Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Που δεν πρέπει να κοιμάστε .



Βαμμένα αεροπλάνα .


Σπίτια στολισμένα με φυτά .


Ήθελαν να εντυπωσιάσουν, αλλά…

Οι 3 αιτίες που μπορεί να «ρίχνουν» τον σίδηρό σας…

Οι 3 αιτίες που μπορεί να «ρίχνουν» τον σίδηρό σας...
Νιώθετε συνέχεια έντονη κόπωση, αδυναμία ή έχετε συχνά ζαλάδες; Έχετε ελέγξει τα επίπεδα σιδήρου σας;
Πρόκειται για το βασικό στοιχείο που χρειάζεται ο οργανισμός για το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης, της πρωτεΐνης που δομεί τα αιμοσφαίρια του αίματος.
Έτσι, τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου σημαίνουν και πτώση του αριθμού των αιμοσφαιρίων, τα οποία τροφοδοτούν με οξυγόνο όλο το σώμα και καθαρίζουν τους ιστούς από το διοξείδιο του άνθρακα.
Δείτε τρεις λόγους για τους οποίους μπορεί να έχετε χαμηλά επίπεδα σιδήρου:
  • Απώλεια αίματος
Πρόκειται για τη συνηθέστερη αιτία πτώσης των επιπέδων του σιδήρου στο αίμα. Στις γυναίκες συγκεκριμένα, η συνηθέστερη περίοδος εμφάνισης της σιδηροπενικής αναιμίας είναι οι μέρες της περιόδου.
Επίσης, εσωτερικές αιμορραγίες εξαιτίας έλκους, όγκων ή καρκίνου του παχέος εντέρου μπορούν να προκαλέσουν χαμηλές τιμές σιδήρου, αλλά και μεγάλες αιμορραγίες λόγω τραυματισμών και ατυχημάτων.
  • Χαμηλή πρόσληψη σιδήρου μέσω των τροφών
Ένα διατροφικό πρόγραμμα «φτωχό» σε τροφές που περιέχουν σίδηρο, μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα πτώση των επιπέδων. Πλούσιες τροφές σε σίδηρο είναι το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, τα αυγά και τα ενισχυμένα δημητριακά. Οι χορτοφάγοι παρουσιάζουν συχνά χαμηλά επίπεδα σιδήρου και αν δεν λάβουν τα απαραίτητα μέτρα καταλήγουν σε αναιμία.
  • Αδυναμία απορρόφησης σιδήρου από τον οργανισμό
Υπεύθυνο για την απορρόφηση των θρεπτικών στοιχείων από τις τροφές που καταναλώνουμε είναι το λεπτό έντερο. Αν λόγω κάποιας ασθένειας ή άλλου προβλήματος δεν επιτυγχάνεται η απορρόφηση του σιδήρου, τότε σύντομα θα οδηγηθείτε σε αναιμία.
Πηγή: onmed.gr


Ξέρεις πόση ζάχαρη κρύβεται στα τρόφιμα που τρως καθημερινά;

Ξέρεις πόση ζάχαρη κρύβεται στα τρόφιμα που τρως καθημερινά;
Μπορείς να φανταστείς σε πόσα τρόφιμα που καταναλώνεις καθημερινά κρύβεται ζάχαρη που μετατρέπεται σε λίπος στο σώμα; Ξέρεις πόσα κουταλάκια ζάχαρη έχει ένα μπολ με δημητριακά ή ένα λαχταριστό burger;
Το fitness investigation team του TLIFE κάνει ανάλυση στα τρόφιμα της καθημερινότητας και ξετρυπώνει την κρυμμένη ζάχαρη. Με τη βοήθεια του διαιτολόγου διατροφολόγου Νικόλαου Κριαρά φτιάχνουμε τη λίστα και σου εξηγούμε πόση ζάχαρη επιτρέπεται να καταναλώνεις καθημερινά για να βρίσκεσαι στα επιτρεπόμενα όρια.
  • Πόσες κουταλίτσες;
Ας το πάρουμε όμως με τη σειρά. Μια γυναίκα, όπως μας εξηγεί ο διαιτολόγος, θα πρέπει να καταναλώνει καθημερινά 25γρ. ζάχαρης. Για να μην μπερδεύεσαι αυτό ισοδυναμεί με 5 κουταλάκια του γλυκού. Κάθε παραπάνω κουταλιά ισοδυναμεί με 20 έξτρα θερμίδες και μάλιστα θερμίδες λίπους.
Μην βιαστείς να πεις πως είσαι οκ! Δες στη λίστα που ακολουθεί πόση κρυμμένη ζάχαρη παίρνεις από φρούτα, αρτοσκευάσματα, φαγητά και γλυκά και ύστερα πρόσθεσε και τη ζάχαρη που μπορεί να βάζεις στον καφέ ή το πρωινό σου.
  • Στον πίνακα βλέπεις πόση ζάχαρη κρύβεται σε 100 γραμμάρια κάθε τροφής…
Ξέρεις πόση ζάχαρη κρύβεται στα τρόφιμα που τρως καθημερινά;
*Σημείωσε πως σε ό, τι αφορά τα δημητριακά, συμπεριλαμβάνονται όλα των είδη πλην της βρώμης
** Ένα burger περιέχει σαφώς μικρότερο βαθμό υδατανθράκων και ζάχαρης εν συγκρίσει των δημητριακών, όμως, είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά!
***Το καλαμπόκι έχει πολλές φυτικές ίνες, που εξισορροπούν τη μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και αποβάλλουν μέρος της κατά τη διαδικασία της πέψης.
****Η ζάχαρη από τη σοκολάτα είναι δύσκολο να αφομοιωθεί προς αξιοποίηση και θα αποθηκευθεί στο συκώτι σε μορφή λίπους.
*****Όλες οι θερμίδες του παγωτού θα αφομοιωθούν ως λίπος!
  • Do the math…
Τώρα που ξέρεις κάνε τον υπολογισμό. Πόσο πιθανό είναι να μην προσλάβεις περισσότερα από 5κ.γ. ζάχαρη που είναι και η συνιστώμενη ποσότητα κάθε μέρα; Συνυπολόγισε τη ζάχαρη που βάζεις στον καφέ σου, πρόσθεσε και την όποια γλυκιά αμαρτία μπορεί να επέλεξες και θα δεις πως πολύ εύκολα η ζάχαρη που παίρνεις από τις τροφές καθημερινά ξεπερνά κατά πολύ τα 5κ.γ.
Η ζάχαρη έχει την ιδιότητα να αποθηκεύεται κατ’ ευθείαν με τη μορφή λίπους στο σώμα. Λίπος που θα κάψει ο οργανισμός σου αν δεν ξεπεράσεις τα πέντε κουταλάκια. “Όμως το λίπος δεν μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα αν έχουμε ξεπεράσει τις συνιστώμενες θερμίδες που προσλαμβάνει κανείς από τη ζάχαρη” σημειώνει ο κ. Κριαράς. Αν λοιπόν ξεπερνάς για παράδειγμα στο διπλάσιο την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα, σε διάστημα ενός μήνα μπορείς να πάρεις έως και μισό κιλό.
  • Be cool…
Φρίκαρες; Αισθάνεσαι πως δεν πρέπει να τρως τίποτα πια προκειμένου να μην έχεις πρόβλημα με το βάρος σου; Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα φυσικά τρόφιμα που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία, μπορεί να έχουν ζάχαρη, δεν είναι όμως το ίδιο επικίνδυνα για τη σιλουέττα ή την υγεία σου.
“Αξίζει να σημειωθεί ότι η ζάχαρη των φρούτων ή των γαλακτοκομικών προϊόντων ή των αμυλωδών [εννοεί το ψωμί, τα ζυμαρικά ή τις πατάτες] είναι από φυσική επεξεργασία, ενώ προϊόντα όπως η σοκολάτα ή το παγωτό περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προκαλέσουν γαστρεντερικές διαταραχές, ενοχλήσεις στην ούρηση, κεφαλαλγία και φυσικά να μην αξιοποιηθεί με τη μορφή ενέργειας όπως στη φυσική μορφή της.” σημειώνει ο διαιτολόγος.
Φρόντισε λοιπόν να προτιμάς τα φυσικά έναντι των επεξεργασμένων τροφίμων και έχεις κάνει την αρχή. Μια άλλη καλή λύση είναι να βάλεις υποκατάστατα ζάχαρης στον καφέ σου, αποφεύγοντας έτσι να επιβαρύνεις το σώμα με επιπλέον ποσότητες.
Πηγή: Tlife.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory