Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 20 Απριλίου 2014

Ευτυχισμένα αντικείμενα .

happiest,-inanimate-objects-planet
happiest,-inanimate-objects-planet

Πετάξαμε τα σουτιέν .

burn-your-bra-10
burn-your-bra-10

Γάτα αντιδρά σαν κόμπρα .

Οι παγίδες της υγιεινής διατροφής

Όλοι λίγο πολύ, ειδικά όσο πλησιάζει το καλοκαιράκι, προσπαθούμε να προσέξουμε την διατροφή μας είτε για ναχάσουμε βάρος, είτε για να διατηρήσουμε την σιλουέτα μας. 

Υγιεινή διατροφή τι να προσέξωΣυχνά, όμως, παρά την προσπάθεια που καταβάλλουμε, η ζυγαριά δε λέει να κατέβει... 

Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές φορές κάνουμε κάποιες επιλογές που ενώ φαντάζουν υγιεινές δεν είναι στα αλήθεια! 

Ας δούμε κάποιες από τις πιο συνηθισμένες παγίδες που κρύβει ο σύγχρονος υγιεινός τρόπος διατροφής. 

Ψωμί και προϊόντα ολικής άλεσης

Είναι αλήθεια ότι το ψωμί ολικής άλεσης είναι πολύ θρεπτικό και πλούσιο σε φυτικές ίνες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορούμε να φάμε ολόκληρο το καρβέλι, καθώς έχει σχεδόν τις ίδιες θερμίδες με το λευκό ψωμί. Προσοχή στις ποσότητες λοιπόν! 

Προσοχή στο ψωμί και τα δημητριακάΕπίσης προσοχή πρέπει να δίνεται και σε παραπλήσια προϊόντα, όπως π.χ. πολύσπορο ψωμί, το οποίο περιέχει συνήθως επεξεργασμένους σπόρους, αλλά και στα δημητριακά, τα οποία αν και συνήθως προβάλλονται ως υγιεινά, τις περισσότερες φορές για να είναι νόστιμα περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης! 

Φρούτα και λαχανικά

Τι πιο υγιεινό από ένα φρουτάκι ή μια σαλάτα... Αυτό είναι αλήθεια, ωστόσο κι εδώ υπάρχουν παγίδες. 

Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα επομένως η κατανάλωση τους πρέπει να γίνεται με μέτρο. Καλό είναι να προτιμάμε φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, ακτινίδια, πορτοκάλια κλπ που δεν είναι τόσο γλυκά και να τρώμε με μέτρο γλυκά φρούτα όπως π.χ. τα σταφύλια. 

Όσον αφορά τα λαχανικά τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, ωστόσο δεν παύουν κι εδώ να υπάρχουν παγίδες. Μια σαλάτα, ιδίως η πράσινη, είναι ίσως ότι πιο υγιεινό μπορεί να φάει κανείς (εκτός φυσικά αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας π.χ. εντερικό, δυσανεξίας κλπ). 

Τι γίνεται όμως όταν παίρνουμε μια έτοιμη σαλάτα από έξω; Εκεί τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά καθώς οι μεγάλες ποσότητες αλατιού και λιπαρών που υπάρχουν στο ντρέσινγκ μπορούν να καταστήσουν την "αθώα" σαλάτα σε διατροφική βόμβα! 
Οι έτοιμες σαλάτες έχουν πολλές θερμίδες

Επίσης, πολύ συχνά οι έτοιμες σαλάτες είναι πλούσιες σε οτιδήποτε άλλο, π.χ. κρέας, τυριά, αλλαντικά, ζυμαρικά, εκτός από λαχανικά! 

Γαλακτοκομικά

Όσον αφορά το γάλα και το γιαούρτι καλό είναι να προτιμάμε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, όχι όμως 0% γιατί μια μικρή ποσότητα λίπους είναι απαραίτητη για την σωστή απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. 

Tip: Μπορείτε να φάτε γιαούρτι 0% αν το συνδυάσετε με κάποιο λιπαρό φαγητό π.χ. λαδερά φασολάκια!


Προσοχή στα έτοιμα επιδόρπια γιαουρτιού, ακόμη και στα παιδικά, τα οποία εκτός όλης της επεξεργασίας που έχουν υποστεί, συνήθως περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης! 

Αντ’ αυτού μπορείτε να πάρετε το κλασικό γιαουρτάκι και να το συνδυάσετε με ένα ωραιότατο φρούτο εποχής! 

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το τυρί. Προτιμήστε τυριά (λευκά και κίτρινα) με χαμηλά λιπαρά, τα οποία έχουν εξίσου ωραία γεύση με τα πλήρη. Βέβαια επειδή και αυτά έχουν αρκετές θερμίδες προσέξτε τις ποσότητες που καταναλώνετε! 

Η κιθαρίστρια που δεν έχει ιδέα τι κάνει

Γιατί βουλώνει η μύτη μας;

Οι περισσότεροι ίσως νομίζουν ότι το φαινόμενο τηςβουλωμένης μύτης οφείλεται στην συσσώρευση βλέννας. Κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Τι συμβαίνει λοιπόν; 

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Καταρχήν ας δούμε τι είναι η βλέννα και που χρειάζεται. 

Που οφείλεται η βουλωμένη μύτηΗ βλέννα είναι μια ημιδιάφανη παχύρευστη ουσία που εκκρίνεται από τους βλεννογόνους αδένες. Μάλιστα κάθε άνθρωπος παράγει περίπου ένα λίτρο την ημέρα! 

Η ουσία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη τόσο στο αναπνευστικό, όσο και στο πεπτικό ή και σε άλλα συστήματα του οργανισμού μας. 

Στο αναπνευστικό εν προκειμένω, η βλέννα που παράγεται από τους βλεννογόνους της μύτης μας βοηθάει στην συγκράτηση τόσο της σκόνης όσο και άλλων μικροσωματιδίων που εισπνέουμε όταν αναπνέουμε. Λειτουργεί δηλαδή σαν φίλτρο. 

Γιατί βουλώνει η μύτη;

Τι συμβαίνει όμως και βουλώνει η μύτη; Τις πιο πολλές φορές πολύ απλά πρήζονται τα αιμοφόρα αγγεία της μύτης μας! 

Και γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί έχουμε προσβληθεί από κάποιο ιό ή βακτήριο με πιο συνηθισμένα το κοινό κρυολόγημα και τη γρίπη. Είναι δηλαδή μια φλεγμονή των αγγείων της μύτης. 

Επίσης μπορεί να οφείλεται σε κάποια αλλεργία (π.χ. αλλεργική ρινίτιδα)!


Και αν για τους ενήλικες είναι απλά μια δυσάρεστη κατάσταση, για ένα μωρό και ειδικά νεογέννητο η βουλωμένη μύτη μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις να προκαλέσει σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα ή και να επηρεάσει την ανάπτυξή του. 

Πως αντιμετωπίζεται η βουλωμένη μύτη;

Η βουλωμένη μύτη, ή ρινική συμφόρηση όπως λέγεται αλλιώς, συνήθως σταματάει από μόνη της, κάνει δηλαδή τον κύκλο της, μέσα σε μία εβδομάδα. 

Πως αντιμετωπίζω τη βουλωμένη μύτηΠαρόλα αυτά υπάρχουν φάρμακα (με ή χωρίς συνταγή) που μπορούν να βοηθήσουν, όπως τα αποσυμφορητικά ή τα αντισταμινικά, αλλά χρειάζεται προσοχή γιατί μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα ή να προκαλέσουν άλλα προβλήματα. 

Για το λόγο αυτό μπορείτε να τα αποφύγετε και να χρησιμοποιήσετε κάτι φυσικό (υπάρχουναποσυμφορητικά χωρίς φάρμακο) ή να πιείτε μερικά ζεστά. Το τσάι και η σουπίτσα είναι ότι πρέπει. 

Επίσης φροντίστε η ατμόσφαιρα του χώρου σας να μην είναι πολύ ξηρή. Στη περίπτωση αυτή ένας υγραντήρας μπορεί να κάνει πολύ καλή δουλειά. 

Και εννοείται πως αν η βουλωμένη μύτη επιμένει για πάνω από μια βδομάδα ή αν έχετε κι άλλα συμπτώματα μαζί, καλό είναι να επισκεφτείτε έναν γιατρό.
http://coolweb.gr/voulomeni-myti-riniki-symforisi/

Μια κουταλιά μέλι: Γλυκιά απόλαυση ή κάτι περισσότερο;

Πρόσφατα διάβασα στο twitter, ένα σχόλιο ότι αν τρώμε μια κουταλιά της σούπας μέλι την ημέρα, είναι ότι καλύτερο για την υγεία μας. Ισχύει;
Αν κάνει κάποιος μια γρήγορη εξερεύνηση στο Διαδίκτυο, θα ανακαλύψει ότι αποδίδονται στο μέλιπληθώρα θαυματουργών θεραπευτικών ιδιοτήτων, από την οστεοπόρωση έως τις ημικρανίες. Το σίγουρο είναι ότι το μέλι έχει θετική επίδραση στην υγεία, ωστόσο κάποια σχόλια είναιυπερτιμημένα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι το μέλι κάνει καλό στην επιδερμίδα σας.Ωστόσο, αντί να το αλείψετε σε μια φρυγανιά, ίσως θα ήταν προτιμότερο να το απλώσετε πάνω σας. Η Κλεοπάτρα λέγεται ότι για να διατηρήσει την όμορφη επιδερμίδα της, έκανε μπάνιο σε γάλα με μέλι. Ίσως να υπάρχει μια αλήθεια σε αυτό. Το μέλι έχει φυσικέςαντισηπτικές ιδιότητες, οι οποίες διατηρούν την επιδερμίδα λαμπερή και χωρίςσπασίματα. Οι αντιμικροβιακές του ιδιότητες το καθιστούν ιδανικό για καψίματα καιπληγές. Eπίσης, το μέλι μπορεί και να ενυδατώσει το δέρμα. Αναμιγνύοντας μέλι και γάλα έχετε έναν πολύ καλό συνδυασμό (το γάλα περιέχει γαλακτικό οξύ, το οποίο χρησιμοποιείται σε πολλά προϊόντα αντιγήρανσης με υψηλό κόστος). Η ανάμιξη αυτή, βοηθά το δέρμα να γίνει πιο απαλό και ροδαλό, προκαλώντας την ανανέωση των κυττάρων.
Διατροφική αξία του μελιού
Όσον αφορά στα διατροφικά πλεονεκτήματα του μελιού, έχετε υπόψη σας ότι το μέλι είναι μια συμπυκνωμένη πηγή σακχάρων, τα οποία είναι μεν φυσικά, ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεπερνάμε το μέτρο στην κατανάλωσή τους. Πρέπει να τονίσουμε, ότι το μέλι έχει πολλά θρεπτικά συστατικά, που δεν βρίσκονται στην απλή ζάχαρη, γι΄αυτό και όπου μπορούμε να την αντικαταστήσετε με μέλι, σας προτρέπουμε να το κάνετε.
Επιπρόσθετα, το μέλι περιέχει πρεβιοτικές ουσίες, δηλαδή τροφή για τα καλά βακτήρια, τα οποία συμβάλλουν όχι μόνο στην γαστρεντερική υγεία, αλλά και στην πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Από την άλλη πλευρά, σίγουρα θα έχετε μάθει τη συνταγή των παππούδων σας που χρησιμοποιούσαν μέλι για να καταπραΰνουν τον βήχα και τις φλεγμονές του φάρυγγα. Έρευνες έχουν δείξει, ότι μια κουταλιά μέλι έχει καταπραϋντική επίδραση στον νυχτερινό βήχα, παραπλήσια με αυτή που έχει μια κουταλιά σιροπιού για το βήχα. Είναι επίσης καλή πηγήαντιοξειδωτικών, τα οποία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.
«Ντόπιο» μέλι
Επίσης υπάρχει μια θεωρία, που λέει ότι τρώγοντας μέλι της περιοχής σου, μπορεί να υπάρξει βελτίωση της αλλεργικής ρινίτιδας. Ωστόσο, το κατά πόσο ένα μέλι είναι της περιοχής σου, είναι ένα ερώτημα. Η συγκεκριμένη θεωρία αναφέρει ότι ...«οι μέλισσες μεταφέρουν στην κυψέλη ποσότητες γύρης, μικρές ποσότητες της οποίας, καταλήγουν και στο μέλιΜε αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός του πάσχοντος εκτίθεται σταδιακά σε μικρές δόσεις του αλλεργιογόνου και μακροπρόθεσμα προκαλείται ανοσοποίηση. Έτσι, όσο πιο «ντόπιο» είναι το μέλι, τόσο καλύτερο αποτέλεσμα θα έχει στην αλλεργική του ρινίτιδα». Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποια έρευνα, που να επιβεβαιώνει αυτή τη θεωρία, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει- απλώς δεν έχει ερευνηθεί. Εντούτοις, ψάχνοντας για έρευνες που να συνδέουν την κατανάλωση μελιού και την αλλεργική ρινίτιδα, παρατήρησα ότι πολλές αναφέρουν έξαρση των συμπτωμάτων, μετά από την κατανάλωση μελιού.
Στη γερμανική βιβλιογραφία στις δεκαετίες ‘50 και ‘60 υπήρχαν στοιχεία για θεραπείααλλεργιών με μέλι. Τα μόνα πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα, έρχονται από μίαμελέτη που πραγματοποιήθηκε σε πληθυσμό της Μαλαισίας που έδειξε ότι ηκαθημερινή κατανάλωση μελιού μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων της αλλεργικής ρινίτιδας, αλλά οι ποσότητες που χρησιμοποιούνται είναι αρκετά μεγάλες. Επειδή λοιπόν, τα δεδομένα είναι λίγα και αντιφατικά, σας συστήνω να το συζητήσετε πρώτα με τον αλλεργιολόγο σας, πρωτού ξεκινήσετε την κατανάλωσή του.
Είναι σημαντικό, αν ο γιατρός σας συμφωνήσει στην κατανάλωσή του, να επιλέξετεβιολογικό μέλι από πιστοποιημένους παραγωγούς της περιοχής σας, καθώς επίσηςακατέργαστο και μη παστεριωμένο, επειδή τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά είναιθερμοευαίσθητα, οπότε και καταστρέφονται με την επεξεργασία και την παστερίωση. Γι΄ αυτό, είναι καλό να διαβάζετε την ετικέτα του παραγωγού πάνω στη συσκευασία.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory