Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

φαντασμαγορικα Γλυπτά

Η Ellen Jewett-γλυπτά-4

Έξυπνα τρικ για να αποκοιμηθείτε αμέσως

Έξυπνα τρικ για να αποκοιμηθείτε αμέσως
Αν τα προβατάκια που μετρούσατε παλιά δεν έχουν αποτέλεσμα, τότε βάλτε στην κρεβατοκάμαρά σας άλλα.. κόλπα για να κοιμάστε γρήγορα και κυρίως, χωρίς διακοπές.

Ακολουθήστε τα παρακάτω έξυπνα τρικ, και κοιμηθείτε σαν… μωρό:

1. Να ακολουθείτε μια συγκεκριμένη ρουτίνα 
Ακολουθήστε μια συγκεκριμένη ρουτίνα πριν πέσετε στο κρεβάτι κάθε βράδυ- το τελετουργικό αυτό δίνει σήμα σε μυαλό και σώμα, ότι ήρθε η ώρα του ύπνου. Για παράδειγμα, να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο, ή να διαβάζετε μερικές σελίδες από αγαπημένα σας βιβλία. 

2. Διαμορφώστε το δωμάτιό σας κατάλληλα 
Διατηρείστε στην κρεβατοκάμαρά σας μια σταθερή θερμοκρασία. Να αποφεύγετε τα φώτα κατά τη διάρκεια της νύχτας και να κλείνετε τα παραθυρόφυλλα. 

3. Μη χρησιμοποιείτε το κινητό σας για ξυπνητήρι
Πολλοί βασίζονται στο κινητό τους για ξυπνητήρι. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, τότε θα σας πιάσει «φαγούρα» για να παίξετε με το κινητό σας, το οποίο θα σας κρατήσει ξύπνιους. Η κρεβατοκάμαρά σας πρέπει να προορίζεται μόνο για σεξ και ύπνο, λένε οι ειδικοί. 

4. Κάντε εξάσκηση με αναπνοές 
Αφιερώστε ορισμένα λεπτά και αφοσιωθείτε στις αναπνοές-θα χαλαρώσουν το σώμα σας. Κατά την εισπνοή, φανταστείτε ότι ένα καθαρό αεράκι εισέρχεται στα πνευμόνια σας, ταξιδεύει στο σώμα σας και καθαρίσει τα κύταρρά σας. Κατά την εκπνοή, φανταστείτε ότι όλες οι τοξίνες και οι αρνητικές σκέψεις απομακρύνονται στην ατμόσφαιρα. 

5. Χαλαρώστε τους μυείς και τα πόδια σας
Ξαπλώστε στο κρεβάτι και αρχίστε να δουλεύετε με τους μυείς σας. Τεντώστε, χαλαρώστε, τεντώστε ξανά διάφορα σημεία του σώματός σας. Σφίξτε τα δάχτυλα των ποδιών σας, μετρήστε ως το 7 και χαλαρώστε. Επαναλάβετε ξανά και ξανά.

6. Απασχολήστε το μυαλό σας με χαλαρωτικές ασκήσεις 
Το να μετράτε προβατάκια, είναι τόσο πασέ! Οι ειδικοί συμβουλεύουν να αρχίσετε να μετράτε αντίστροφα από το 100 και πίσω. 

7. Σηκωθείτε από το κρεβάτι
Αν αδυνατείτε να κοιμηθείτε στα 30 λεπτά που βρίσκεστε στο κρεβάτι, σηκωθείτε και κάντε κάτι χαλαρωτικό: διάβασμα ακόμα και πλύσιμο πιάτων. 

8. Βάλτε το ξυπνητήρι μακριά σας
Ένα από τα χειρότερα όταν κάποιος πάσχει από αϋπνία, είναι να κοιτάζει διαρκώς το ξυπνητήρι. 

Μερικά ακόμα τρικ:

9. Πάρτε ένα καλό, αναπαυτικό μαξιλάρι

10. Συμβουλευτείτε γιστρό

11. Φανταστείτε ένα ειδυλλιακό περιβάλλον

12. Κρατήστε εκτός κρεβατοκάμαρας τις έγνοιες 

13. Κάντε γυμναστική

Η παχυσαρκία δεν συνδέεται πάντα με κακή υγεία

Η παχυσαρκία δεν συνδέεται πάντα με κακή υγεία
Αμερικανοί επιστήμονες ζήτησαν από 20 παχύσαρκους να λαμβάνουν περισσότερη τροφή επί πολλούς μήνες και ανακάλυψαν ότι περίπου το ένα τέταρτο από αυτούς εξακολουθούσε να διατηρεί την καλή του υγεία, παρότι πήρε επιπλέον κιλά.

Η έρευνα αυτή, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στις 2 Ιανουαρίου στο περιοδικό Journal of Clinical Investigation, έγινε από επιστήμονες της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Ουάσινγκτον που βρίσκεται στο Σεν Λούις του Μιζούρι.

Οι επιστήμονες ζήτησαν από τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα να λαμβάνουν καθημερινά επιπλέον 1.000 θερμίδες τρώγοντας κυρίως σε ταχυφαγεία, με στόχο να αυξήσουν κατά 6% το βάρος τους.

«Δεν είναι εύκολο. Είναι εξίσου δύσκολο να πάρεις βάρος όσο είναι να χάσεις», εξήγησε η Ελίζα Φαμπρίνι αναπληρώτρια καθηγήτρια ιατρικής και βασική συντάκτρια της έρευνας.

Όσοι από τους συμμετέχοντες δεν υπέφεραν από ασθένειες που συνδέονται με την παχυσαρκία, όπως προβλήματα στην παραγωγή ινσουλίνης, αυξημένη αρτηριακή πίεση, αυξημένο λίπος στο συκώτι, εξακολουθούσαν να μην παρουσιάζουν προβλήματα αφού πήραν επτά κιλά, σύμφωνα με την έρευνα.

Τα αποτελέσματα συνάδουν με τα όσα έχουν παρατηρήσει οι επιστήμονες στον γενικότερο πληθυσμό: περίπου το ένα τέταρτο των παχύσαρκων ατόμων δεν υποφέρουν από επιπλοκές που μπορούν να τους προκαλέσουν καρδιακή κρίση, εγκεφαλικό ή να τους δημιουργήσουν διαβήτη.

Όμως η κατάσταση της υγείας όσων είχαν ήδη προβλήματα υγείας πριν τη λήψη επιπλέον βάρους επιδεινώθηκε.

Μετά τη διεξαγωγή της έρευνας αυτής, οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι κατανόησαν καλύτερα πώς να ξεχωρίζουν τους παχύσαρκους που είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν προβλήματα υγείας.

«Μια άλλη διαφορά αφορά τη γενετική λειτουργία του λιπώδους ιστού», επισημαίνεται στην έρευνα, η οποία έδειξε ότι οι παχύσαρκοι με κανονικό μεταβολισμό έχουν περισσότερα γονίδια που ρυθμίζουν το λίπος τους.

Πάντως θα πρέπει να γίνουν και άλλες έρευνες για να καθοριστεί για ποιο λόγο κάποιοι παχύσαρκοι είναι πιο επιρρεπείς στα προβλήματα υγείας.

«Είναι γενετικοί λόγοι, μια ιδιαίτερη δίαιτα, η σωματική δραστηριότητα, η σωματική υγεία ή τα μικρόβια;», διερωτήθηκε ο Σάμιουελ Κλάιν διευθυντής του Κέντρου Ανθρώπινης Διατροφής του πανεπιστημίου Ουάσινγκτον.
http://www.newsbeast.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory