Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Bodybuilding Κάνει τις γυναίκες να μοιάζουν με άντρες

bodybuilding_makes_women_look_like_men_640_01
bodybuilding_makes_women_look_like_men_640_02

Oh Sh * t

oh_sht_this_sucks_640_high_23

Ο άνθρωπος βρίσκει μέρη για να κρύψει τα μετρητά του

man_finds_brilliant_places_to_stash_his_cash_640_01

Πού κρύβονται οι βιταμίνες σε φρούτα και λαχανικά

Πού κρύβονται οι βιταμίνες σε φρούτα και λαχανικά
Οι περισσότεροι ενήλικες γνωρίζουν την αξία του να καταναλώνουν καθημερινά φρούτα και λαχανικά. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν είναι τα μέρη των φρούτων και λαχανικών που περιέχουν τα πιο πολύτιμα για τον οργανισμό συστατικά. Αναφερόμαστε στις ρίζες, στις φλούδες, στα κοτσάνια και σε όλα εκείνα τα μέρη που συνήθως καταλήγουν στον κάδο των αχρήστων. Κι όμως, είναι αυτά που έχουν τις πιο πολλές βιταμίνες που πρέπει να λαμβάνουν μικροί και μεγάλοι καθημερινά.
  • Φλούδα μήλου
Στη φλούδα συγκεντρώνονται οι περισσότερες βιταμίνες και οι αδιάλυτες ίνες, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Είναι επομένως καλύτερο τα μήλα να τρώγονται με τη φλούδα, αφού προηγουμένως έχουν πλυθεί πολύ καλά! Οι φλούδες μπορούν ακόμη μπουν σε smoothies ή σε ζεστό πρωινό με γάλα και βρώμη.
  • Κοτσάνι από σέσκουλα
Στο κοτσάνι συγκεντρώνονται τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Ψιλοκομμένα μπορούν να σοταριστούν μαζί με τα φύλλα (απλώς για τα κοτσάνια ο χρόνος μαγειρέματος είναι μεγαλύτερος). Οπότε, την επόμενη φορά μην τα πετάξετε στα σκουπίδια!
  • Φλούδα πορτοκαλιού
Στο λευκό μέρος συγκεντρώνονται τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά του πορτοκαλιού καθώς αυτό περιέχει τέσσερις φορές περισσότερες φυτικές ίνες από το κυρίως φρούτο. Ξύσμα πορτοκαλιού μπορεί να προστεθεί σε διάφορα φαγητά για γεύση και άρωμα (π.χ. στο κρέας και τα όσπρια) ή μπορεί κανείς να φτιάξει γλυκό του κουταλιού με τις φλούδες.
  • Φύλλα στο παντζάρι
Τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά περιλαμβάνονται στα φύλλα μιας και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φυτοθρεπτικά συστατικά όπως η βετανίνη και η βουλγαξανθίνη – το αντιοξειδωτικό που δίνει στα παντζάρια το βαθύ κόκκινο χρώμα τους. Ιδιαίτερα ωφέλιμος, επίσης, είναι και ο φυσικός χυμός από παντζάρια.
  • Φλούδα από καρπούζι
Τα πιο πολλά θρεπτικά στοιχεία βρίσκονται στην φλούδα του καρπουζιού που είναι πλούσια σε κιτρουλίνη, ένα αμινοξύ που μέσα στο σώμα μετατρέπεται σε αργινίνη και είναι ζωτικής σημασίας για την καρδιά, το κυκλοφορικό και το ανοσοποιητικό σύστημα. Κομμάτια του εσωτερικού λευκού της φλούδας μπορούν να προστεθούν σε smoothies μαζί με το κόκκινο του καρπουζιού και άλλα φρούτα.
  • Πρασινάδα στο γογγύλι
Τα φύλλα είναι το πιο θρεπτικό μέρος στο γογγύλι, μιας και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α και Κ καθώς και σε σίδηρο, ποτάσιο και άλλα ιχνοστοιχεία. Μπορούν να μπουν σε σούπες ή ακόμη και σε μαγειρευτά.
  • Η φλούδα της πατάτας
Πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως κάλιο, βιταμίνη C, σίδηρο, χαλκό και φυτικές ίνες, βρίσκονται στη φλούδα της πατάτας (η φλούδα μια πατάτας περιέχει το 18% της συνιστώμενης πρόσληψης διαιτητικών ινών). Μπορείτε να την ψήσετε στον φούρνο, γεμιστή με τυριά, αλλαντικά ή λαχανικά.
  • Κολοκύθα
Στους σπόρους και στη σάρκα της κολοκύθας υπάρχουν οι περισσότερες βιταμίνες και τα θρεπτικά στοιχεία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σούπες, σε πίτες γλυκές ή αλμυρές, μαγειρεμένη με κρέας στη γάστρα ή με λαχανικά στο φούρνο ή ακόμα να την φτιάξετε νόστιμο πουρέ.
Το άρθρο βασίζεται σε δημοσίευμα της Huffington και έχει επιμεληθεί από την διατροφολόγο κ. Αλεξάνδρα Δαμβουνέλη.
Πηγή: mama365.gr


Έξι μυστικά για έναν σωστό και γρήγορο μεταβολισμό

Έξι μυστικά για έναν σωστό και γρήγορο μεταβολισμό
Η σωστή άσκηση και ο συνεχής υπολογισμός των θερμίδων που καταναλώνουμε, μπορεί να μας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Βασικός μεταβολισμός είναι ο αριθμός των θερμίδων που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός σε κατάσταση ηρεμίας για ένα 24ωρο, ώστε να διατηρηθεί στη ζωή και να εκτελέσει βασικές διεργασίες (π.χ. αναπνοή, χτύπος καρδιάς, κυτταρικές λειτουργίες). Ο Βασικός Μεταβολισμός αντιπροσωπεύει μάλιστα το 75% των ημερήσιων θερμιδικών αναγκών.
Συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας, του ύψους, του βάρους και της φυσικής δραστηριότητας, προκύπτει η εκτιμώμενη ενεργειακή κατανάλωση, δηλαδή ο αριθμός των θερμίδων που χρειαζόμαστε ημερησίως με βάση τους παραπάνω παράγοντες.
Παρ΄ολα αυτά τις περισσότερες φορές είτε λόγω της καθιστικής ζωής, είτε της λόγω της κακής διατροφής μας, ο μεταβολισμός μας «τρελαίνεται», αποσυντονίζοντας τον οργανισμό μας. Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτο;
Ποτέ μην παραλείπετε το πρωινό σας γεύμα. Το λίγο φαγητό το πρωί ενεργοποιεί την καύση των ημερήσιων θερμίδων. Μην καταφεύγετε σε crash δίαιτες καθώς αυτό οδηγεί το σώμα σας στο να κατακρατεί κάθε θερμίδα.
Υπάρχουν 6 μυστικά από ανθρώπους με υψηλό μεταβολισμό που μπορείτε να ακολουθήσετε για να «συρρικνώσετε» τη μέση σας και να βρείτε τη φόρμα σας!
  • Καταναλώστε το σωστό αριθμό θερμίδων
Ο μεταβολισμός είναι η χημική διαδικασία στο σώμα που μετατρέπει το φαγητό που καταναλώνουμε σε καύσιμα. Το αποτέλεσμα: παίρνετε την ενέργεια που σας κρατά κάθε μέρα. Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός σας (BMR) είναι ο αριθμός των θερμίδων που καίει το σώμα σας φυσικά την ημέρα σε κατάσταση ηρεμίας. Γνωρίζοντας τον αριθμό σας είναι το κλειδί, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα γνωρίζετε ακριβώς πόσες θερμίδες καταναλώνετε για να διατηρήσετε το βάρος σας (ή να χάσετε ή να κερδίσετε).
  • Υπολογίστε πόσες θερμίδες καίτε
Φυσικά και δεν κάθεστε όλη μέρα σε ένα καναπέ οπότε για να έχετε μια πιο ακριβή εικόνα, προσθέστε πόσο δραστήρια είστε χρησιμοποιώντας αυτόν τον υπολογιστή: θέλετε να χάσετε βάρος; Κάψτε 500 θερμίδες την ημέρα με το να τρώτε πιο υγιεινά, να γυμνάζεστε λίγο περισσότερο ή στην ιδανική περίπτωση να κάνετε ένα συνδυασμό των δύο. Έτσι θα χάσετε μισό με ένα κιλό την εβδομάδα.
  • Να γυμνάζεστε τακτικά
Η κάρδιο άσκηση 3-5 φορές την εβδομάδα συσχετίζεται με τον υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και όταν είστε εκτός γυμναστηρίου, το σώμα σας συνεχίζει να καίει θερμίδες με γρήγορο ρυθμό.
  • Αποφύγετε να παραμελείτε τα βαράκια όταν ασκείστε
Ένα βαράκι του μισού κιλού ακόμη μπορεί να κάνει διαφορά. Η άρση βαρών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απομακρύνετε τη μείωση του μεταβολισμού που σχετίζεται με την ηλικία.
  • Αποφύγετε να παίρνετε και να χάνετε συνέχεια κιλά
Με αυτόν τον τρόπο «σαμποτάρετε» το μεταβολισμό σας. Όσοι έχουν χαμηλό μεταβολισμό συνήθως είναι αυτοί που χάνουν βάρος, στη συνέχεια το ξαναπαίρνουν και μετά το ξαναχάνουν και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνετε κάθε φορά.
  • Καταναλώστε ένα μικρό σνακ πριν πέσετε για ύπνο
Ξεχάστε ό, τι νομίζατε ότι ξέρατε: να μην τρώτε μετά τις 8 μ.μ. Δύο πρόσφατες μελέτες του Πανεπιστημίου της Φλόριντα διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση 150 θερμίδων περίπου 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο ενισχύουν τον μεταβολισμό σας το πρωί. Για καλύτερα αποτελέσματα, προτιμήστε το σνακ σας να είναι πρωτεΐνη (ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή τυρί κότατζ). Αυτό όμως ισχύει μόνο αν γυμνάζεστε τακτικά!
Πηγή: protothema.gr


Μια σταγόνα θαλασσινού νερού σε μεγέθυνση 25 φορές

Μια σταγόνα θαλασσινού νερού σε μεγέθυνση 25 φορές | Φωτογραφία της ημέρας
Αν χρειαζόσασταν έναν λόγο για να μην πίνετε θαλασσινό νερό, τον βλέπετε μπροστά σας! Ο βραβευμένος φωτογράφος David Liittschwager δημιούργησε αυτή την εικόνα που δείχνει την μικροπανίδα που υπάρχει μέσα σε απλή σταγόνα θαλασσινού νερού. Μεγεθύνοντας το νερό 25 φορές, έδειξε ότι η αλμυρή του γεύση δεν είναι μόνο αλάτι – υπάρχουν βακτήρια, σκουλήκια, αυγά ψαριών, προνύμφες καβουριών, διάτομα και πολλά άλλα ανατριχιαστικά πλάσματα.
http://www.otherside.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory