Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014

Μπορείτε να μάθετε τόσο πολύ από τα μάτια κάποιου

window_to_the_soul
window_to_the_soul

Κορίτσια .

bum_pics
bum_pics

Χαμόγελα .

yup_i_totally_dont_give_a_sht_640_24

Ο κακός ύπνος επηρεάζει τη διάθεση των γονέων

Ο κακός ύπνος επηρεάζει τη διάθεση των γονέων
Οι νέοι γονείς και όσοι έχουν μικρά παιδιά γνωρίζουν ότι το να ξυπνά κανείς πολλές φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού τους και κατά συνέπεια τη διάθεσή τους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς ο «σπαστός», διακεκομμένος ύπνος μπορεί να είναι τόσο σωματικά επιβλαβής, όσο όταν κανείς στερείται τον ύπνο.

Μια νέα έρευνα συνδέει το διακεκομμένο ύπνο με μείωση των γνωστικών ικανοτήτων, της ικανότητας προσοχής και με την αρνητική διάθεση γενικότερα.

«Ακόμη κι όταν η διακοπή του ύπνου διαρκεί για ελάχιστα λεπτά –από 5 έως 10 λεπτά- μπορεί να διαταράξει σημαντικά το φυσικό ρυθμό ύπνου του οργανισμού, με αποτέλεσμα να επιφέρει πολλές αρνητικές επιδράσεις» ανέφερε στη Daily Mail ο καθηγητής Sadeh από το τμήμα Ψυχολογικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «ο αντίκτυπος αυτών των ξυπνημάτων στη μέση της νύχτας, κατά τη διάρκεια της επόμενης ημέρας σε ό,τι αφορά τα επίπεδα εγρήγορσης, διάθεσης και γνωστικών ικανοτήτων του ατόμου δεν είχαν μελετηθεί ποτέ».

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι ο σπαστός ύπνος ισοδυναμεί με όχι περισσότερες από τέσσερις συνεχόμενες ώρες ύπνου.

«Η μελέτη μας είναι η πρώτη που αποδεικνύει τις σοβαρά επιβλαβείς γνωστικές και συναισθηματικές επιπτώσεις του διακεκομμένου ύπνου» πρόσθεσε ο καθηγητής και συνέχισε: «Γνωρίζουμε ακόμη ότι αυτές οι επιδράσεις συσσωρεύονται με το πέρασμα του χρόνου, ειδικά στην περίπτωση των νέων γονιών και όσων έχουν μωρά, οι οποίοι πολλές φορές αναγκάζονται να σηκώνονται από τρεις έως και 10 φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας επί αρκετούς μήνες».

«Πέρα από τις σωματικές επιπτώσεις που έχει αυτό στον οργανισμό τους, πολλές φορές οι γονείς αναπτύσσουν συναισθήματα θυμού απέναντι στα παιδιά τους και στη συνέχεια νιώθουν τύψεις» εξήγησε ο καθηγητής.

«Τα τελευταία χρόνια οι έρευνες εστιάζουν στις επιδράσεις της έλλειψης ύπνου, αγνοώντας πρακτικά τι συμβαίνει με το σπαστό ύπνο, που αποτελεί ένα διάχυτο φαινόμενο για πολλούς ανθρώπους σε διάφορες φάσεις της ζωής τους» πρόσθεσε.

Τα συμπεράσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο Sleep Medicine.

Η αυξημένη ζέστη φέρνει... πέτρες στα νεφρά

Η αυξημένη ζέστη φέρνει... πέτρες στα νεφρά
Όσο ο καιρός γίνεται πιο ζεστός, τόσο οι άνθρωποι, μικροί και μεγάλοι, θα έχουν συχνότερα πέτρες στα νεφρά λόγω αυξημένης αφυδάτωσης, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που αναδεικνύει μια μάλλον απρόσμενη επίπτωση της κλιματικής αλλαγής για τη δημόσια υγεία. Οι επιστήμονες προβλέπουν ότι όσο η κλιματική αλλαγή ανεβάζει το θερμόμετρο στη Γη, τόσο συχνότερα τα παιδιά -αλλά και οι ενήλικοι- θα εμφανίζουν πέτρες στα νεφρά.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον ουρολόγο και επιδημιολόγο Γκρέγκορι Τάζιαν του Νοσοκομείου Παίδων της Φιλαδέλφεια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό περιβαλλοντικής υγείας «Environmental Health Perspectives», σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, ανέλυσαν στοιχεία από τα ιατρικά αρχεία για πάνω από 60.000 ενηλίκους και ανηλίκους που εμφάνισαν πέτρες στα νεφρά και μετά συσχέτισαν αυτά τα ιατρικά στοιχεία με μετεωρολογικά δεδομένα.

Η έρευνα έδειξε ότι όσο διαχρονικά αυξάνεται στις πόλεις η μέση ημερήσια θερμοκρασία (κυρίως λόγω της κλιματικής αλλαγής), τόσο αυξάνεται και ο αριθμός των ασθενών που ζητούν θεραπεία για πέτρες στα νεφρά. Μετά από μια μέρα καύσωνα, η εισαγωγή σε νοσοκομείο για πέτρα στα νεφρά κορυφώνεται μέσα στο επόμενο τριήμερο, ενώ τα περιστατικά παραμένουν αυξημένα έως 20 μέρες μετά. Η μελέτη έδειξε ότι όσες πιο πολλές «καυτές» μέρες μέσα στο έτος έχει μια πόλη ή περιοχή, αυξάνονται περισσότερο τα σχετικά ιατρικά περιστατικά από ό,τι αν έχει μια υψηλότερη μέση ετήσια θερμοκρασία.

Περίπου ένας στους δέκα ανθρώπους έχει πέτρα στα νεφρά (περισσότεροι άνδρες από ό,τι γυναίκες) και η κλιματική αλλαγή, σύμφωνα με τους αμερικανούς επιστήμονες, αυξάνει τον κίνδυνο ιδίως για όσους έχουν τη σχετική προδιάθεση. Οι υψηλότερες θερμοκρασίες βοηθάνε στην αφυδάτωση, η οποία οδηγεί σε μεγαλύτερη συγκέντρωση ασβεστίου, φωσφόρου και άλλων μετάλλων στα ούρα, με συνέπεια να σχηματίζονται πέτρες στα νεφρά. Όσο λιγότερα υγρά πίνει κανείς, τόσο εντείνεται το πρόβλημα.

Οι πέτρες στα νεφρά, που είναι μια επώδυνη πάθηση, έχουν αυξηθεί σημαντικά παγκοσμίως κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Αν και είναι πιο συχνές στους ενηλίκους, έχουν επίσης αυξηθεί κατακόρυφα στα παιδιά. Οι αιτίες γι' αυτή την αύξηση ποικίλλουν και αφορούν σε σημαντικό βαθμό τις αλλαγές στη διατροφή και την κατανάλωση ποτών, καθώς και την ελλιπή σωματική δραστηριότητα. Όταν οι πέτρες δεν φεύγουν μόνες τους, τότε μπορεί να καθίσταται αναγκαία η χειρουργική αφαίρεση.

Το πεπόνι στη διατροφή μας

Το πεπόνι στη διατροφή μας
Το πεπόνι είναι ένα από τα πιο δροσιστικά και αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού. Ωστόσο, άτομα που προσέχουν τη διατροφή τους ή κάνουν προσπάθεια απώλειας βάρους, αποφεύγουν την κατανάλωσή του επικαλούμενοι έναν ακόμη διατροφικό μύθο, ότι δηλαδή παχαίνει. 

Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η διατροφική αξία του πεπονιού. 

Το πεπόνι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (περίπου 90%) και επομένως η κατανάλωσή του συμβάλλει στην αύξηση της πρόσληψης υγρών προκειμένου να αναπληρωθούν οι απώλειες λόγω ζέστης. Από την άλλη, οι θερμίδες που αποδίδει είναι λίγες, αναλογικά με τη θρεπτική του αξία, καθώς ένα φλιτζάνι πεπόνι κομμένο σε κύβους αποδίδει περίπου 54 θερμίδες.

Όσον αφορά στα θρεπτικά του συστατικά είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως η βιταμίνη C και το β-καροτένιο, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και την προστασία του από καρδιαγγειακά νοσήματα και διάφορες μορφές καρκίνου. Επιπλέον, είναι καλή πηγή καλίου, βοηθώντας έτσι στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, καθώς επίσης και πλούσιο σε αδενοσίνη, μια ουσία με αντιπηκτικές ιδιότητες που δρα προστατευτικά ενάντια στα εγκεφαλικά επεισόδια. Τέλος, περιέχει επίσης βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Επομένως, το πεπόνι είναι ένα φρούτο που δεν θα πρέπει να λείπει από το καλοκαιρινό μας διαιτολόγιο, καθώς συνδυάζει υψηλή διατροφική αξία με χαμηλό περιεχόμενο σε θερμίδες, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν το καθιστά απαγορευτικό για όσους βρίσκονται σε δίαιτα.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory