Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

Μερικοί άνθρωποι οτι είναι στη μόδα

χειρότερη μόδα-ποτέ-26

Οι έξι «χρυσοί κανόνες» για μια ζωή όλο υγεία

Οι έξι «χρυσοί κανόνες» για μια ζωή όλο υγεία
Τρεις στις τέσσερις καρδιακές προσβολές που εμφανίζονται στις νέες γυναίκες, θα μπορούσαν να προληφθούν, αν οι ασθενείς ακολουθούσαν έξι «χρυσούς κανόνες» στον τρόπο ζωής τους.

Οι κανόνες αυτοί είναι και απλοί αλλά και… ήδη γνωστοί: όχι στο τσιγάρο, διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους, 150 λεπτά φυσικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όχι πάνω από επτά ώρες μπροστά στην τηλεόραση την εβδομάδα, το πολύ ένα ποτό την ημέρα και φυσικά, υγιεινή διατροφή.

Οι κανόνες αυτοί θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις γυναίκες ηλικίας 30-40 ετών να καταπολεμήσουν τις καρδιακές ασθένειες, αναφέρουν αμερικανοί ερευνητές, οι οποίοι μελέτησαν τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής σε σχεδόν 70.000 νοσοκόμες για δύο δεκαετίες.

Η επικεφαλής της έρευνας και επίκουρος καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Βιοστατιστικής στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου της Ιντιάνα, Andrea Chomistek δήλωσε σχετικά: «Παρότι τα ποσοστά θνησιμότητας από καρδιακές ασθένειες στις ΗΠΑ σημειώνουν σταθερή μείωση τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, δεν παρατηρείται η ίδια τάση στις γυναίκες ηλικίας 35-44 ετών».

«Αυτή η διαφορά μπορεί να εξηγηθεί από ανθυγιεινές επιλογές στον τρόπο ζωής» πρόσθεσε η καθηγήτρια, σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν, ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν τους έξι «χρυσούς κανόνες» τρόπους ζωής, είχαν κατά 92% μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής προσβολής και κατά 66% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν έναν παράγοντα κινδύνου που σχετίζεται με τις καρδιακές ασθένειες.

Προηγούμενη αμερικανική έρευνα είχε βρει ότι η τακτική άσκηση, η Μεσογειακή διατροφή, η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους και κυρίως η αποφυγή του καπνίσματος αποτελούν κρίσιμες αποφάσεις τρόπου ζωής, που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών ασθενειών και πρόωρου θανάτου.

Το κρύο… αδυνατίζει

Το κρύο… αδυνατίζει
Άλλη μια επιστημονική έρευνα έρχεται να δείξει ότι, πέρα από τα διάφορα προβλήματα που προκαλεί, το πολύ κρύο έχει και μια ωφέλιμη παρενέργεια: βοηθάει στο αδυνάτισμα. Έτσι, όσοι παράφαγαν στην περίοδο των γιορτών, ίσως θα έπρεπε να χαμηλώσουν τον θερμοστάτη στο σπίτι και στο γραφείο τους ή να βγαίνουν πιο συχνά βόλτες μέσα στο κρύο.

Η νέα αμερικανική μελέτη, που βασίστηκε σε πειράματα με ποντίκια, δείχνει ότι η συχνή έκθεση ενός οργανισμού σε χαμηλές θερμοκρασίες βελτιώνει τον τρόπο που γίνεται ο μεταβολισμός των λιπών, μετατρέποντας το επιβλαβές λευκό λίπος σε πιο υγιές καφέ λίπος. Με αυτό τον τρόπο, προστατεύεται κανείς από την παχυσαρκία, αλλά και από μεταβολικές διαταραχές όπως ο διαβήτης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την καθηγήτρια διαιτολογίας και τοξικολογίας Χέι Σουκ Σουλ του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό μοριακής βιολογίας "Molecular Cell", διαπίστωσαν ότι η έκθεση σε κρύο περιβάλλον αυξάνει τα επίπεδα μιας πρωτεΐνης (Zfp516), η οποία είναι ζωτική για τη δημιουργία καφέ λίπους, του είδους εκείνου του λίπους στο σώμα, που γεννά εσωτερική θερμότητα.

Η ίδια πρωτεΐνη, μετά από τη συχνή έκθεση στο κρύο, βοηθά το λευκό λίπος (που αποθηκεύει ενέργεια και ευθύνεται κυρίως για το πάχος) να μεταμορφώνεται σε καφέ λίπος (που καίει την αποθηκευμένη ενέργεια), με αποτέλεσμα ο οργανισμός να θερμαίνεται και, παράλληλα, να χάνει βάρος.

Τα πειράματα έδειξαν ότι τα ποντίκια με υψηλή ποσότητα της εν λόγω πρωτεΐνης, λόγω της παρατεταμένης έκθεσής τους στο κρύο, έβαλαν κατά μέσο όρο 30% λιγότερο βάρος, σε σχέση με τα ποντίκια που περνούσαν μια χαρά μέσα σε ζεστό περιβάλλον. Παρόλο που και οι δύο ομάδες πειραματόζωων διατρέφονταν επί ένα μήνα με τροφές πλούσιες σε λιπαρά, η ομάδα που κρύωνε, πάχυνε λιγότερο.

Όταν οι ερευνητές προκάλεσαν γενετική τροποποίηση σε μερικά ποντίκια, ώστε να εξουδετερώσουν το γονίδιο που παράγει την πρωτεΐνη Zfp516, τα ποντικάκια δεν ανέπτυσσαν πλέον καθόλου καφέ λίπος. Από την άλλη, όταν μέσω άλλης μετάλλαξης τα ποντίκια παρήγαγαν στον οργανισμό τους περισσότερη πρωτεΐνη Zfp516, μπορούσαν να μετατρέπουν πιο εύκολα το λευκό λίπος σε καφέ και πάχαιναν λιγότερο.

Έτσι, αντί κανείς να υποβάλλεται στη «δίαιτα» του κρύου, θα μπορούσε να βρεθεί ένας άλλος τρόπος για να αυξάνεται το επίπεδο της συγκεκριμένης πρωτεΐνης. «Αν θα μπορούσε κανείς να αυξήσει κάπως τα επίπεδα αυτής της πρωτεΐνης, πιθανώς μέσω φαρμάκων, θα είχε περισσότερο καφέ λίπος και ίσως θα έχανε περισσότερο βάρος, ακόμη κι αν έτρωγε την ίδια ποσότητα φαγητού», δήλωσε η Χέι Σουκ Σουλ.

Το καφέ λίπος παίρνει αυτή την απόχρωση, επειδή περιέχει πάρα πολλά μιτοχόνδρια, τα «εργοστάσια» παραγωγής ενέργειας των κυττάρων. Ενώ κάποτε θεωρείτο ότι καφέ λίπος υπήρχε μόνο στα βρέφη, πιο πρόσφατα έγινε αντιληπτό πως το καφέ λίπος αποθηκεύεται και στους ενήλικες.

Οι επιστήμονες επισήμαναν πως επειδή οι άνθρωποι εδώ και πολλά χρόνια ζουν σε περιβάλλοντα με ελεγχόμενες θερμοκρασίες, η ανάγκη μας για καφέ λίπος (που θα μας ζεστάνει εκ των έσω, όταν καεί), έχει μειωθεί σταδιακά. Επίσης οι παχύσαρκοι άνθρωποι έχουν αναλογικά λιγότερο καφέ λίπος στο σώμα τους. Περίπου το 90% του λίπους ενός μέσου ανθρώπου σήμερα αποτελείται από λευκό λίπος. Όσο περισσότερο αυτό μετατρέπεται σε καφέ, τόσο ο άνθρωπος αδυνατίζει.

Τα υψηλότερα επίπεδα καφέ λίπους αυξάνουν την ευαισθησία του οργανισμού στην ινσουλίνη, ενώ αντίθετα η αντίσταση στην ινσουλίνη οδηγεί σε διαβήτη τύπου 2. Συνεπώς το καφέ λίπος προστατεύει και από τον διαβήτη, καθώς μαζί του καίγεται και η γλυκόζη, μειώνοντας το σάκχαρο στο αίμα.
http://www.newsbeast.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory