Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

Τύχη μέσα στην ατυχία .

pond_car

Στην σπηλιά μιας αρκούδας .

bears_den
bears_den
bears_den
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

Κάποτε, τα μαυρισμένα σώματα δεν ήταν δείγμα ομορφιάς, υγείας και κοινωνικής καταξίωσης. Η έκθεση στον καυτό ήλιο επιβεβαίωνε την χαμηλή κοινωνική τάξη, ενώ το λευκό της επιδερμίδας δήλωνε αριστοκρατική καταγωγή. Η «μόδα» τότε επέβαλλε το άσπρο… Ακριβά ρούχα, κλειστά ώστε να μην εκτίθεται καθόλου το σώμα στον ήλιο, άσπρο δέρμα. Η μόνη έντονη αντίθεση, οι φλέβες. Εξού και η λέξη «Γαλαζοαίματος».
Βέβαια, από τότε άλλαξαν τόσα πολλά, ακόμη κι ο ήλιος μας…
Οι ταγές των εποχών, τα πρότυπα ομορφιάς, οι τάσεις της μόδας αλλά και η εξέλιξη των επιστημών γύρω από την υγεία επέβαλαν τελικά ως μια κανονικότητα και συνήθεια τα μπάνια στη θάλασσα και την ηλιοθεραπεία. Μάλιστα, μια ολόκληρη φιλοσοφία και βιομηχανία στήθηκε γύρω απ’ αυτά.
Την περίοδο του καλοκαιριού στην Ελλάδα, οι άνθρωποι βρίσκουν την ευκαιρία απολαμβάνουν τον ήλιο και τη θάλασσα. Το ασφαλές μαύρισμα του δέρματος χαρίζει λάμψη, μας κάνει να αισθανόμαστε πιο όμορφοι και αδύνατοι, κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο λείο. Σκοπός μας είναι, τους καλοκαιρινούς μήνες, να καταφέρουμε να αποκτήσουμε ένα ασφαλές μαύρισμα με υγεία ως προς το δέρμα μας και να αποφύγουμε την παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο.
Άραγε τα τρόφιμα που καταναλώνουμε μπορούν να μας βοηθήσουν να μαυρίσουμε;
Διατροφή & δέρμα
Η διατροφή παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και κατ’ επέκταση στην υγεία του δέρματος. Είναι γεγονός, πως η διατροφή μπορεί να βοηθήσει ν’ αποκτήσουμε ένα υγιές μαύρισμα. Εκτός αυτού, μπορεί να παίξει ρόλο στην αντηλιακή μας προστασία, στην ενυδάτωση του δέρματός, στην βελτίωση της όψης του, όπως και στην γρήγορη επούλωση των εγκαυμάτων από τον ήλιο.
Διατροφή & μαύρισμα
Το μαύρισμα είναι μια φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού ν’ αμυνθεί απέναντι στην επίδραση του ήλιου στο δέρμα. Τα μελανοκύτταρα της επιδερμίδας εκκρίνουν τη μελανίνη ως προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Μέσω της μελανίνης λοιπόν, το δέρμα αποκτά μια σκούρα όψη για να προστατευθεί.
Στην βιβλιογραφία δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία που να επιβεβαιώνουν ότι συγκεκριμένες τροφές αυξάνουν την έκκριση μελανίνης, εκτός από τον χαλκό. Στην περίπτωση του χαλκού, παρατηρείται διέγερση του ενζύμου τυροσινάση, η οποία είναι πρόδρομος της μελανίνης. Ο χαλκός είναι ένα μέταλλο που παίρνουμε από τη διατροφή μας καταναλώνοντας μανιτάρια, θαλασσινά, συκώτι, σταφύλια και καρύδια. Προσοχή χρειάζεται στην υπερκατανάλωση συκωτιού, λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε βιταμίνη Α, η οποία μπορεί να είναι επιβλαβής σε υψηλές συγκεντρώσεις.
Παράλληλα, η κατανάλωση τροφών που περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως το λυκοπένιο και τα καροτενοειδή, προσδίδουν, σ’ έναν μικρό βαθμό σκουρόχρωμη απόχρωση στο δέρμα, χάρη στις χρωστικές που περιέχουν. Οι ουσίες αυτές, όταν υπάρχει υψηλή κατανάλωση, συγκεντρώνονται κάτω από την επιδερμίδα και επηρεάζουν το χρώμα του δέρματος.
Το λυκοπένιο και τα καροτενοειδή, τα βρίσκουμε σε φρούτα και λαχανικά με πορτοκαλί, κίτρινο και έντονο πράσινο χρώμα. Τα καρότα, το καρπούζι και το πεπόνι, οι πιπεριές και οι κολοκύθες, τα ροδάκινα και τα βερίκοκα αλλά και πιο χειμερινά τρόφιμα όπως το μπρόκολο και το σπανάκι είναι πλούσια σε καροτενοειδή. Η ντομάτα, τροφή που καταναλώνεται συχνά το καλοκαίρι είναι πολύ πλούσια σε λυκοπένιο. Η κατανάλωση καροτενοειδών, πέραν από το χρώμα στην επιδερμίδα, χαρίζουν λάμψη ενώ προστατεύουν το δέρμα από δερματοπάθειες και ερεθισμούς.
Παράλληλοι σύμμαχοι
Καταναλώνοντας θαλασσινά, όπως γαρίδες, μύδια αλλά και ξηρούς καρπούς ή σπόρους προσλαμβάνουμε μια πληθώρα μετάλλων, συμπεριλαμβανομένου του ψευδάργυρου και του σεληνίου. Αυτά τα δυο μέταλλα μάς βοηθούν ν’ αποκτήσουμε ένα όμορφο μαύρισμα και «θωρακίζουν» το δέρμα μας ενάντια στην ηλιακή ακτινοβολία. Επίσης, παίρνουν μέρος στην παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, βοηθώντας έτσι την ανθεκτικότητα και την ελαστικότητα του δέρματος.
Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, πέραν των άλλων, μάς εξασφαλίζει επαρκή πρόσληψη βιταμίνης C. Η αντιοξειδωτική αυτή βιταμίνη εμποδίζει τον σχηματισμό των ελευθέρων ριζών από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Ταυτόχρονα, βοηθά στη γρήγορη επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων, ενώ συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος. Γι’ αυτό εξάλλου θεωρείται και άκρως αντιγηραντική!
Τέλος, σημαντικό βοήθημα για ένα υγιές δέρμα αλλά και μαύρισμα αποτελεί η βιταμίνη Ε, την οποία προσλαμβάνουμε από την κατανάλωση ελαιόλαδου, λιπαρών ψαριών, όπως η τσιπούρα και ο σολομός, αλλά και ξηρών καρπών και σπόρων. Ας μην ξεχνάμε ότι η βιταμίνη Ε έχει αντικαρκινικές ιδιότητες αλλά και αντιγηραντικές. Βοηθάει στη βαθιά ενυδάτωση της επιδερμίδας και είναι θεραπευτική για περιπτώσεις ραγάδων.
Θυμηθείτε: Ήλιος με μέτρο
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ήλιος πλέον δεν είναι άκακος και αβλαβής. Η παρατεταμένη έκθεση συνεπάγεται γήρανση του δέρματος και αύξηση του κινδύνου εμφάνισης δερματικού καρκίνου. Παράλληλα, με την παρατεταμένη έκθεση αυξάνονται οι ελεύθερες ρίζες στο σώμα. Εξαιτίας αυτού, συχνά παρατηρούνται και πιο ήπιας μορφής συμπτώματα όπως δερματοπάθειες, ηλιακά εγκαύματα και ξηρότητα. Αυτό το καλοκαίρι πάρτε τα μέτρα σας! Φορέστε αντηλιακό, ενυδατωθείτε και καθίστε στον ίσκιο, ειδικά τις μεσημεριανές ώρες.
Έρευνα για το ηλιακό έγκαυμα
Μια έρευνα που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Dermatology εξέτασε τις προστατευτικές ιδιότητες της λυκοπένης ενάντια στο ερύθημα που δημιουργείται από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου. Στην έρευνα, οι μισοί συμμετέχοντες κατανάλωσαν πάστα τομάτας (τροφή πλούσια σε λυκοπένη) με ελαιόλαδο για τρεις μήνες και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες σκέτο ελαιόλαδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως η λυκοπένη, μας προστατεύουν από τα έντονα και πιθανά ζητήματα που μπορούν να προκύψουν από την φωτογήρανση.
Εν κατακλείδι
Η διατροφή είναι σύμμαχός μας για ένα όμορφο δέρμα και μαύρισμα και φέτος το καλοκαίρι. Μην φοβηθείτε λοιπόν τον ήλιο και απολαύστε τη φωτεινή του μόνο πλευρά.

8 ερωτήσεις και απαντήσεις για το έμφραγμα

Τα έκτακτα περιστατικά, άλλωστε, δεν συμβαίνουν μόνο στους άλλους και η ελάχιστη ακόμα γνώση πάνω σε αυτά μπορεί να σώσει τη ζωή κάποιου δικού μας ανθρώπου, είτε ακόμα και τη δική μας.
Αφιερώστε 10 λεπτά από το χρόνο σας και λύστε τις κυριότερες απορίες, όσον αφορά στο έμφραγματικό επεισόδιο και θα νιώσετε πιο ασφαλείς γνωρίζοντας λίγα πράγματα παραπάνω.
Πώς θα καταλάβω ότι παθαίνω έμφραγμα;
Το θέμα δεν είναι να κάνετε αυτοδιάγνωση, αλλά αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι τη στιγμή που θα νιώσετε κάτι περίεργο να συμβαίνει να καλέσετε άμεσα τις πρώτες βοήθειες.
Πιο συγκεκριμένα, εάν παρατηρείτε τα παρακάτω συμπτώματα, τότε προσπαθήστε, μέσα στην επόμενη ώρα που θα τα νιώσετε να έχει φτάσει σε εσάς ιατρική βοήθεια.
- Δυσφορία στο στήθος: η δυσφορία στην περιοχή της καρδιάς, μπορεί να διαρκέσει μερικά λεπτά ή να φύγει και να επιστρέψει. Η δυσφορία γίνεται από τους περισσότερους αντιληπτή σαν πόνος ή ασφυκτική πίεση.
- Δυσφορία στο πάνω μέρος του σώματος: Πόνοι στο ένα ή και στα δυο χέρια, την πλάτη, το λαιμό, το σαγόνι ή το στομάχι είναι ανησυχητικές ενδείξεις εμφράγματος.
- Δύσπνοια
- Ασυνήθιστες αντιδράσεις του οργανισμού, όπως είναι ο ξαφνικός κρύος ιδρώτας, η ναυτία, η ζαλάδα και η έντονη κούραση.
Θα νιώσω έντονο πόνο στο στήθος, σαν να με «πατάει ελέφαντας»;
Ο τόσο έντονος πόνος είναι πιθανός, αλλά όχι δεδομένος. Στο έμφραγμα, παύει η κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά και είναι η αντίδραση των κυττάρων της καρδιάς  που οδηγεί σε αυτό τον έντονο πόνο. Η αλήθεια είναι όμως, κυρίως στις γυναίκες, ότι ο πόνος ή η δυσφορία ξεκινούν πιο ήπια και σταδιακά εξελίσσονται σε κάτι πιο έντονο.
Είναι πιθανό να πάθω έμφραγμα και να μην το καταλάβω;
Είναι όντως πιθανό κάτι τέτοιο και συχνό φαινόμενο σε άτομα που πάσχουν από διαβήτη. Το λεγόμενο και «σιωπηλό έμφραγμα» δεν συνοδεύεται από τους γνωστούς πόνους στο στήθος, αλλά συχνά έχει συμπτώματα που τείνουμε να  παραβλέψουμε, όπως είναι η ναυτία, η δύσπνοια και η λιποθυμία.
Είναι κάποια ώρα της ημέρας που είναι πιθανότερο να πάθω έμφραγμα;
Το έμφραγμα μπορεί να χτυπήσει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, αλλά έχει παρατηρηθεί ότι συνήθως συμβαίνει στις πρώτες πρωινές ώρες. Τα σταστιστικά θέλουν τα περισσότερα εμφράγματα να συμβαίνουν μεταξύ των ωρών 0600-1200, ενώ παρόμοιες αιτίες θανάτου σχετιζόμενες με την καρδιά, συμβαίνουν επίσης συχνότερα το πρωί.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που νιώσω ότι παθαίνω έμφραγμα;
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι παθαίνετε έμφραγμα, καλέστε αμέσως το 166 και προσπαθήστε να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας. Στη συνέχεια ξαπλώστε και μασήστε μια ασπιρίνη, η οποία θα ελαχιστοποιήσει τη ζημιά ή την περαιτέρω εξάπλωση του θρόμβου. Καλό ακόμα θα ήταν να έχετε φροντίσει με κάποιο τρόπο, να είναι η πόρτα του σπιτιού σας ξεκλείδωτη για να μπουν οι νοσηλευτές. Μην πιείτε ή φάτε τίποτα και καλέστε κάποιον, γείτονα, φίλο ή συγγενή να σας κάνει παρέα και να σας ηρεμεί όσο περιμένετε.
Τι με περιμένει στο νοσοκομείο;
Με το που εισαχθείτε στο νοσοκομείο θα συνδεθείτε με μηχάνημα καρδιακής παρακολούθησης, θα σας γίνει παροχή οξυγόνου και παυσίπονη αγωγή, ενώ ένα ηλεκτροκαρδιογράφημα θα δείξει στους γιατρούς τους παλμούς της καρδιάς και θα εντοπίσει τυχόν αρρυθμίες και ανωμαλίες στη λειτουργία της.
Οι εξετάσεις αίματος, θα δείξουν αν έχει υποστεί σοβαρή ή μη ζημιά η καρδιά και θα επαναληφθούν μετά από 12 ώρες για πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Ανάλογα με τα αποτελέσματα των εξετάσεων και τη σοβαρότητα του εμφράγματος είναι πιθανό να παραμείνετε στο νοσοκομείο ώστε να σας χοηγηθεί η σωστή αγωγή και αν παραστεί η ανάγκη να υποβληθείτε σε χειρουργική επέμβαση.
Θα μπορώ να συνεχίσω τη γυμναστική μετά το επεισόδιο;
Η αλήθεια είναι πως η άσκηση μειώνει το ρίσκο να πάθετε δεύτερο έμφραγμα, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, καλύτερα πάντα να έχετε τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας για το ποιό είδος άσκησης είναι το καλύτερο για την κατάστασή σας. Οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν αεροβική άσκηση, όπως είναι το περπάτημα, το τρέξιμο και το κολύμπι για να δυναμώσει έτσι ο ευαίσθητος μυς της καρδιάς. Σε κάθε περίπτωση, μην παίρνετε πρωτοβουλίες, αν δεν έχετε το ΟΚ από το γιατρό σας.
Θα μπορώ να έχω ερωτική ζωή μετά το έμφραγμα;
Τη στιγμή που θα πάρετε το ΟΚ από το γιατρό σας, μπορείτε να έχετε ερωτική ζωή. Οι περισσότεροι συνήθως μπορούν και κάνουν σεξ, 2-3 εβδομάδες μετά το επεισόδιο, αλλά αν παρατηρήσετε πόνους στο στήθος ή ταχυπαλμίες, ενημερώστε το γιατρό σας άμεσα.
http://www.clickatlife.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory