Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Βραβείο βλακείας .

people_that_should_win_an_award_for_stupidity_7nAdG_640_34

Είμαι σίγουρος ότι δεν είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνετε

im_pretty_sure_thats_not_the_right_way_to_do_it_640_03
im_pretty_sure_thats_not_the_right_way_to_do_it_640_04

Δείτε σε τι μετέτρεψε την κρεβατοκάμαρα .

arcade_bedroom_01

Η σχέση του τσιγάρου με το βάρος

Η σχέση του τσιγάρου με το βάρος
Ο φόβος της πρόσληψης βάρους αποτρέπει πολλούς καπνιστές από το να απαλλαγούν από τη βλαβερή για τον οργανισμό τους συνήθεια του καπνίσματος.

Πολλοί καπνιστές αποφεύγουν να δεχτούν ακόμη και βοήθεια για να κόψουν το τσιγάρο, αν έχουν δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν και πήραν βάρος στην προσπάθειά τους να σταματήσουν να καπνίζουν.

Αμερικανοί ερευνητές αναφέρουν ότι ένας μέσος άνθρωπος παίρνει από 3,5 έως 6 κιλά τα πρώτα χρόνια που θα κόψει το τσιγάρο. 

Αυτό οδηγεί πολλούς να συνεχίζουν να καπνίζουν, απλά και μόνο γιατί δε θέλουν να δουν τη ζυγαριά τους να ανεβαίνει.

Στην έρευνα του πανεπιστημίου Penn State College of Medicine της Πενσιλβάνια συμμετείχαν 186 καπνιστές, οι οποίοι αναζήτησαν βοήθεια για να κόψουν το τσιγάρο και ακόμη 102, οι οποίοι απέφευγαν οποιαδήποτε μέθοδο για να σταματήσουν να καπνίζουν.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτό που φοβούνταν, τόσο εκείνοι που αναζήτησαν βοήθεια, όσο και εκείνοι που αρνούνταν να κόψουν το κάπνισμα ήταν ότι ανησυχούσαν για το βάρος τους και τα επιπλέον κιλά που θα έπαιρναν.

Μάλιστα, οπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline, αν είχαν δοκιμάσει στο παρελθόν και είδαν τη ζυγαριά τους να ανεβαίνει, ήταν ακόμη πιο αρνητικοί.

Το κάπνισμα μειώνει την ακοή

Το κάπνισμα μειώνει την ακοή
Οι επιπτώσεις του καπνίσματος στην υγεία δεν είναι λίγες και τώρα φαίνεται πως ήρθε να προστεθεί άλλη μία και μάλιστα αναπάντεχη. Πρόκειται για τη μερική απώλεια της ακοής.

Οι καπνιστές έχουν κατά μέσο όρο 15% μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανίσουν μειωμένη ακοή με το πέρασμα του χρόνου, σε σχέση με τους μη καπνιστές, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη δείχνει ότι το πρόβλημα αφορά ακόμη και στους παθητικούς καπνιστές.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Πάιερς Ντόουζ του Κέντρου Ανθρώπινης Επικοινωνίας και Κώφωσης του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ωτορινολαρυγγολογίας «Journal of the Association for Research of Otolaryngology», σύμφωνα με τη βρετανική «Ιντιπέντεντ», ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 165.000 ενηλίκους ηλικίας 40 έως 69 ετών, που είχαν κάνει ένα τεστ ακοής (αναγνώριση ομιλίας σε συνθήκες διάχυτου θορύβου).

Έτσι, ακόμη και οι παθητικοί, εμφανίζουν μεγαλύτερη πιθανότητα σχετικής απώλειας της ακοής. Και στις δύο περιπτώσεις -τόσο στο ενεργητικό, όσο και στο παθητικό κάπνισμα- όσο περισσότερα τσιγάρα καπνίζει κανείς ή σε όσο περισσότερο καπνό των άλλων εκτίθεται, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος να εμφανίσει μειωμένη ακοή σταδιακά.

Παραμένει ασαφές γιατί η ακοή επηρεάζεται από το κάπνισμα, αλλά μπορεί να εμπλέκονται καρδιαγγειακά αίτια. «Δεν είμαστε βέβαιοι αν οι τοξίνες στον καπνό του τσιγάρου επηρεάζουν άμεσα την ακοή ή αν τα καρδιαγγειακά προβλήματα που σχετίζονται με το κάπνισμα, προκαλούν μικροαγγειακές μεταβολές στα αυτιά, που επιδρούν στην ακοή ή αν συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα», δήλωσε ο υπεύθυνος της έρευνας.

Από την άλλη, η κατανάλωση αλκοόλ -που επίσης μελετήθηκε στην ίδια έρευνα- φαίνεται να ευνοεί μάλλον την ακοή, αφού όσοι πίνουν αλκοόλ, είναι λιγότερο πιθανό να χάσουν εν μέρει την ακοή τους, σε σχέση με όσους δεν έχουν πιεί ποτέ στη ζωή τους.

Οι ερευνητές συμπέραναν ότι ο τρόπος ζωής (κάπνισμα, κατανάλωση αλκοόλ κ.α.) έχουν επίπτωση, θετική ή αρνητική, στην απώλεια της ακοής. Ενώ το αλκοόλ φαίνεται να δρα προστατευτικά (αρκεί να μην μεθάει κανείς), το κάπνισμα φαίνεται να βλάπτει, συνεπώς, όπως τονίζουν, η μείωση ή το κόψιμο του τσιγάρου μπορεί να βοηθήσει στο να διατηρήσει κανείς την ακοή του ή να μετριάσει την αναπόφευκτη απώλειά της λόγω προχωρημένης ηλικίας.

Οι διατροφικές αντιθέσεις του καλοκαιριού

Οι διατροφικές αντιθέσεις του καλοκαιριού
Η ζέστη και οι ιδιαίτερες συνθήκες περιβάλλοντος του καλοκαιριού δημιουργούν ορισμένα εύλογα ερωτηματικά που έχουν να κάνουν με τη διατροφή μας. Ξεδιψάει καλύτερα το παγωμένο νερό; Τι να προτιμάμε όσον αφορά το αλκοόλ;
Τα πικάντικα επιτρέπονται; Και οι ειδικοί δίνουν τις εξηγήσεις τους. 

Ροφήματα κρύα ή δροσερά
Τα πολλά παγάκια δεν συνιστώνται τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Τα παγωμένα ροφήματα δεν απορροφώνται πιο γρήγορα από τον πεπτικό σωλήνα και επομένως δεν ενυδατώνουν καλύτερα τον οργανισμό. Γι’ αυτό όταν πίνουμε κάτι ιδιαίτερα παγωμένο, όχι μόνο δεν ξεδιψάμε, αλλά θέλουμε συνεχώς να πίνουμε κάτι για να ικανοποιούμε τη δίψα μας. Και όταν μάλιστα αυτό το κάτι δεν είναι νερό, αλλά αναψυκτικό ή κάποιο αλκοολούχο, τότε πέφτουμε και σε μια μεγάλη θερμιδική παγίδα.

Τι να κάνετε: Τα δροσερά και όχι παγωμένα ροφήματα είναι αυτά που θα ικανοποιήσουν το αίσθημα της δίψας και θα σας δροσίσουν. Επιπλέον, μην ξεχνάτε ότι το νερό είναι μια καλή επιλογή και δρα ως «ψυκτικό μέσο» για τον οργανισμό, αλλά δεν αναπληρώνει επάξια τους χαμένους με τον ιδρώτα ηλεκτρολύτες. Οι φρέσκοι δροσεροί χυμοί φρούτων και λαχανικών, όταν καταναλώνονται με μέτρο θα σας ενυδατώσουν και θα σας εφοδιάσουν με απαραίτητους ηλεκτρολύτες, βιταμίνες και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά. 

Ένα δροσερό κοκτέιλ ή ένα απλό ποτό
Κι εδώ η απάντηση δεν είναι αναμενόμενη. Τα κοκτέιλ παρόλο που τα προτιμάμε το καλοκαίρι έχουν ίση ή και μερικές φορές μεγαλύτερη ποσότητα αλκοόλ και σε συνδυασμό με τη ζάχαρη που περιέχουν κάνουν πιο γρήγορη την απορρόφηση του αλκοόλ με αποτέλεσμα να προκαλείται και γρήγορη αφυδάτωση. Δεν είναι καθόλου καλή επιλογή για να ξεδιψάσουμε. Ειδικά, αν βρισκόμαστε σε θερμό περιβάλλον ή είμαστε εκτεθειμένοι στον ήλιο. Και συγκεκριμένα το αλκοόλ αναστέλλει την έκκριση της αντιδιουριτικής ορμόνης, διεγείρει τους ιδρωτοποιούς αδένες και προκαλεί αγγειοδιαστολή. Όλα αυτά έχουν αποτέλεσμα να πηγαίνουμε περισσότερο στην τουαλέτα, να ιδρώνουμε, να αφυδατωνόμαστε και να διψάμε ακόμα πιο πολύ.

Τι να κάνετε: Γενικά τα οινοπνευματώδη ποτά δεν αποτελούν καλό ενυδατικό μέσο. Ωστόσο, στο δίλημμα κοκτέιλ ή απλό ποτό, τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού η απάντηση είναι απλό ποτό (με την ίδια ή μικρότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ από ένα κοκτέιλ) και ακόμα καλύτερα μπίρα που έχει λιγότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ. 

Ελαφρά ή πικάντικα και καυτερά φαγητά
Μπορεί η βαριά κουζίνα, η επιβαρημένη με πολλά λιπαρά να μην ενδείκνυται για τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού, τα πικάντικα και καυτερά φαγητά όμως όσο παράδοξο και αν ακούγεται βοηθούν. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η αύξηση της εσωτερικής θερμοκρασίας που προκαλούν δημιουργεί εφίδρωση και μαζί με την παράλληλη κατανάλωση νερού αποτοξινώνουν τον οργανισμό. Τι να κάνετε: Μαγειρεύετε ελαφρά χωρίς πολλά λίπη, αλλά προσθέστε λίγο πιπέρι παραπάνω ή λίγο μπούκοβο στα φαγητά σας. 

Ανάλατα ή αλατισμένα φαγητά
Μπορεί οι ειδικοί να λένε ότι θα πρέπει να προσέχουμε το αλάτι, ωστόσο με τη ζέστη τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Το καλοκαίρι μπορεί να είμαστε και λίγο πιο χαλαροί όσον αφορά στη χρήση του αλατιού, καθώς αυτό μας βοηθάει να αναπληρώσουμε πολύτιμα συστατικά που μπορεί να χάνουμε με τον ιδρώτα, όπως το νάτριο και το χλώριο. Ωστόσο, προσέχετε να είναι ελαφρώς αλατισμένα τα γεύματά σας αλλά όχι πολύ πλούσια σε λιπαρά και βαριά, γιατί ο συνδυασμός θα δυσκολέψει πολύ την πέψη με αποτέλεσμα έντονο αίσθημα αδυναμίας, υπνηλίας και επιβάρυνσης του οργανισμού. Εξαίρεση αποτελούν άτομα με υψηλή πίεση και με άλλα προβλήματα υγείας που επιβάλλουν γενικότερο περιορισμό του αλατιού.

Πηγή: neadiatrofis.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory