα σας!
Έχει φανεί ότι η επιλογή των τροφίμων που καταναλώνουμε επηρεάζεται σημαντικά από τη διαθεσιμότητα που υπάρχει στο περιβάλλον γύρω μας. Συνεπώς ανπεριβάλλεστε από θερμιδογόνα τρόφιμα όπως γλυκά, ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη κ.ά., τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να τα καταναλώσετε. Μια βοηθητική λύση λοιπόν, θα ήταν να αποφύγετε να αγοράζετε αυτά τα τρόφιμα και να γεμίσετε τις αποθήκες της κουζίνας σας με τρόφιμα που θα σας διευκολύνουν στην απώλεια βάρους! Σε αυτά περιλαμβάνονται το κρέας και τα γαλακτοκομικά χαμηλά σε λίπος, όπως το αυγό, το ψάρι, το γιαούρτι. Αυτά τα τρόφιμα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, η οποία μας χορταίνει ευκολότερα. Επίσης, για τα γαλακτοκομικά έχει φανεί ότι άτομα τα οποία τα καταναλώνουν συχνά στα πλαίσια μιας υποθερμιδικής δίαιτας τείνουν ναχάνουν περισσότερο βάρος. Άλλα σημαντικά τρόφιμα που θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην κουζίνα σας είναι δημητριακά και ψωμί ολικής άλεσης αλλά και φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής, τα οποία μπορείτε να καταναλώσετε πολύ εύκολα και σαν σνακ.
Αν είστε επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα ή στο να καταναλώνετε τρόφιμα τα οποία είναι αρκετά θερμιδογόνα, καλό είναι όταν υπάρχουν στο σπίτι, να τα απομακρύνετε από το οπτικό σας πεδίο, ώστε να μην είναι άμεσα διαθέσιμα. Για παράδειγμα, αν ξέρετε ότι το πρώτο μέρος όπου αναζητάτε ένα σνακ είναι το ντουλάπι, φροντίστε να ανακατανείμετε τα τρόφιμα σε αυτό, ώστε τα αγαπημένα σας μπισκότα να βρίσκονται πίσω από πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα αποξηραμένα φρούτα, οι μπάρες δημητριακών, κράκερς ολικής άλεσης κ.ά.
Έτσι μπορεί να το σκεφτείτε περισσότερο πριν τα καταναλώσετε.
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε την κουζίνα μας για την προετοιμασία των περισσότερων γευμάτων που καταναλώνουμε μέσα στη μέρα. Από έρευνες που έχουν γίνει, το σωματικό βάρος δείχνει να αυξάνεται όσο αυξάνει η κατανάλωση έτοιμων γευμάτων απ’ έξω, αφού πολλά από αυτά τείνουν να είναι πιο πλούσια σε θερμίδες από τα αντίστοιχα σπιτικά. Πολλοί βέβαια παραπονιούνται για την έλλειψη χρόνου για μαγείρεμα, ωστόσο τα πράγματα μπορούν να βελτιωθούν προγραμματίζοντας τα εβδομαδιαία γεύματά σας. Έτσι, μπορείτε να ψωνίζετε τα υλικάπου θα χρησιμοποιήσετε και να τα μαγειρέψετε στον ελεύθερο χρόνο σας, ώστε να έχετε κάποια από τα ημερήσια γεύματά σας ήδη έτοιμα, ή να τα καταψύξετε.
Επιπλέον, μια κουζίνα φιλική προς τεχνικές υγιεινού μαγειρέματος θα την κάνει πιο ελκυστική στη χρήση της και θα συμβάλλει στο να αποκτήσετε και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Μπορείτε λοιπόν να προμηθευτείτε αντικολλητικά σκεύη, με τα οποία θα μαγειρεύετε με ελάχιστο λάδι, ώστε να μειώνονται οι θερμίδες που προσλαμβάνετε από το φαγητό σας. Ακόμα, αγοράστε ειδικά μαχαίρια για να κόβετε τα λαχανικά στις σαλάτες σας εύκολα και γρήγορα, ίσως και ένα μπλέντερ για να καταναλώνετε ταφρούτα σας και σε μορφή smoothies.
Γενικότερα, έχει φανεί ότι ένα διατροφικά υγιές περιβάλλον μπορεί να συμβάλλει στην ευκολότερη υιοθέτηση υγιεινών συμπεριφορών διατροφής και κατ’ επέκταση στηβελτίωση του σωματικού βάρους. Η κουζίνα σας αποτελεί ένα άμεσο περιβάλλον και σχετικά εύκολα τροποποιήσιμο. Ξεκινήστε λοιπόν από αυτό!

Θέλετε να μειώσετε το χρόνο που κάθεται το παιδί σας

Όπως έχει αναφερθεί και στο προηγούμενο άρθρο ¨οι επιπτώσεις της καθιστικής ζωής¨(http://www.mednutrition.gr/oi-epiptoseis-tis-kathistikis-zwis) όσο πιο καθιστική είναι η συμπεριφορά των παιδιών, τόσο πιο πολλά προβλήματα υγείας προκύπτουν από αυτήν αργότερα. Η καθιστική ζωή αποτελεί ένα σημαντικόπαράγοντα κινδύνου για παχυσαρκία και καρδιαγγειακά νοσήματα. Όσο πιο έγκαιρα το αντιληφθούμε αυτό, τόσο πιο νωρίς θα προσπαθήσουμε να προφυλάξουμε και τα παιδιά μας από το να κάθονται πολλές ώρες μέσα στη μέρα. Από έρευνες έχει φανεί ότι όσα παιδιά περνούν πολλές ώρες σε καθιστικές δραστηριότητες (όπως είναι η παρακολούθηση τηλεόρασης ή η ενασχόληση με τον υπολογιστή), τείνουν να έχουν πιο αυξημένο σωματικό βάρος και λίπος, μειωμένη αθλητική απόδοση, χαμηλότερα επίπεδα αυτοεκτίμησης και χαμηλότερες επιδώσεις στα μαθήματα. Οπότε, συστήνεται τα παιδιά να μην περνάνε πάνω από δύο ώρες την ημέρα μπροστά από οθόνη, είτε αυτή είναι της τηλεόρασης είτε του υπολογιστή.
Πώς μπορείτε εσείς ως γονείς να βοηθήσετε το παιδί σας να μειώσει τον χρόνο που κάθεται;
  • Δώστε το καλό παράδειγμα! Κλείστε την τηλεόραση όταν το παιδί σας είναι μπροστά και μην ασχολείστε συνέχεια με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Γίνετε πιο δραστήριοι μέσα στη μέρα σας, ώστε να αρχίσει και το παιδί να σας μιμείται και να κάνει το ίδιο.
  • Συμβουλέψτε το παιδί σας να κάνει συχνά διαλείμματα από το διάβασμα ή από την ενασχόλησή του με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Μπορεί για παράδειγμα κάθε μία ώρα διαβάσματος να κάνει ένα μουσικό διάλειμμα και να χορεύει! Έτσι, μπορεί να διαβάσει και πιο γρήγορα και συγκεντρωμένα.
  • Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε ως κίνητρο την παρακολούθηση τηλεόρασης ή υπολογιστή ή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια για να διαβάσει!
  • Αφιερώστε χρόνο να κάνετε μαζί του δραστηριότητες. Για παράδειγμα, περπάτημα στο πάρκο ή στην παιδική χαρά, για ψώνια στο σουπερμάρκετ, στη λαϊκή αγορά ή στα μαγαζιά.
  • Προτρέψτε το παιδί να σας βοηθήσει με τις δουλειές του σπιτιού, για παράδειγμα με το στρώσιμο κάθε μέρα των κρεβατιών και του τραπεζιού, με το σκούπισμα ή το ξεσκόνισμα, με το πότισμα των λουλουδιών στον κήπο κ.λπ.
  • Άν έχετε κατοικίδιο, μπορείτε να το βγάζετε μαζί βόλτα ή ανάλογα με την ηλικία του να αναλαμβάνει εκείνο να το κάνει κάθε μέρα!
  • Τα παιδιά θέλουν να χτίσουν ωραίο σώμα, οπότε μπορείτε να τα παροτρύνετε να περιορίσουν τον καθιστικό χρόνο με αυτό το επιχείρημα. Τονίστε τους ότι όσο λιγότερες ώρες περνούν καθιστοί, τόσο πιο γερό μυϊκό σύστημα θα έχουν και θα αισθάνονται πιο δυνατοί και όμορφοι!
  • Προτρέπετε το παιδί σας να βγαίνει έξω στο πάρκο, στο κοντινότερο γήπεδο ή στην αυλή και να παίζει με άλλα παιδιά της ηλικίας του. Έτσι, θα συμβάλετε στην κοινωνικοποίησή του.
  • Τέλος, μια καλή ιδέα θα ήταν να το παροτρύνετε να κρατήσει ημερολόγιο για τις ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης ή ενασχόλησης με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και να εξηγήσετε έπειτα γιατί δεν είναι καλό να ασχολείται πολλές ώρες με αυτά.

Το μυστικό βρίσκεται στην… κουζίνα σας!

Η κουζίνα είναι το μέρος του σπιτιού το οποίο συνδέεται κατεξοχήν με το φαγητό, αφού για τους περισσότερους από εμάς χρησιμοποιείται για την προετοιμασία και την κατανάλωση των γευμάτωνμας. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι κατά μέσο όρο, το 65% όλων των θερμίδων που προσλαμβάνουμε, καταναλώνονται στο σπίτι! Αν θέλετε λοιπόν να περιορίσετε τη θερμιδική σας πρόσληψη ώστε να χάσετε βάρος, ίσως να πρέπει να ξεκινήσετε από την κουζίνα σας!
Έχει φανεί ότι η επιλογή των τροφίμων που καταναλώνουμε επηρεάζεται σημαντικά από τη διαθεσιμότητα που υπάρχει στο περιβάλλον γύρω μας. Συνεπώς ανπεριβάλλεστε από θερμιδογόνα τρόφιμα όπως γλυκά, ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη κ.ά., τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να τα καταναλώσετε. Μια βοηθητική λύση λοιπόν, θα ήταν να αποφύγετε να αγοράζετε αυτά τα τρόφιμα και να γεμίσετε τις αποθήκες της κουζίνας σας με τρόφιμα που θα σας διευκολύνουν στην απώλεια βάρους! Σε αυτά περιλαμβάνονται το κρέας και τα γαλακτοκομικά χαμηλά σε λίπος, όπως το αυγό, το ψάρι, το γιαούρτι. Αυτά τα τρόφιμα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, η οποία μας χορταίνει ευκολότερα. Επίσης, για τα γαλακτοκομικά έχει φανεί ότι άτομα τα οποία τα καταναλώνουν συχνά στα πλαίσια μιας υποθερμιδικής δίαιτας τείνουν ναχάνουν περισσότερο βάρος. Άλλα σημαντικά τρόφιμα που θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην κουζίνα σας είναι δημητριακά και ψωμί ολικής άλεσης αλλά και φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής, τα οποία μπορείτε να καταναλώσετε πολύ εύκολα και σαν σνακ.
Αν είστε επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα ή στο να καταναλώνετε τρόφιμα τα οποία είναι αρκετά θερμιδογόνα, καλό είναι όταν υπάρχουν στο σπίτι, να τα απομακρύνετε από το οπτικό σας πεδίο, ώστε να μην είναι άμεσα διαθέσιμα. Για παράδειγμα, αν ξέρετε ότι το πρώτο μέρος όπου αναζητάτε ένα σνακ είναι το ντουλάπι, φροντίστε να ανακατανείμετε τα τρόφιμα σε αυτό, ώστε τα αγαπημένα σας μπισκότα να βρίσκονται πίσω από πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα αποξηραμένα φρούτα, οι μπάρες δημητριακών, κράκερς ολικής άλεσης κ.ά.
Έτσι μπορεί να το σκεφτείτε περισσότερο πριν τα καταναλώσετε.
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε την κουζίνα μας για την προετοιμασία των περισσότερων γευμάτων που καταναλώνουμε μέσα στη μέρα. Από έρευνες που έχουν γίνει, το σωματικό βάρος δείχνει να αυξάνεται όσο αυξάνει η κατανάλωση έτοιμων γευμάτων απ’ έξω, αφού πολλά από αυτά τείνουν να είναι πιο πλούσια σε θερμίδες από τα αντίστοιχα σπιτικά. Πολλοί βέβαια παραπονιούνται για την έλλειψη χρόνου για μαγείρεμα, ωστόσο τα πράγματα μπορούν να βελτιωθούν προγραμματίζοντας τα εβδομαδιαία γεύματά σας. Έτσι, μπορείτε να ψωνίζετε τα υλικάπου θα χρησιμοποιήσετε και να τα μαγειρέψετε στον ελεύθερο χρόνο σας, ώστε να έχετε κάποια από τα ημερήσια γεύματά σας ήδη έτοιμα, ή να τα καταψύξετε.
Επιπλέον, μια κουζίνα φιλική προς τεχνικές υγιεινού μαγειρέματος θα την κάνει πιο ελκυστική στη χρήση της και θα συμβάλλει στο να αποκτήσετε και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Μπορείτε λοιπόν να προμηθευτείτε αντικολλητικά σκεύη, με τα οποία θα μαγειρεύετε με ελάχιστο λάδι, ώστε να μειώνονται οι θερμίδες που προσλαμβάνετε από το φαγητό σας. Ακόμα, αγοράστε ειδικά μαχαίρια για να κόβετε τα λαχανικά στις σαλάτες σας εύκολα και γρήγορα, ίσως και ένα μπλέντερ για να καταναλώνετε ταφρούτα σας και σε μορφή smoothies.
Γενικότερα, έχει φανεί ότι ένα διατροφικά υγιές περιβάλλον μπορεί να συμβάλλει στην ευκολότερη υιοθέτηση υγιεινών συμπεριφορών διατροφής και κατ’ επέκταση στηβελτίωση του σωματικού βάρους. Η κουζίνα σας αποτελεί ένα άμεσο περιβάλλον και σχετικά εύκολα τροποποιήσιμο. Ξεκινήστε λοιπόν από αυτό!
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory