Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Πραγματικά Δεν υπάρχουν όρια, όταν πρόκειται για μόδα

there_really_are_no_limits_when_it_comes_to_fashion_640_45
there_really_are_no_limits_when_it_comes_to_fashion_640_44

Το ρομπότ που κάνει ποδήλατο

Στο εσωτερικό ενός ανεμοστρόβιλου

Μύθοι Περί Κοιλιακών

Μύθοι περί κοιλιακών
Διαβάζοντας κανείς σε περιοδικά, στο διαδίκτυο κ.α. θα εντοπίσει πάρα πολλές απόψεις περί κοιλιακών. Απόψεις άλλοτε σωστές και άλλοτε λανθασμένες.
Παρακάτω λοιπόν σας παραθέτουμε κάποιους από τους πιο πολυακουσμένους μύθους περί … κοιλιακών.
  • 1ος μύθος: Για να γυμνάσουμε τους κοιλιακούς μας χρειάζονται πάρα πολλές επαναλήψεις
Οι κοιλιακοί μύες έχουν την ίδια σύνθεση όπως κι οι υπόλοιποι μύες. Έχουν κι αυτοί γρήγορες και αργές μυϊκές ίνες. Δεν χρειαζόμαστε λοιπόν εκατοντάδες επαναλήψεων για να τους γυμνάσουμε. Οι 12-16 επαναλήψεις είναι αρκετές για την πλήρη εκγύμνασή τους (4-6sec/επαν.).
  • 2ος μύθος: Οι κοιλιακοί χρειάζονται καθημερινή εκγύμναση
Οι κοιλιακοί είναι γραμμωτοί σκελετικοί μύες και ως τέτοιοι έχουν ανάγκη από ξεκούραση, όπως άλλωστε και όλοι οι μυς του σώματός μας. Συνεπώς τους γυμνάζουμε κάθε 48 ώρες το πολύ, μέρα παρά μέρα δηλαδή και όχι κάθε μέρα .
  • 3ος μύθος: Οι πάνω και οι κάτω κοιλιακοί
Ας τελειώνουμε με την ανοησία των πάνω και κάτω. Δεν υπάρχουν πάνω και κάτω κοιλιακοί. Υπάρχει ένας βασικός μυς στο πρόσθιο μέρος της κοιλιάς μας, ο ορθός κοιλιακός. Απλά με κάποιες κινήσεις ασκούμε περισσότερο την πάνω από την κάτω μοίρα του και το αντίστροφο.
Πηγή: neadiatrofis.gr,


Βιταμίνη Ε: Δεν ωφελεί μόνο το δέρμα

Η βιταμίνη Ε ανήκει στις λιποδιαλυτές βιταμίνες και είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Από χημικής απόψεως ο όρος βιταμίνη Ε περιλαμβάνει μία ομάδα ενώσεων, που αποτελούνται απο τις α-,β-, γ-, δ-τοκοφερόλες και τιςα-, β-, γ-, δ-τοκοτριενόλες, με την α-τοκοφερόλη να είναι η πιο μελετημένη έως τώρα.
Η βιταμίνη Ε ανήκει στα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό, μαζί με άλλα μικροθρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, το σελήνιο, κ.ά. Μία πρόσφατη μελέτη στο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, αναλύοντας διατροφικά δεδομένα σε άντρες και γυναίκες την 20ετία 1986-2006, έδειξε ότι ενώ η συνολική πρόσληψη συμπληρωμάτων διατροφής και ιδιαίτερα της βιταμίνης D, του φυλλικού οξέος και των ιχθυελαίων αυξήθηκε, εντούτοις η πρόσληψη βιταμίνης Α, β-καροτενίου, βιταμίνης C και βιταμίνης Ε μειώθηκαν. Για την Ελλάδα δεν υπάρχουν μέχρι τώρα, επίσημα στατιστικά δεδομένα για την πρόσληψη βιταμίνης Ε.
Ο ευεργετικός ρόλος της βιταμίνης Ε έγκειται στο ότι:
  • Προστατεύει τις κυτταρικές μεμβράνες από την υπεροξείδωση των λιπιδίων και από τις ελεύθερες ρίζες
  • Βελτιώνει την ανοσοαπόκριση
  • Ρυθμίζει τη συγκόλληση των αιμοπεταλίων
  • Ρυθμίζει την ενεργοποίηση της πρωτεϊνικής κινάσης C
Η βιταμίνη Ε, λόγω του προστατευτικού ρόλου της, κατά της δράσης των ελευθέρων ριζών, είναι από τα κυριότερα θρεπτικά συστατικά, των οποίων προτείνουμε να αυξηθεί η πρόσληψη, προκειμένου να βελτιωθεί η υγεία του δέρματος. Έχει βρεθεί προστατευτική δράση έναντι των UVB ακτίνων, καθώς και στην πρόληψη των υπερμελαγχρώσεων. Παρ’ όλα αυτά, όσον αφορά στη χρήση βιταμίνης Ε εξωτερικά στο δέρμα, ιδιαίτερα το λιπαρό, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, γιατί μπορεί να προκαλέσει μέχρι καιακμή.
Στη βιβλιογραφία, υπάρχει πληθώρα μελετών που έχουν αναζητήσει τη σύνδεση τωνοξειδωτικών βλαβών με την εξέλιξη εκφυλιστικών διαταραχών και νοσημάτων. Πολυάριθμες έρευνες έχουν αξιολογήσει τη δράση της βιταμίνης Ε, μόνης της ή σε συνδυασμό με άλλα αντιοξειδωτικά, στην πρόληψη ή μείωση οξειδωτικών φθορών που σχετίζονται με την ανάπτυξη ή την εξέλιξη:
  • κάποιων μορφών καρκίνου,
  • στεφανιαίας νόσου,
  • καταρράκτη και
  • νόσου Alzheimer.
Βιταμίνη Ε και αντικαρκινική προστασία
Παρόλο που θα περίμενε κανείς η βιβλιογραφία να αποδείκνυε ξεκάθαρα, ότι η βιταμίνη Ε έχει αντικαρκινική δράση, εντούτοις τα μέχρι τώρα αποτελέσματα είναι αντιφατικά για το σύνολο των διαφόρων μορφών καρκίνου. Από μελέτες παρέμβασης έχει φανεί:
  • Μειωμένος κίνδυνος για καρκίνο στομάχου και οισοφάγου, στην Κίνα.
  • Καμία αλλαγή σε υποτροπή καρκίνου του παχέος εντέρου, στις ΗΠΑ.
  • Βελτίωση σε προκαρκινικές στοματικές αλλοιώσεις, στις ΗΠΑ.
  • Μειωμένη εμφάνιση και θνησιμότητα από καρκίνο του προστάτη, αλλά όχι του καρκίνου των πνευμόνων στη Φινλανδία.
  • 17% αύξηση του καρκίνου του προστάτη στη μελέτη SELECT.
Τα συγκεχυμένα αποτελέσματα από πληθώρα μελετών, σε σχέση με την αντικαρκινική δράση της βιταμίνης Ε, οφείλονται πιθανότατα στις διαφορετικές μορφές της βιταμίνης Ε, που κάποιες φαίνεται να είναι αποτελεσματικές, ενώ άλλες όχι και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης.
Βιταμίνη Ε και στεφανιαία νόσος
Σε πολλές επιδημιολογικές μελέτες είχε βρεθεί ότι η αυξημένη πρόσληψη βιταμίνης Ε συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου. Ωστόσο, σε μία πρόσφατη μετα-ανάλυση, οι μελετητές της κατέληξαν ότι δεν υπάρχει καμία απόδειξη για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων, από τη χρήση βιταμινών και αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων!
Βιταμίνη Ε και μάτια
Η χορήγηση συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε είχε συνδεθεί, σε κάποιες μελέτες στο παρελθόν, με την καθυστέρηση της έναρξης και της εξέλιξης του καταρράκτη, χωρίς όμως να μπορεί να τον αποτρέψει. Η ευεργετική δράση της βιταμίνης Ε στα μάτια, πιθανώς να οφείλεται στην αντιοξειδωτική της δράση. Και στην περίπτωση του καταρράκτη όμως, τα πρόσφατα δεδομένα δείχνουν ότι μπορεί άλλα αντιοξειδωτικά, αλλά όχι η βιταμίνη Ε, να συμβάλλουν στην πρόληψη του καταρράκτη.
Βιταμίνη Ε και εγκέφαλος
Πρόσφατα δεδομένα από το Karolinska Institutet της Στοκχόλμης, έδειξαν ότι όλες οι μορφές της βιταμίνης Ε στο πλάσμα μπορεί να παίξουν ρόλο στην υγεία του εγκεφάλου. Οκίνδυνος ήπιας διανοητικής διαταραχής (MCI) ήταν 15% και 8% χαμηλότερος σε ανθρώπους με υψηλότερα ποσοστά τοκοφερολών και τοκοτριενολών αντίστοιχα. Βρέθηκε επίσης μια σύνδεση μεταξύ νόσου Alzheimer και MCI, με αυξημένη παρουσία δεικτών οξειδωτικής/νιτρικής βλάβης της βιταμίνης Ε, στο πλάσμα, συνδέοντας τον πιθανό ρόλο της βιταμίνης Ε στο νευροεκφυλισμό.
Πιθανή προστατευτική και ευεργετική επίδραση στην προστασία από εγκεφαλικό και από εκφυλισμό των νευρώνων, αλλά και αποκατάσταση της νοητικής λειτουργίας, ιδιαίτερα μετά από εγκεφαλικό, μπορεί να έχουν και μόνες οι τοκοτριενόλες. Πρόκειται για τη λιγότερο μελετημένη μορφή της βιταμίνης Ε και τα σχετικά αποτελέσματα προέρχονται κυρίως από μέλη εταιρειών συμπληρωμάτων τοκοτριενολών, όπως η Brian See της Carotech Inc. Παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία συμπεράσματα όσον αφορά στις τοκοτριενόλες, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και αναμένονται τα αποτελέσματα από περισσότερες μελέτες, για να τα επιβεβαιώσουν.
Θέλοντας να βγάλουμε ένα συμπέρασμα από την παραπάνω ανασκόπηση, θα θέλαμε να επισημάνουμε την αναγκαιότητα της πρόσληψης βιταμίνης Ε, μέσω της διατροφής και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, μέσω συμπληρωμάτων. Αποτελεί ένα από τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Όσοι ζουν στην Ελλάδα έχουν την πολυτέλεια να την έχουν άφθονη στη διατροφή τους, κυρίως με το καλής ποιότητας και ωμό ελαιόλαδο. Όσον αφορά στα ακριβή επιστημονικά δεδομένα για τις ευεργετικές επιδράσεις της, σε κάποια συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού, επειδή οι πληροφορίες είναι αμφιλεγόμενες, δε χρειάζεται αυτό να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην πρόσληψή της. Αναμένουμε τις εξελίξεις.
strong

Ψητά Και Τηγανητά «Αυξάνουν Τον Κίνδυνο Άνοιας»

Ψητά και τηγανητά «αυξάνουν τον κίνδυνο άνοιας»
Ο περιορισμός της κατανάλωσης ψητών και τηγανητών τροφίμων μπορεί να ελαττώνει τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ποντίκια και σε μικρό αριθμό εθελοντών, και τα ευρήματά της δεν μπορούν να θεωρηθούν οριστικά.
Ωστόσο συσχέτισε ουσίες που αναπτύσσονται στα ζωικής προελεύσεως τρόφιμα (όπως το κρέας και τα αυγά) όταν τα τηγανίζουμε ή τα ψήνουμε πολύ, με ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της νόσου Αλτσχάιμερ.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την ελληνικής καταγωγής δρα Έλεν Βλασσάρα, καθηγήτρια Ιατρικής, Γηριατρικής, Παρηγορητικής Φροντίδας & Πειραματικού Διαβήτη στην Ιατρική Σχολή Mount Sinai, εκτιμούν ότι η μείωση της κατανάλωσης τέτοιων προϊόντων ενδεχομένως συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας και ίσως μπορεί να αποκαταστήσει έως ένα βαθμό τη μνήμη που έχει χαθεί.
Οι επιστήμονες του MountSinai, στη Νέα Υόρκη, εστιάσθηκαν σε μια ομάδα ουσιών που ονομάζονται τελικά προϊόντα προχωρημένης γλυκοζυλίωσης (AGEs).
Οι ουσίες αυτές σχηματίζονται όταν εκτίθενται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα λίπη, οι πρωτεΐνες και η ζάχαρη, γι’ αυτό και εκτός από τα ψητά και τηγανητά κρέατα, αυγά και τυριά ανευρίσκονται επίσης σε κέικ, μπισκότα και γλυκίσματα που απαιτούν ψήσιμο στον φούρνο.
Ωστόσο τα επίπεδά τους είναι εξαιρετικά υψηλά στο μπέικον, τα λουκάνικα, τις πίτσες και τα μπέργκερ που τηγανίζονται ή ψήνονται στα κάρβουνα και στον φούρνο σε σημείο που να «καρβουνιάζουν».
Αντιθέτως, το βράσιμο δεν οδηγεί στην ανάπτυξή τους.
Η γλυκοζυλίωση είναι μία χημική αντίδραση κατά την οποία τα μόρια των σακχάρων ενώνονται με αυτά των πρωτεϊνών, δημιουργώντας ουσίες που μπορεί να βλάψουν την λειτουργία των κυττάρων.
Προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει ότι η γλυκοζυλίωση ελαττώνει τους προστατευτικούς μηχανισμούς του οργανισμού που ρυθμίζουν τη φλεγμονή, ενώ τα τελικά προϊόντα της έχουν σχετισθεί σε αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του προστάτη και παχυσαρκίας.
  • Η μελέτη
Όπως εξηγούν οι ερευνητές του Mount Sinaiστην επιθεώρηση «Proceedings of the National Academy of Sciences» (PNAS), αξιολόγησαν τις νοητικές λειτουργίες ποντικιών που τρέφονταν με τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε AGEs, η οποία αντιστοιχεί σε αυτήν που περιέχει η δυτικού τύπου, ανθυγιεινή διατροφή.
Τα ευρήματά τους τα συνέκριναν με άλλη ομάδα ποντικιών, τα οποία τρέφονταν με τρόφιμα που περιείχαν την μισή ποσότητα των AGEs.
Οι θερμίδες που έτρωγαν τα ζώα και στις ίδιες ομάδες ήταν οι ίδιες.
Όπως έδειξε η έρευνα, όσα έτρωγαν πάρα πολλά AGEs παρουσίασαν καθώς μεγάλωναν προβλήματα μνήμης, μάθησης και συντονισμού των κινήσεων.
Ο οργανισμός τους παρήγαγε επίσης μικρότερες ποσότητες μιας αντιγηραντικής πρωτεΐνης, ενώ στον εγκέφαλό τους συσσωρεύτηκε βήτα-αμυλοειδής πρωτεΐνη.
Η πρωτεΐνη αυτή είναι γνωστό ότι συσσωρεύεται στον εγκέφαλο και δημιουργεί «πλάκες», που αποτελούν χαρακτηριστικό «σημάδι» της νόσου Αλτσχάιμερ.
Τα αποτελέσματα σε μικρή ομάδα εθελοντών, ηλικίας άνω των 60 ετών, ήταν εξίσου εντυπωσιακά, καθώς και σε αυτούς η υπερκατανάλωση των AGEs συσχετίσθηκε με προοδευτική έκπτωση των νοητικών λειτουργιών.
Η δρ Βλασσάρα συνιστά να αποφεύγουμε το ψήσιμο και το τηγάνισμα των τροφίμων και να προτιμούμε το βράσιμο και το μαγείρεμα στον ατμό.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory