Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Πυροσβέστης σε μια κακή μέρα

Cheerleader

αλίευση ψαριών με τη χρήση του ψωμιού σαν δόλωμα.

10+2 συμβουλές για να ζήσετε 100 χρόνια

Όταν πριν από ένα μήνα έφυγε από τη ζωή ο – έως τότε – γηραιότερος άνθρωπος του κόσμου, όλοι αναρωτήθηκαν πως κατόρθωσε η Μπέσυ Κούπερ να γιορτάσει τα 116α γενέθλιά της.
Η ίδια το είχε εξηγήσει μάλλον απλά σε μία από τις συνεντεύξεις της: «Δεν τρώω πρόχειρα φαγητά και κοιτάω τη δουλειά μου».
Εκτός από αυτούς, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να ξεπεράσουμε τα 100 μας χρόνια – και μάλιστα υποστηρίζονται από την επιστήμη. Να μερικοί από αυτούς:
* Διαβάστε ένα περιοδικό ανάποδα. Όταν ένας άνθρωπος συνειδητά πιέζει τον εαυτό του λίγο κάθε μέρα, υποβάλλει τον εγκέφαλό του σε ήπιο στρες, βλάπτοντας τα κύτταρά του. Επιδιορθώνοντάς τα, ο οργανισμός επιδιορθώνει και τις βλάβες που σχετίζονται με το γήρας, δήλωσε ο ειδικός στην Γηριατρική δρ Μάριος Κυριαζής στην εφημερίδα «Daily Mail».

Ο δρ Κυριαζής συνιστά να διαβάζουμε τα περιοδικά ανάποδα, να γράφουμε με το μη κυριαρχούν χέρι μας, να υποστηρίζουμε με θέρμη το αντίθετο απ’ ό,τι πιστεύουμε και να ακούμε ακόμα και μουσική που αντιπαθούμε.
* Να τρώτε κόκκινα. Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν περισσότερη αντιοξειδωτική βιταμίνη C απ’ ό,τι τα πορτοκάλια, τα παντζάρια περιέχουν νιτρώδη άλατα που χαλαρώνουν τα αιμοφόρα αγγεία, οι τομάτες είναι πλούσιες στην πανίσχυρη αντιοξειδωτική ουσία λυκοπένη (ή λυκοπένιο) και τα κόκκινα σταφύλια είναι πλούσια στην αντικαρκινική και καρδιοπροστατευτική ρεσβερατρόλη, κατά την δρα Σούζαν Τζεμπ, επικεφαλής του Τμήματος Διατροφής & Πληθυσμιακής Υγείας του Ιατρικού Ερευνητικού Συμβουλίου (MRC) της Βρετανίας.
* Τρέξτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Η ταχύτητα με την οποία μπορεί κάποιος να διασχίσει τρέχοντας 1.600 μέτρα στα 40 και στα 50, είναι ισχυρός προάγγελος καρδιοπάθειας τρεις ή τέσσερις δεκαετίες αργότερα, σύμφωνα με μελέτη του Ιδρύματος Κούπερ στο Ντάλας, του Τέξας. Για τους άντρες, 8 λεπτά είναι καλά. Για τις γυναίκες 9.

Οι άντρες, όμως, που δυσκολεύονται να τα διανύσουν σε 10 λεπτά και οι γυναίκες σε 12, έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν καρδιοπάθεια και να χάσουν τη ζωή τους εξαιτίας της.

Σε τέτοια περίπτωση, βελτιώστε την φυσική σας κατάσταση, αρχίζοντας να περπατάτε καθημερινά με γρήγορο βήμα – και σταδιακά αρχίζοντας να κάνετε αργό τζόγγινγκ.
* Αρχίστε να κάθεστε και να σηκώνεστε από το πάτωμα. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στην «Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Καρδιαγγειακής Πρόληψης» (EJCP) έδειξε πως όσοι κατορθώνουν μετά τα 50 τους να κάθονται στο πάτωμα και να σηκώνονται δίχως να στηρίζονται πουθενά (ούτε καν στο χέρι ή στο γόνατό τους), διατρέχουν πέντε έως έξι φορές χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από κάθε αιτία, σε σύγκριση με όσους χρειάζονται στήριξη.
* Να πίνετε ένα φλιτζάνι τσάι την ημέρα. Μελέτες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ έδειξαν πως ένα φλιτζάνι τσάι την ημέρα συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων των ορμονών του στρες στο αίμα, ενώ έπειτα από ένα έμφραγμα αυξάνονται κατά 28% τα ποσοστά επιβίωσης.
* Να μπαίνετε για ύπνο μία ώρα νωρίτερα. Μία έξτρα ώρα ύπνος κάθε βράδυ μπορεί να ελαττώσει την αρτηριακή πίεση μέσα σε μόλις έξι εβδομάδες, προστατεύοντας έτσι σημαντικά από έμφραγμα και εγκεφαλικό, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.
* Να πλένετε καθημερινά τα δόντια σας. Σουηδική μελέτη με 1.390 εθελοντές που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «BMJ Open», έδειξε πως όσοι δεν βούρτσιζαν τα δόντια τους και έτσι τα υψηλότερα επίπεδα βακτηρίων στην επιφάνεια των δοντιών και των ούλων τους, είχαν 80% περισσότερες πιθανότητες πρόωρου θανάτου.

Πόσο πρόωρου; Τα υψηλά επίπεδα βακτηρίων στα δόντια σχετίσθηκαν με θάνατο από καρκίνο έως και 13 χρόνια νωρίτερα! Η μελέτη διήρκησε 24 χρόνια, με τους εθελοντές να είναι 30άρηδες και 40άρηδες κατά την έναρξή της.
* Να γελάτε. Το γέλιο τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και όταν είναι αληθινό και «βγαίνει» απ’ την κοιλιά, βελτιώνει τη ροή του αίματος κατά περισσότερο από 20%.

Αρκετές μελέτες εξάλλου έχουν δείξει ότι μπορεί να ελαττώσει τον κίνδυνο εκδηλώσεως καρδιοπάθειας, κατά τον δρα Ρόμπερτ Προβάιν, καθηγητή Ψυχολογίας και Νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ.
* Να έχετε πολλούς φίλους και να παντρευτείτε - ή έστω να πάρετε ένα σκυλάκι. Μία μελέτη-σταθμός για την μακροζωία που ονομάζεται Grant, άρχισε στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ το 1940 και διήρκησε επτά δεκαετίες, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άφθονοι καλοί φίλοι και ένας ευτυχισμένος γάμος μπορούν να χαρίσουν χρόνια στη ζωή μας.

Ωστόσο, χρόνια κερδίζουν και οι εργένηδες που φροντίζουν να ζουν συντροφιά με ένα σκυλάκι.
* Να τρώτε παραδοσιακά. Πολυάριθμες μελέτες – ελληνικές και ξένες – έχουν δείξει ότι η παραδοσιακή, μεσογειακή διατροφή είναι ένα από τα «κλειδιά» της μακροζωίας. Φροντίστε, λοιπόν, να τρώτε άφθονα λαχανικά, όσπρια, ψάρια, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως, περιορίζοντας το κόκκινο κρέας, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τα γλυκά.
* Να πίνετε καφέ. Επιστήμονες από το Εθνικό Ίδρυμα Καρκίνου (NCI) των ΗΠΑ παρακολούθησαν επί 14 χρόνια περισσότερους από 402.000 εθελοντές, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως οι λάτρεις του καφέ διέτρεχαν μειωμένο κίνδυνο να πεθάνουν από καρδιοπάθεια, πνευμονοπάθειες, εγκεφαλικό, διαβήτη και λοιμώξεις, σε σύγκριση με όσους δεν έπιναν ποτέ καφέ.

Η μείωση στη θνησιμότητα μεταξύ των εθελοντών που έπιναν καφέ ήταν της τάξεως του 10-15%.
* Να τρώτε μήλα με τη φλούδα. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Άιοβα ανακάλυψαν ότι ένα μήλο την ημέρα παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία - αρκεί να μην το ξεφλουδίζουμε. Η σχετική μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Cell Metabolism», έδειξε ότι με το πέρασμα του χρόνου, η καθημερινή κατανάλωση μήλου αυξάνει την μυϊκή μάζα, μειώνει την χοληστερόλη και το σωματικό λίπος, ενώ βελτιώνει και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.


Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Weekend

Και οι καυγάδες περνούν από το στομάχι

Και οι καυγάδες περνούν από το στομάχι
Λένε ότι ο έρωτας περνά από το στομάχι. Επίσης, λένε, ότι δεν πρέπει να πέφτει κανείς για ύπνο θυμωμένος… ή μήπως πεινασμένος;

Συνδυάστε τα αυτά τα δύο και… έχετε το «χρυσό» κανόνα μιας σχέσης!

Ερευνητές από τις ΗΠΑ υποστηρίζουν, ότι οι πεινασμένοι άνθρωποι έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν την ψυχραιμία τους και να καταλήξουν να μαλώνουν.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, όταν δεν τρώμε αρκετά ο εγκέφαλός μας στερείται την ενέργεια που απαιτείται για να ασκεί αυτοέλεγχο και γι 'αυτό είναι πιο πιθανό να ξεσπάμε.

«Παρότι ο εγκέφαλός μας αποτελεί μόλις το 2% του συνολικού σωματικού μας βάρους καταναλώνει περίπου 20% από τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός μας. Είναι ένα πολύ απαιτητικό όργανο σε ό,τι αφορά τα επίπεδα ενέργειας» ανέφεραν στη Daily Mail.

Οι ερευνητές προτείνουν επίσης μια απλή συμβουλή: Προτού ξεκινήσετε κάποια σοβαρή συζήτηση με το έτερόν σας ήμισυ φροντίστε να μην είστε πεινασμένοι! 

Κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα, μετά από μελέτη του πώς τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα επηρεάζουν τη συμπεριφορά (σε ό,τι αφορά την επιθετικότητα) των ζευγαριών.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 100 ζευγάρια, τα οποία συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια αναφορικά με τη σχέση τους και στη συνέχεια οι ερευνητές μέτρησαν (πρωί και βράδυ) τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους, καθώς επίσης και αν ένιωθαν θυμό ή όχι.

Οι ερευνητές μέτρησαν το θυμό τους, όχι ζητώντας τους να αξιολογήσουν τα συναισθήματά τους, αλλά δίνοντάς τους κούκλες βουντού και ζητώντας τους να τις… καρφώσουν με 51 καρφίτσες, ανάλογα με το πόσο αναστατωμένοι ένιωθαν με το/τη σύντροφό τους.

Όσο πιο χαμηλά ήταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους, τόσο πιο έντονα ξεσπούσαν τα νεύρα τους επάνω στις κούκλες, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences.

«Ακόμη και αυτοί που δήλωναν ότι είχαν καλή σχέση με το/τη σύντροφό τους είχαν περισσότερες πιθανότητες να εκφράσουν έντονο θυμό απέναντί τους, αν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους ήταν χαμηλά» εξήγησε ο ερευνητής Brad Bushman από το πανεπιστήμιο του Οχάιο.

Το 45% των ανδρών φτάνει σε οργασμό σε 2 λεπτά

Το 45% των ανδρών φτάνει σε οργασμό σε 2 λεπτά
Ο Dr Harry Fisch, ουρολόγος στο πανεπιστήμιο New York Presbyterian Hospital της Νέας Υόρκης, δεν έχει καλά νέα για τις γυναίκες.

Σύμφωνα με το γιατρό, το 45% των ανδρών φτάνει σε οργασμό μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που θα υπάρξει διείσδυση, ενώ κατά μέσο όρο οι γυναίκες χρειάζονται πέντε έως επτά λεπτά για να φτάσουν σε κορύφωση.

Ο ίδιος υποστηρίζει ακόμη, ότι ένας άντρας βιώνει 11 στύσεις την ημέρα, ενώ τα ζευγάρια δε φαίνεται να… «εκμεταλλεύονται» και πολύ αυτό το γεγονός, καθώς δεν κάνουν σεξ πάνω από δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ όσο περνάει ο καιρός η συχνότητα μειώνεται ακόμη περισσότερο.

Ο Dr Fisch δήλωσε στο Nerve.com ότι ένα μέσο ζευγάρι κάνει σεξ κάθε μία με τρεις μέρες στην ηλικία των 20, με τον αριθμό αυτό να πέφτε στις δύο φορές την εβδομάδα για εκείνους που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ των 30-50 ετών.

Μάλιστα, τα παντρεμένα ζευγάρια άνω των 50 ετών κάνουν σεξ λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Φυσικά, όπως τόνισε ο ίδιος κάθε ζευγάρι δεν είναι ίδιο και οι αριθμοί είναι σχετικοί. Υπάρχουν ζευγάρια που είναι ευτυχισμένα κάνοντας πολύ συχνά σεξ, ενώ άλλα που προτιμούν την… ποιότητα, από την ποσότητα!

Σύμφωνα με τον Dr Fisch τα πάντα εξαρτώνται από το τι ευχαριστεί κάθε ζευγάρι και με τι ικανοποιείται ο καθένας, συμπληρώνοντας ωστόσο ότι δεν είναι φυσιολογικό να μη θέλει κάποιος να κάνει καθόλου σεξ με το/τη σύντροφό του.

«Αυτό είναι και το πιο σημαντικό. Το αν είναι κανείς ευχαριστημένος από το σεξ που κάνει με το σύντροφό του και όχι πόσο πολύ σεξ κάνει. Η ποιότητα κερδίζει πάντα την ποσότητα. Όλα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση που νιώθουμε» πρόσθεσε.

Όπως εξήγησε, η χρονική διάρκεια που ένα μέσο ζευγάρι κάνει σεξ είναι 7,3 λεπτά, ενώ οι γυναίκες συνήθως χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να φτάσουν σε οργασμό σε σχέση με τους άντρες. Ο καθηγητής κατέληξε, λέγοντας πως οι άντρες που φτάνουν σε κορύφωση σε λιγότερο από δύο λεπτά, ή περισσότερο από 40 ίσως θα πρέπει να συμβουλευτούν το γιατρό τους.
http://www.newsbeast.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory