Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Διάσωση αρκούδας απο γέφυρα .

bear_rescue

Κορίτσια Topless

travel_photos
travel_photos

Διπλά τατουάζ .

couples_tattoos

Η αλήθεια γύρω από τα «light» γαλακτοκομικά

Η αλήθεια γύρω από τα «light» γαλακτοκομικά
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν μία βασική ομάδα τροφίμων για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μάλιστα, υπάρχουν πηγές από την αρχαιότητα και συγκεκριμένα έγγραφα που χρονολογούνται από το 1.600 π.Χ., τα οποία τονίζουν τη σημασία τους στην ανθρώπινη υγεία!

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, χρειαζόμαστε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών. Η μία μερίδα αντιστοιχεί σε 1 φλιτζάνι γάλα, 1 κεσεδάκι γιαούρτι και 1 κομμάτι λευκό τυρί ή μία φέτα κίτρινο τυρί περίπου 30γρ. Αναλόγως το γαλακτοκομικό, αλλάζει και η περιεκτικότητα σε λιπαρά και επομένως και των κορεσμένων που αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Πλέον κυκλοφορούν και σε light έκδοση. Είναι ευτύχημα που υπάρχει και αυτή η επιλογή, καθώς η αυξημένη πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών σχετίζεται με χρόνια νοσήματα.

Μια μέση κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων, όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί παρέχει περισσότερο από το 80% του συνολικού ασβεστίου που προέρχεται από τη διατροφή. Αποτελούν επομένως τη βασική πηγή πρόσληψης ασβεστίου, το οποίο έχει δομικό, αλλά και βιοχημικό ρόλο στην ανάπτυξη, αλλά και στη διατήρηση ενός υγιούς οργανισμού.

Είναι γνωστό και τεκμηριωμένο επιστημονικά, ότι τα κορεσμένα λιπαρά ευθύνονται για την εμφάνιση δυσλιπιδαιμίας. Τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν λιπαρά, τα οποία εκτός από περιττές και επιπλέον θερμίδες, αυξάνουν τη χοληστερόλη, και συγκεκριμένα την LDL. Η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων παράγει σχεδόν όλα τα γαλακτοκομικά στη light έκδοση τους ακόμη και το κίτρινο τυρί. Πράγματι, η μεγάλη ποικιλία τροφίμων με μειωμένα κορεσμένα λίπη, επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν τρόφιμα από τη συγκεκριμένη τόσο απαραίτητη κατηγορία τροφίμων και να τα εντάξουν στο διαιτολόγιό τους. Σύμφωνα λοιπόν με τις επίσημες συστάσεις, όλοι οι άνθρωποι από την ηλικία των 2 ετών και μετά μπορούν να καταναλώνουν light γαλακτοκομικά.

Σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν να συμβάλουν άμεσα και στη μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων και επομένως στο αδυνάτισμα. Η ιδιότητά τους αυτή οφείλεται στην περιεκτικότητά τους σε ασβέστιο και σε πρωτεΐνες γάλακτος, που δρουν συνεργιστικά. Το ασβέστιο που προσλαμβάνουμε με την τροφή μας παίζει ρόλο στη ρύθμιση του ενεργειακού μεταβολισμού και κυρίως στο μεταβολισμό των λιπών. 

Σύμφωνα με αυτές τις έρευνες, οι δίαιτες αδυνατίσματος που είναι πλούσιες σε ασβέστιο φαίνεται πως αυξάνουν τη λιπόλυση και συμβάλλουν στη διατήρηση του μεταβολισμού, συντελώντας με αυτό τον τρόπο στην απώλεια του σωματικού βάρους. Η κατανάλωση 3 τουλάχιστον μερίδων ημερησίως, λοιπόν, φαίνεται ότι συμβάλλει στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Εξάλλου, η πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων σε αυτές τις ποσότητες καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του οργανισμού σε ασβέστιο, προσφέροντας συνεπώς στον οργανισμό μας διπλό όφελος.

Τα περισσότερα τυριά είναι αρκετά πλούσια σε λίπος, το οποίο είναι καθοριστικό για την υφή και τη γεύση τους, αλλά και τις θερμίδες που προσφέρουν. Η περιεκτικότητα των τυριών σε λίπος κυμαίνεται από 10γρ. έως περίπου 35 γρ. ανά 100 γρ. τυριού. Τα κίτρινα τυριά στην πλειονότητά τους είναι πλούσια σε λιπαρά αλλά στην light εκδοχή τους μπορεί να ξεκινούν από 10% λιπαρά. Όσοι λοιπόν έχουν αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων, συστήνεται να επιλέγουν τυρί με τα λιγότερα λιπαρά, καθώς τα λιπαρά του είναι κορεσμένα ως επί το πλείστον. 

Ενδιαφέρον, επίσης παρουσιάζουν και τα αποτελέσματα μίας μελέτης, όπου φαίνεται ότι το τυρί δεν αυξάνει την LDL χοληστερόλη συγκριτικά με την κατανάλωση ίσης ποσότητας λίπους από ζωικό βούτυρο. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα οφείλεται μάλλον στην πλούσια περιεκτικότητα του τυριού σε ασβέστιο, το οποίο δημιουργεί μεγαλύτερη απέκκριση λίπους.

Πηγή: mednutrition.gr

Τα αντιψυχωσικά φάρκαμα αδυνατίζουν τον εγκέφαλο

Τα αντιψυχωσικά φάρκαμα αδυνατίζουν τον εγκέφαλο
Τα αντιψυχωσικά φάρμακα επιφέρουν κάθε χρόνο μια ελαφριά, αλλά μετρήσιμη, μείωση του όγκου του εγκεφάλου στους ασθενείς με σχιζοφρένεια, σύμφωνα με μια νέα βρετανο-φιλανδική επιστημονική έρευνα. Πάντως, μετά από φαρμακευτική θεραπεία εννέα ετών, η μελέτη δεν διαπίστωσε κάποια αισθητή επίπτωση στις νοητικές λειτουργίες και στα συμπτώματα των ασθενών εξαιτίας αυτής της προϊούσας εγκεφαλικής ατροφίας.

Οι ερευνητές από τα Τμήματα Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ και του Πανεπιστημίουτου Οούλου, με επικεφαλής τους δρες Γκράχαμ Μάρεϊ και Γιούχα Βεϊτζόλα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «PLoS One», συνέκριναν μέσω τεχνικής εγκεφαλικής απεικόνισης τους εγκεφάλους 33 ασθενών με σχιζοφρένεια, με τους εγκεφάλους υγιών 71 ατόμων που δεν έκαναν αντιψυχωσική φαρμακευτική θεραπεία, για μια περίοδο εννέα ετών (από το 34ο έως το 43ο έτος της ηλικίας τους).

Η έρευνα έδειξε ότι ενώ οι υγιείς έχαναν όγκο εγκεφαλικού ιστού με μέσο ετήσιο ρυθμό 0,5%, για τους ασθενείς με σχιζοφρένεια που έπαιρναν αντιψυχωσικά φάρμακα, ο αντίστοιχος ρυθμός απώλειας ήταν 0,7% κατά μέσο όρο το χρόνο.

Ο εγκέφαλος ενός ανθρώπου ούτως ή άλλως συρρικνώνεται σταδιακά, καθώς περνάνε τα χρόνια, λόγω απώλειας εγκεφαλικών κυττάρων και νευρωνικών συνδέσεων. Αυτή η διαδικασία, που λέγεται ατροφία, αρχίζει μετά τα 30 και συνεχίζεται έως τα γεράματα. Οι ασθενείς με σχιζοφρένεια εμφανίζουν ταχύτερη απώλεια εγκεφαλικού όγκου από ό,τι οι υγιείς άνθρωποι, για λόγους που δεν είναι ξεκάθαροι.

Η νέα έρευνα επιβεβαιώνει τις υποψίες ότι μία αιτία γι' αυτό είναι η φαρμακευτική αγωγή, καθώς όσο πιο αυξημένη ήταν η δόση των αντιψυχωσικών φαρμάκων, τόσο μεγαλύτερη ήταν η συρρίκνωση του εγκεφάλου των ασθενών. Παραμένει άγνωστος πάντως ο μηχανισμός για αυτή την επίπτωση. Η μελέτη δείχνει ότι η αυξημένη συρρίκνωση του εγκεφαλικού ιστού συμβαίνει τόσο με τα παλαιότερης γενιάς αντιψυχωσικά, όσο και με τα νεότερα.

Από την άλλη όμως, δεν διαπιστώθηκε να εντείνονται τα συμπτώματα της σχιζοφρένειας ή να υπάρχει έκπτωση των νοητικών - γνωσιακών λειτουργιών λόγω του αυξημένου ρυθμού συρρίκνωσης του εγκεφάλου των ασθενών. Αυτό σημαίνει, όπως είπε ο Γκράχαμ Μάρεϊ, ότι οι ασθενείς δεν πρέπει να ανησυχούν άδικα και συνεπώς δεν έχουν λόγο να σταματήσουν την φαρμακοθεραπεία τους.

Τι πρέπει να γνωρίζετε όσοι πίνετε φραπέ

Τι πρέπει να γνωρίζετε όσοι πίνετε φραπέ
Άκρως καλοκαιρινός και δροσιστικός, ο φραπέ, αποτελεί μία από τις αγαπημένες καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων και των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας κάθε καλοκαίρι. 

Μια τυχαία εφεύρεση ενός Θεσσαλονικιού πριν από περίπου 60 χρόνια, οδήγησε στη δημιουργία του πιο διάσημου εγχώριου καφέ που φαίνεται μέχρι και σήμερα να κρατάει τα ηνία στις προτιμήσεις των Ελλήνων, με τον espresso και τον γαλλικό να ακολουθούν. Πανεύκολος στην παρασκευή του, αφού απαιτεί μόνο παγωμένο νερό και στιγμιαίο καφέ, αποτελεί τη λύση για ένα υπέροχο ρόφημα.

Ο φραπέ, πέρα από τη δροσιά που μας προσφέρει τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, αποτελεί ιδανικό τρόπο για να μας κρατήσει σε εγρήγορση τις απαιτητικές μέρες της εβδομάδας, χάρη στα 65-100mg καφεΐνης που περιέχει ανά μερίδα. Η καφεΐνη, δρώντας στο κεντρικό νευρικό σύστημα καταφέρνει να αυξήσει την ετοιμότητά μας, ενώ μειώνει την κούραση που αισθανόμαστε. 

Σύμφωνα με οδηγίες έγκυρων οργανισμών υγείας, η κατανάλωση μέχρι και 400mg καφεΐνης (περίπου 4 ποτήρια φραπέ) ημερησίως, φαίνεται να είναι ασφαλής και αποδεκτή για υγιείς ενήλικες. Ας μην ξεχνάμε ότι πίνοντας ένα φραπέ, η ποσότητα της καφεΐνης που προσλαμβάνουμε (65-100mg) είναι μικρότερη από αυτή που περιέχεται σε έναν καφέ φίλτρου (115-175mg).

Πέρα από την αποδεδειγμένη διεγερτική δράση της καφεΐνης, ένας φραπέ προσφέρει και άλλα οφέλη στον οργανισμό. Συγκεκριμένα, προκαλεί μικρή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού του ατόμου, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την δυνατότητα παραγωγής μυϊκού έργου. Η κατανάλωση άλλωστε της καφεΐνης από αθλητές για την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων είναι συχνό φαινόμενο. 

Σημαντική είναι επίσης η αντιοξειδωτική δράση του καφέ, αφού λόγω των φαινολικών ενώσεων που περιέχει, συνεισφέρει σημαντικά, απομακρύνοντας τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου οι οποίες ευθύνονται εν μέρει για την εμφάνιση εκφυλιστικών παθήσεων, αρτηριοσκλήρυνσης, καρκίνου κ.ά. Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο καφές βρίσκεται στις πρώτες θέσεις τροφίμων-ποτών με πλούσια αντιοξειδωτική δράση.

Σε σχέση με άλλους κρύους καφέδες, ο φραπέ δεν απαιτεί προσθήκη και άλλων συστατικών όπως για παράδειγμα το γάλα ή το αφρόγαλο, που ενδεχομένως να αυξήσουν τις θερμίδες του. Μην ξεχνάμε επιπλέον ότι ο καφές αποτελείται κατά 98,5% νερό και ο φραπέ σερβίρεται παραδοσιακά σε μεγαλύτερα ποτήρια (των 200-240mL) απ’ ό,τι άλλοι καφέδες συνεισφέροντας παραπάνω στην ενυδάτωση του οργανισμού.

Κάποιες κατηγορίες ατόμων όπως είναι οι ασθενείς ή οι εγκυμονούσες καλό είναι να συμβουλευτούν τον ιατρό ή διαιτολόγο τους για την ποσότητα καφεΐνης που μπορούν να προσλαμβάνουν με ασφάλεια, ενώ θα πρέπει να συνυπολογίσουν και επιπλέον ποσότητα καφεΐνης που ενδεχομένως προσλαμβάνουν και από άλλες πηγές (όπως το τσάι, το κακάο, τα αναψυκτικά, η σοκολάτα ή ακόμη και τα ενεργειακά ποτά). Σε αυτές τις περιπτώσεις και για να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τον καφέ σας, τη λύση έρχεται να δώσει ο στιγμιαίος καφές, από τον οποίο έχει αφαιρεθεί με φυσικό τρόπο η καφεΐνη.

Ο φραπέ, σήμα κατατεθέν της Ελλάδας και του ελληνικού καλοκαιριού, αποτελεί μια μοναδική λύση δροσιάς με επιπλέον οφέλη, όπως η εγρήγορση και η ετοιμότητα για να ξεκινήσετε τη μέρα σας φυσικά.

Πηγή: mednutrition.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory