Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

Ένα τρομακτικό έργο τέχνης.Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου , Lukova, Τσεχική Δημοκρατία

Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου

Βότανα κατά του στρες

Βότανα κατά του στρες
Το άγχος είναι κάτι που οι περισσότεροι βιώνουμε καθημερινά. Το αίσθημα ανησυχία, η ένταση, η αγωνία αλλά και η αϋπνία είναι μερικά μόνο αποτελέσματα έντονου στρες από τα οποία καλό θα ήταν να απαλλαγούμε. Στη μάχη ενάντια στο στρες, εκτός από την άσκηση και τις χαλαρωτικές ασκήσεις έχουμε κι άλλα φυσικά όπλα στη διάθεσή μας: τα φαρμακευτικά βότανα. Μάθε γι’ αυτά κι απαλλάξου από το στρες.

7 φαρμακευτικά αγχολυτικά βότανα

1. Λυκίσκος

Μπορεί το βότανο αυτό να το έχεις συνδέσει με τη μπύρα, ωστόσο, κάνει θαύματα σε περιπτώσεις άγχους. Είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά φαρμακευτικά βότανα με ισχυρή κατασταλτική επίδραση στο στρες. Επίσης, ένα τσάι λυκίσκου λίγο πριν τον ύπνο δίνει λύση σε προβλήματα αϋπνίας. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φτιάξεις ρόφημα με ένα κουταλάκι λυκίσκο και ζεστό νερό. Πιες το μισή ωρίτσα πριν ξαπλώσεις και καλά όνειρα.

2. Κάβα-κάβα

Είναι ένα βότανο που πιθανότατα δε γνώριζες. Φύεται στα νησιά του Ειρηνικού και χρησιμοποιείται παραδοσιακά για ανακούφιση από πόνους και χαλάρωση. Οι ευεργετικές και χαλαρωτικές του ιδιότητες το έχουν κάνει ιδιαίτερα γνωστό τα τελευταία χρόνια. Είναι μυοχαλαρωτικό, αναλγητικό και αντισπασμωδικό ενώ έχει και αντισηπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες γι΄αυτό και συστήνεται και σε περιπτώσεις κυστίτιδας κι άλλων λοιμώξεων του ουροποιητικού.

3. Μελισσόχορτο
Είναι ένα από τα πιο αρωματικά φαρμακευτικά φυτά που ηρεμούν. Έχει άρωμα που θυμίζει αυτό της μέντας ή του λεμονιού. Βοηθά τόσο σε περιπτώσεις άγχους ή προβλήματα ύπνου ενώ είναι τόσο δραστικό που στο μεσαίωνα χρησιμοποιήθηκε ως αντικαταθλιπτικό. Μάλιστα, μόλις ένα κοφτό κουταλάκι του γλυκού αρκεί για ρόφημα 1 μεγάλης κούπας.

4. Πάσιον φλάουερ (Passion Flower)
Το λουλούδι του πάθους χρησιμοποιήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1800 από γιατρούς της Βόρειας Αμερικής για την ανακούφιση από το άγχος και την αντιμετώπιση των προβλημάτων αϋπνίας. Βέβαια, η δραστικότητά του είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να προκαλέσει υπνηλία ή ζάλη γι΄αυτό προσοχή στην κατανάλωσή του.

5. Σκουτελλάρια
Κι όμως δεν είναι μόνο διακοσμητικό φυτό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί κι ως βότανο. Μπορεί να μη γνωρίζεις πως λέγεται αλλά σίγουρα το γνωρίζεις, είναι το φυτό αυτό με τα μωβ άνθη που συχνά επιλέγουμε ανάμεσα στις γλάστρες με τα άνθη που διακοσμούν τις βεράντες μας. Η κατανάλωση του βοτάνου - ως ρόφημα ή εκχυμα - έχει ηρεμιστική δράση και στηρίζει το νευρικό σύστημα. Πρόκειται για ένα ήπιο μυοχαλαρωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση του στρες και της αϋπνίας. Ενδείκνυται επίσης και για άλλα προβλήματα όπως ο πονοκέφαλος ή οι κράμπες πριν την περίοδο.

6. Βαλσαμόχορτο
Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φαρμακευτικά βότανα που χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις ήπιας κατάθλιψης αλλά και στους πόνους της περιόδου και οι δράση του οποίου ήταν ήδη γνωστή από την αρχαιότητα. Το αναφέρει ο πατέρας της ιατρικής ο Ιπποκράτης αλλά και ο Πεδάνιος Διοσκουρίδης, ο μεγαλύτερος φαρμακολόγος της αρχαιότητας.

7. Βαλεριάνα
Είναι ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο ηρεμιστικό στην Ευρώπη με ισχυρές αγχολυτικές και κατευναστικές ιδιότητες. Μάλιστα, στο παρελθόν χρησιμοποιούταν και σε περιπτώσεις επιληψίας. Επειδή είναι ιδιαίτερα δραστική, συστήνεται η κατανάλωσή της να γίνεται λίγο πριν τον ύπνο. Όπως και με το μελισσόχορτο ένα κοφτό κουταλάκι του γλυκού αρκεί για ρόφημα 1 μεγάλης κούπας.

Μεγάλη προσοχή:
Η χρήση των βοτάνων πρέπει να γίνεται συνετά και όχι δίχως ιατρική συμβουλή. Κάποια από τα χαλαρωτικά βότανα απαγορεύεται δια ροπάλου να καταναλωθούν αν παίρνεις κάποια φαρμακευτική αγωγή. Για παράδειγμα αν κάποιος λαμβάνει αντικαταθλιπτικά απαγορεύεται να πιει ρόφημα μελισσόχορτου. Το κάβα -κάβα αντενδείκνυται για όσους έχουν νόσο του Πάρκινσον.Επίσης, προσοχή σε περίπτωση εγκυμοσύνης. Πολλά από τα βότανα, όπως για παράδειγμα το λουλούδι του πάθους είναι τόσο δραστικά που μπορούν να προκαλέσουν ζάλη. Προσοχή λοιπόν.

Πηγή: Womenonly.gr

Ορσηίς, η μητέρα των Ελλήνων


Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλληνα...
Ο συγγραφέας Μιχάλης Καλόπουλος (www.greatlie.com) μας διηγείται την παρακάτω ιστορία:
"Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε Έλληνα, οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου, οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, ποια είναι η Σάρρα;... Αναμφίβολα θα πάρετε έναν τεράστιο αριθμό ικανοποιητικών απαντήσεων. Αν όμως ρωτήσετε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, του πλέον υψηλού μορφωτικού επιπέδου, από δασκάλους μέχρι ακαδημαϊκούς, ποια είναι η Ορσηίδα; (η έρευνα αυτή έγινε τα τελευταία δυο χρόνια από μένα τον ίδιο, σε εκτεταμένο δείγμα)... θα πάρετε όλες της απίθανες απαντήσεις –εκτός απ την πραγματική- ότι η Ορσηίδα… είναι η Προμήτηρα των Ελλήνων!
Αυτή η θλιβερή, καθολική άγνοια των προγόνων μας, είναι και η καλύτερη απόδειξη της απόλυτης ιστορικής αφασίας των ελλήνων! Όχι μόνο δεν ξέρουν ότι έχουν προπάτορά τους τον Έλληνα, τον γιο του Δευκαλίωνα, αλλά ουτε και οι πλέον μορφωμένοι Έλληνες δεν γνωρίζουν, ότι η σύζυγός του Ορσηίδα, είναι η ιστορική μητέρα των Ελλήνων!
Μάλιστα για τις ανάγκες αυτού του άρθρου, μάταια προσπάθησα να βρω στο διαδίκτυο έστω και μια εικόνα της μυθικής αυτής μητέρας των Ελλήνων! Αναγκάστηκα λοιπόν, να επισκευθώ το μόνο μέρος που (ξεναγούμενος μόλις προ καιρού συνειδητοποίησα και ο ίδιος την μεγάλη αυτή έλλειψη), τον "Ναό των Ελλήνων" στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, κατασκευασμένο (προ δεκαετίας) από τον υπεραθλητή (παγκοσμίου αναγνώρισης) μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου. Στο προαύλιο αυτού του "Ναού των Ελλήνων", υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!"
Σύμφωνα με τον μύθο μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία. Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.
Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.
Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων. Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.
Ο Απολλόδωρος μάς λέγει:
[Α 7,2] [...] Ζεὺς δὲ πέμψας Ἑρμῆν πρὸς αὐτὸν ἐπέτρεψεν αἱρεῖσθαι ὅ τι βούλεται· ὁ δὲ αἱρεῖται ἀνθρώπους αὐτῷ γενέσθαι. καὶ Διὸς εἰπόντος ὑπὲρ κεφαλῆς ἔβαλλεν αἴρων λίθους, καὶ οὓς μὲν ἔβαλε Δευκαλίων, ἄνδρες ἐγένοντο, οὓς δὲ Πύρρα, γυναῖκες. ὅθεν καὶ λαοὶ μεταφορικῶς ὠνομάσθησαν ἀπὸ τοῦ λᾶας ὁ λίθος. γίνονται δὲ ἐκ Πύρρας Δευκαλίωνι παῖδες Ἕλλην μὲν πρῶτος, ὃν ἐκ Διὸς γεγεννῆσθαι <ἔνιοι> λέγουσι, <δεύτερος δὲ> Ἀμφικτύων ὁ μετὰ Κραναὸν βασιλεύσας τῆς Ἀττικῆς, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. [Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶνύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην.[...]
Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη Α', 7,2-3.
 
Απόδοση:
"[...] Ο Ζεύς, στέλνοντας του τον Ερμή, τον προέτρεψε να διαλέξει ότι θέλει. Κι αυτός διάλεξε να του γεννήσει ανθρώπους. Όπως του είπε λοιπόν ο Ζευς, έπαιρνε λίθους και τους πετούσε πάνω από το κεφάλι του. Όσοι πέταξε ο Δευκαλίωνας έγιναν άνδρες, όσοι έταξε η Πύρρα γυναίκες. Για αυτό και ονομάστηκαν λαοί μεταφορικά, από το λάας που είναι ο λίθος. Ο Δευκαλίωνας απέκτησε από την Πύρρα δυο υιούς, πρώτο τον Έλληνα, που όπως λένε κάποιοι, γεννήθηκε από τον Δία και δεύτερο τον Αμφικτύονα, που έγινε βασιλιάς στην Αττική μετά τον Κραναό, και μία θυγατέρα, την Πρωτογένεια, που από τον Δία γέννησε τον Αέθλιο. Από τον Έλληνα και τη νύμφη Ορσηίδαγεννήθηκαν ο Δώρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. Αυτός ονόμασε Έλληνες τους λεγόμενους Γραικούς και μοίρασε τη χώρα τα παιδιά του. Ο Ξούθος, που πήρε την Πελοπόννησο, απέκτησε από την Κρέουσα, κόρη του Ερεχθέα, τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάστηκαν οι Αχαιοί και οι Ίωνες. Ο Δώρος έλαβε την περιοχή πέρα από την Πελοπόννησο και ονόμασε τους κατοίκους της με το όνομά του Δωριείς. Ο Αίολος, ως βασιλέας στην περιοχή της Θεσσαλίας, ονόμασε του κατοίκους της Αιολείς, παντρεύτηκε την Εναρέτη, κόρη του Δηίμαχου, και απέκτησε επτά γιούς, τον Κρηθέα, τον Σίσυφο, τον Αθάμαντα, τον Σαλμωνέα, τον Δηιόνα, τον Μάγνητα και τον Περιήρη, και πέντε κόρες, τις Κανάκη, Αλκυόνη, Πεισιδίκη, Καλύκη και Περιμήδη. [...]"
[Πηγή ellinikoarxeio.com]
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory