Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 26 Αυγούστου 2014

Οι πιο επικίνδυνες πόλεις στον πλανήτη Γη

dangerous_cities
dangerous_cities

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ


Για να κάνεις τις διακοπές σου καλύτερες, φτηνότερες και πιο χαλαρωτικές, πρέπει να ρίξεις και λίγους αριθμούς στην εξίσωση. 
6 Το ιδανικό μέγεθος της παρέας των διακοπών
Είτε μιλάμε για αντροπαρέα είτε για 3 φιλικά ζευγάρια που αποφασίζουν να περάσουν μαζί την άδειά τους, όταν ο αριθμός των ατόμων είναι μεγαλύτερος, αυξάνονται και οι πιθανότητες να γίνουν παρεξηγήσεις. Μην ξεχνάς ότι, όσο χαλαρό κι αν είναι το κλίμα, κάθε ημέρα σου απαιτεί λίγη οργάνωση. Οταν δυσκολεύεσαι να συνεννοηθείς ακόμα και για τα απαραίτητα (για παράδειγμα, πού θα πάτε να φάτε το μεσημέρι), είναι εύκολο να δημιουργηθεί αρνητικό κλίμα και να επιστρέψεις στο σπίτι σου πιο κουρασμένος απ’ όσο ήσουν.
15% Ποσοστό του  προϋπολογισμού που θα φύγει σε έκτακτα έξοδα
Ας πούμε ότι φέτος αποφάσισες να ξοδέψεις έως 500 ευρώ. Αφού πάρεις τα απαραίτητα, υπολογίσεις το κόστος της κάθε ημέρας και κλείσεις τα εισιτήρια και το δωμάτιο του ξενοδοχείου (ή το κάμπινγκ), καλό είναι να βάλεις στην άκρη άλλα 75 ευρώ. «Πάντα προκύπτουν έξοδα που δεν περιμένεις» λέει ο Matt Kepnes, συγγραφέας του βιβλίου How to Travel the World on $50 a Day. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να πάρεις ταξί ή να σου πουν πως υπάρχει κάποιο νησάκι, που αξίζει να επισκεφθείς έστω για μια μέρα. Επομένως, κάνε την πρόσθεση κι απόφυγε το άγχος και τον εκνευρισμό την κρίσιμη στιγμή.
8 μέρες Διάστημα μετά το οποίο ξεκουράζεσαι πραγματικά
Αυτός είναι ο χρόνος που θα χρειαστείς για να νιώσεις τη διαφορά στο μυαλό και το σώμα, σύμφωνα με ολλανδική μελέτη το 2013. Οι ερευνητές βρήκαν ότι ο κόσμος ένιωθε υγιής και περνούσε καλά όταν είχε περάσει η πρώτη εβδομάδα διακοπών, αφού τότε αρχίζεις να βγαίνεις από το ρυθμό του ωραρίου της δουλειάς. Επίσης, καλό είναι να μην ξεχνάς κι αυτό: όσο βρίσκεσαι στο νησί ή το βουνό είναι σημαντικό να καθαρίσεις το μυαλό σου διαθέτοντας λίγο χρόνο για τον εαυτό σου, είτε ξεκινώντας ένα καινούργιο βιβλίο είτε ακούγοντας τη μουσική που σε ξεκουράζει.
5 mg Δόση μελατονίνης που θα σε προφυλάξει από το τζετ λαγκ
Αν φέτος έχεις κανονίσει μια απόδραση στο εξωτερικό, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να νικήσεις το τζετ λαγκ. Παίρνοντας ένα συμπλήρωμα μελατονίνης, μια ορμόνη με πολλές ευεργετικές ιδιότητες στην υγεία σου, βοηθάς τον οργανισμό σου να συγχρονιστεί πιο εύκολα, σύμφωνα με ελληνική μελέτη. Αν διασχίσεις μέχρι 6 ζώνες, δοκίμασε να πάρεις 5 mg τη μια ημέρα, πριν ξεκινήσεις το ταξίδι. Αν διασχίσεις 7 ή παραπάνω ζώνες ώρας, πάρε μια δόση την ημέρα για τις 3 τελευταίες ημέρες πριν από το ταξίδι. 
2 Δραστηριότητες την ημέρα που είναι αρκετές
Κάποιος που προγραμματίζει και την τελευταία λεπτομέρεια των διακοπών του καταλήγει να μην απολαμβάνει το ταξίδι. «Οταν σχεδιάζεις κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας, στο τέλος αγχώνεσαι» λέει ο Kepnes. «Η έννοια της απόδρασης αφορά την εξερεύνηση του αγνώστου». Αυτό σημαίνει να κάνεις αυτό που βρίσκεις ενδιαφέρον - για παράδειγμα, να χαλαρώνεις όταν βρίσκεις μια καφετέρια στην άκρη ενός βράχου. Επομένως, μην προγραμματίζεις πράγματα που υπερβαίνουν τις μισές ώρες κάθε ημέρας - 2 δίωρες δραστηριότητες ή 1 τετράωρη εξόρμηση αρκούν

Πώς θα καταπολεμήσετε τα δύσοσμα πόδια το καλοκαίρι;

Είτε φοράτε κλειστά παπούτσια, είτε σανδάλια, το αναμενόνενο είναι τα πόδια σας το καλοκαίρι να μη μυρίζουν τόσο όμορφα όσο θα θέλατε και η περιποίηση τους να απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο απ’ όσο θα θέλατε αρχικά να διαθέσετε.
Για να μην βρεθείτε λοιπόν στη δυσάρεστη θέση να κοιμηθείτε με τα παπούτσια, αν φιλοξενηθείτε εκτάκτως σε κάποιον φίλο, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και απαλλαγείτε από τη δυσοσμία των ποδιών.
Ένα ποδόλουτρο την εβδομάδα, άλλωστε, εκτός από μυρωδάτα πόδια προσφέρει χαλαρότητα και ηρεμία και αξίζει σίγουρα να γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς σας.
1. Καθημερινό πλύσιμο
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αντιμετωπίσετε τη δυσοσμία των ποδιών είναι να τα πλένετε τακτικά με συνέπεια, σαπούνι και ζεστό νερό. Μην ξεχνάτε τις περιοχές ανάμεσα στα δάχτυλα και στεγνώνετε καλά με μια πετσέτα μετά από κάθε πλύσιμο.
Μη φοράτε κάλτσες ή παπούτσια αν δεν έχουν στεγνώσει τελείως και μην βάζετε κάποια ενυδατική που θα τα διατηρήσει νωπά. Αν ψάχνετε ένα τρόπο να απορροφηθεί η υγρασία χρησιμοποιήστε τάλκ.
2. Ποδόλουτρο
Εάν τα πόδια σας ιδρώνουν εύκολα, η καλύτερη λύση για εσάς είναι κάνετε το ποδόλουτρο με άλατα, εβδομαδιαία συνήθεια. Κάντε ένα 20λεπτο ποδόλουτρο σε ζεστό νερό και άλατα, 2-3 φορές την εβδομάδα και θα διαπιστώσετε μεγάλη διαφορά.
Τα άλατα βοηθούν στην ελάττωση του ιδρώτα, αντιμετωπίζουν τη δυσοσμία και ενισχύουν και την υγεία των νυχιών σας.
3. Αφήστε τα πόδια σας να αναπνεύσουν
Μην ξεχνάτε την ανάγκη των ποδιών σας να αναπνέουν και, ειδικά αν φοράτε κλειστά παπούτσια, φροντίστε να μην φοράτε το ίδιο ζευγάρι δυο μέρες στη σειρά. Εναλλάζετε τα παπούτσια σας, είτε κλειστά, είτε σανδάλια για να προλαβαίνουν να στεγνώσουν και ψεκάζετέ τα τακτικά με ειδικό υγρό για τον καθαρισμό και την απολύμανση από βακτήρια και μύκητες.
4. Βάζετε αποσμητικό
Το αποσμητικό που χρησιμοποιούμε στις μασχάλες μας, το χρησιμοποιούμε για να μην ιδρώνουμε και μυρίζει η περιοχή. Αν αναλογιστούμε πως τα ίδια ακριβώς προβλήματα αντιμετωπίζουμε και στα πόδια μας, τότε η λύση του αποσμητικού δεν είναι και τόσο παράλογη.
Χρησιμοποιήστε ένα ειδικό αποσμητικό ποδιών ή δοκιμάστε ένα παλιό αποσμητικό μασχάλης και βρείτε μόνοι σας τις ευχάριστες διαφορές, του πριν και του μετά.
5. Φοράτε τα σωστά παπούτσια
Κάθε φορά που αγοράζετε καινούρια παπούτσια, πέρα από το σχέδιο και την εφαρμογή, δίνετε σημασία και στο υλικό που είναι φτιαγμένα. Παπούτσια από δέρμα, ύφασμα ή πλέγμα δεν ιδρώνουν τα πόδια σας, στο βαθμό που το κάνουν όσα είναι κατασκευασμένα από συνθετικό ή πλαστικό υλικό. Αν μάλιστα τα παπούτσια πλένονται, καλό είναι να το εκμεταλλεύεστε και να τα καθαρίζετε συχνά, αφήνοντάς τα πάντα να στεγνώσουν στον αέρα.
6. Ποτίστε τα με βότκα
Η βότκα έχει αντισηπτικές ιδιότητες, δεδομένου του ποσοστού του αλκοόλ από το οποίο συνίσταται, γι’ αυτό και βοηθάει στην αντιμετώπιση της δυσοσμίας, των βακτηρίων που την προκαλούν και του κάθε ίχνους υγρασίας που μπορεί να ευνοήσει την ανάπτυξή τους. Με τη βοήθεια ενός βαμβακερού υφάσματος που θα έχετε ποτίσει με τη βότκα, αλείψτε τα πόδια σας, δίνοντας έμφαση στις περιοχές ανάμεσα στα δάχτυλα.
7. Μαγειρική σόδα και λεμόνι
Η μαγειρική σόδα βοηθάει στο να πετύχετε μαλακά πόδια, χωρίς βακτήρια, ενώ ο χυμός του λεμονιού ελαχιστοποιεί τον ιδρώτα και χαρίζει φρεσκάδα και ευοσμία στα πόδια. Μουλιάστε τα πόδια σας για 15-20 λεπτά, σε ¼ της κούπας μαγειρική σόδα, 8 κούπες ζεστό νερό και το χυμό ενός λεμονιού. Στο τέλος στεγνώστε και σκουπίστε καλά με μια πετσέτα.
8. Φοράτε κάλτσες
Όσοι φοράτε κλειστά παπούτσια το καλοκαίρι καλό είναι να φοράτε και κάλτσες μαζί με αυτά, όπως κάνετε και το χειμώνα. Οι κάλτσες απορροφούν τον ιδρώτα και σας γλιτώνουν από την έντονη κακοσμία του καλοκαιριού. Κάποιοι προτιμούν τις βαμβακερές κάλτσες και κάποιοι τις αποφεύγουν. Βρείτε το είδος κάλτσας που ταιριάζει στο δικό σας τύπο δέρματος και γλιτώστε από τις ενοχλητικές οσμές.social
http://www.clickatlife.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory