Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

Η Αναρρίχηση μιας γατας .

the_mountain_climbing_cat_640_03
the_mountain_climbing_cat_640_04

ποτε μπορείτε να πείτε ότι είναι σίγουρα το καλοκαίρι

ways_you_can_tell_it_is_definitely_summer_640_01
ways_you_can_tell_it_is_definitely_summer_640_02

Πώς οι μύγες εκτρέφονται για τη διατροφή στην Ισλανδία

how_flies_are_farmed_for_food_in_iceland_640_10
how_flies_are_farmed_for_food_in_iceland_640_11

Τι να φάτε, μία μέρα πριν βγείτε στην παραλία!

Ας είμαστε ειλικρινείς: Η γυναίκα είναι το ωραίο φύλο, κάτι που σημαίνει ότι εκ φύσεως θέλουμε να αρέσουμε και φυσικά να προκαλούμε το θαυμασμό! Όταν βέβαια αυτό γίνεται χωρίς υστερίες, με φυσιολογικές και απλές μεθόδους και τεχνικές, τότε όλα καλά!
Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, δηλαδή του ναρκισσισμού που κουβαλάμε στα γονίδιά μας, η πρώτη επίσκεψη στην παραλία, με μαγιό φυσικά, φαντάζει σαν κάτι τρομακτικό και αγχωτικό! Είναι κάτι σαν προσωπικό στοίχημα, είναι αν θέλετε η ώρα της αλήθειας, που περιμένουμε με αγωνία να δούμε το τρομαγμένο βλέμμα της κολλητής μας καρφωμένο στην κυτταρίτιδα και την κοιλιά μας που πετάει!
Η πείρα μας, και φυσικά η παρατηρητικότητά μας, μας έχει διδάξει, ότι ακόμα κι αν είσαι η Irina Shayk, ok λίγο υπερβάλουμε, μία μικρή ανασφάλεια, μέχρι να μαυρίσεις και να καλυφθούν τα πολλά, πάντα θα την έχεις! Εμείς λοιπόν, επειδή σίγουρα δεν μπορούμε να πάρουμε μπογιά και να σας κάνουμε καφέ, σας έχουμε ένα πλήρες διατροφικό πρόγραμμα, για να καταναλώσετε, την μέρα πριν βγείτε στην παραλία, ώστε το σώμα σας να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Δώστε βάση παρακαλώ:
Πρωινό: Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα smoothie που θα περιέχει παπάγια και τζίντζερ. Οι 2 αυτές τροφές, έχουν την ικανότητα να μειώνουν το πρήξιμο και την κατακράτηση.
Δεκατιανό: Ψητά φασόλια σόγιας! Θα τα βρείτε στα super market, και πραγματικά κάνουν θαύματα!
Μεσημεριανό: Μία σαλάτα με λάχανο και μήλο! ΟΙ 2 αυτές τροφές είναι αντιοξειδωτικές και πιστέψτε μας θα σας χορτάσουν και με το παραπάνω! Για έξτρα πρωτείνη προσθέστε ψητό ψάρι ή κοτόπουλο.
Σνακ: Δεν υπάρχει καλύτερο από φρέσκα κεράσια! Περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης Α, καλίου και μαγνησίου!
Βραδινό: Σούπα βελουτέ από αγγούρι και αβοκάντο! Είναι νόστιμη, ελαφριά και καταπολεμά την κατακράτηση και το πρήξιμο στην κοιλιακή περιοχή!
Επιδόρπιο: Φυσικά και έχουμε από αυτό! Τι καλύτερο από παγωτό μάνγκο, το οποίο και θα σας δροσίσει και θα σας δώσει ελάχιστες θερμίδες. Υ.Γ: Είναι πεντανόστιμο!
Πηγή: queen.gr


Τι είναι η ακμή και πως δημιουργείται;

Η ακμή (λατινική ονομασία Acne Vulgaris) είναι μια αρκετά κοινή δερματική πάθηση που πλήττει κυρίως τους νέους ανθρώπους. 

Σύμφωνα με τις στατιστικές 9 στις 10 περιπτώσεις παρατηρούνται σε νεαρές ηλικίες και κυρίως στην εφηβεία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να εμφανιστεί και αργότερα σε ενήλικα άτομα. 

Η κοινή ακμή συνήθως επηρεάζει το πάνω μέρος του σώματος και κυρίως το πρόσωπο. Αυτός είναι και ο συνηθέστερος τύπος της. Άλλα είδη είναι η μετεφηβική ή η κυστική ακμή. 

Συμπτώματα και αιτίες εμφάνισης


Τα συμπτώματα της ακμής είναι συνήθως εξανθήματα ή σπυράκια τα οποία οδηγούν σε κόκκινα σημάδια τα οποία με τον καιρό μπορεί να γίνουν ουλές. 

Σπυράκια από ακμήΤα σπυράκια περιέχουν σμήγμα (πύον) καθώς από τον ορισμό της η ακμή χαρακτηρίζεται ως φλεγμονή των σμηγματογόνων αδένων. 

Τα συμπτώματα αυτά συχνά βελτιώνονται γύρω στην ηλικία των 20 ετών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να μείνουν μόνιμα σημάδια. 

Αν και δεν είναι ξεκάθαροι οι λόγοι δημιουργίας της ακμής μερικοί παράγοντες που φαίνονται να ευνοούν την εμφάνισή της περιλαμβάνουν: 

• ορμονικές διαταραχές 
• κληρονομικότητα 
• άγχος/στρες 
• διατροφή 
• αλλεργίες 
• βακτηριακές ή άλλου είδους λοιμώξεις 
• φάρμακα και χημικές ενώσεις 

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η ακμή προσβάλλει κυρίως νέους ανθρώπους και ιδιαίτερα τους εφήβους. 

Δεδομένου ότι τα παιδιά σε αυτή την ηλικία έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, η ακμή μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε κατάθλιψη

Για αυτό το λόγο η αντιμετώπισή της πρέπει να είναι άμεση και όσο πιο αποτελεσματική γίνεται. 

Πως όμως αντιμετωπίζεται η ακμή;


Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε προτείνει κάποιες συμβουλές για την αντιμετώπισή της ακμής

Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή κυρίως με προϊόντα που περιέχουν σαλικυλικό οξύ και κατάλληλη διατροφή

Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η καταπολέμηση του στρες και η ήπια άσκηση η οποία θα βοηθήσει και στην ψυχολογική ανάταση του ατόμου.

Τέλος η σωστή καθαριότητα και φροντίδα της περιοχής βοηθάει να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες να μείνουν μόνιμα σημάδια. 

Επομένως υπάρχουν πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς μόνος του προκειμένου να βελτιώσει την κατάσταση. 

Ο δερματολόγος είναι αρμόδιος για να δώσει την κατάλληλη θεραπεία


Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να αμελήσει την επίσκεψη σε κάποιον ειδικό δερματολόγο καθώς αυτός θα δώσει την κατάλληλη θεραπεία σε κάθε περίπτωση. 

Γιατί δεν κάνει να τρώμε τα κουκούτσια από κάποια φρούτα;

Τα κουκούτσια ή οι σπόροι αν προτιμάτε, μπορεί να είναι ιδιαιτέρως σπαστικά σε κάποιες περιπτώσεις (βλ. καρπούζι), ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την χρησιμότητα τους. 

Εκτός από το γεγονός ότι τα φυτά δεν θα μπορούσαν ναπολλαπλασιαστούν χωρίς αυτά, τα κουκούτσια είναι και μια πολύ σημαντική πηγή τροφής! 

Αν κάνει κανείς μια πρόχειρη καταγραφή, θα δει ότι καταναλώνει καθημερινά πολύ περισσότερα "κουκούτσια" από ότι φαντάζεται! 

Τα κουκούτσια του σύκου ή της φράουλας τρώγονταιΤα πιο προφανή είναι οι σπόροι φρούτων όπως φράουλες, σύκα, ακτινίδια, μούρα κλπ ή λαχανικών όπως ντομάτες, αγγούρια, κολοκυθάκια και πάει λέγοντας... 

Αλήθεια έχουμε σκεφτεί ποτέ όμως ότι ακόμη και τα φασόλια ή ο αρακάς είναι ουσιαστικά σπόροι; Το ίδιο και όλοι οι ξηροί καρποί. 

Άσχετα αν για διατροφικούς λόγους τα βάζουμε σε χωριστές κατηγορίες, τόσο τα όσπρια όσο και οι ξηροί καρποί στην ουσία είναι οι σπόροι, δηλαδή τα κουκούτσια των αντίστοιχων φυτών. 

Το μπούκοβο είναι κι αυτό κουκούτσιΕπίσης, τα περισσότερα καρυκεύματα όπως τα διάφορα είδη πιπεριού (μαύρο κόκκινο, πράσινο), ο κόλιανδρος, ο γλυκάνισος κλπ είναι στην πραγματικότητα κι αυτά σπόροι. 

Ακόμη και το μπούκοβο δεν είναι τίποτε άλλο από τα σποράκια της καυτερής πιπεριάς

Αλλά τι καθορίζει αν ένα κουκούτσι τρώγεται;


Οι δυο σημαντικότεροι παράγοντες που καθορίζουν αν μια τροφή τρώγεται είναι αφενός η γεύση της και αφετέρου το κατά πόσο επηρρεάζει την υγεία μας. 

Για παράδειγμα οι σπόροι που αναφέραμε πιο πάνω είναι εκτός από νόστιμοι, πολύ θρεπτικοί και μασιούνται εύκολα. Το κυριότερο όμως είναι ότι ο οργανισμός μας μπορεί να τους χωνέψει! 

Αν αναλογιστούμε τώρα κουκούτσια που δεν τρώγονται δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε και το γιατί. Κουκούτσια πχ από ροδάκινα, βερύκοκα, κεράσια κλπ είναι είτε πολύ μεγάλα για να τα καταπιούμε, είτε πολύ σκληρά για να τα μασήσουμε, είτε και τα δύο. 

Τα κουκούτσια του βερύκοκου δεν τρώγονται


Επομένως δεν τρώμε κουκούτσια που δεν μπορούν να χειριστούν τα δόντια ή το στομάχι μας. Επίσης αποφέυγουμε αυτά που έχουν κακή γεύση ή μπορεί να μας προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα υγείας. 

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να φάνε ντομάτες ή σύκα γιατί τα μικρά και αθώα σποράκια τους δημιουργούν πρόβλημα στην πέψη!


Ευτυχώς ο άνθρωπος έχει μάθει εμπειρικά μέσα στην πορεία του χρόνου ποιες τροφές τρώγονται και ποιες όχι. 
http://coolweb.gr/trome-koukoutsia-frouta/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory