Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Κοστούμια Που Είναι Εξαιρετικά Ανατριχιαστικα

terrifying_vintage_costumes

Ο ελληνικός καφές “μιλάει” στην καρδιά σας

Ο ελληνικός καφές είναι ένας αγαπημένος καφές τον οποίο συνεχίζουν να προτιμούν οι Έλληνες όλων των ηλικιών, παρά τη μεγάλη ποικιλία σε είδη καφέ που συναντάμε σήμερα! Ο κύριος λόγος που τον καταναλώνουμε είναι για να λάβουμε τις εμφανείς ιδιότητες που έχει η καφεΐνη στον οργανισμό μας, όπως είναι η ενίσχυση των σωματικών καιδιανοητικών λειτουργιών και οι οποίες μπορεί να μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε πιο ικανοποιητικά σε μια εργασία ή και στις υποχρεώσεις μας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, αποτελεί ένα ευχάριστο ρόφημα που συχνά συνοδεύει τις κοινωνικές μας συναθροίσεις και μας κρατάει «συντροφιά» σε διάφορες φάσεις της καθημερινότητάς μας. Όσον αφορά όμως στην υγείατης καρδιάς μας, τι έχει να μας προσφέρει ο ελληνικός καφές;
Σε πρόσφατη μελέτη που έγινε σε ηλικιωμένους κατοίκους της Ικαρίας βρέθηκε ότι όσοι κατανάλωναν περισσότερο ελληνικό καφέ κατά μέσο όρο καθημερινά στη διάρκεια της ζωής τους, εμφάνιζαν καλύτερη λειτουργία του ενδοθηλίου, από όσους κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες. Η ενδοθηλιακή λειτουργία σχετίζεται με την υγεία των αιμοφόρων αγγείων και είναι ένας δείκτης της πιθανότητας καρδιαγγειακών νοσημάτων. Στην ίδια μελέτη επίσης φάνηκε ότι όσοι έπιναν κυρίως ελληνικό καφέ είχαν μεγαλύτερο προστατευτικό αποτέλεσμα από όσους κατανάλωναν άλλα καφεϊνούχα ροφήματα. Αυτή είναι μια σημαντική συσχέτιση, η οποία μπορεί να αναδείξει τις ευεργετικές επιδράσειςπου μπορεί να έχει ο ελληνικός καφές στην καρδιαγγειακή υγεία, όπως φάνηκε στους κατοίκους της Ικαρίας, οι οποίοι είναι ένας από τους μακροβιότερους πληθυσμούς παγκοσμίως.
Πιο συγκεκριμένα, σε αυτήν τη μελέτη, οι ερευνητές αιτιολογούν το ευεργετικό αποτέλεσμα του ελληνικού καφέ στην λειτουργία των αγγείων, βάσει στοιχείων από προηγούμενες μελέτες. Σύμφωνα με αυτές, ο καφές μπορεί να έχει κάποιες ευεργετικές επιδράσεις που σχετίζονται με την υγεία της καρδιάς, όπως η βελτίωση της ανοχής στη γλυκόζη, η υψηλή του περιεκτικότητα σε φαινολικά αντιοξειδωτικά και η άμεση επίδραση που έχει στην παραγωγή μονοξειδίου του αζώτου, το οποίο συμβάλλει στην εύρυθμη κινητικότητα των αγγείων.
Γενικότερα, οι μελέτες που έχουν γίνει σχετικά με την κατανάλωση καφέ και τακαρδιαγγειακά νοσήματα μέχρι σήμερα δεν ξεκαθαρίζουν ακόμη το τοπίο σχετικά τόσο με τις επιδράσεις της χρόνιας, όσο και της άμεσης κατανάλωσης καφέ, στηνκαρδιαγγειακή λειτουργία. Όσον αφορά σε ασθενείς με καρδιαγγειακή νόσο ή άλλους παράγοντες, δεν υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένες συστάσεις για την κατανάλωση καφέ. Ωστόσο, στη μελέτη της Ικαρίας, η βελτίωση της λειτουργίας του ενδοθηλίου ανάλογα με την κατανάλωση ελληνικού καφέ φάνηκε να ισχύει και στα άτομα με υπέρταση.
Συνολικά, ο καφές αποτελεί ένα ρόφημα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ιχνοστοιχείαευεργετικά για τον οργανισμό και η μέτρια κατανάλωσή του (περίπου 3-5 φλιτζάνια καφέ ημερησίως) από τους υγιείς ενήλικες θεωρείται ασφαλής σύμφωνα με Διεθνείς Οργανισμούς, ενώ πιθανόν προσφέρει και σημαντικά οφέλη στην καρδιάΠιείτε λοιπόν έναν ελληνικό καφέ «στην υγειά σας»!

Γιόγκα για αρχάριους

Οι αυξημένοι ρυθμοί της καθημερινότητας και οκαθιστιστικός τρόπος ζωής μας έχουν οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ψυχοσωματικών προβλημάτωνόπως π.χ το άγχος και η κακή δίαθεση, οι πονοκέφαλοι, η αύξηση του σωματικού βάρους, οι πόνοι στη μέση και στον αυχένα και η κακή στάση σώματος. Η γιόγκα είναι μια εναλλακτική μορφή άσκησης, που έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να συμβάλειθετικά στην μείωση αυτών των προβλημάτων.
Η λέξη γιόγκα (Yoga) πρόερχεται από την λέξη «yoking» που σημαίνει σημαίνεισυνένωσησυνύπαρξη, του μυαλού και του σώματος μέσω συγκεκριμένων μεθόδων, κύρια του διαλογισμού. Η προέλευση της γιόγκα πιστεύεται ότι είναι από την Ινδικήπαραδοση. Οι πρώτες ενδείξεις από πρακτικές γιόγκα εντοπίζονται στο 400 π.Χ., ενώ στα τέλη του 19ου αιώνα έγινε δημοφιλής στον δυτικό κόσμο ως ένα είδος σωματικής καιπνευματικής άσκησης.
Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η γιόγκα:
  • Οδηγεί σε αρμονία και ισορροπία μεταξύ του σώματος, του νου και τουπνεύματος.
  • Αυξάνει δύναμηευλυγισίαεύροςκίνησης και ισορροπία.
  • Επιβραδύνει τον ρυθμό της καρδιάς.
  • Εξισορροπεί την πίεση του αίματος και βελτιώνει την κυκλοφορία.
  • Ρυθμίζει τις ορμόνες και τους βιολογικούςρυθμούς του σώματος.
  • Ενδυναμώνειτονώνει τους μυς, και χαρίζει ευλυγισία.
  • Βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού.
  • Καταπολεμά την κατάθλιψη, το άγχος και την αϋπνία.
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος
  • Μειώνει το άσθμα
  • Συμβάλλει στη καταπολέμηση του καρκίνου
  • Μειώνει το σωματικόβάρος.
 Εφόσον λοιπόν θέλετε να ξεκινήσετε γιόγκα θα ήταν χρήσιμο να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:
1. Θα πρέπει να διαλέξετε το είδος της γιόγκας που σας αρέσει. Η Hatha γιόγκα ταιριάζει σε όλους, ανεξαρτήτως επιπέδου φυσικής κατάστασης ή ηλικίας. Θεωρείται ιδανική αν έχετε μειωμένη ευλυγισία, επειδή πρόκειται για ένα είδος γιόγκα που μπορείτε να εκτελέσετε τόσο με ήπιο ρυθμό, όσο και με πιο δυναμικό, αν το επιθυμείτε.
2. Επιλέξτε το κατάλληλο περιβάλλον και εξοπλισμό. Είναι πολύ σημαντικό να είστε σε ένα χώρο που σας χαλαρώνει. Φορέστε άνετα ρούχα και βγάλτε τα παπούτσια σας, έτσι ώστε να νιώθετε ανάλαφροι/ες. Προμηθευτείτε ένα λεπτό στρωματάκι και βάλτε χαλαρή μουσική (εάν είναι επιλογή σας).
3. Το γεύμα σας πριν την γιόγκα θα πρέπει να είναι ελαφρύ και θα πρέπει να πίνετε λίγονερό κατά τη διάρκεια της άσκησης.
4. Κλείνετε εντελώς τα κινητά σας. Είναι η στιγμή για να αποσυνδεθείτε και ναηρεμήσετε και εσείς και ο υπόλοιπος κόσμος στον χώρο.
5. Πριν το πρώτο σας μάθημα συστηθείτε στη δασκάλα ή τον δάσκαλό σας καιενημερώστε τους για οποιοδήποτε τραυματισμό ή θέμα υγείας.
6. Πάντα πρέπει να κάνετε προθέρμανση, ώστε να αυξηθεί η θερμοκρασία τουσώματος και η ενέργειά σας. Η προθέρμανση είναι απαραίτητη για την πρόληψη τωντραυματισμών.
7. Ασκηθείτε. Είναι καλό να ασκείστε 4-6 φορές την εβδομάδα ή τουλάχιστον 2-3 φορέςτην εβδομάδα για να δείτε και να νοιώσετε πραγματική διαφορά.
8. Μην σπρώχνετε τον εαυτό σας πέρα από τα όριά σας. Δεν υπάρχει λόγος γιαανταγωνισμό. Ξεκινήστε με εύκολες ασκήσεις. Το πιο σημαντικό σε αυτό το επίπεδο είναι να μάθετε να παίρνετε σωστά αναπνοές και να ηρεμείτε.
9. Θα ήταν χρήσιμο να συμβουλευτείτε ένα δάσκαλο γιόγκα προκειμένου νας σας δείξει την τεχνική των ασκήσεων και τη φιλοσοφία της γιόγκα.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory