Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

Φωτογραφίες της Ισλανδίας

Ηφαίστειο στην Ισλανδία

Αμφίβια Αυτοκίνητα

Gibbs Quadski

Απίστευτο Αμφίβια Αυτοκίνητα

Amphicar

Απίστευτο Αμφίβια Αυτοκίνητα

εξωτικά αξιοθέατα της Ινδονησίας

Τζακάρτα Beach 

εξωτικά αξιοθέατα της Ινδονησίας

Ο ύπνος βοηθά στο αδυνάτισμα

Ο ύπνος βοηθά στο αδυνάτισμα
Αν συνηθίζετε να κοιμάστε λίγο παραπάνω τα σαββατοκύριακα, να ξέρετε ότι εκτός από «αφράτη» επιδερμίδα βοηθάτε τον εαυτό σας και στο… αδυνάτισμα.

Εκτός λοιπόν από την απαραίτητη ξεκούραση που χρειάζεται ο οργανισμός μετά από μια εβδομάδα σκληρής δουλειάς, οι έξτρα ώρες ύπνου θα είναι ο «σύμμαχός» σας στην απώλεια βάρους.

Ερευνητές από το Σικάγο ανακάλυψαν ότι μερικές ώρες ύπνου παραπάνω είναι το «κλειδί» για την καταπολέμηση της πείνας και της λιγούρας, που μας κάνει να πέφτουμε με τα μούτρα στα λιπαρά φαγητά.

Ακόμη και 90 λεπτά παραπάνω να μείνετε στο κρεβάτι σας, η διαφορά είναι σημαντική.

Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγαν ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Σικάγο σε μια ομάδα υπέρβαρων ενηλίκων, όσοι πήγαιναν για ύπνο νωρίς και σηκώνονταν πιο αργά παρουσίασαν μείωση στην όρεξή τους της τάξεως του 14%, ενώ ένα 62% δεν είχε πια όρεξη για μη υγιεινά, αλμυρά ή γλυκά σνακ.

Όπως αναφέρει η Daily Mail, ακόμη και 90 λεπτά παραπάνω ύπνος είχε ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση στην όρεξη των υπέρβαρων εθελοντών που συμμετείχαν στην έρευνα, και ιδιαίτερα στην επιθυμία τους για μη υγιεινές τροφές.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Appetite.

Ο μύθος των λιγότερων θερμίδων στα «άσπρα» ποτά

Ο μύθος των λιγότερων θερμίδων στα «άσπρα» ποτά
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι τα «άσπρα» ποτά είναι πιο διαιτητικά σε σχέση με άλλα όπως το ουίσκι. Πέφτουν λοιπόν στην παγίδα να τα καταναλώνουν σε μεγαλύτερες ποσότητες τζιν, βότκα κα.

Αυτό είναι λάθος, καθώς σε ένα ποτό, ανεξάρτητα από το χρώμα του, αυτό που κυρίως μας δίνει τις θερμίδες είναι το αλκοόλ. Ένα γραμμάριο αλκοόλ θα μας δώσει εφτά θερμίδες.

Αυτές φυσικά δεν είναι ίδιες για όλα τα αλκοολούχα, αλλά εξαρτώνται από την περιεκτικότητα σε αλκοόλ ενός ποτού. Έτσι υπάρχουν ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ όπως η μπίρα, που μπορεί να κυμαίνεται από 0 μέχρι 12 % (σε πολύ δυνατές μπίρες), το κρασί με περιεκτικότητα περίπου 12 % και ποτά με πιο υψηλή περιεκτικότητα όπως το ουίσκι και η βότκα με πάνω από 40 % αλκοόλ.

Όσο λοιπόν περισσότερο αλκοόλ τόσο περισσότερες θερμίδες. Επίσης, σημαντικό ρόλο στο θερμιδικό περιεχόμενο ενός ποτού παίζει και το τι άλλο περιέχει. Η προσθήκη για παράδειγμα ζάχαρης, χυμού κ..α. σίγουρα ανεβάζει τις θερμίδες ενός ποτού. Επίσης, προσοχή στα παρελκόμενα. Τα πατατάκια και τα ξηροκάρπια που συνοδεύετε το ποτό σας μπορεί να αποτελέσουν και μικρό γεύμα.

Αυτό λοιπόν που μετράει τελικά είναι η ποσότητα. Και όπως λέει και ο Παράκελσος ένας από τους μεγαλύτερους αλχημιστές του μεσαίωνα, «η δόση κάνει το δηλητήριο».

Μικρές ποσότητες μπορεί να είναι φάρμακο για την καρδιά μας, ενώ όταν το παρακάνουμε μπορεί να είναι φαρμάκι είτε για το βάρος είτε για την εν γένει καλή μας υγεία.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Φάρσα πριν την πρόταση γάμου

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory