Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

Η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός .

Remember, Age Is Just A Number
Remember, Age Is Just A Number

Απόλυτο μεθύσι .

The Worst Types Of Drunks
The Worst Types Of Drunks

Γιαπωνέζικα φαγητά σε ποσότητες .

Super-Sized Japanese Food Is Freaking Ridiculous
Super-Sized Japanese Food Is Freaking Ridiculous

Η αϋπνία αυξάνει 54% τον κίνδυνο εγκεφαλικού

Η αϋπνία αυξάνει 54% τον κίνδυνο εγκεφαλικού
Ο κίνδυνος εγκεφαλικού είναι πολύ μεγαλύτερος στους ανθρώπους που πάσχουν από αϋπνία, σε σχέση με όσους δεν έχουν προβλήματα ύπνου, σύμφωνα με μια νέα ταϊβανέζικη επιστημονική έρευνα. 

Ο κίνδυνος είναι ακόμη μεγαλύτερος για όσους δυσκολεύονται να κοιμηθούν, ήδη από τη νεανική ηλικία τους - κάτι για το οποίο ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό η σύγχρονη τεχνολογία.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την επίκουρη καθηγήτρια Για-Γουέν Χσου του Πανεπιστημίου Φαρμακευτικής και Επιστήμης Τσία Ναν και του Ιατρικού Κέντρου Τσι-Μέι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του αμερικανικού Καρδιολογικού Συλλόγου «Stroke» μελέτησαν τυχαία επιλεγμένα ιατρικά ιστορικά, άνω των 21.000 ατόμων που έπασχαν από αϋπνία, καθώς και 64.000 ανθρώπων που δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα.

Η μελέτη έδειξε ότι η αϋπνία αύξανε την πιθανότητα εισαγωγής σε νοσοκομείο λόγω εγκεφαλικού κατά 54%, μέσα σε μία περίοδο τεσσάρων ετών. Η πιθανότητα εγκεφαλικού ήταν οκταπλάσια μεταξύ όσων είχαν διαγνωστεί με αϋπνία σε ηλικία 18 έως 34 ετών, ενώ μετά την ηλικία των 35 ετών ο σχετικός κίνδυνος βαθμιαία μειωνόταν. Επίσης, ο διαβήτης, αν συνυπάρχει, διαπιστώθηκε ότι αυξάνει περαιτέρω τον κίνδυνο εγκεφαλικού σε όσους πάσχουν από αϋπνία.

«Συνιστούμε ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν χρόνια αϋπνία, ιδίως τους νεότερους, να επισκεφτούν κάποιο γιατρό για να αξιολογήσουν τους παράγοντες κινδύνου για εγκεφαλικό» δήλωσε η Χσου. «Τα ευρήματά μας επίσης δείχνουν πόσο σημαντικό από κλινική άποψη είναι να γίνεται έλεγχος για τυχόν προβλήματα αϋπνίας στις νεότερες ηλικίες, ώστε να θεραπευτεί έγκαιρα το πρόβλημα είτε με φάρμακα, είτε με ψυχολογικές παρεμβάσεις» είπε και πρόσθεσε ότι «οι άνθρωποι πρέπει να πάψουν να θεωρούν την αϋπνία σαν μια δύσκολη αλλά άκακη κατάσταση, που δεν συνεπάγεται σοβαρούς κινδύνους για την υγεία».

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αϋπνία έχει κανείς, όταν δυσκολεύεται είτε να αποκοιμηθεί, είτε να μείνει κοιμισμένος για αρκετές ώρες, ενώ χρόνια θεωρείται η αϋπνία, όταν διαρκεί έναν έως έξι μήνες. Ο βιολογικός μηχανισμός που συνδέει την αϋπνία με το εγκεφαλικό δεν έχει ακόμη κατανοηθεί πλήρως από τους επιστήμονες. Ως πιθανότερη εξήγηση θεωρείται ότι η χρόνια έλλειψη ύπνου επιβαρύνει την καρδιαγγειακή υγεία, προκαλώντας συστηματική φλεγμονή, μεταβολική διαταραχή (μειωμένη ανοχή στη γλυκόζη), αυξημένη αρτηριακή πίεση κ.α. Η κακή διατροφή, η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ, το κάπνισμα, το άγχος και άλλοι παράγοντες μπορούν να επιδεινώσουν την αϋπνία.

Το πρόβλημα της αϋπνίας επιδεινώνεται συνεχώς σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πιο πρόσφατη μελέτη έγινε στη Βρετανία από τον καθηγητή Ρίτσαρντ Γουάιζμαν του Πανεπιστημίου του Χέρτφορντσιρ, η οποία έδειξε ότι έξι στους δέκα Βρετανούς (ποσοστό 59%) δεν κοιμούνται καλά (λιγότερο από επτά ώρες κάθε νύχτα) και μόνο ένας στους δέκα (10%) δηλώνει ότι κοιμάται ωραία βλέποντας ευχάριστα όνειρα.

Το 78% των ανθρώπων (και το 91% των νέων ηλικίας 18 έως 24 ετών) εκτίθεται τα βράδια, λίγο πριν πάνε για ύπνο, στην ακτινοβολία των οθονών των υπολογιστών και των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, πράγμα που τους δυσκολεύει να αποκοιμηθούν, επειδή το γαλάζιο φως που εκπέμπεται από αυτές τις ηλεκτρονικές συσκευές, καταστέλλει την παραγωγή της ορμόνης μελατονίνης, η οποία βοηθά τον ύπνο.

Όπως είπε ο Γουάιζμαν, ύπνος συστηματικά λιγότερος από επτά ώρες το βράδυ αυξάνει τον κίνδυνο για παχυσαρκία, έμφραγμα, εγκεφαλικό, διαβήτη, καρκίνο και άλλες παθήσεις.

Το καρπούζι ρίχνει την πίεση

Το καρπούζι ρίχνει την πίεση
Μία έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα που δημοσιεύτηκε στο Αμερικανικό Επιστημονικό Περιοδικό για την Υπέρταση βρήκε ότι το καρπούζι θα μπορούσε να μειώσει αισθητά την αρτηριακή πίεση σε υπέρβαρα άτομα.

Η εν λόγω έρευνα ξεκίνησε παίρνοντας έναυσμα από το γεγονός ότι περισσότεροι άνθρωποι πεθαίνουν από καρδιακές προσβολές όταν έχει κρύο επειδή το στρες που προκαλεί στον οργανισμό τους ο κρύος καιρός κάνει την αρτηριακή πίεση να αυξάνεται και την καρδιά να δουλεύει περισσότερο. Επιπλέον, οι άνθρωποι που είναι υπέρβαροι και υποφέρουν από υπέρταση αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο εγκεφαλικού και καρδιακού επεισοδίου όταν εκτίθενται στον κρύο καιρό του χειμώνα ή / και βρίσκονται σε δωμάτια με χαμηλές θερμοκρασίες (π.χ. δυνατό κλιματισμό), ακόμα κι αν είναι καλοκαίρι. Οι επιστήμονες έψαχναν να βρουν τι θα μπορούσε να βοηθήσει την καρδιά τους. Έτσι, βρήκαν ότι το καρπούζι θα μπορούσε να είναι μέρος αυτής της απάντησης.

Η έρευνα που διήρκησε 12 εβδομάδες συμπεριέλαβε 13 υπερτασικούς μεσήλικους άνδρες και γυναίκες. Για να επιτύχουν την έκθεσή τους σε χαμηλές θερμοκρασίες βύθιζαν το ένα χέρι των συμμετεχόντων σε κρύο νερό (4 βαθμούς Κελσίου) και ταυτόχρονα μέτραγαν την πίεσή τους και άλλες ζωτικές ενδείξεις. Εντωμεταξύ η ομάδα είχε χωριστεί στα δύο. Για τις πρώτες 6 εβδομάδες η μία ομάδα έπαιρνε εκχύλισμα από καρπούζι ενώ η άλλη ομάδα έπαιρνε placebo. Στη συνέχεια, και για τις επόμενες 6 εβδομάδες άλλαξαν. Επίσης, οι συμμετέχοντες για όλο αυτό το διάστημα δεν έπαιρναν φάρμακα για την πίεση ούτε και έκαναν κάποια ιδιαίτερη αλλαγή στις συνήθειές τους (π.χ. διατροφικές κλπ.).

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η λήψη καρπουζιού είχε θετική επίδραση στην αρτηριακή πίεση, τόσο όταν οι συμμετέχοντες βρίσκονταν σε ηρεμία όσο και όταν εκτίθεντο στο κρύο.

Πηγή: vita.gr

Επιλογή μεταξύ φρούτου και χυμού

Επιλογή μεταξύ φρούτου και χυμού
Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που τίθενται είναι το αν είναι πιο υγιεινός ένας χυμός σε σχέση με ένα φρούτο ή αν είναι το ίδιο πράγμα. 

Τα φρούτα έχουν ένα βασικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους χυμούς.

Περιέχουν τις ευεργετικές φυτικές τους ίνες, τις οποίες δεν έχει ένας χυμός (τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό). Ιδιαιτέρως το περίβλημα (η φλούδα) των φρούτων είναι εξαιρετικά πλούσιο σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες έχουν ιδιαίτερα θετική επίδραση στην εντερική λειτουργία, επιταχύνουν τον κορεσμό και οδηγούν στην αποβολή ενός μέρους της κακής χοληστερίνης.

Επιπροσθέτως οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν την διαδικασία της πέψης, άρα μας κρατούν περισσότερη ώρα σε κορεσμό. Εξαίρεση αποτελούν χυμοί που έχουν παρασκευαστεί μαζί με τη φλούδα τους στο μπλέντερ.

Επίσης, οι χυμοί μπορεί να περιέχουν επιπλέον ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες, κάτι που δεν περιέχουν τα φρούτα Τέλος, ένα ποτήρι χυμός έχει διπλάσιες ή τριπλάσιες θερμίδες από ένα φρούτο, αφού για να γεμίσει ένα ποτήρι χρειάζεται να στυφτούν τουλάχιστον 3 φρούτα.

Αν το κάθε φρούτο έχει 60 θερμίδες, τότε το σύνολο των θερμίδων του χυμού θα είναι 180 θερμίδες. Ωστόσο οι συμπυκνωμένοι χυμοί περιέχουν και νερό, οπότε αντιστοιχούν λιγότερα από 2 φρούτα σε ένα ποτήρι.

Πηγή: neadiatrofis.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory