Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

χαμογελα .

i_guess_thats_one_way_of_doing_it_640_01
i_guess_thats_one_way_of_doing_it_640_04

Περιμενοντας την αυτοκτονια .

not_even_a_suicide_threat_can_halt_the_selfie_craze_640_01

Yaktusk , Ένα μέρος τόσο κρύο που δεν θα πιστεύετε οτι άνθρωποι ζουν εδώ

a_place_so_cold_you_wont_believe_people_live_here_640_03
a_place_so_cold_you_wont_believe_people_live_here_640_04

Οι παγίδες της υγιεινής διατροφής

Όλοι λίγο πολύ, ειδικά όσο πλησιάζει το καλοκαιράκι, προσπαθούμε να προσέξουμε την διατροφή μας είτε για να χάσουμε βάρος, είτε για να διατηρήσουμε την σιλουέτα μας. 

Υγιεινή διατροφή τι να προσέξωΣυχνά, όμως, παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε, η ζυγαριά δε λέει να κατέβει... 

Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές φορές κάνουμε κάποιες επιλογές που ενώ φαντάζουν υγιεινές δεν είναι στα αλήθεια!

Ας δούμε κάποιες από τις πιο συνηθισμένες παγίδες που κρύβει ο σύγχρονος υγιεινός τρόπος διατροφής. 

Ψωμί και προϊόντα ολικής άλεσης

Είναι αλήθεια ότι το ψωμί ολικής άλεσης είναι πολύ θρεπτικό και πλούσιο σε φυτικές ίνες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορούμε να φάμε ολόκληρο το καρβέλι, καθώς έχει σχεδόν τις ίδιες θερμίδες με το λευκό ψωμί. Προσοχή στις ποσότητες λοιπόν! 

Προσοχή στο ψωμί και τα δημητριακάΕπίσης προσοχή πρέπει να δίνεται και σε παραπλήσια προϊόντα, όπως π.χ. πολύσπορο ψωμί, το οποίο περιέχει συνήθως επεξεργασμένους σπόρους, αλλά και στα δημητριακά, τα οποία αν και συνήθως προβάλλονται ως υγιεινά, τις περισσότερες φορές για να είναι νόστιμα περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης! 

Φρούτα και λαχανικά

Τι πιο υγιεινό από ένα φρουτάκι ή μια σαλάτα... Αυτό είναι αλήθεια, ωστόσο κι εδώ υπάρχουν παγίδες. 

Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα επομένως η κατανάλωση τους πρέπει να γίνεται με μέτρο. Καλό είναι να προτιμάμε φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, ακτινίδια, πορτοκάλια κλπ που δεν είναι τόσο γλυκά και να τρώμε με μέτρο γλυκά φρούτα όπως π.χ. τα σταφύλια. 

Όσον αφορά τα λαχανικά τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, ωστόσο δεν παύουν κι εδώ να υπάρχουν παγίδες. Μια σαλάτα, ιδίως η πράσινη, είναι ίσως ότι πιο υγιεινό μπορεί να φάει κανείς (εκτός φυσικά αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας π.χ. εντερικό, δυσανεξίας κλπ). 

Τι γίνεται όμως όταν παίρνουμε μια έτοιμη σαλάτα από έξω; Εκεί τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά καθώς οι μεγάλες ποσότητες αλατιού και λιπαρών που υπάρχουν στο ντρέσινγκ μπορούν να καταστήσουν την "αθώα" σαλάτα σε διατροφική βόμβα! 
Οι έτοιμες σαλάτες έχουν πολλές θερμίδες

Επίσης, πολύ συχνά οι έτοιμες σαλάτες είναι πλούσιες σε οτιδήποτε άλλο, π.χ. κρέας, τυριά, αλλαντικά, ζυμαρικά, εκτός από λαχανικά! 

Γαλακτοκομικά

Όσον αφορά το γάλα και το γιαούρτι καλό είναι να προτιμάμε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, όχι όμως 0% γιατί μια μικρή ποσότητα λίπους είναι απαραίτητη για την σωστή απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. 

Tip: Μπορείτε να φάτε γιαούρτι 0% αν το συνδυάσετε με κάποιο λιπαρό φαγητό π.χ. λαδερά φασολάκια!


Προσοχή στα έτοιμα επιδόρπια γιαουρτιού, ακόμη και στα παιδικά, τα οποία εκτός όλης της επεξεργασίας που έχουν υποστεί, συνήθως περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης! 

Αντ’ αυτού μπορείτε να πάρετε το κλασικό γιαουρτάκι και να το συνδυάσετε με ένα ωραιότατο φρούτο εποχής! 

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το τυρί. Προτιμήστε τυριά (λευκά και κίτρινα) με χαμηλά λιπαρά, τα οποία έχουν εξίσου ωραία γεύση με τα πλήρη. Βέβαια επειδή και αυτά έχουν αρκετές θερμίδες προσέξτε τις ποσότητες που καταναλώνετε! 

Υγιεινές τροφές

Υπάρχουν κάποιες τροφές οι οποίες είναι αδιαμφισβήτητα πολύ υγιεινές, με πολλά θρεπτικά συστατικά, οι οποίες όμως είναι και πολύ παχυντικές! 

Υγιεινές τροφές που παχαίνουνΜερικά παραδείγματα είναι το ταχίνι, το ελαιόλαδο, το φυστικοβούτυρο, οι ξηροί καρποί, το μέλι, το αβοκάντο κλπ. 

Αυτές τις τροφές δεν πρέπει να τις αποφεύγουμε σε καμία περίπτωση, απλά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τις ποσότητες που καταναλώνουμε. 

Καφές, τσάι, αναψυκτικά, χυμοί

Ο καφές και το τσάι περιέχουν πολύ καλά αντιοξειδωτικά στοιχεία τα οποία χρειάζεται ο οργανισμός μας. 

Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι θα πίνουμε 10 καφέδες τη μέρα καθώς εκτός από τα καλά συστατικά του ο καφές διαθέτει και μεγάλες ποσότητες καφεΐνης. 

Επίσης προσοχή χρειάζεται και στις ποσότητες τσαγιού που καταναλώνουμε, καθώς και το τσάι έχει καφεΐνη !


Τόσο στον καφέ όσο και στο τσάι καλό είναι να αποφύγουμε την υπερβολική ζάχαρη. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φυσικά γλυκαντικά, π.χ. stevia. Στο τσάι μπορούμε να βάλουμε μια κουταλιά μέλι που είναι και πολύ υγιεινό! 

Όσον αφορά τα αναψυκτικά πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί ακόμη και με τα light, καθώς η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να δημιουργήσει στομαχικές διαταραχές, ενώ και τα τεχνητά γλυκαντικά που περιέχουν δεν είναι ότι καλύτερο για τον οργανισμό μας. 

Οι χυμοί που καταναλώνουμε καλό είναι να είναι μόνο φυσικοί μιας και οι έτοιμοι περιέχουν συνήθως μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, ενώ και η πρώτη ύλη τους είναι γενικά αμφιβόλου ποιότητας. 
Προτιμάμε φυσικούς φρεσκοστυμμένους χυμούς

Ακόμη και στους φυσικούς χυμούς όμως δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση, καθώς ένα ποτήρι χυμός περιέχει συνήθως 3-4 φρούτα! 

Οπότε τώρα μπορείτε να προστατέψετε τον εαυτό σας από μερικές παγίδες που ίσως δεν είχατε σκεφτεί και έτσι η προσπάθεια σας να πιάσει τόπο! 

Ηττημένος είναι μόνο όποιος τα παρατάει

Στον κύκλο της φύσης δεν υπάρχει νίκη ούτε ήττα: υπάρχει κίνηση. Ο χειμώνας μάχεται να επικρατήσει, στο τέλος όμως αναγκάζεται να παραχωρήσει τη νίκη στην άνοιξη, που φέρνει μαζί της λουλούδια και χαρά.
Το καλοκαίρι θέλει να κρατήσουν οι ζεστές του μέρες για πάντα, γιατί είναι πεπεισμένο ότι η ζέστη είναι ευερ­γετική για τη γη. Τελικά όμως αποδέχεται την άφιξη του φθινοπώρου, που θα επιτρέψει στη γη να ξεκουραστεί.
Η γαζέλα τρώει το χορτάρι και την καταβροχθίζει το λιοντάρι. Το θέμα δεν είναι ποιος είναι ο πιο δυνατός, αλ­λά πώς μας δείχνει ο Θεός τον κύκλο του θανάτου και της ανάστασης.
Στον κύκλο αυτό δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, μονάχα στάδια που πρέπει να ολοκληρωθούν. Όταν το καταλάβει αυτό η καρδιά του ανθρώπου, θα απελευθερω­θεί. Θα αποδέχεται χωρίς πόνο τις δύσκολες στιγμές και δε θα αφήνεται να ξεγελαστεί από τις στιγμές της δόξας.
Και τα δύο θα περάσουν. Η μία κατάσταση θα διαδε­χτεί την άλλη. Και ο κύκλος θα συνεχιστεί μέχρι να απε­λευθερωθούμε από τη σάρκα και να συναντηθούμε με τη θεϊκή Ενέργεια.
Έτσι, όταν ο παλαιστής βγει στην αρένα -είτε από δι­κή του επιλογή είτε επειδή τον έστειλε εκεί το μυστηριώ­δες πεπρωμένο-, ας νιώθει χαρά το πνεύμα του για τη μά­χη που θα δώσει. Αν διατηρήσει την αξιοπρέπεια και την τιμή του, δε θα ηττηθεί ποτέ, ακόμα κι αν χάσει τον αγώ­να, επειδή η ψυχή του θα είναι άθικτη.
Και δε θα κατηγορήσει κανέναν γι’ αυτό που του συμ­βαίνει. Από τότε που αγάπησε για πρώτη φορά και τον απέρριψαν κατάλαβε πως αυτό δε σκότωσε την ικανότη­τά του να αγαπάει. Ό,τι ισχύει στον έρωτα ισχύει και στον πόλεμο.
Όταν χάνουμε μια μάχη ή όλα όσα νομίζαμε πως εί­χαμε, ζούμε στιγμές δυστυχίας. Όταν όμως οι στιγμές αυ­τές περνούν, ανακαλύπτουμε μια άγνωστη δύναμη που υπάρχει μέσα στον καθένα από μας, μια δύναμη που μας εκπλήσσει και αυξάνει τον αυτοσεβασμό μας.
Κοιτάζουμε γύρω μας και λέμε στον εαυτό μας: «Επέζησα». Και χαιρόμαστε με τα λόγια μας.
Μόνο όσοι δεν αναγνωρίζουν τη δύναμη αυτή λένε: «Έχασα». Και νιώθουν λύπη.
Άλλοι όμως, ακόμα κι αν υποφέρουν από την ήττα και ταπεινώνονται από τις ιστορίες που διαδίδουν γι’ αυτούς οι νικητές, επιτρέπουν στον εαυτό τους να δακρύσει, μα ποτέ δε νιώθουν αυτολύπηση. Ξέρουν απλώς πως η μάχη διακόπηκε και πως τη συγκεκριμένη στιγμή οι ίδιοι βρίσκο­νται σε μειονεκτική θέση.
Ακούν τους χτύπους της καρδιάς τους. Προσέχουν πως βρίσκονται σε ένταση. Πως φοβούνται. Κάνουν έναν απο­λογισμό της ζωής τους και ανακαλύπτουν πως, παρά τον τρόμο που αισθάνονται, η πίστη καίει ακόμα στην καρ­διά τους και τους ωθεί προς τα εμπρός.
Προσπαθούν να μάθουν πού έκαναν λάθος και πού όχι. Εκμεταλλεύονται τη στιγμή που είναι πεσμένοι κάτω για να ξεκουραστούν, για να γιατρέψουν τις πληγές τους, να ανακαλύψουν νέες στρατηγικές και να εξοπλιστούν καλύτερα.
Και φτάνει μια μέρα που τους χτυπά την πόρτα μια καινούρια μάχη. Ο φόβος υπάρχει ακόμα, όμως πρέπει να δράσουν – αλλιώς θα μείνουν πεσμένοι για πάντα. Ση­κώνονται, αντικρίζουν τον αντίπαλο και θυμούνται τον πόνο που έζησαν και δε θέλουν να ξαναζήσουν.
Η προηγούμενη ήττα τούς αναγκάζει να νικήσουν τού­τη τη φορά, αφού δε θέλουν να ξαναζήσουν τον ίδιο πό­νο.
Κι αν η νίκη δεν έρθει αυτή τη φορά, θα έρθει την επό­μενη. Κι αν όχι την επόμενη, τη μεθεπόμενη. Το χειρό­τερο δεν είναι να πέφτεις, είναι να μη σηκώνεσαι.
Ηττημένος είναι μόνο όποιος παραιτείται. Οι άλλοι εί­ναι όλοι νικητές.
Και θα έρθει η μέρα που οι δύσκολες στιγμές θα είναι μονάχα ιστορίες τις οποίες θα αφηγούνται περήφανοι σε όποιον θέλει να τους ακούσει. Και όλοι θα ακούν με σε­βασμό, και θα μάθουν να έχουν τρία σημαντικά πράγμα­τα:
Υπομονή, και να περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για να δράσουν.
Σοφία, για να μην αφήσουν την επόμενη ευκαιρία να ξεφύγει.
Και περηφάνια για τις ουλές τους.
Οι ουλές είναι μετάλλια χαραγμένα στη σάρκα τους με φωτιά και σίδερο και θα τρομάζουν τους εχθρούς τους, γιατί θα δείχνουν πως ο άνθρωπος που στέκεται απένα­ντι τους έχει μεγάλη εμπειρία στη μάχη. Συχνά αυτό μας κάνει να επιζητάμε το διάλογο και να αποφεύγουμε τις συγκρούσεις.
Οι ουλές μιλούν πιο δυνατά από την κόψη του σπα­θιού που τις δημιούργησε.
του Paulo Coelho, “Το χειρόγραφο της Άκρα”

Γιατί δεν υπάρχουν μπλε φαγητά;

Στη φύση τίποτε δεν είναι τυχαίο. Και πως να ήταν άλλωστε... Πολλές φορές λοιπόν παρατηρώντας την μας γεννιούνται κάποιες απορίες. Όπως π.χ. γιατί δεν υπάρχουν μπλε φαγητά

Αν έχετε προσέξει δεν υπάρχουν φαγώσιμα ευρείας κατανάλωσης με μπλε χρώμα. Μόνο κάποια κοντινά, μάλλον μωβ, όπως τα δαμάσκηνα, τα μούρα, οι μελιτζάνες ή το μωβ λάχανο. 

Ακόμη και το blue cheese (είδος ροκφόρ) δεν είναι από φυσικού του μπλε παρά μόνο μετά την ζύμωση με ένα είδος μύκητα. 

Στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο κάποια σπάνια είδη μπλε πατάτας, ψαριών και θαλασσινών. 

Η σπάνια μπλε πατάτα

Γιατί όμως δεν υπάρχουν μπλε φαγώσιμα; Επειδή ουσιαστικά μπήκαν στο περιθώριο μέσω της διαδικασίας της φυσικής επιλογής (θεωρία της εξέλιξης). 

Δηλαδή απλούστατα οι άνθρωποι και τα ζώα στην πάροδο του χρόνου δεν προτιμούσαν τροφές μπλε χρώματος με αποτέλεσμα αυτές να εκλείψουν! 

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Γιατί έχουμε αυτή την απέχθεια στο μπλε χρώμα όταν πρόκειται για φαγητό; 

Το μπλε φαγητό μας απωθείΗ απάντηση βρίσκεται πολλά χρόνια πίσω όταν ακόμη ο άνθρωπος βασιζόταν στα ένστικτά του. Άλλωστε τα ζώα αυτό συνεχίζουν να κάνουν. 

Έτσι, λοιπόν, το ένστικτο έλεγε ότι μια μπλε τροφή είναι στη καλύτερη περίπτωση χαλασμένη (π.χ. μουχλιασμένη) ή ακόμη χειρότερα δηλητηριώδης/δηλητηριασμένη. Έτσι απέφευγαν να την καταναλώσουν! 

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η φύση να πάψει να παράγει μπλε τροφές! 

Άλλωστε το χρώμα των τροφών παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους. Κάποια χρώματα χαίρουν μεγαλύτερης προτίμησης από άλλα. Στην κορυφή είναι το κόκκινο, το κίτρινο και το καφέ. 

Ο άνθρωπος θέλει να βλέπει το χρώμα του φαγητούΌλα αυτά φυσικά τεκμηριώνονται και επιστημονικά. Σε μελέτες που έχουν γίνει έχει παρατηρηθεί ότι οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν τι τρώνε (άρα και το χρώμα), καθώς δίσταζαν να φάνε στο σκοτάδι ή δεν απολάμβαναν τόσο πολύ το φαγητό τους. 

Επίσης παρατηρήθηκε ότι ο ίδιος ο εγκέφαλος μας απορρίπτει το μπλε όταν πρόκειται για φαγητό! 

Για αυτό το λόγο, ειδικοί συμβουλεύουν αυτούς που θέλουν να χάσουν βάρος να βάλουν λίγο μπλε στη ζωή τους, και δη στην κουζίνα τους (π.χ. να τρώνε σε μπλε πιάτα). 
http://coolweb.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory