Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

Κοριτσια .

κορίτσια καθρέφτη 13 καθρέφτη καθρέφτη στον τοίχο (32 Φωτογραφίες)
κορίτσια καθρέφτη 20 καθρέφτη καθρέφτη στον τοίχο (32 Φωτογραφίες)

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα πρησμένα μάτια;

. Αγγούρια
Μια από τις συνηθέστερες και πιο γνωστές θεραπείες των πρησμένων ματιών είναι το αγγούρι, καθώς τα αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή που περιέχει, καταπολεμούν την κοκκινίλα, το πρήξιμο και την ενόχληση που προκαλούνται από το πρήξιμο.
Το αγγούρι ακόμα, έχει δροσιστικές ιδιότητες που περιορίζουν την περαιτέρω διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, καθώς και το συνεπαγόμενο πρήξιμο.
Κόψτε το αγγούρι σε φέτες και βάλτε σε κάθε μάτι από μια φέτα, για 30 λεπτά. Εναλλακτικά, πολτοποιήστε στο μπλέντερ 2-3 αγγούρια, στραγγίξτε τον πολτό, αφήστε τον στο ψυγείο για 20 λεπτά και με τη βοήθεια ενός βαμβακιού τοποθετήστε λίγο από τον πολτό σε κάθε μάτι. Αφήστε τον να δράσει για 15-20 λεπτά και ξεπλύνετε με νερό.
2. Ωμές πατάτες
Οι ωμές πατάτες είναι πολύ καλό υποκατάστατο του αγγουριού, καθώς αποτελούν φυσική πηγή συστατικών που βοηθούν στην απομάκρυνση του περισσευούμενου νερού από την περιοχή κάτω από τα μάτια.
Κόψτε λεπτές φέτες πατάτας και τοποθετήστε τις στα μάτια σας για τουλάχιστον 10 λεπτά ή εναλλακτικά, τρίψτε στον τρίφτη του τυριού την πατάτα, βάλτε την σε τουλπάνι και αφήστε το (γεμισμένο τουλπάνι) στα μάτια σας για περίπου 10-15 λεπτά.
3. Κρύο και πλήρες γάλα
Τα λιπαρά στοιχεία που έχει το πλήρες γάλα, ανακουφίζουν από το πήξιμο των ματιών, εξαιτίας του συνδυασμού πρωτεϊνών, αμινοξέων, γαλακτικού οξέος, βιταμίνης Α και D. Για τη συγκεκριμένη θεραπεία των πρησμένων ματιών, ποτίστε μια καθαρή πετσέτα με παγωμένο γάλα και αφήστε τη πάνω στα μάτια σας για περίπου 15 λεπτά.
4. Φακελάκια τσαγιού
Η τανίνη, που περιέχουν οι περισσότερες ποικιλίες τσαγιού, περιορίζει τη διαστολή των αιμοφόρων αγείων στην περιοχή γύρω και κάτω από τα μάτια, βοηθώντας έτσι στην ανακούφιση από το πρήξιμο.
Σε μια κούπα ζεστό νερό, βάλτε δυο φακελάκια τσαγιού και μετά από λίγο, βγάλτε τα.  Αφήστε τα να κρυώσουν και τοποθετήστε ΤΑ στα μάτια σας για 15-30 λεπτά. Για καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και πιο σφιχτό δέρμα στην περιοχή των ματιών, επαναλάβετε τη διαδικασία για 1-2 φορές την εβδομάδα.
5. Ασπράδια αυγών
Τα ασπράδια των αυγών, έχουν την ιδιότητα να καταπολεμούν το πρήξιμο στα μάτια, να περιορίζουν την εξάπλωση της φλεγμονής και της φλόγωσης και να ενεργοποιούν την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή.
Όσον αφορά τη χρήση τους στη θεραπεία των ματιών, χτυπήστε τα ασπράδια σε ένα πιάτο και με τη βοήθεια ενός πινέλου ή με δάχτυλά σας, απλώστε τα στα μάτια σας. Αφήστε το ασπράδι για 10-15 λεπτά, και αφού στεγνώσει, ξεπλύνετε καλά με νερό.

6. Κρύο νερό
Το κρύο νερό δρα σαν αγγειοσυστολέας στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών, περιορίζοντας την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή του δέρματος κάτω από τα μάτια. Για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα βρέξτε μια πετσέτα με παγωμένο νερό, στραγγίξτε από αυτήν το πολύ νερό και αφήστε τη πάνω στα μάτια σας για μερικά λεπτά. Επαναλάβετε για όσο κρίνετε εσείς ότι το χρειάζεστε.
7. Παγωμένο κουτάλι
Το κόλπο είναι παλιό, αλλά πάντα αποτελεσματικό. Έχει την ίδια δράση με το κρύο νερό και αν θέλετε καλά αποτελέσματα καλό είναι να αφήσετε τα κουτάλια για μια ολόκληρη νύχτα στο ψυγείο. Το επόμενο πρωί, βάλτε το ένα κουτάλι σε κάθε μάτι, ενώ για διευκόλυνση μπορείτε να το τυλίξετε με ένα κομμάτι ύφασμα, αν σας ενοχλεί η απευθείας επαφή.
 

5 φθινοπωρινές συμβουλές υγείας

Κάθε εποχή και κάθε αλλαγή για κάποιο λόγο γίνεται και κάτι έχει να σας δώσει. Το μόνο που έχετε εσείς να κάνετε είναι να είστε ανοιχτοί να το πάρετε.
1. Τρώτε φρούτα εποχής
Επιλέγετε τα φρούτα και λαχανικά της εποχής και όχι τις επιλογές του θερμοκηπίου. Η κάθε έποχη έχει πολλές επιλογές να δώσει που αξίζουν την προσοχή σας. Μερικές μάλιστα από τις φθινοπωρινές είναι το σταφύλι, τα ακτινίδια, το μπρόκολο, οι μελιτζάνες, το σπανάκι, οι γλυκοπατάτες, τα μήλα, τα αχλάδια και το πράσο. Εμπνευστείτε από τις νέες σας επιλογές και φτιάξτε το φθινοπωρινό μενού βασιζόμενοι κυρίως σε αυτά τα υλικά και αφήστε τις ντομάτες για του χρόνου ξανά.
2. Τρώτε τα «χρώματα» της εποχής
Όσο πιο χρωματιστό είναι ένα φρούτο, τόσο καλύτερο κάνει στην υγεία και το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Αναζητήστε τα ζεστά χρώματα του φθινοπώρου στο πιάτο σας και εκμεταλλευτείτε όλα τα θρεπτικά στοιχεία που έχει να σας δώσει αυτή η γκάμα χρωμάτων. Σκούρο πράσινο, βαθύ κίτρινο και φωτεινό πορτοκαλί είναι οι αποχρώσεις που θα πρέπει να αναζητάτε κάθε φθινόπωρο στο μανάβικο.
3. Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα
Θωρακίστε τον οργανισμό σας, πριν κάνουν επέλαση οι ιοι και οι ιώσεις του χειμώνα. Πίνετε πολύ νερό, τρώτε ωμές τις τροφές για να λάβετε το μέγιστο της θρεπτικής τους δυνατότητας, τρώτε σκόρδο, βιταμίνες Β, C και D και αρχίστε σιγά σιγά τη γυμναστική.
4. Γυμναστείτε
Το καλοκαίρι η άσκηση έρχεται μόνη της, με τις βόλτες στο ηλιοβασίλεμα και με το πρωινό  κολύμπι. Τα πρώτα κρύα όμως κάνουν πολλούς να σταματήσουν αυτές τις βόλτες και να μην γυμνάζονται πια με την ευκολία που το έκαναν το καλοκαίρι. Μην ξεχνάτε, όμως, ποτέ τη σημασία της άσκησης και αν δεν καταφέρατε ποτέ να γίνετε χειμερινός κολυμβητής ή το κρύο σας αποθαρρύνει από το να κάνετε μια βόλτα στην πόλη, βρείτε ένα τρόπο να ασκήθείτε εντός των τειχών. Κάντε γιόγκα, παρακολουθήστε μαθήματα χορού ή, ακόμα, γραφτείτε στο δημοτικό κολυμβητήριο. Δεν χρειάζεται να υπερβάλλετε στην ένταση και το πάθος. Λίγη άσκηση αρκεί  για να διατηρείτε τη φόρμα και την καλή σας διάθεση.
5. Απολαύστε την εποχή
Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και μαζί με την εποχή, κάντε αλλαγές και στη ζωή σας. Βρείτε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας, αφιερώστε τα απογεύματα του φθινοπώρου σχεδιάζοντας τα μελλοντικά σας πλάνα και πάρτε αποφάσεις που ο καλοκαιρινός ήλιος δεν σας άφηνε να πάρετε. Το φθινόπωρο είναι η εποχή της περισυλλογής, της ανασυγκρότησης και της αναζήτησης νέων στόχων, με κύριο σκοπό την προσωπική ευτυχία και ύστερα την ικανοποίηση των άλλων.
http://www.clickatlife.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory