Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Free Climbing

definition_of_fearless_01
definition_of_fearless_02

Τα κορίτσια του Ultra Music Festival

ultra_music_festival_01
ultra_music_festival_02

Γιατί κάποιος θα έκανε κάτι τέτοιο;

bad_joke_01
bad_joke_02
bad_joke_03
bad_joke_04

10 «ανδρικά» σημάδια υγείας

Οι περισσότεροι άντρες θεωρούν υγεία τους γραμμωμένους κοιλιακούς, αλλά έχουν μόνο -εν μέρει- δίκιο σε αυτή την αντίληψη. Η ποσότητα της μυικής μάζας είναι κομμάτι ενός υγιούς σώματος, αλλά μονάχα ένα κομμάτι και καλό είναι, εξίσου υγιή να είναι τα υπόλοιπα «κομμάτια» του οργανισμού.
Ξεκινώντας από τους παλμούς της καρδιάς, στην όψη των ούρων και τη γενική φυσική κατάσταση, μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί αν είναι πράγματι υγιέστατος και τι πρέπει να διορθώσει στον τρόπο ζωής και τη διατροφή του, ώστε να είναι -εν τέλει- υγιέστατος. Ακολουθούν 10 σημάδια που σας επιβεβαιώνουν ότι όλα πάνε καλά...
Οι παλμοί σας σε κατάσταση ηρεμίας είναι γύρω στους 70
Ο πιο εύκολος τρόπος για να διαπιστώσει κανείς την κατάσταση της υγείας του είναι να μετρήσει τους παλμούς του. Εαν οι παλμοί σας κυμαίνονται στους 70 και κάτω, ανά λεπτό, τότε είστε σε καλή κατάσταση. Ανεβασμένοι καρδιακοί παλμοί δείχνουν πως πρέπει να ενισχύσετε την απόδοση της καρδιάς σας με αεροβική άσκηση ή κάποιο άλλο τρόπο.
Τα νύχια σας είναι ροζ και γερά
Μπορεί να μην είναι το πρώτο σημείο που θα κοιτάξει ένας άντρας για να ελέγξει την υγεία του, αλλά παραμένει ένα σημείο του σώματος που προειδοποιεί για τυχόν προβλήματα υγείας. Τα νύχια πρέπει να είναι ροζ και γερά, ενώ λευκές κηλίδες και ανωμαλίες στην επιφάνειά τους, ίσως υπονοούν διαβήτη. Από την άλλη, κίτρινα νύχια δείχνουν προβλήματα στο αναπνευστικό που χρίζει άμεσης αντιμετώπισης.
Τρέχετε 1,5 χιλιόμετρο σε λιγότερο από 15 λεπτά
Επίσης αν θέλετε να τσεκάρετε τη φυσική σας κατάσταση μπορείτε να δοκιμάσετε το τρέξιμο. Αν για να διανύσετε 1,5 χιλιόμετρα χρειάζεστε παραπάνω από 15 λεπτά, τότε δεν έχετε την ιδανική φυσική κατάσταση. Όσο πιο γρήγορα τρέχετε και όσο πιο λίγοι είναι οι παλμοί της καρδιάς μετά το τρέξιμο, τόσο καλύτερη και η κατάσταση της υγείας σας.
Τα ούρα σας έχουν καθαρό χρώμα
Αν τα ούρα σας είναι ανοιχτόχρωμα αυτό σημαίνει πως λαμβάνετε τα υγρά που πρέπει να λαμβάνετε. Αν όμως το χρώμα τους είναι σκούρο κίτρινο τότε χρειάζεστε άμεσα ενυδάτωση. Περίεργες οσμές ή υποψία αίματος στα ούρα είναι επίσης ανησυχητικά σημάδια.
Μπορείτε να κάνετε 20 κάμψεις
Ακόμα ένας τρόπος να αποδείξετε στον εαυτό σας ότι έχετε καλή φυσική κατάσταση είναι το να κάνετε 20 κάμψεις, χωρίς διακοπή και χωρίς να καταλήξετε ασθμαίνοντες στο τέλος του σετ. Ένας άντρας θα πρέπει να μπορεί να κάνει 20 κάμψεις, ακόμα και στο μεσημεριανό του διάλειμμα, ενώ απόδοση μικρότερη των 20, είναι ένδειξη ότι χρειάζεστε λίγες παραπάνω προπονήσεις για τη μυική σας ενδυνάμωση.
Ξυπνάτε χωρίς το ξυπνητήρι την ίδια ώρα κάθε μέρα
Η σωστή ξεκούραση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την καλή λειτουργία του οργανισμού, καθώς η έλλειψη ύπνου καταλήγει σε παρατεταμμένη κούραση, ενώ μπορεί ακόμα να είναι σημάδι καρδιακών προβλημάτων. Αν έχετε απολύτως ανάγκη το ξυπνητήρι για να σηκωθείτε το πρωί, αυτό σημαίνει ότι χρειάζετε περισσότερη ξεκούραση απ’ όση λαμβάνετε και καλά θα κάνετε να αρχίσετε να πέφτετε για ύπνο νωρίτερα και μην θεωρείτε πως μερικές ώρες παραπάνω ύπνο το σαββατοκύριακο θα διορθώσουν το «κακό».
Το εντερικό σας σύστημα δουλεύει «ρολόι»
Αν οι επισκέψεις στην τουαλέτα γίνονται σε καθημερινή βάση την ίδια περίπου ώρα κάθε μέρα, αυτό δείχνει ότι το πεπτικό σας σύστημα δουλεύει πολύ καλά. Εντερική δραστηριότητα χωρίς τακτικότητα και με δυσκολία, σας προειδοποιεί να διορθώσετε τη διατροφή σας και να τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες.
Το βάρος σας είναι ±5 κιλά από το ιδανικό βάρος
Με τη βοήθεια του Δείκτη Μάζας Σώματος και της μέτρησης του σωματικού σας λίπους θα διαπιστώσετε αν είστε πολύ, λίγο ή ακριβώς στο ιδανικό βάρος για το ύψος και τον σκελετό σας. Καλύτερα να συνδυάζετε τις μετρήσεις καθώς ο Δείκτης μόνος του μπορεί να χαρακτηρίσει ένα μυώδη τύπο υπέρβαρο, ενώ η μέτρηση του λίπους να είναι σε απολύτως φυσιολογικά επίπεδα.
Μετά από αεροβική άσκηση, οι παλμοί σας επιστρέφουν στον κανονικό τους ρυθμό, εντός 5 λεπτών
Όσο πιο σύντομα η καρδιά σας επανέλθει σε κατάσταση ηρεμίας, μετά από αεροβική άσκηση, τόσο καλύτερη είναι η συνολική φυσική σας κατάσταση. Εαν επιτευχθεί αυτό μέσα σε 5 λεπτά ή λιγότερο, τότε δεν έχετε λόγο ανησυχίας.
Θυμάστε την τελευταία φορά που κάνατε τσεκ-απ
Εαν θυμάστε πότε κάνατε τις τελευταίες καθιερωμένες ιατρικές σας εξετάσεις, αυτό σημαίνει ότι τηρείτε την τακτικότητα σε αυτές και λειτουργείτε προληπτικά, που είναι και η καλύτερη μέθοδος «θεραπείας». Αν δεν θυμάστε πότε κάνατε εξετάσεις τελευταία φορά, τότε μάλλον έχει περάσει πολύς καιρός και είναι ώρα για να ξανακάνετε.
http://www.clickatlife.gr/

8χρονη μαγεύει με την ηλεκτρική κιθάρα

Το πιο γλυκό φάρμακο που «τρέμουν» όλα τα μικρόβια!

Το πιο γλυκό φάρμακο που «τρέμουν» όλα τα μικρόβια!
Λύση στην αυξανόμενη αντίσταση των μικροβίων στις θεραπευτικές μεθόδους, θα μπορούσε να αποτελέσει το μέλι, σύμφωνα με μία νέα έρευνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο του 247ου Συνεδρίου της Αμερικανικής Χημικής Εταιρείας.
Όπως εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας, Susan M. Meschwitz, η αξία του μελιού κρύβεται στην ικανότητα να καταπολεμά της μολύνσεις σε πολλαπλά επίπεδα.
Συγκεκριμένα, έχει την ιδιότητα να εμποδίζει τα βακτήρια να αναπτύξουν αντίσταση στα αντιβιοτικά, λόγω της περιεκτικότητάς του σε υπεροξείδιο του υδρογόνου, την ωσμωτική του δράση, καθώς και την υψηλή συγκέντρωση σακχάρων και πολυφαινολών.
Όπως διαπιστώθηκε, τα σάκχαρα, «ρουφούν» νερό από τα βακτηριακά κύτταρα, με αποτέλεσμα να αφυδατώνονται και να πεθαίνουν.
Παράλληλα, εμποδίζει το σχηματισμό βακτηριακών αποικιών (βιοφίλμ), καθώς δυσχεραίνει την επικοινωνία μεταξύ των βακτηριακών κυττάρων.
Τέλος, ελέγχει την απελευθέρωση τοξινών, η οποία επηρεάζει την παθογένεια των βακτηρίων, δηλαδή την ικανότητά τους να προκαλούν ασθένειες.
Πηγή: onmed.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory