Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 8 Μαΐου 2014

Τεχνη σε τηγανη

a_pancake_that_is_too_cool_to_eat_640_01
a_pancake_that_is_too_cool_to_eat_640_02

Ασχημες μερες .

situations_where_a_rewind_button_would_come_in_handy_640_01
situations_where_a_rewind_button_would_come_in_handy_640_02

Δείτε τι είναι κρυμμένα σε αυτό το ποδήλατο

genius_upgrade_01
genius_upgrade_02

Ασκήσεις Για… Αγύμναστους

Ασκήσεις για... αγύμναστους
Γυμναστική στο σπίτι για βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων, σε ό,τι έχει να κάνει με τη γυμναστική. Εκείνοι που είναι φανατικοί οπαδοί της… κάτι που φαίνεται και στο (υπερβολικά γυμνασμένο) σώμα τους, εκείνοι που τους αρέσει να γυμνάζονται (αλλά δεν θα τρελαθούν κιόλας αν χάσουν μια μέρα μάθημα) και εκείνοι που δεν έχουν κουνήσει ποτέ ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι!
Στη Μ. Βρετανία, για παράδειγμα, το ποσοστό των ανθρώπων της τελευταίας κατηγορίας δεν είναι καθόλου αμελητέο και αγγίζει το 30%, όπως αναφέρει δημοσίευμα του BBC, επικαλούμενο μια έρευνα της εταιρείας Mintel.
Αν ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία και αναζητάτε έναν εύκολο τρόπο, για να ξεσηκωθείτε από τους καναπέδες και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, χωρίς ωστόσο να χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα ή να βγείτε από την «ασφάλεια» του σπιτιού σας… συνεχίστε να διαβάζετε!
Απλές ασκήσεις για… αγύμναστους:
1. Κάντε ελαφρύ τζόκινγκ πάνω και κάτω στις σκάλες πέντε φορές. Δε χρειάζεται να αφιερώσετε ώρες ολόκληρες για τη γυμναστική. Αρκούν και μερικά έντονα ξεσπάσματα για να ωφελήσετε τη φυσική σας κατάσταση. Σύμφωνα με την fitness guru Rosemary Conley, το ελαφρύ τζόκινγκ στις σκάλες είναι ιδανικό, γιατί «είναι δωρεάν, είναι εύκολο, δεν παίρνει πολύ ώρα και αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς».
2. Κάντε τη… σανίδα. Κοιτάξτε το πάτωμα, «κλειδώστε» τα χέρια σας σε σχήμα L (ορθή γωνία), τεντώστε τα πόδια σας και σφίξτε τους γλουτούς σε μια ευθεία με το υπόλοιπο σώμα… σα μια σανίδα. Είναι η ιδανική άσκηση για να ενδυναμώσετε τον κορμό σας, σύμφωνα με τον Elliot Lake, γενικό διευθυντή του Bootcamp Pilates. «Προσπαθήστε να κρατηθείτε σε αυτή τη στάση για 30 δευτερόλεπτα (δύο επαναλήψεις), τρεις φορές την εβδομάδα. Θα γυμνάσετε τους μύες στο στομάχι, την πλάτη, τους γοφούς και τους γλουτούς. Θα βελτιωθεί η στάση του σώματός σας και η γενικότερη δύναμη των μυών γύρω από τη σπονδυλική σας στήλη».
3. Βάλτε ηλεκτρική σκούπα. «Είναι μία από τις πιο δύσκολες οικιακές εργασίες, και μπορείτε να ιδρώσετε αρκετά.
Μπορείτε ακόμη να πλύνετε μόνοι σας το αυτοκίνητό σας, ενώ αν έχετε κήπο μια ακόμη καλή άσκηση είναι να κουρέψετε το γκαζόν. Και οι τρεις αυτές δραστηριότητες θα αυξήσουν τους καρδιακούς παλμούς. Προσπαθήστε συνολικά να φτάσετε τα 150 λεπτά αεροβικών ασκήσεων την εβδομάδα» προτείνει ακόμη η Conley.
4. Γράψτε την αλφαβήτα με το πόδι σας. Μία ακόμη από τις ανέξοδες μεθόδους γυμναστικής που προτείνει η Conley είναι η εξής: «Καθίστε στον καναπέ, προς την έξω πλευρά του μαξιλαριού, σηκώστε το ένα σας πόδι και γράψτε την αλφαβήτα στον αέρα με το μεγάλο σας δάχτυλο. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι. Είναι μια πολύ απλή άσκηση που μπορείτε να δοκιμάσετε ακόμη κι όταν χαζεύετε κάτι στην τηλεόραση».
5. Βάλτε ξυπνητήρι. Φροντίστε να βάλετε ένα ξυπνητήρι, που θα σας υπενθυμίζει ότι έχει έρθει η ώρα να σηκωθείτε από τον καναπέ και να περπατήσετε λιγάκι, λέει η Dr Lauren Sherar, λέκτορας φυσικής αγωγής και δημόσιας υγείας στο πανεπιστήμιο Loughborough. «Ρυθμίστε το ξυπνητήρι ανά τακτά χρονικά διαστήματα και περπατήστε για πέντε λεπτά. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι η καθιστική ζωή μειώνει το προσδόκιμο όρο ζωής. Το να σηκώνεστε και να περπατάτε για πέντε λεπτά κάθε μισή ώρα είναι ένας πολύ εύκολα επιτεύξιμος στόχος».
Πηγή: Newsbeast.gr

Για να μην πιτσιλάει το λάδι στο τηγάνι

Για να μην εξελιχθεί το τηγάνισμα σε επικίνδυνο “άθλημα”, πάρτε τα μέτρα σας!
1. Φροντίστε τα υλικά που θα τηγανίσετε να είναι όσο πιο στεγνά γίνεται.
2. Αξίζει να περιμένετε λίγο να στεγνώσουν οι πατάτες από το πλύσιμο, να στραγγίξουν τα καλαμαράκια κ.λπ.
3. Mπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ειδική πυκνή σίτα για το τηγάνι.
4. Αν δεν την έχετε διαθέσιμη, λίγο αλάτι (μια κουταλιά περίπου) στην μέση του τηγανιού την ώρα που ζεσταίνεται το λάδι κάνει αρκετά καλή δουλειά.
5. Προσθέστε στο καυτό λάδι μερικές οδοντογλυφίδες τις οποίες βέβαια θα αφαιρέσετε πριν το σερβίρισμα του φαγητού.
Πηγή: neadiatrofis.gr


Τα 5 πιο παράξενα γιατροσόφια απ’ όλο τον κόσμο!

Πώς θα αντιδρούσατε αν κάποιος σας πρότεινε να πιείτε ζεστή μπίρα για να σταματήσει ο βήχας και παγάκια για να σας περάσει ο λόξιγκας;
Ίσως να σας φαίνονται παράξενα, ωστόσο είναι μόνο δύο από τα πολλά γιατροσόφια, παραδοσιακής ιατρικής από όλο τον κόσμο, που φαίνεται πως… λειτουργούν!
Σας παρουσιάζουμε πέντε από αυτά!
  • Νορβηγία: Παγάκια για τον λόξιγκα
Για να τον σταματήσουν, οι Νορβηγοί παίρνουν λίγο χιόνι ή ένα παγάκι και το ακουμπούν στον λαιμό τους, στο σημείο που ονομάζουμε «μήλο του Αδάμ».
Λειτουργεί;
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο πάγος στο συγκεκριμένο σημείο, απ’ όπου περνούν νεύρα που καταλήγουν στο διάφραγμα, μπορεί να διακόψει τον άξονα επικοινωνίας ανάμεσα στον εγκέφαλο και το διάφραγμα, με αποτέλεσμα να σταματήσει ο λόξιγκας.
  • Ρωσία: Ζεστή μπίρα για τον βήχα
Όταν βήχουν οι Ρώσοι συνηθίζουν να πίνουν ένα ποτήρι ζεστή μπίρα.
Λειτουργεί;
Όπως όλα τα ζεστά ροφήματα, η μπίρα προκαλεί υπεραιμία στον λαιμό και έτσι κινητοποιούνται αμέσως οι μηχανισμοί άμυνας του οργανισμού στη συγκεκριμένη περιοχή και καταπολεμούνται ευκολότερα οι τοπικές λοιμώξεις.
  • Χαβάη: Ανανάς για τους κάλους
Οι κάτοικοι των νησιών της Χαβάης συνηθίζουν να τοποθετούν ένα κομμάτι από τον φλοιό ανανά πάνω στους κάλους.
Λειτουργεί;
Σύμφωνα με τους ειδικούς έχει ήπιες απολεπιστικές ιδιότητες και αντισηπτική δράση, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται στα σημεία που το δέρμα είναι σκληρό.
  • Γαλλία: Τσένταρ για υγιή δόντια
Οι Γάλλοι λατρεύουν το τσένταρ όχι μόνο για τη γεύση του, αλλά και για το καλό των δοντιών τους.
Λειτουργεί;
Έχει αποδειχθεί ότι περιέχει ουσίες που ενισχύουν την αδαμαντίνη των δοντιών και εξουδετερώνουν τη δράση της οδοντικής μικροβιακής πλάκας.
  • Σικελία: Λεμόνι για την αφηρημάδα
Οι Σικελοί πιστεύουν πως είναι αντίδοτο στην πνευματική κόπωση και την ελλειμματική προσοχή.
Λειτουργεί;
Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι έντονες μυρωδιές προκαλούν διέγερση του ιππόκαμπου, του κέντρο του εγκεφάλου που ελέγχει τόσο την αίσθηση της όσφρησης όσο και την ικανότητα της συγκέντρωσης.
Πηγή: onmed.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory