Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Οι περισσότεροι Απομονωμένες Φυλές

Asaro

Asaro

Κοριτσια .

busty_girls_29
busty_girls_29

Τα πιο γοητευτικά μέρη στη γη.

γοητευτικό places52
γοητευτικό places50

Ποια η διαφορά ατυχήματος - δυστυχήματος;

Η διαφορά ατυχήματος - δυστυχήματος είναι σχετικά απλή, αλλά ας του δούμε λίγο καλύτερα και με ένα απλό παράδειγμα ώστε να καταλάβουμε πλήρως. 

τι είναι ατύχημαΑτύχημα είναι κάτι κακό που συμβαίνει ή που δεν πάει καλά και προσδίδει ανεπιθύμητα αποτελέσματα. 

Μπορεί πχ να έχουμε ατύχημα με ένα αμάξι αν δεν στρίψουμε το τιμόνι σε μια στροφή και φύγουμε εκτός δρόμου. 

Έτσι θα φύγουμε από το δρόμο, θα "χαλάσουμε" το αυτοκίνητό μας και μπορεί να τραυματιστούμε (αλλά δεν θα πεθάνουμε). 

τι είναι δυστύχημαΤώρα, από την άλλη το δυστύχημα, είναι πάλι ότι και το ατύχημα, με τη διαφορά όμως ότι έχουμε κάποιον θάνατο. 

Πχ, στο προηγούμενο παράδειγμα αν φύγαμε από το δρόμο και δεν τραυματιστήκαμε απλά αλλά σκοτωθήκαμε, τότε δεν το λέμε ατύχημα αλλά δυστύχημα. 

Έτσι το δυστύχημα είναι απλά ένα ατύχημα με ανθρώπους που πεθάνανε και δεν τη "γλιτώσανε". 

Εικόνα σώματος και χορός

Ο χορός αποτελεί μια από τις καλύτερες αερόβιες δραστηριότητες και παρέχει στον άνθρωπο πολλαπλά οφέλη, τόσο σε σωματικό, όσο και σε πνευματικό επίπεδο.
Με τη βοήθειά του, βελτιώνεται η ισορροπία, η στάση του σώματος και ο συγχρονισμός. Αυξάνεται ησωματική αντοχή και η ευλυγισία, ενώ παράλληλα ενισχύεται και η καρδιαγγειακή υγεία. Βοηθάει στη θεραπεία διαφόρων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, η νόσος Αλτσχάιμερ και Πάρκινσον κ.ά.
Εκτός από μια μορφή άσκησης και γύμνασης του σώματος, αποτελεί τρόπο διασκέδασης, εκτόνωσης, επικοινωνίας και έκφρασης. Βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης, ενισχύοντας τη διάθεση του ατόμου, και έτσι μπορεί να θεωρηθεί ως ένα είδος σωματικής δραστηριότητας το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής φυσικής κατάστασης.
Πέρα όμως από τα παραπάνω, είναι και ένα μέσο θεραπείας που επιτρέπει στο άτομο να έλθει σε επαφή με το σώμα του. Αυτή είναι η λεγόμενη «χοροθεραπεία», η οποία σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Χοροθεραπείας (ADTA), ορίζεται ως η ψυχοθεραπευτική χρήση της κίνησης -του χορού, με απώτερο σκοπό την εξέλιξη και ολοκλήρωση του ατόμου σε σωματικό, συναισθηματικό, γνωστικό και κοινωνικό επίπεδο.
Πρόκειται για μια διαδραστική διαδικασία που βασίζεται στην αμοιβαία προσοχή και ανταπόκριση, που από πολλές απόψεις αποτελεί παρόμοια διαδικασία με τον χορό. Οι ευεργετικές επιδράσεις της στο άτομο είναι πολλές και αφορούν όλα τα στάδια της προσωπικότητάς του. Ένα από τα οφέλη, είναι η βελτίωση της εικόνας του σώματος, το οποίο συνδέεται και με την αύξηση της αυτοεκτίμησης.
Μέσω της Χοροθεραπείας, το άτομο έρχεται κοντά με τον εαυτό του, ανακαλύπτει το σώμα του και αλληλεπιδρά με διαφορετικά άτομα. Ξεπερνάει άγχη, φόβους και ανασφάλειες, δημιουργεί σχέσεις, ανακαλύπτοντας έτσι πτυχές της προσωπικότητάς του.
Πολλές είναι οι έρευνες που έχουν υπογραμμίσει τον βοηθητικό αυτό χαρακτήρα του χορού. Η αίσθηση που δημιουργείται κατά τη διάρκειά του και κατά την επικοινωνία με τον άλλον, ενισχύει το αίσθημα της αυτοπεποίθησης και της αποδοχής, γεγονός που ενισχύει θετικά μια πτυχή της εικόνας του σώματος.
Μια τέτοια έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μια ομάδα θεραπείας με τη βοήθεια του Αργεντίνικου Τάνγκο. Η θεραπευτική διαδικασία που προσφέρθηκε μέσα από το χορό αυτό, διευκόλυνε την ευαισθητοποίηση και τον πειραματισμό των μελών με τη στάση του σώματος. Οι συμμετέχοντες παρατήρησαν τον τρόπο που κινούνταν, που αισθάνονταν το σώμα τους και τον τρόπο με τον οποίο σχετίζονταν μέσα από αυτό με τους άλλους.
Περνώντας όμως στην απέναντι πλευρά, η ενασχόληση με τον χορό, ιδιαίτερα σε επαγγελματικό επίπεδο, απαιτεί μεγάλη προσοχή, διότι μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικές διαταραχές. Ανησυχητική είναι η αυξανόμενη συχνότητα εμφάνισης τέτοιων διαταραχώνμεταξύ των αθλητών, κυρίως σε αθλήματα όπου η εμφάνιση και το σωματικό βάρος παίζουν σημαντικό ρόλο. Κάποια από αυτά είναι το μπαλέτο, το πατινάζ, η ρυθμική και η ενόργανη γυμναστική.
Να τονίσουμε εδώ, ότι η άποψη που επικρατεί για την παρουσία ενός αδύνατου και πειθαρχημένου σώματος στα αθλήματα αυτά, είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα κοινωνικά πρότυπα και τον ρατσισμό που επικρατεί.
Λόγω των παραπάνω, συχνό σε αυτές τις ομάδες είναι το φαινόμενο της «Αθλητικής Τριάδας». Η γυναικεία αθλητική τριάδα είναι μια κλινική κατάσταση η οποία χαρακτηρίζεται από την ταυτόχρονη ύπαρξη διατροφικών διαταραχών, αμηνόρροιας και οστεοπόρωσης. Η εμμονή αυτή χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και απαιτεί συμβουλευτική προσέγγιση από διάφορους ειδικούς (γιατρούς, διαιτολόγους, ψυχοθεραπευτές, κ.λπ.).
Κλείνοντας λοιπόν, συμπεραίνουμε ότι η σωστή χρήση του χορού ως μέσο φυσικής δραστηριότητας είναι αποτελεσματική σε έναν ακόμα τομέα, αυτόν της εικόνας σώματος και εν συνεχεία της συνολικής αυτo-βελτίωσης.

Γυάλισμα ασημικών, super αποτελεσματικό

Τα μυστικά του καθαρισμού των ασημικών χρησιμοποιώντας τεχνικές του «νοικοκυριού» μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά οι συγκεκριμένες τεχνικές είναι εύκολες, δοκιμασμένες και αληθινές! 

Εάν τα ασημικά σας είναι μικρά

H καλύτερη λύση είναι η άσπρη οδοντόκρεμα. Βάλτε μία μικρή ποσότητα στο δάχτυλό σας και τρίψτε το στη θαμπάδα, και ιδού! 

Εάν τα ασημικά σας είναι μεγάλα

1. Προετοιμάστε τον εξοπλισμό σας. 

γυάλισμα ασημικώνΤο πρώτο βήμα είναι να βάλετε μέσα σε ένα σκεύος μαγειρικό, αλουμινόχαρτο και να προσθέσετε αρκετό νερό έτσι ώστε να καλύψετε πλήρως την ποσότηταασημικού που θέλετε να καθαρίσετε

Χρησιμοποιήστε μικρό σκεύος εάν θέλετε να καθαρίσετε κοσμήματα αλλά αυτή η μέθοδος «πιάνει» το ίδιο καλά και για μεγαλύτερα ασημικά όπως πιατέλες ή βραστήρες, με την προϋπόθεση ότι διαθέτετε μεγάλο σκεύος που θα χωρέσει αρκετή ποσότητα νερού ώστε να βυθίσετε εξ’ ολοκλήρου το ασημικό! 


2. Ανακατώστε τη σόδα φαγητού μέσα στο νερό στο σκεύος. 

ασημικάΚανα-δυο κουταλιές σόδα είναι αρκετές για μικρά κομμάτια ασημικών σε μικρό σκεύος, αλλά θα χρειαστείτε μία κούπα ή δύο για μεγαλύτερα κομμάτια και περισσότερο νερό. 

Όσο η μαγειρική σόδα διαλύει, ανάψτε το μάτι της κουζίνας πάνω στο οποίο βρίσκεται το σκεύος και περιμένετε μέχρι να βράσει το νερό. 


3. Προσθέστε το αμαυρωμένο ασήμι. 

Μόλις το νερό αρχίζει να βράζει, μπορείτε να βγάλετε το σκεύος από τη φωτιά και να ρίξετε τα ασημικά στο βραστό νερό.καθάρισμα θαμπάδας Βεβαιωθείτε ότι το ασήμι βρίσκεται σε άμεση επαφή με το αλουμινόχαρτο. 

Η όλη διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μερικά λεπτά, αλλά δε θα πάρει πολλή ώρα μέχρι να αρχίσετε να βλέπετε μικροσκοπικά κίτρινα ή μαύρα λέπια στο νερό, ή να παρατηρείτε ότι το αλουμινόχαρτο μαυρίζει. 

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι το καυτό διάλυμα της σόδας και του νερού διαχωρίζει το θείο από το ασήμι και το μετατρέπει σε αλουμίνιο. 

Αυτή η οικιακή πρακτική του καθαρισμού των ασημικών έχει το πλεονέκτημα ότι το θείο χημικά ελκύεται περισσότερο από το αλουμίνιο απ’ ότι το ασήμι. 


4. Χρησιμοποιήστε λαβίδες για να βγάλετε τα ασημικά από το σκεύος. 

μαύρισμαΜπορείτε ακόμα να τα βγάλετε από το διάλυμα πολύ γρήγορα για να έχετε μία καλύτερη άποψη στην πρόοδό σας.Μόνο να φέρεστε απαλά και να αποφύγετε να γρατσουνίσετε το ασήμι

Όταν δείτε ότι τα ασημικά είναι καθαρά, θα πρέπει να τα ξεβγάλετε με καθαρό νερό έτσι ώστε να φύγουν οποιαδήποτε ίχνη από τη μαγειρική σόδα, μετά να τα στεγνώσετε με ένα καθαρό και απαλό πανί. 


Μπορεί να συνειδητοποιήσετε ότι μπορείτε να απομακρύνετε ακόμα περισσότερη θαμπάδα με το να τρίψετε το ασημικό με το πανί σε οποιαδήποτε σκούρη κηλίδα που επιμένει! 
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory