Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 1 Ιουνίου 2014

Ασχημη μερα .

there_is_some_sht_you_just_cant_prepare_for_640_01
there_is_some_sht_you_just_cant_prepare_for_640_02

Οι Εικόνες αξίζουν πολύ περισσότερο από τα λόγια

pictures_are_worth_much_more_than_words_640_01
pictures_are_worth_much_more_than_words_640_02

Οι Βραζιλιάνοι δεν είναι ευχαριστημένοι να έχουνε το Παγκόσμιο Κύπελλο στη χώρα τους

brazilians_are_not_happy_to_have_the_world_cup_in_their_country_640_03
brazilians_are_not_happy_to_have_the_world_cup_in_their_country_640_04

Οι καυτερές πιπεριές παρατείνουν τη ζωή

Οι καυτερές πιπεριές παρατείνουν τη ζωή
Όσοι λατρεύουν τα καυτερά μπαχαρικά, και ειδικά τις καυτερές πιπεριές (τσίλι) έχουν έναν ακόμη λόγο –πέρα από τις γευστικές τους προτιμήσεις- για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους πιάτα.

Σύμφωνα με ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, τα καυτερά παρατείνουν τη ζωή, μπλοκάροντας την ικανότητα του σώματος να νιώθει πόνο. Και φυσικά, αυτό μπορεί να το πετύχει κανείς… τρώγοντας πολλές καυτερές πιπεριές.

Οι ερευνητές έκαναν πειράματα σε ποντίκια, τα οποία έδειξαν ότι όταν τα σήματα πόνου σταμάτησαν να φτάνουν στον εγκέφαλό τους, αυτό είναι ως αποτέλεσμα να παρατηρείται παράταση της ζωής τους.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν «τα ζώα που δε μπορούν να παράγουν την πρωτεΐνη TRPV1 (αυτή που μας κάνει έχουμε την αίσθηση του πόνου) παρουσίαζαν εξαιρετικά μακρά διάρκεια ζωής». 

Και όχι μόνο εμφάνιζαν παρατεταμένη διάρκεια ζωής κατά 14%, αλλά ήταν και πιο υγιή, καθώς εμφάνιζαν καρκίνο με χαμηλότερη συχνότητα, ενώ και η μνήμη τους εξασθενούσε λιγότερο με το πέρασμα του χρόνου.

Έκαιγαν περισσότερες θερμίδες χωρίς να ασκούνται πιο πολύ από το συνηθισμένο, ενώ ο μεταβολισμός τους –συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς τους να επεξεργάζονται τη ζάχαρη- παρέμενε «νεανικός» στη μετέπειτα ζωή τους.

Αυτό, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Cell, θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail.

Ο φραπέ συμβάλει στην αντιοξειδωτική μας προστασία

Ο φραπέ συμβάλει στην αντιοξειδωτική μας προστασία
Ο καφές αποτελεί μέρος του πρωινού μας τελετουργικού, σχεδόν όσο και το βούρτσισμα των δοντιών ή το στρώσιμο του κρεβατιού. 

Μας δίνει ενέργεια, ακονίζει το μυαλό μας και μας παρέχει την απαραίτητη «ώθηση» για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής. Κι αυτό χάρη στην ήπια διεγερτική δράση της καφεΐνης στο κεντρικό νευρικό σύστημα! Ωστόσο, ένα ποτήρι πρωινού φραπέ μάς προσφέρει πολλά περισσότερα από καφεΐνη.

Ο καφές είναι ένα από τα πλουσιότερα ροφήματα σε αντιοξειδωτικά. Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Πάρμα, συγκαταλέγουν στα 5 κορυφαία αντιοξειδωτικά ροφήματα, τον καφέ μαζί με το κόκκινο κρασί , σε μια λίστα που περιλαμβάνει αλκοολούχα ροφήματα και αφεψήματα, αφήνοντας πίσω, ροφήματα όπως το τσάι που κατείχε την 9η θέση. 

Μάλιστα, οι ερευνητές αναφέρουν ότι ο στιγμιαίος καφές έχει περίπου 10 φορές μεγαλύτερη αντιοξειδωτική ικανότητα από το μαύρο και πράσινο τσάι.

Η αντιοξειδωτική υπεροχή του καφέ τεκμηριώνεται και από μεταγενέστερη μελέτη, που έρχεται από το Πανεπιστήμιο της Σεούλ αυτή τη φορά. Οι κορεάτες ερευνητές αναφέρουν ότι ο στιγμιαίος καφές υπερτερεί, σε επίπεδο αντιοξειδωτικών, όλων των δημοφιλών ποικιλιών τσαγιού όπως το πράσινο, το oolong και το jasmine.

Αυτό το εύρημα πιθανά να οφείλεται στη μεγάλη περιεκτικότητα του καφέ σε μια κατηγορία αντιοξειδωτικών, που ονομάζονται πολυφαινόλες. Ερευνητές από την Ιαπωνία βρήκαν ότι μια κούπα στιγμιαίου καφέ παρέχει περίπου 470mg πολυφαινολών ενώ η αντίστοιχη ποσότητα για το μαύρο τσάι είναι περίπου 230mg και για το πράσινο περίπου τα 270mg. 

Οι πολυφαινόλες έχουν συγκεντρώσει, γενικά, το επιστημονικό ενδιαφέρον, λόγω της ευεργετικών τους επιδράσεων στην ανθρώπινη υγεία. Βιβλιογραφικά, μεταξύ άλλων, τους έχουν αποδοθεί αντιοξειδωτικές, αντιικές, αντιαλλεργικές, αντι-αιμοπεταλιακές, αντι-φλεγμονώδεις και αντικαρκινικές ιδιότητες. Στις πολυφαινολικές ενώσεις του καφέ περιλαμβάνονται το καφεϊκό οξύ, το χλωρογενικό οξύ, η ευγενόλη, η ισοευγενόλη, το π-κουμαρικό οξύ, η σκοπολετίνη και το ταννικό οξύ.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής εκθέτει καθημερινά τον οργανισμό μας σε περιβαλλοντικούς (π.χ. ατμοσφαιρική ρύπανση), συναισθηματικούς (π.χ. άγχος) και φυσιολογικούς (π.χ. πέψη τροφίμων) παράγοντες, που αυξάνουν την ανάγκη του σώματος μας για αντιοξειδωτική προστασία. 

Ο στιγμιαίος καφές, λοιπόν, σύμφωνα με τις παραπάνω μελέτες, φαίνεται ότι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή ευεργετικών αντιοξειδωτικών, που στα πλαίσια ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής μπορεί να συνδράμει σε αυτήν μας την ανάγκη!

Πηγή: nutrimed.gr

Σταφύλια για γερά μάτια

Σταφύλια για γερά μάτια
Σε λίγο καιρό θα είναι η εποχή τους και υπάρχει ένας καλός λόγος να τα βάλουμε στο πιάτο μας: προστατεύουν τον αμφιβληστροειδή μας, δηλαδή το τμήμα του ματιού που περιέχει τους φωτοϋποδοχείς (κύτταρα που αντιδρούν στο φως).

Σύμφωνα με νέα έρευνα, που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της αμερικανικής «Ένωσης για την Έρευνα σχετικά με την Όραση και την Οφθαλμολογία» στη Φλόριντα, η τακτική κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να συμβάλλει στην καλή υγεία των ματιών μας, προστατεύοντας τον αμφιβληστροειδή από πιθανές αλλοιώσεις. Συγκεκριμένα, μια διατροφή που περιλαμβάνει σταφύλια φαίνεται να δρα προστατευτικά στη δομή και λειτουργία του αμφιβληστροειδούς.

Τη μελέτη πραγματοποίησε ομάδα ερευνητών από το Ινστιτούτο «Bascom Palmer Eye» του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι, η οποία εξέτασε το κατά πόσο μια διατροφή εμπλουτισμένη με σταφύλια, θα μπορούσε να προστατεύσει τους φωτοϋποδοχείς πειραματόζωων από την εκφύλιση του αμφιβληστροειδούς. 

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στα ποντίκια, που ακολούθησαν την παραπάνω δίαιτα (αντιστοιχούσε σε 3 μερίδες σταφυλιών την ημέρα για τον άνθρωπο), η λειτουργία του αμφιβληστροειδούς ήταν σημαντικά πιο προστατευμένη και ο αμφιβληστροειδής ήταν παχύτερος. Επίσης, περαιτέρω ανάλυση αποκάλυψε ότι η συγκεκριμένη διατροφή οδήγησε και σε χαμηλότερα επίπεδα φλεγμονωδών πρωτεϊνών και υψηλότερα προστατευτικών πρωτεϊνών στους αμφιβληστροειδείς χιτώνες των ματιών.

Πηγή: vita.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory