Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

λάτρεις Tattoo

tattoo_lovers_gather_around_640_01
tattoo_lovers_gather_around_640_02

Τροποποιήσεις του σώματος που είναι εξαιρετικά τρομακτικες

freaky_body_modifications_that_are_super_scary_640_03
freaky_body_modifications_that_are_super_scary_640_04

Δείτε αν σας λείπει ύπνος σε 1 μόλις λεπτό!

8 Τρόφιμα Με «Θανατηφόρα» Μυστικά


Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών δίαιτες, ανάλογα και με τις ανάγκες του καθενός, όμως οι περισσότερες συμφωνούν σε ένα πράγμα: ότι είναι σημαντικό κανείς να καταναλώνει πολλά φρούτα και λαχανικά, να εντάξει τα καλά λιπαρά στη διατροφή του (π.χ. ξηροί καρποί) και να τρώει αρκετά ψάρια.
Κι όμως υπάρχουν αρκετά, φαινομενικά «αθώα» τρόφιμα, τα οποία μπορεί να αποδειχθούν τοξικά για τον οργανισμό σας, αν δεν είστε προσεκτικοί με τον τρόπο που τα καταναλώνετε.
Δείτε παρακάτω οκτώ τρόφιμα, που εντάσσονται στην παραπάνω κατηγορία, όπως τα συγκέντρωσε ο Tyler LeBlanc σε άρθρο του για την ιστοσελίδα modernfarmer.com:
1. Ωμά κόκκινα φασόλια
Όταν είναι μαγειρεμένα τα κόκκινα φασόλια είναι απολύτως «άκακα». Είναι πολύ γνωστά στη μεξικανική κουζίνα και αναφέρονται και ως «νεφροειδή» λόγω του σχήματός τους.
Αν φαγωθούν ωμά, ακόμη και μόλις πέντε όσπρια από αυτά μπορεί να σας προκαλέσουν το αίσθημα ναυτίας, εμετό και διάρροια.
Ο «ένοχος» είναι μια φυσική τοξίνη, που ονομάζεται lectin phytohaemahhlutinin.
Ο καλύτερος τρόπος για να τα μαγειρέψετε είναι να τα μουλιάσετε σε αρκετό νερό και στη συνέχεια να τα βράσετε για 10 λεπτά.
Φροντίστε να βράσουν καλά, καθώς οι επιδράσεις της τοξίνης είναι πιο ισχυρές αν οι κόκκοι ζεσταθούν, αλλά δε φτάσουν στο σημείο βρασμού.

2. Φύλλα από ραβέντι
Μπορεί να πράσινα φυλλώδη λαχανικά να κατέχουν σημαντικό μερίδιο σε πολλές δίαιτες, όμως αυτό δε σημαίνει ότι όλα μπορούν να αντικαταστήσουν το κλασικό μαρούλι.
Τα φύλλα από ραβέντι περιέχουν επικίνδυνα υψηλά επίπεδα οξαλικού οξέος, μια οργανική ένωση που μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στα νεφρά, ακόμη και θάνατο.
Παρότι θα πρέπει να καταναλώσετε σχεδόν 4,5 κιλά από φύλλα για να θέσετε τον εαυτό σας σε πολύ σοβαρό κίνδυνο, καλό θα ήταν να μην «φλερτάρετε» με αυτό το επικίνδυνο οξύ.
Εναλλακτικά, προτιμήστε το ροζ τμήμα του λαχανικού ή απλά επιλέξτε να φάτε σπανάκι.
3. Σπόροι καστορέλαιου (ρετσινόλαδου)
Μπορεί να το βρείτε στις ετικέτες διαφόρων τροφίμων, ανάμεσα σε άλλα συστατικά. Το καστορέλαιο είναι ένα κοινό συντηρητικό τροφίμων και σύμφωνα με τις λαϊκές παραδόσεις αποτελούσε θεραπεία για τη δυσκοιλιότητα.
Οι σπόροι, όμως, αυτού του κοινού ελαίου περιέχουν θανατηφόρες ποσότητες ρικίνης, μια φυσική τοξική ουσία, διάσημη από τη χρήση της στη δολοφονία του Georgi Markov και ως πιθανό χημικό όπλο κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Όταν γίνεται η επεξεργασία για να προκύψει το έλαιο, η τοξίνη αφαιρείται.
Η κατανάλωση ακόμη και τεσσάρων μόλις σπόρων μπορεί να αποβεί μοιραία.
4. Καρύδια Βραζιλίας
Είναι γνωστά για τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία, όμως τα καρύδια Βραζιλίας έχουν ένα «κρυφό μυστικό».
Περιέχουν πάνω από 1.000 φορές περισσότερο ράδιο από τα περισσότερα τρόφιμα και είναι από τα πιο ραδιενεργά φαγώσιμα που μπορείτε να βρείτε στην αγορά.
Αυτό οφείλεται στο απίστευτα βαθύ και πολύπλοκο ριζικό σύστημα του δέντρου στο οποίο μεγαλώνουν, το οποίο απορροφά το φυσικό αυτό στοιχείο από το περιβάλλον έδαφος.
Είναι σημαντικό να σημειώσουμε, ότι παρότι αν φάτε μεγάλες ποσότητες από αυτούς τους νόστιμους κατά τ’ άλλα ξηρούς καρπούς δε θα πεθάνετε, δεν πρόκειται όμως ούτε να αποκτήσετε… υπερδυνάμεις.
5. Star Fruit ή αλλιώς Carambola
Αυτό το φρούτο με το περίεργο σχήμα, που αν κοπεί στη μέση μοιάζει με αστέρι θεωρείται ασφαλής επιλογή για όσους είναι υγιείς, αν όμως υποφέρετε από οποιαδήποτε ασθένεια στα νεφρά ίσως θα έπρεπε να το αποφεύγετε.
Το συγκεκριμένο φρούτο ανακαλύφθηκε πρόσφατα ότι περιέχει μια ουσία, γνωστή ως caramboxin. Όταν καταναλωθεί από ανθρώπους που υποφέρουν από προβλήματα στα νεφρά, μπορεί να προκαλέσει οξεία δηλητηρίαση, επιληπτικές κρίσεις, μέχρι και θάνατο.
6. Πράσινες πατάτες
Όλοι έχουμε αφήσει πατάτες στο ντουλάπι, οι οποίες μετά από λίγο καιρό άρχισαν να βγάζουν φύτρες και η φλούδα τους να γίνεται πράσινη.
Είναι άραγε φαγώσιμες σε αυτήν την περίπτωση; Η απάντηση είναι «ναι» και «όχι».
Το πράσινο χρώμα στη φλούδα της πατάτας σημαίνει συσσώρευση της τοξίνης σολανίνης (solanine). Η κατανάλωση αυτής της τοξίνης μπορεί να προκαλέσει εμετό, διάρροια και σε σπάνιες περιπτώσεις θάνατο.
Αν κόψετε βαθιά κάτω από τη φλούδα της πατάτας, μέχρι να μη βλέπετε άλλο πράσινο χρώμα μπορείτε να καταναλώσετε κανονικά ό,τι έχει απομείνει.
7. Ωμή Cassava ή αλλιώς μανιόκα
Η τροπική αυτή ρίζα έχει μια… σκοτεινή πλευρά. Οι μακριές, αμυλούχες αυτές ρίζες περιέχουν δύο ενώσεις γνωστές ως cyanogenic gylcosides. Αν καταναλωθούν ωμές, το σώμα μας μετατρέπει αυτές τις ενώσεις σε υδροκυάνιο, που είναι ένα θανατηφόρο δηλητήριο.
Μπορείτε να αποφύγετε τις δυσάρεστες επιπτώσεις, αν μουλιάσετε καλά τις ρίζες προτού τις μαγειρέψετε.
8. Hákarl (καρχαρίας Γροιλανδίας)
Είναι γνωστό ως ένα από τα χειρότερα φαγητά του κόσμου. Το παραδοσιακό αυτό ισλανδικό πιάτο ενέχει μεγάλους κινδύνους για την υγεία σας.
Μη έχοντας τη δυνατότητα να ουρήσουν, αυτά τα τεράστια θαλάσσια πλάσματα επεξεργάζονται τα υγρά απόβλητά τους μέσα στους ιστούς του σώματός τους.
Αποξηραμένο και παστό, το κρέας του καρχαρία Γροιλανδίας περιέχει τεράστιες ποσότητες αμμωνίας και trimethyl oxide, που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στα όργανά σας και συμπτώματα μέθης.
Πηγή: Newsbeast.gr


Επαναφορά στη φύση με ολική άλεση!

Όλοι γνωρίζουν την πυραμίδα τροφίμων και ξέρουν ότι τα δημητριακά, στο σύνολό τους, αποτελούν τη βάσημιας ισορροπημένης διατροφής! Πόσοι όμως γνωρίζουν, πραγματικά, τι σημαίνει «δημητριακά ολικής άλεσης» και γιατί αυτά είναι τόσο σημαντικά για την υγεία μας; Τα τελευταία χρόνια συστάσεις όπως «...φρόντισε, τουλάχιστον η μισή ποσότητα των δημητριακών που καταναλώνεις ημερησίως, να είναι δημητριακά ολικής άλεσης...» ή «...έστω και μια μπουκιά σε κάθε γεύμα σου να προέρχεται από δημητριακά ολικής άλεσης...» αποτελούν συνηθισμένη προτροπή έτσι ώστε ο καθένας από εμάς να μπορεί να εξασφαλίσει μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε ποικιλίατροφίμων και θρεπτικών συστατικών.
Ποιά είναι όμως τα δημητριακά ολικής άλεσης;
Θα εκπλαγεί λοιπόν κανείς αν αναλογιστεί ότι δημητριακά ολικής άλεσης μπορεί να είναι το σιτάρι, η σίκαλη, το κριθάρι, το καλαμπόκι, η βρώμη, το ρύζι, το κινόα... αρκεί βέβαια αυτά να καταναλώνονται σαν ολόκληρος καρπός, όπως αυτός υπάρχει στη πρωτογενή του μορφή στη φύση!
Όταν, λοιπόν, απολαμβάνει κανείς ένα μπωλ δημητριακών το πρωί ή ακόμη και το αγαπημένο του ποπ-κορν, βλέποντας μια ταινία, είναι πολύ πιθανό να καταναλώνει δημητριακά ολικής άλεσης, χωρίς απλά να το γνωρίζει! Ως συνειδητοί καταναλωτές, για να επιλέγετε προϊόντα ολικής άλεσης, θα πρέπει να παρατηρήσετε την ετικέτα. Ένα προϊόν που δεν γράφει πουθενά ότι είναι ολικής άλεσης, πολύ πιθανόν να μην είναι! Κοιτάξτε επιπλέον, τη λίστα με τα συστατικά που περιέχει: θα πρέπει να το προσδιορίζει αν έχει σιτηρά ολικής άλεσης λέγοντας πχ σιτάρι ολικής άλεσης, ενώ δίπλα από αυτό θα πρέπει να αναγράφει σε παρένθεση το ποσοστό στο οποίο υφίσταται η ολική άλεση (πχ 20%). Τελευταίο σημείο ελέγχου είναι η σύσταση σε θρεπτικά συστατικά: ένα προϊόν δημητριακών ολικής άλεσης έχει πολλές περισσότερες φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνες και μέταλλα σε σχέση με τα απλά προϊόντα της κατηγορίας.
Κάθε καρπός δημητριακού, στη συγκομιδή του, αποτελείται από τρία βασικά βρώσιμα μέρη, το πίτουρο, το φύτρο και το ενδόσπερμα και από ένα μη βρώσιμο φλοιό που περιβάλει όλα τα παραπάνω και τα προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία και ταπαράσιτα. Το σημαντικό λοιπόν, στα δημητριακά ολικής άλεσης είναι ότι μετά τη συγκομιδή και την επεξεργασία τους, διατηρούν αυτά τα τρία βρώσιμα μέρη που είναι πολύ πλούσια σε υδατάνθρακεςπρωτεϊνες, βασικά θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό, αντιοξειδωτικάβιταμίνες του συμπλέγματος Βμέταλλα και φυτικές ίνες. Αντίθετα, στα επεξεργασμένα δημητριακά, συνήθως αφαιρούνται το πίτουρο και το φύτρο, με αποτέλεσμα να χάνεται περίπου το 25% της πρωτεϊνης που περιέχεται στον καρπό καθώς και άλλα 17 βασικά θρεπτικά συστατικά, ενώ γίνεται εμπλουτισμός σε βιταμίνες και μέταλλα έτσι ώστε η θρεπτική τους αξία να τείνει να πλησιάσει αυτή των δημητριακών ολικής άλεσης.
Οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν συνδέσει την πρόσληψη αντιοξειδωτικών με την κατανάλωση φρούτων και των λαχανικών. Δεν γνωρίζουν όμως, ότι τα δημητριακά ολικήςάλεσης είναι εξίσου σημαντικές πηγές αυτών των ουσιών, ενώ παρέχουν στον οργανισμό και επιπλέον αντιοξειδωτικά που δεν βρίσκονται στα φρούτα και τα λαχανικά! Με τη διαδικασία της ολικής άλεσης, το τελικό προϊόν, παραμένει φυσικό διατηρώντας όμως και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο -πολύτιμα στοιχεία που αντλεί κανείς περισσότερο από τον φλοιό των σιτηρών- αποτελούν μάλιστα, σημαντική πηγήπρόσληψης σιδήρου στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει και για τις φυτικές ίνες που μας βοηθούν να νιώθουμε χορτάτοι αυξάνοντας το αίσθημα κορεσμού.
Λόγω της πλούσιας θρεπτικής αξίας των δημητριακών ολικής άλεσης, προκύπτει και σημαντικό όφελος για την υγεία από τη συστηματική κατανάλωσή τους. Τα τελευταία ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι καθημερινή κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσηςμπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, εγκεφαλικώνεπεισοδίων, καρκίνωνδιαβήτη και παχυσαρκίας. Τα άτομα που καταναλώνουν συστηματικά δημητριακά ολικής άλεσης έχουν χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας, όπως αυτός προσδιορίζεται από το δείκτη μάζας σώματος και το πηλίκο της περιφέρειας μέσης προς γλουτούς. Ακόμη εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα.
Συγκεκριμένα η κατανάλωση 3 μερίδων δημητριακών ολικής άλεσης ημερησίως, μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων κατά 25%, εγκεφαλικών επεισοδίων κατά 37%, διαβήτη τύπου ΙΙ κατά 27% και καρκίνων του πεπτικού συστήματος κάτά 35%.
Συνοψίζοντας, λοιπόν, είναι σημαντικό καθημερινά κανείς να αντικαθιστά όσο το δυνατόν περισσότερα από τα επεξεργασμένα δημητριακά με δημητριακά ολικής άλεσης ώστε και να έρθει πιο κοντά στη φύση αλλά και να εξασφαλίσει στον οργανισμό του όλα τα οφέληπου του προσδίδουν τα δημητριακά!
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory