Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Street Art

blue_sky_painters_01

Τρελά σχέδια δωματίων .

Crazy δωμάτιο Σχέδια 19 Top 20 Σχέδια Crazy Room [ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ]
Crazy δωμάτιο Σχέδια 18 Top 20 Σχέδια Crazy Room [ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ]

Φωτογραφίες του χιονιού

Νιφάδες χιονιού συλλαμβάνεται από Alexey Kljatov Αυτά Απίστευτο Close Up Φωτογραφίες του χιονιού είναι η πιο όμορφη Θα δείτε ποτέ

Οι μυρωδιές που θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας

Για τους περισσότερους ανθρώπους, μια μυρωδιά είναι κάτι παραπάνω από μια αρωματική ουσία, είναι ανάμνηση. Αυτό δεν είναι σύμπτωση. Η όσφρηση συνδέεται άμεσα με το συναισθηματικό κέντρο του εγκεφάλου μας. Σε αντίθεση με την αφή ή την γεύση, τα αρώματα συσχετίζονται άμεσα με τις εμπειρίες του παρελθόντος.
Αλλά εκτός από το “ξύπνημα” των αναμνήσεων, ορισμένες μυρωδιές μπορούν να κάνουν καταπληκτικά πράγματα για το μυαλό και το σώμα μας. Από την ανακούφιση από το στρες μέχρι την ανακούφιση από τον πονοκέφαλο, ορισμένα αρώματα έχουν τον τρόπο να μας κάνουν να νιώθουμε ευχάριστα.
  • Λεβάντα: Θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε
Μπορεί να βοηθήσει το μυαλό και το σώμα σας να ηρεμήσει σχεδόν αμέσως. Αλλά ίσως το πιο χρήσιμο πλεονέκτημά της είναι η ικανότητά της να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Σε μια έρευνα σε 42 φοιτητές, διαπιστώθηκε ότι το άρωμα της λεβάντας βοήθησε σημαντικά στον περιορισμό προβλημάτων στον ύπνο, καθώς και των συμπτωμάτων κατάθλιψης.
  • Κανέλα: Θα ακονίσει το μυαλό σας
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Wheeling διαπίστωσαν ότι εκείνοι που πήραν μια μυρωδιά από κανέλα είχαν βελτιωμένες νοητικές λειτουργίες όπως η οπτικοακουστική αντίδραση, η μνήμη και η συγκέντρωση.
  • Έλατο: Μειώνει το στρες
Μια ιαπωνική έρευνα, έδειξε ότι οι συμμετέχοντες που πήγαν για μια βόλτα μέσα από δάση ελάτων παρουσίασαν σημαντικά λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης και μειωμένα επίπεδα στρες. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα αγχώδη άτομα είχαν μεγαλύτερο αίσθημα χαλάρωσης εξαιτίας του αρώματος του ελάτου.
  • Φρεσκοκομμένο γρασίδι: Θα σας κάνει χαρούμενους
Ερευνητές διαπίστωσαν ότι μια χημική ουσία που απελευθερώνεται από το φρεσκοκομμένο γρασίδι μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται χαρούμενοι και χαλαροί. Μάλιστα, η συγκεκριμένη μυρωδιά είναι τόσο ισχυρή ώστε επιστήμονες νευρολογίας δημιούργησαν ένα άρωμα για σπρέι χώρου που μοιάζει με τη μυρωδιά του φρεσκοκομμένου γρασιδιού.
  • Κιτρώδεις μυρωδιές: Θα σας κάνουν να νιώσετε γεμάτοι ενέργεια
Μυρωδιές όπως αυτές του λεμονιού και του πορτοκαλιού μπορεί να δώσουν μια ώθηση στην ενέργειά σας και να σας θέσουν σε εγρήγορση.
  • Βανίλια: Χαλάρωση και ευχάριστες σκέψεις
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε στα Πρακτικά της συνόδου Χημικών Αισθήσεων (ISOT / JASTS 2004), οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η μυρωδιά της βανίλιας αύξησε τα συναισθήματα της χαράς και της χαλάρωσης στους συμμετέχοντες. Τα αποτελέσματα μετρήθηκαν μέσω της “χαρτογράφησης” της διάθεσης των συμμετεχόντων, διαδικασία η οποία περιελάμβανε τα συναισθήματα που κυμαίνονται από την ευτυχία και την παρότρυνση μέχρι την απάθεια και τον εκνευρισμό.
  • Κολοκύθα: Αφροδισιακή μυρωδιά!
Σε έρευνα που διεξήχθη από το ερευνητικό ίδρυμα “Smell & Taste”, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το 40% των αντρών ανταποκρίθηκε με ανεβασμένα ερωτικά συναισθήματα όταν στην μυρωδιά της κολοκύθα, ειδικά όταν συνδυάζεται με λεβάντα.
  • Μέντα: Βελτιώνει την συγκέντρωση και την προσοχή
Μια μικρή έρευνα από το πανεπιστήμιο Wheeling έδειξε ότι η μυρωδιά της μέντας συνδέεται με βελτίωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας.
Πηγή: onmed.gr


Πώς Θα Ξεπαγώσετε Σωστά Τα Τρόφιμα

Η κατάψυξη είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συντηρήσετε διάφορες κατηγορίες τροφίμων, όπως κρέας, λαχανικά και φρούτα.
Ο καλύτερος τρόπος για να συντηρήσετε το κρέας στην κατάψυξη και να μειώσετε τις πιθανότητες να αναπτυχθούν βακτήρια κατά τη διαδικασία του ξεπαγώματός του είναι ο εξής:
Το πιο σημαντικό που πρέπει να θυμάστε, είναι ότι πρέπει να προστατεύσετε το κρέας από την έκθεσή του στον αέρα. Τυλίξτε το κρέας πολύ σφιχτά είτε μέσα σε πλαστική μεμβράνη, είτε σε ειδικό χαρτί κατάψυξης. Στη συνέχεια τυλίξτε το «πακέτο» σε ένα φύλλο αλουμινόχαρτου και βάλτε το μέσα σε μια ειδική σακούλα για κατάψυξη.
Αν ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία, το κρέας μπορεί να διατηρηθεί μέσα στην κατάψυξη για τουλάχιστον τρεις μήνες.
Η απόψυξη των τροφίμων είναι επίσης μια διαδικασία, που απαιτεί μεγάλη προσοχή για την αποφυγή ανάπτυξης βακτηρίων και δεν είναι ίδια για όλα τα τρόφιμα.
Αποφύγετε τη θερμοκρασία δωματίου
Πρέπει να θυμάστε ότι η «επικίνδυνη ζώνη» για την ανάπτυξη βακτηρίων είναι οι θερμοκρασίες από 5 έως 60 βαθμούς Κελσίου. Επομένως η «θερμοκρασία δωματίου» δεν είναι η κατάλληλη για να ξεπαγώσετε τα τρόφιμα, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας lifehacker.com.
Βάλτε τα κατεψυγμένα τρόφιμα στο ψυγείο
Μπορείτε να το κάνετε με: κρέας, φρούτα, κάποια λαχανικά και κατεψυγμένα φαγητά
Είναι μία από τις πιο κοινές τεχνικές απόψυξης τροφίμων και μία από τις πιο ασφαλείς.
Βγάζετε το κατεψυγμένο τρόφιμο από την κατάψυξη και το βάζετε στο ψυγείο. Μπορεί η διαδικασία απόψυξης να διαρκεί περισσότερο, όμως χάρη στο κρύο περιβάλλον του ψυγείου δε θα αναπτυχθούν βακτήρια.
“Κρύο ντους”
Μπορείτε να το κάνετε με: κρέας, φρούτα
Αν σκοπεύετε να μαγειρέψετε τα τρόφιμα αμέσως και πρέπει να τα ξεπαγώσετε γρήγορα, τότε μπορείτε να τους κάνετε ένα «κρύο ντους» κάτω από κρύο νερό.
Φροντίστε να είναι τυλιγμένα καλά μέσα σε πλαστική σακούλα και να μην υπάρχουν διαρροές καθώς θα τα βυθίστε μέσα στο κρύο νερό.
Θα πρέπει να αλλάζετε το νερό κάθε περίπου μισή ώρα, ενώ η διαδικασία απόψυξης μπορεί να κρατήσει μέχρι και τρεις ώρες, ανάλογα με το μέγεθος του τροφίμου.
Μόλις ξεπαγώσει το τρόφιμο πρέπει να το μαγειρέψετε αμέσως. Δε μπορείτε να το ξαναβάλετε στην κατάψυξη.
“Ζεστό ντους”
Μπορείτε να το κάνετε με: λεπτά κομμάτια κρέατος, φρούτα
Αν βιάζεστε πολύ, τότε μπορείτε να ξεπαγώσετε κρέας με ζεστό νερό, ιδανικά στους 60 βαθμούς Κελσίου.
Η συγκεκριμένη τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε λεπτά κομμάτια κρέατος, τα οποία θα πρέπει να μαγειρέψετε αμέσως μετά.
Βάλτε το στα μικροκύματα
Μπορείτε να το κάνετε με: λεπτά κομμάτια κρέατος, φρούτα, κάποια λαχανικά και κατεψυγμένα φαγητά
Αυτή τη μέθοδο πρέπει να τη χρησιμοποιήσετε μόνο αν θέλετε να μαγειρέψετε κάτι άμεσα.
Θα πρέπει να έχετε κάνει όλη την προετοιμασία από πριν, προτού γυρίσετε το διακόπτη του φούρνου μικροκυμάτων στην ένδειξη «απόψυξη».
Φυσικά, θα πρέπει να αφαιρέσετε οτιδήποτε πλαστικό και να τοποθετήσετε το κρέας σε ένα ειδικό σκεύος για το φούρνο μικροκυμάτων.
Ρίξτε λίγο ξύδι
Μπορείτε να το κάνετε με: κρέας
Μπορείτε να επισπεύσετε τη διαδικασία της απόψυξης ενός τροφίμου αν βάλετε λίγο ξύδι. Επίσης, το κρέας θα γίνει πιο μαλακό.
Ξεβγάλετε με νερό προτού μαγειρέψετε.
Μαγειρέψτε κατ’ ευθείαν
Μπορείτε να το κάνετε με: όλα τα λαχανικά
Τα κατεψυγμένα λαχανικά μπορείτε να τα ρίξετε απ’ ευθείας στη κατσαρόλα, χωρίς να χρειάζεται να τα ξεπαγώσετε πρώτα.
Πηγή: news.gr


5 λόγοι που δεν μπορείτε να απαλλαγείτε από το «σωσίβιο»

5 λόγοι που δεν μπορείτε να απαλλαγείτε από το «σωσίβιο»
Δείτε τι μπορεί να φταίει!
  • 1. Η ηλικία
Όσο μεγαλώνουμε, αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο το σώμα μας επεξεργάζεται το λίπος. Τόσο στους άνδρες όσο και τις γυναίκες ο μεταβολικός ρυθμός μειώνεται με την πάροδο των ετών. Με άλλα λόγια, χρειαζόμαστε λιγότερες θερμίδες σε καθημερινή βάση. Ειδικότερα για τις γυναίκες, η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς είναι συχνή μετά την εμμηνόπαυση, λόγω μεταβολών στη λειτουργία των ορμονών.
  • 2. Το είδος της γυμναστικής
Η γυμναστική τύπου cardio κάνει θαύματα για την καρδιά μας, δε μας βοηθά όμως να κάψουμε λίπος. Αντιθέτως, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης συμβάλλουν στην ενίσχυση της μυϊκής μάζας κι έτσι το σώμα μας καταναλώνει περισσότερες θερμίδες.
  • 3. Οι επεξεργασμένες τροφές
Το λευκό ψωμί, τα κρακεράκια, τα πατατάκια και η ζάχαρη πυροδοτούν τη φλεγμονή σε ολόκληρο το σώμα μας. Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς συνδέεται άμεσα με τη φλεγμονή κι έτσι οι επεξεργασμένες τροφές μάς εμποδίζουν να απαλλαγούμε από το ενοχλητικό σωσίβιο. Αντίθετα, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα προϊόντα ολικής άλεσης περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες που καταπολεμούν τη φλεγμονή.
  • 4. Τα (λάθος) λιπαρά
Το σώμα μας δεν αντιδρά με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα είδη λιπαρών. Τα κορεσμένα λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκονται στο κρέας και τα γαλακτοκομικά, συμβάλλουν στο κοιλιακό λίπος. Τα μονοακόρεστα λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο και το αβοκάντο, και ορισμένα πολυακόρεστα λιπαρά, κυρίως τα Ω-3 λιπαρά οξέα, εξουδετερώνουν τις αρνητικές επιπτώσεις της φλεγμονής κι έτσι αποτρέπουν τη συσσώρευση του λίπους στην κοιλιά.
  • 5. Το στρες
Είναι γνωστό πως το στρες μας «σπρώχνει» στο ψυγείο και μάλιστα μας κάνει πιο επιρρεπείς στα γλυκά και τα παχυντικά γεύματα. Παράλληλα, όμως, η ορμόνη του στρες (κορτιζόλη) αυξάνει τις ποσότητες λίπους που αποθηκεύει το σώμα μας.
Πηγή: onmed.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory