Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

Απίστευτος 3D καλλιτέχνης

1
2

ΖΩΓΡΑΦΙΚΉ


Ξεκίνησε μια συνέντευξη και, στη συνέχεια, αυτό συνέβη ...

Το γρήγορο περπάτημα κάνει καλό στη μνήμη

Το γρήγορο περπάτημα κάνει καλό στη μνήμη
Το γρήγορο περπάτημα για δύο ώρες την εβδομάδα βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου στις γυναίκες και ενισχύει τη μνήμη σε όσες κινδυνεύουν από άνοια.

Σύμφωνα με μια έρευνα διάρκειας έξι μηνών που έγινε σε γυναίκες με πρώιμα προβλήματα μνήμης, βρήκε ότι η αεροβική γυμναστική αύξανε το μέγεθος του ιππόκαμπου, την περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με την ικανότητα μάθησης και τη μνήμη.

Καναδοί ερευνητές ισχυρίζονται ότι δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να αρχίσει κανείς να ασκείται, βασιζόμενοι στις ολοένα αυξανόμενες ενδείξεις ότι η γυμναστική προωθεί την υγεία του εγκεφάλου.

Οι ερευνητές μελέτησαν τις επιπτώσεις διαφορετικών τύπων άσκησης στο μέγεθος του ιππόκαμπου στον εγκέφαλο, επειδή είναι πολύ ευαίσθητος στην επίδραση της γήρανσης και των νευρολογικών βλαβών.

Στο πείραμα συμμετείχαν 86 γυναίκες με μέτρια προβλήματα μνήμης (ήπια γνωστική εξασθένηση), οι οποίες εμφάνιζαν κοινό παράγοντα κινδύνου για άνοια, αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail.

Όλες ήταν ηλικίας από 70 έως 80 ετών και ζούσαν μόνες τους.

Οι γυναίκες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και τους ανατέθηκαν διαφορετικές δραστηριότητες.

Η μία ομάδα έπρεπε να κάνει δύο ώρες την εβδομάδα αεροβικές ασκήσεις (γρήγορο περπάτημα), η δεύτερη ασκήσεις με αντιστάσεις (καθίσματα, προβολές και βάρη) και η τρίτη ομάδα ασκήσεις ισορροπίας και μυικής τόνωσης.

Οι ερευνητές κατέγραψαν το μέγεθος του ιππόκαμπου στον εγκέφαλό τους στην αρχή του πειράματος και μετά από έξι μήνες, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό British Journal of Sports Medicine.

Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι ο ιππόκαμπος σε όσες έκαναν αεροβικές ασκήσεις ήταν σημαντικά μεγαλύτερος σε σχέση με τις γυναίκες στις δύο άλλες ομάδες.

«Δεδομένων των ολοένα και αυξανόμενων αποδεικτικών στοιχείων για το πόσο ωφέλιμη είναι η άσκηση στη σωματική υγεία, αλλά και τη γνωστική λειτουργία του εγκεφάλου, θα πρέπει όλοι να αρχίσουν να την εντάσσουν στη ζωή τους, ανεξάρτητα από τα επίπεδα των γνωστικών τους λειτουργιών» ανέφερε η ερευνήτρια Dr Teresa Liu-Ambrose από το Τμήμα Φυσικοθεραπείας του πανεπιστημίου British Columbia στο Βανκούβερ.

Το καλαμάρι στη διατροφή μας

Το καλαμάρι στη διατροφή μας
Τις ημέρες της νηστείας έχει και αυτό την τιμητική του. Ωστόσο δεν παύει να αποτελεί ένα αγαπημένο συνοδευτικό για την παρέα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και ιδίως το καλοκαίρι.

Τρώγεται ψητό στην πιο διαιτητική εκδοχή του, μαγειρευτό με ρύζι στην πιο μεσογειακή και τηγανιτό στην πιο ανθυγιεινή και λιπαρή έκφανσή του. Όπως όμως κι αν το προτιμάει κανείς, διατροφικά περιέχει σημαντικά ποσά ω-3 λιπαρών οξέων.

Η επαρκής και τακτική πρόσληψη των συγκεκριμένων λιπαρών οξέων έχει συσχετισθεί επανειλημμένα με την καλή αγγειακή και καρδιακή λειτουργία. Επιπλέον αποτελεί σημαντική πηγή νιασίνης και ριβοφλαβίνης, δύο βιταμινών του συμπλέγματος Β, αλλά και ψευδαργύρου. Συνεργιστικά τα συστατικά αυτά συμβάλλουν στην καλή μεταβολική λειτουργία και επιπλέον την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι η υψηλή περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη και βιταμίνη Β12, δύο συστατικά που ενδιαφέρουν όσους νηστεύουν. Τέλος είναι αρωγός αντιοξειδωτικών συστατικών όπως το σελήνιο, του οποίου η πρόσληψη έχει συσχετισθεί με ισχυρή αντιγηραντική προστασία.

Λίγο προσοχή σε όσους έχουν υψηλή χοληστερίνη, όσον αφορά την τακτική του κατανάλωση, καθώς περιέχει αρκετή. Προτιμήστε το ψητό ή μαγειρεμένο με λίγο λάδι και μην καταναλώσετε άλλο τρόφιμο πλούσιο σε χοληστερόλη όπως για παράδειγμα το αυγό μέσα στην υπόλοιπη ημέρα.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Μέχρι πού φτάνει το φτέρνισμα

Μέχρι πού φτάνει το φτέρνισμα
Τα σταγονίδια που εκτοξεύονται όταν φτερνιζόμαστε ταξιδεύουν πολύ μακρύτερα από όσο πιστεύαμε ως τώρα!

Τι σημαίνει αυτό; Σύμφωνα με τους ερευνητές του MΙΤ που διεξήγαγαν τη σχετική έρευνα αυτό σημαίνει ότι οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί μπορεί να χρειαστεί να αναθεωρήσουν το σχεδιασμό των εργασιακών χώρων και των νοσοκομείων, καθώς και των συστημάτων εξαερισμού σε αεροπλάνα προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα μεταφοράς παθογόνων μικροοργανισμών μεταξύ των ανθρώπων.

Τι ακριβώς παρατήρησαν οι ερευνητές; Ότι το νέφος των σταγονιδίων αποκτά μια δική του δυναμική που το ωθεί πολύ μακρύτερα -ακόμη μέχρι και το ταβάνι- απ' ό,τι κάθε μεμονωμένο σταγονίδιο θα μπορούσε να ταξιδέψει.

Πόσο μακρύτερα; Σταγονίδια διαμέτρου 100 μm (micrometre) ταξιδεύουν πέντε φορές πιο μακριά από όσο πιστευόταν έως τώρα, ενώ τα σταγονίδια διαμέτρου 10 μm ταξιδεύουν 200 φορές πιο μακριά. 

Όσο για τα σταγονίδια με διάμετρο μικρότερη των 50 μm μπορεί να παραμείνουν στον αέρα τόσο χρόνο όσο χρειάζεται για να κολλήσουν στα συστήματα εξαερισμού στο ταβάνι.

Η λύση; Μέχρι να ανασχεδιάσουν οι μηχανικοί και οι αρχιτέκτονες τα γραφεία μας το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βάζουμε ένα χαρτομάντιλο μπροστά στο στόμα όταν μας έρχεται φτέρνισμα! 

Πηγή: vita.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory